Ik heb dat ijs vorig jaar wel eens meegenomen, prima te doen en helemaal voor die prijs maar toch niet helemaal zoals de echte qua vulling en smaak.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:30 schreef Unites het volgende:
Rosbief![]()
Martino
Vitaminewater (smaakwater)
Casis
Zijn die neppe BenJ lekker? Goed gevuld? Beter dan echte??
die van de lidl is beterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb dat ijs vorig jaar wel eens meegenomen, prima te doen en helemaal voor die prijs maar toch niet helemaal zoals de echte qua vulling en smaak.
ja die is inderdaad echt lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:38 schreef Soury het volgende:
De haring is echt heerlijk net twee op. 1,65 voor twee
Ik zal even kijken. Kost me bij de visboer 1,80 dus als t net zo lekker is..!quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:38 schreef Soury het volgende:
De haring is echt heerlijk net twee op. 1,65 voor twee
39 cent ja. Hoeveel bakjes heb je gehaald dan? Dingen blijven een week goed dus moet je flink dooreten...quote:Op zondag 25 mei 2014 11:57 schreef lady-wrb het volgende:
ja die snoeptomaatjes
ze waren in de aanbieding. ik heb een hele kist hier staan nu (nou ja, op een paar bekers na ondertussen)
Is/was dat deze week of vorige al?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
39 cent ja. Hoeveel bakjes heb je gehaald dan? Dingen blijven een week goed dus moet je flink dooreten...
12quote:Op zondag 25 mei 2014 12:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
39 cent ja. Hoeveel bakjes heb je gehaald dan? Dingen blijven een week goed dus moet je flink dooreten...
Vandaag nog, mocht er een aldi bij je open zijn op zondag. Prijzen schommelen enorm van die tomaatjes. Ene week 39 cent, andere meer dan een euro. Bij de AH deze week emmer tomaatjes voor 2 euro...quote:
yup, lekker spulquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoorde van een kameraa dat de kipshoarma goed te kanen is bij de aldi, is dit truuuuueeeeee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |