Verkoopt de AH geen Lindt meer? Goed die ook 2 keer zo duurquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:07 schreef Gulo het volgende:
Ik vergat Moser Roth. 85% cacao chocolade. Erg goed. (bij de Albert Heijn hebben ze geen chocolade die ook maar in de buurt komt.
Zolang er niets bewezen is zou ik gewoon niets meer eten als ik jou was aangezien het alles nog kan zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die komen uit Duitsland!.![]()
Ik zou ze maar even een tijdje niet eten
En drinken ook niet meer he.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zolang er niets bewezen is zou ik gewoon niets meer eten als ik jou was aangezien het alles nog kan zijn
Niet zien liggen, zal de volgende keer eens kijken. Is dat ook 85% cacao?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verkoopt de AH geen Lindt meer? Goed die ook 2 keer zo duur
Goed plan! Alleen.... dan hoef ik de Aldi niet meer te bezoeken! Dan maar het risico lopen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zolang er niets bewezen is zou ik gewoon niets meer eten als ik jou was aangezien het alles nog kan zijn
Lindt heeft verschillende, het is een Zwitsers premium merk van de uitvinders van de chocoladereep, ze hebben zelfs een 99% variant.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:57 schreef Gulo het volgende:
[..]
Niet zien liggen, zal de volgende keer eens kijken. Is dat ook 85% cacao?
Kun je eigenlijk ook 100 % cacao kopen.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lindt heeft verschillende, het is een Zwitsers premium merk van de uitvinders van de chocoladereep, ze hebben zelfs een 99% variant.
quote:Op zondag 5 juni 2011 09:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk ook 100 % cacao kopen.
Ik zal de volgende keer er eens naar kijken, maar volgens mij kwamen ze niet verder dan 76% bij de AH.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lindt heeft verschillende, het is een Zwitsers premium merk van de uitvinders van de chocoladereep, ze hebben zelfs een 99% variant.
Ik zag je vraag een beetje laat... sorryquote:Op zondag 5 juni 2011 10:31 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer er eens naar kijken, maar volgens mij kwamen ze niet verder dan 76% bij de AH.
Hoe smaakt 99%? Is dat nog lekker om zo te eten?
In de link van FANNvanhetlaatste uur staat dat het geschikt is voor verwerking in gebak, desserts enz. Is het dan niet geschikt om zo op te peuzelen?
Welke heb jij gegeten, de mild of de hot? Ik heb een paar weken geleden de hot gekocht, maar die smaken echt smerig! Hot zijn ze sowieso al niet (maar goed, dat ben ik wel gewend met de meeste producten die aangeprezen worden als hot/pikant/pittig), maar ze zijn niet eens lekker gekruid. Het smaakt echt alleen maar naar zout.quote:Op maandag 29 maart 2004 15:17 schreef Mikey01 het volgende:
Die chicken wings voor in de frituur zijn goed!
een quote van 2004 heeft niet zoveel zin.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:23 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Welke heb jij gegeten, de mild of de hot? Ik heb een paar weken geleden de hot gekocht, maar die smaken echt smerig! Hot zijn ze sowieso al niet (maar goed, dat ben ik wel gewend met de meeste producten die aangeprezen worden als hot/pikant/pittig), maar ze zijn niet eens lekker gekruid. Het smaakt echt alleen maar naar zout.
Ik had ze gefrituurd een paar weken geleden. Nu heb ik de rest in de oven gezet, misschien dat ze dan beter smaken. Over ongeveer een half uurtje zijn ze klaar.
Wel jammer dat er gelatine door zit.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze hebben een nieuw product bij de aldi wat ik vaak zal gaan halen. Volle kwark, je weet niet wat je proeft, smullen!!
Ja, dat zag ik ook, toch maar weer van de bioboer halen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel jammer dat er gelatine door zit.
Jepquote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef Phileintje het volgende:
Nou, ik heb de chicken wings weer gegeten en ik vond er echt niet veel aan. Veel te weinig gekruid en ook nog steeds veel te zout.
Niet voor herhaling vatbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |