Vandaag nog gekocht....nu hier in de diepvries.quote:Op zondag 10 december 2006 10:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het meergranenbrood met de groene molen echt heeerlijk!
Lekker knabbelen op die zaadjes![]()
Wel jammer dat het brood soms zo snel uitverkocht is
O shit, nou gaat iedereen het natuurlijk kopen...... en is het nog sneller uitverkocht....quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:32 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Vandaag nog gekocht....nu hier in de diepvries.
quote:Op maandag 29 maart 2004 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Chocolat Chip Cookies
Vandaag gekocht, erg lekker maar ietswat aan de zoute kant. Verder vind ik de Aldi worstenbroodjes, krabsalade, kruidenboter en knopper-koekjes goed te etenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:31 schreef Fratz het volgende:
ik zag vandaag eendeborstfilet liggen. het was heeeeerlijk!!![]()
met stip favo aldi artikel!
Die salade vind ik een beetje vaag smakenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:02 schreef Koningin het volgende:
De kip kerrie salade is de beste die ik ken!!
En van die stratiatella yogurth.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:02 schreef Koningin het volgende:
De kip kerrie salade is de beste die ik ken!!
Alleen aldi.de, Piet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is weer gerookte wilde zalm bij de aldi, vele malen lekkerder dan welke kweekzalm dan ook
nee, gewoon in nl, anders zou ik het erbij zettenquote:
Die is idd su-per!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is weer gerookte wilde zalm bij de aldi, vele malen lekkerder dan welke kweekzalm dan ook
Dus ik geef hem een rotschop want ik kon geen ander topic vinden.quote:» Er is al 548 dagen niet in dit topic gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |