Die zijn echt lekker, wel die verse uit het koelvak, ik weet niet hoe die vacuum verpakte smakenquote:
Die bedoel ik inderdaadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn echt lekker, wel die verse uit het koelvak, ik weet niet hoe die vacuum verpakte smaken
Het is iig geodkoop genoeg om te proberen. Ik vind het walnotenijs goed te doen. Heel veel producten zijn lekker en goed, sommigen niet, maar wellicht vind jij dat anders.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:31 schreef sirdanilot het volgende:
Zo ik was laatst weer in de aldi, zo veel lekkere dingen ! "Ambachtelijke" rookworst, van die dikke griekse yoghurt... en nog zo veel meer, moest me echt beheersen
Is het roomijs van de aldi te nassen? Je hebt ze nu in allerlei smaken, ook walnoot en zo, in een heel simpele verpakking. Ik hou altijd van simpele verpakkingen, maar de vraag is of het ook lekker is natuurlijk. Het is i.i.g. niet duur.
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
De witlof ham/kaas met roomsaus is van de Aldi de allerlekkerste k&k variant die er bestaat. 2 Best grote stronken met een flinke plak ham eromheen gerold, in bechamel en bovenop geraspte kaas.
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:52 schreef killerkip69 het volgende:
de ALDI is eigenlijk gewoon beter, mensen met zuuroprisping klachten die bij de LIDL kopen zouden eens moeten switchen, ok dat cranberry sap en de verse broodjes zijn lekker, de cola/sinas is vele malen beter bij de ALDI zoals menig ander spul, dat blok kaas vd LIDL ? beter naar de ALDI man....
gr..gr ALDI supporter
Edit:
zoals je weet ben ik nieuw hier, m'n excuses voor de overlast
maar de waarheid is hard, aldi FTW..thx voor de link..had ik niet gezien![]()
Bie de Lidl ook (maar dan met 15 cent)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:56 schreef Mord_Sith het volgende:
De gerookte zalm is in prijs met 30 cent omhoog gegaan
Neequote:Op zondag 13 april 2014 20:23 schreef icloud het volgende:
Hebben ze harde verse broodjes bij de aldi?)
filet americainquote:Op zondag 13 april 2014 20:23 schreef icloud het volgende:
Moet morgen 5 mensen van ontbijt voorzien.
Hebben ze harde verse broodjes bij de aldi?
Wat vinden jullie het lekkerste(goedkoopste) beleg wat aldi verkoopt(liever geen standaard kaas of cervlaat)
ze hadden ooit dropijs. ik vind het zo jammer dat dat er niet meer isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is iig geodkoop genoeg om te proberen. Ik vind het walnotenijs goed te doen. Heel veel producten zijn lekker en goed, sommigen niet, maar wellicht vind jij dat anders.
Ik heb dat ijs vorig jaar wel eens meegenomen, prima te doen en helemaal voor die prijs maar toch niet helemaal zoals de echte qua vulling en smaak.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:30 schreef Unites het volgende:
Rosbief![]()
Martino
Vitaminewater (smaakwater)
Casis
Zijn die neppe BenJ lekker? Goed gevuld? Beter dan echte??
die van de lidl is beterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:13 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb dat ijs vorig jaar wel eens meegenomen, prima te doen en helemaal voor die prijs maar toch niet helemaal zoals de echte qua vulling en smaak.
ja die is inderdaad echt lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:38 schreef Soury het volgende:
De haring is echt heerlijk net twee op. 1,65 voor twee
Ik zal even kijken. Kost me bij de visboer 1,80 dus als t net zo lekker is..!quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:38 schreef Soury het volgende:
De haring is echt heerlijk net twee op. 1,65 voor twee
39 cent ja. Hoeveel bakjes heb je gehaald dan? Dingen blijven een week goed dus moet je flink dooreten...quote:Op zondag 25 mei 2014 11:57 schreef lady-wrb het volgende:
ja die snoeptomaatjes
ze waren in de aanbieding. ik heb een hele kist hier staan nu (nou ja, op een paar bekers na ondertussen)
Is/was dat deze week of vorige al?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
39 cent ja. Hoeveel bakjes heb je gehaald dan? Dingen blijven een week goed dus moet je flink dooreten...
12quote:Op zondag 25 mei 2014 12:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
39 cent ja. Hoeveel bakjes heb je gehaald dan? Dingen blijven een week goed dus moet je flink dooreten...
Vandaag nog, mocht er een aldi bij je open zijn op zondag. Prijzen schommelen enorm van die tomaatjes. Ene week 39 cent, andere meer dan een euro. Bij de AH deze week emmer tomaatjes voor 2 euro...quote:
yup, lekker spulquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoorde van een kameraa dat de kipshoarma goed te kanen is bij de aldi, is dit truuuuueeeeee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |