kan je voortaan evengoed echte red bull zuipenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:59 schreef deffie het volgende:
De golden Power blikjes zijn 4 eurocent duurder geworden
quote:Op zondag 25 juni 2006 02:49 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Potato Wedges! Van die groene zakken met gekruide aardappelpartjes, heerlijk!! Vooral uit de over!
Iets van 89c per zak ofzo geloof ik!
camebert voor in de frituur , erg lekker met bosbessenjamquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef Loesje19900 het volgende:
Weet iemand of ze bij de aldi ook gepaneerde brie (of andere gepaneerde kaas) verkopen die in het vriesvak ligt?? daar had laatst iemand het over... Is schijnbaar erg lekker bij een salade!
Vandaag nog gekocht....nu hier in de diepvries.quote:Op zondag 10 december 2006 10:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het meergranenbrood met de groene molen echt heeerlijk!
Lekker knabbelen op die zaadjes![]()
Wel jammer dat het brood soms zo snel uitverkocht is
O shit, nou gaat iedereen het natuurlijk kopen...... en is het nog sneller uitverkocht....quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:32 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Vandaag nog gekocht....nu hier in de diepvries.
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Chocolat Chip Cookies
Vandaag gekocht, erg lekker maar ietswat aan de zoute kant. Verder vind ik de Aldi worstenbroodjes, krabsalade, kruidenboter en knopper-koekjes goed te etenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:31 schreef Fratz het volgende:
ik zag vandaag eendeborstfilet liggen. het was heeeeerlijk!!![]()
met stip favo aldi artikel!
Die salade vind ik een beetje vaag smakenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:02 schreef Koningin het volgende:
De kip kerrie salade is de beste die ik ken!!
En van die stratiatella yogurth.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:02 schreef Koningin het volgende:
De kip kerrie salade is de beste die ik ken!!
Alleen aldi.de, Piet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is weer gerookte wilde zalm bij de aldi, vele malen lekkerder dan welke kweekzalm dan ook
nee, gewoon in nl, anders zou ik het erbij zettenquote:
Die is idd su-per!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is weer gerookte wilde zalm bij de aldi, vele malen lekkerder dan welke kweekzalm dan ook
Dus ik geef hem een rotschop want ik kon geen ander topic vinden.quote:» Er is al 548 dagen niet in dit topic gepost.
Laat je hier weten hoe ze smaken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wow en maar 2.49 zag ik op de website! Ik ga het proberen binnenkort!
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus ik geef hem een rotschop want ik kon geen ander topic vinden.
Ik zag dat de Aldi nu look-a-like Ben&Jerries ijs heeft.De pot, de namen, het kleurgebruik: duidelijk ervan afgeleid.
Zijn er fokkers die hem al geprobeerd hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |