Laat je hier weten hoe ze smaken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wow en maar 2.49 zag ik op de website! Ik ga het proberen binnenkort!
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus ik geef hem een rotschop want ik kon geen ander topic vinden.
Ik zag dat de Aldi nu look-a-like Ben&Jerries ijs heeft.De pot, de namen, het kleurgebruik: duidelijk ervan afgeleid.
Zijn er fokkers die hem al geprobeerd hebben?
ik snap niet hoe mensen chocolade ijs zonder stukken chocola erin willen eten.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:55 schreef HiZ het volgende:
Ugh Ben and Jerry's, ik snap niet hoe mensen die rotzooi willen eten. En nu dan een kopie ervan ook nog. (Chocolade-ijs met stukken chocolade erin, wat voor idioten bedenken dat soort onzin. Ik ben totaal ijsverslaafde, maar die zooi heb ik na een paar happen weggegooid, voor het eerst in mijn leven).
Koop mijn tomaten ook bij de aldi, en leg ze dan een week op de vensterbank om na te rijpenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De tomaten van Aldi zijn het lekkerste en nog de goedkoopste ook
Die komen uit Duitsland!.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De tomaten van Aldi zijn het lekkerste en nog de goedkoopste ook
Haha, herkenbaar. Tomaten van de Aldi zijn altijd nog keihard als je ze koopt, soms zit er zelfs nog een groene gloed op. Ik vind dat niet erg, hoef ik niet om de dag tomaten te halen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Koop mijn tomaten ook bij de aldi, en leg ze dan een week op de vensterbank om na te rijpen
niet zo aanstellen. al die zogenaamde 'experts' roepen maar wat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die komen uit Duitsland!.![]()
Ik zou ze maar even een tijdje niet eten
Gelul, nekgeklets en humbug.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Verkoopt de AH geen Lindt meer? Goed die ook 2 keer zo duurquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:07 schreef Gulo het volgende:
Ik vergat Moser Roth. 85% cacao chocolade. Erg goed. (bij de Albert Heijn hebben ze geen chocolade die ook maar in de buurt komt.
Zolang er niets bewezen is zou ik gewoon niets meer eten als ik jou was aangezien het alles nog kan zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |