Té incrowd.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
inso, m'n IRC incrowd topic!
onmogelijk!quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Té incrowd.
Één kans. Ik monitor.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
onmogelijk!
nietus! het ging over mijn "ben-ik-nog-online"-testquote:Op donderdag 25 maart 2004 22:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Té incrowd.
Ik bereid mn tromgeroffel vast voor .........quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:13 schreef FlyingFox het volgende:
D'r komt een mooie openingspostfoto aan joh, niet normaal.
Nouk en FF.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:13 schreef FlyingFox het volgende:
D'r komt een mooie openingspostfoto aan joh, niet normaal.
Wat jij verkeerd doet in mijn ogen is de need voor topics openen over allerlei dingen waar gewoon echt helemaal geen humor meer inzit. Je hebt (voor mijn gevoel vooral) iedere dag wel een paar topics waar iets leuk of schattig is.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:41 schreef Tokay het volgende:
Beste Knut,
Leg me nou eens uit wat ik verkeerd doe in jouw ogen...
Onzin voor je leven wordt omschreven als "Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor".
En nu mag ik van jou geen topics meer openen met leuke/lieve plaatjes, en ook geen 'wat zijn we lief topics'.
Ik snap er helemaal niks van.
Groetjes, Tokay.
In vuur en flames...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:07 schreef Conflict het volgende:
Ik wil graag de link van die mislukte rel van gisternacht, met in de hoofdrol: Knut, Shirley (TS), Emmykuh, en Xebrosius en ik een beetje.
Verder een hele goede morgen natuurlijk
Volgens de modjes hoort ie hier thuis, modjes ( just like God) work in mysterious waysquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:49 schreef japis het volgende:
Wat doet mijn topic over de super controller voor de PS2 in dit onzin forum??
Hij hoort toch in G & C thuis??
Whehehehequote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
beste knut..
lul die je bent, je hoeft je latente homosexuele gevoelens die je hebt niet op mijn topic-titels te botvieren!
Denk je nou echt dat ze lang zal kunnen posten, gewoon om de zoveel tijd een dosis Emmy om de rest wat slimmer te laten lijken en iedereen is blijquote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:28 schreef ShaoliN het volgende:
Hallo, wie is verantwoordelijk voor de wederopstand van EmyKuHhHh? M.a.w. wie moet er een schop voor zijn klote?
Dat is waar, vergeleken met Emmy, kom zelfs ik slim over volgens mij.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze lang zal kunnen posten, gewoon om de zoveel tijd een dosis Emmy om de rest wat slimmer te laten lijken en iedereen is blij.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Woar benn'n mien sloot'n Onzintopucs bleem? Ik ken zie nait meer vind'n!!!!
't is maar waar je druk om kunt maken om 20 voor 7!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 06:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi. Het forum staat er weer keurig bij, heel enig en zo. MAARRR... Hoort Welkom newbies! Leesvoer! niet bovenaan? Ik bedoel, van alle sticky's is dat toch wel de meest waardige.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
't is maar waar je druk om kunt maken om 20 voor 7!
Ik lag er al vanaf half zes van wakker. Zo zijn de belangrijke dingen in het leven nu eenmaal.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
't is maar waar je druk om kunt maken om 20 voor 7!
Maar gelukkig heeft Breuls er in een speciale karboenkel patch voor gezorgd dat de stickies altijd sticky blijvenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik lag er al vanaf half zes van wakker. Zo zijn de belangrijke dingen in het leven nu eenmaal.
WHehehehehequote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:17 schreef Shirley het volgende:
Ja, mijn prachtige topic dicht!In vuur en flames... had de potentie om een tiptoptopic te worden.... en toen kwamen die josti's langs...
En hoe kom jij in vredesnaam bij deze totaal verkeerde conclusie ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:09 schreef _bigmac_ het volgende:
een lopend bagger topic is een goed topic.
Wat lach je?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:23 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
WHehehehehe
Het topic begon pas op het laatst leuk te worden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat lach je?
Jij behoort tot de breezerclan?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het topic begon pas op het laatst leuk te worden.![]()
Als mijn topic echt zo kut was waarom had hij dan 3 pagina''s??.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:26 schreef Knut het volgende:
[..]
En hoe kom jij in vredesnaam bij deze totaal verkeerde conclusie ?
quote:Op zondag 28 maart 2004 00:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
Inso..
[SPOILER]Passion of the christ!!!
dat jij 'm niet begrijpt wil nog niet zeggen dat ie niet grappig is!
Zit net weer de OP foto te bekijken en ik vind dat je wat van Kylie Minogue weg hebt... als je het als een belediging opvat...sorry...quote:Op zondag 28 maart 2004 01:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Ik
. begrijp .
. hem
. wel.
.
Echt?quote:Op zondag 28 maart 2004 03:34 schreef Shirley het volgende:
Gesloten ONZ topics verdwijnen standaard uit de AT
Ja. Om het beetje schoon te houden tegen de bagger enzo.quote:Op zondag 28 maart 2004 03:36 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Echt?
Kloon of kloonkloon?quote:Op zondag 28 maart 2004 03:33 schreef Zenith4ever het volgende:
ONZ modjes
Waar is mijn topic "Kloon of kloonkloon" gebleven.
Ik hoef em niet terug, ik wil alleen maar weten waarom hij is verwijderd en niet gewoon gesloten.
waarom is ie dan dicht?quote:Op zondag 28 maart 2004 01:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Ik
. begrijp .
. hem
. wel.
.
Post je volgende keer weer lief onder je eigen naam voor je dat soort dingen gaat zeggen ?quote:Op zondag 28 maart 2004 18:16 schreef Eksteroog het volgende:
Knut begrijp ik dat nog, die heeft helemaal niets door
Dus heeft het weinig zin om die bagger te laten staan, waar iedereen het kan zien en de baggeraars op nog meer ideeën gebracht kunnen worden. En die paar dubbele topics, dat hou je altijd, ook mét zichtbare slotjes.quote:Op zondag 28 maart 2004 18:44 schreef Eksteroog het volgende:
Sowieso gaan topics toch vooral op slot omdat ze de moeite van het nalezen niet waard zijn, als dat wel zo zou zijn, zouden ze wel sticky gemaakt worden toch?
quote:Op zondag 28 maart 2004 19:17 schreef Knut het volgende:
Oversight.
Nikky heeft als FA al een beslissing gemaakt in dat topic.
Dan kunnen wij er niks meer aan doen.
Als je er echt tegenin wil gaan moet je naar forum@fok.nl mailen.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:27 schreef Oversight het volgende:
[..]pottedikkie !
zoals je hebt kunnen zien is het ons al gelukt om FB en FD te regelen....
( ook als nikky dat niet kan vinden.... )
Jammer dat Nikky gelijk beslist voor FOK!Mededelingen....dat wist ik niet.....
als nikky een beslissing neemt, is die dan bindend ?
of kan ik nog ergens in beroep tegen deze FOUTE beslissing ?
Ik betwijfel het eerlijk gezegd niet. Dat heeft gewoon geen nut.quote:Op zondag 28 maart 2004 19:30 schreef Knut het volgende:
[..]
Als je er echt tegenin wil gaan moet je naar forum@fok.nl mailen.
Maar ik betwijfel dat dat nut zal hebben
quote:Op zondag 28 maart 2004 19:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik betwijfel het eerlijk gezegd niet. Dat heeft gewoon geen nut.
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:46 schreef FlyingFox het volgende:
Umbarumbabrbaba, ik ga je blocken op MSN!
Niet dat dat veel uitmaakt inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:47 schreef Umbabarauma het volgende:
[..].
Weet je zeker dat je een topic uit een serieus forum aanpakt om een onzin topic te openen ?quote:Op zondag 28 maart 2004 20:47 schreef Umbabarauma het volgende:
O, knut, lees eens buiten ONZ ->
Dat weet ik Heel Erg Zeker. Met een knipoog natuurlijk.quote:Op zondag 28 maart 2004 20:48 schreef Knut het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een topic uit een serieus forum aanpakt om een onzin topic te openen ?
Weet je dat HEEL zeker ?
quote:Op zondag 28 maart 2004 20:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
beetje jammer idd, knut
aha, dank u voor deze toelichting mijnheer Knutquote:Op zondag 28 maart 2004 13:23 schreef Knut het volgende:
[..]
Kloon of kloonkloon?
Gesloten.
en gesloten onzin topics kan een "user" niet zien
Mine!quote:Op zondag 28 maart 2004 23:27 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
aha, dank u voor deze toelichting mijnheer Knut
Mine!quote:Op zondag 28 maart 2004 23:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mine!
Nee, doe maar niet.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:52 schreef kooba het volgende:
Hey Inso, ik moet alweer, zal ik een deel 3 openen?
Klopt. En ik vind dus dat er toen ondergemodereerd werd.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Laatste tijd toch sterk het gevoel dat er overgemodereerd wordt. Een paar maanden geleden ging bijna niets op slot en werden de bagger- en slechte topics vanzelf weggefilterd.
Gesloten onzin topics komen inderdaad niet meer in lijstjes voor. Dat is puur en alleen om de baggerstroom te verminderen.quote:Nu kan ik sommige topics die ik wel leuk/aardig vond met geen mogelijkheid meer terug vinden. Tenzij ik ze bookmark, maar dat doe ik alleen bij topic die ik echt leuk vind en over een maand of wat misschien wel een keer terug wil zien en daarvoor niet mijn gehele MyAT door wil lopen.
Als ik een topic niet snap dan laat ik het in eerste instantie altijd een tijdje open.quote:Plus als jullie een bepaald topic niet snappen, hoeft het niet gelijk op slot onder noemer bagger/het zal wel nooit wat worden.
1. Dus eigenlijk zijn we de twee extremen en moet er nu maar een middenweg komenquote:Op maandag 29 maart 2004 10:49 schreef Knut het volgende:
Klopt. En ik vind dus dat er toen ondergemodereerd werd.
Gesloten onzin topics komen inderdaad niet meer in lijstjes voor. Dat is puur en alleen om de baggerstroom te verminderen.
Als ik een topic niet snap dan laat ik het in eerste instantie altijd een tijdje open.
Of het moet een "incrowd-dit-snappen-maar-twee-mensen-en-er-is-er-maar-eentje-online" topic zijn.
Die knal ik per direct dicht.
Nee. Ik vind dat er nu op een goed niveau gemodereerd word.quote:Op maandag 29 maart 2004 10:54 schreef UIO_AMS het volgende:
1. Dus eigenlijk zijn we de twee extremen en moet er nu maar een middenweg komen
Ik denk het niet daarvoor moet je bij Breuls zijn in Replique en Frontpage Developmentquote:2. Kan het dan niet geregeld worden, dat ze wel in MyAT staan en niet in de ONZ-lijst
Ik heb zelf het vermoeden dat mijn mede mods ongeveer hetzelfde over dat soort topics denken hoor.quote:3. Die laatste opmerking was niet op jou van toepassing. Op een vreemde manier mag ik jou wel![]()
Incrowd topics zijn zeker wel oke!quote:Op maandag 29 maart 2004 10:49 schreef Knut het volgende:
Als ik een topic niet snap dan laat ik het in eerste instantie altijd een tijdje open.
Of het moet een "incrowd-dit-snappen-maar-twee-mensen-en-er-is-er-maar-eentje-online" topic zijn.
Die knal ik per direct dicht.
Jaquote:Op maandag 29 maart 2004 18:52 schreef IETE het volgende:
Moeite met lange...
snap je hem überhaubt wel?
maar je vind het niet leuk ?quote:Op maandag 29 maart 2004 18:54 schreef Knut het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op maandag 29 maart 2004 18:59 schreef IETE het volgende:
[..]
maar je vind het niet leuk ?![]()
sorry, maar dat kan ik niet lezenquote:Op maandag 29 maart 2004 19:00 schreef Knut het volgende:
[..]
gooien jullie de boel alweer op slotquote:Dit zal Z op prijs weten te stellen
Het spijt me.quote:Op maandag 29 maart 2004 19:47 schreef UIO_AMS het volgende:
argghhhh
wil ik net reageren met:
[..]
gooien jullie de boel alweer op slot
Hier bijvoorbeeld? Ja, hij is er. :)quote:Op maandag 29 maart 2004 20:54 schreef frenzy2003 het volgende:
waar dan inso??? wat vin jij van de nieuwe smileys??? .
Dat kan makkelijk in Ja, hij is er. :) . Een wildgroei aan topics over de nieuwe smileys is niet nodig, dus houden we het daar lekker centraal. Okay? .quote:Op maandag 29 maart 2004 20:54 schreef frenzy2003 het volgende:
waar dan inso??? wat vin jij van de nieuwe smileys??? .
Wil je trouwens nog even op irc komen? Moet je ff iets melden over SHO.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:56 schreef static het volgende:
Gaat lekker dat quoten.
Yep. Monument.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wil je trouwens nog even op irc komen? Moet je ff iets melden over SHO.
bedankt :')quote:Op maandag 29 maart 2004 20:55 schreef static het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld? Ja, hij is er. :) .
editquote:Op maandag 29 maart 2004 20:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk in Ja, hij is er. :) . Een wildgroei aan topics over de nieuwe smileys is niet nodig, dus houden we het daar lekker centraal. Okay? .
Ik geef toch normaal uitgebreid antwoord? Dus nie huilie doen hoor!quote:Op maandag 29 maart 2004 21:19 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het was maar een vraagje hoor!![]()
ja thnxquote:Op maandag 29 maart 2004 21:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik geef toch normaal uitgebreid antwoord? Dus nie huilie doen hoor!
Ik zal nog eens aardig doen.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:21 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja thnxgooooooooo insoo!!!
nu doe jij huilliequote:Op maandag 29 maart 2004 21:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zal nog eens aardig doen..
Samen huilie.quote:Op maandag 29 maart 2004 21:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
nu doe jij huilliemaar het was een complimentje,ter compenserig
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2004 21:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Samen huilie..
en het is ter compensatie![]()
Vertel in dit topic tegen de volgende poster..... . Het is geen bug, het is een feature.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:06 schreef BloodRayne het volgende:
Grappig, mijn thread is zojuist 'verdwenen'. Glitch in de matrix of gewoon niet gewenst? Het leekt me niet zo'n raar topic voor onzin.
quote:Op maandag 29 maart 2004 22:34 schreef BloodRayne het volgende:
Oh.. ok, leuk dan.![]()
Mja. Dat is "De Arm" . Het is een arm zonder lichaam welke zich op mysterieuze wijze voortbeweegt. Eens in de zoveel tijd duikt "De Arm" op. Niemand weet waar "De Arm" vandaan komt en wat zijn plannen zijn.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vraag me opeens af wat dat nou op de foto in de OP is tussen Knut en PR.
Piemel.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:48 schreef Maanvis het volgende:
Inso, leg die'n modder(ont)erende FA's eens uit wat relativeren is
[shaggy]quote:Op maandag 29 maart 2004 23:48 schreef Maanvis het volgende:
Inso, leg die'n modder(ont)erende FA's eens uit wat relativeren is
Ook dat natuurlijk.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Piemel.
Go fish.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Piemel.
<--Neukertjequote:Op maandag 29 maart 2004 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Go fish.
En toch vind ik het ergens wel kinky dat 2 beeldschone vrouwen tegen mij samenspannenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:55 schreef Insomaniac het volgende:
CartWOman heeft gelijk..
Samenspannen en logisch denken is niet hetzelfde Maanvissie.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En toch vind ik het ergens wel kinky dat 2 beeldschone vrouwen tegen mij samenspannen
Logisch denken is veel spannender samenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Samenspannen en logisch denken is niet hetzelfde Maanvissie..
quote:Op maandag 29 maart 2004 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
logisch denken
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, ga jij nou maar weer terug naar het 'logisch denken', ONZ moderatorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Al die knoppies uit elkaar houwen vereist anders flink wat denkwerk hoor jokkie!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, ga jij nou maar weer terug naar het 'logisch denken', ONZ moderator.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Al die knoppies uit elkaar houwen vereist anders flink wat denkwerk hoor jokkie!
Wij blauwen hebben 1 knopje meer en een drop down menu, zelfs Frenzy zou ze uit elkaar kunnen houden joh!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Al die knoppies uit elkaar houwen vereist anders flink wat denkwerk hoor jokkie!
Dat sluiten en deleten in dat drop down menu zitten anders veul te dicht op elkaar ja!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Wij blauwen hebben 1 knopje meer en een drop down menu, zelfs Frenzy zou ze uit elkaar kunnen houden joh!
dan ist wel supermakkelijk,en ik ben te lui om beide berichten te quoten dus dan ook maar even direct hoi zeggenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Wij blauwen hebben 1 knopje meer en een drop down menu, zelfs Frenzy zou ze uit elkaar kunnen houden joh!
als ik het kan kan jij het ook inso! ik zal je even aanmoedigenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 00:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat sluiten en deleten in dat drop down menu zitten anders veul te dicht op elkaar ja!.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:41 schreef Mayhem het volgende:
Hey PrivateRyan
Waarom sluit jij mijn naamtopic?
Mayhem, wat ben jij toch een... ja belachelijk, gun die jongen ook es een verzetje..... Als er privateryan had gestaan, was ie wel open gebleven (en had ie waarschijnlijker ook beter gelopen)
Maar schep eens licht op deze zaak static?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:43 schreef static het volgende:
Ik zat erop te wachten.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:45 schreef sir_dalord het volgende:
woei, ik verneuk de lay-out!!! Mijn eerstje keer
Nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 01:46 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Maar schep eens licht op deze zaak static?
wilde je dat topic van emmy terug lezen??quote:Op dinsdag 30 maart 2004 09:57 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind het toch behoorlijk klote dat je gesloten onzin topics niet meer terug kan vinden.
Ik wilde eik weten of die slet nog een reply had gegeven.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:01 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
wilde je dat topic van emmy terug lezen??
yvonne. maar ze heeft niet gereageerd nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik wilde eik weten of die slet nog een reply had gegeven.. Welke kutmod heeft hem op slot gedaan.
Alleen omdat jij geen email/msn/icq/mobiel telefoonnummer/huisadres hebt van die mede-badsloef moeten wij die bagger aanzien?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:01 schreef Houzer het volgende:
Knut, je bent een lul
niet alleen daarom, knut Jogy!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen omdat jij geen email/msn/icq/mobiel telefoonnummer/huisadres hebt van die mede-badsloef moeten wij die bagger aanzien?
Neh.
Heb ik wel, maar vind dit makkelijkerquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Alleen omdat jij geen email/msn/icq/mobiel telefoonnummer/huisadres hebt van die mede-badsloef moeten wij die bagger aanzien?
Neh.
gesloten topics worden standaard eruit verwijderdquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:37 schreef Umbabarauma het volgende:
Dat mijn topic dicht is snap ik, maar waarom wordt hij dan ook direct uit de MyAT verwijderd? (Ben te lui om een RFD topic te openen..)
hoi, bookmarken!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:37 schreef Umbabarauma het volgende:
Dat mijn topic dicht is snap ik, maar waarom wordt hij dan ook direct uit de MyAT verwijderd? (Ben te lui om een RFD topic te openen..)
Ohhh, wat gemeenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:01 schreef Houzer het volgende:
Knut, je bent een lul
Halleeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ohhh, wat gemeen
Laat ze dan ook open knutquote:Ik blijf niet sluiten met jouw naamtopics .
Op zich een oplossing.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
Laat ze dan ook open knut
Okeej ik zal me gedragenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:35 schreef Knut het volgende:
[..]
Op zich een oplossing.
Maar gaat niet gebeuren.
dus als ik jou was zou ik ze gewoon even niet meer openen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:37 schreef Umbabarauma het volgende:
de lemming leeft nogquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:30 schreef Conflict het volgende:
Waar is mijn vissentopic?
Kijk mij niet zo boos aan. It wasn't mequote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:30 schreef Conflict het volgende:
Waar is mijn vissentopic?
lemmings zelfsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:35 schreef Conflict het volgende:
Nogmaals. ik heb er niks mee van doenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:37 schreef Conflict het volgende:
ik open 'm gewoon opnieuw, mijne is kwijt denk ik
Ga gerust je gangquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:45 schreef Maud_Dib het volgende:
Ga ik erg buiten mijn boekje als ik HTT-Thalan een irritante kutuser noem?
idd, ik houd je niet tegen...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:46 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
Ga gerust je gang
Neeuj niet echt, wel als je het een verot klote jong zou noemen en zou pissen op zn graf.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:45 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik zou geneigd zijn om mij in dit specifieke geval achter uw bescheiden mening te scharenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:45 schreef Maud_Dib het volgende:
johquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou geneigd zijn om mij in dit specifieke geval achter uw bescheiden mening te scharen![]()
*eensch*quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou geneigd zijn om mij in dit specifieke geval achter uw bescheiden mening te scharen![]()
Gelukkig. Ik was nog wel zo bang dat ik zwaar buiten mijn boekje gingquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zeg neequote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:21 schreef Maud_Dib het volgende:
Oh ja, en ik wil Onzin mod worden [afbeelding]
Hell no.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:21 schreef Maud_Dib het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:21 schreef Maud_Dib het volgende:
hoor jij ietsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:26 schreef Umbabarauma het volgende:
Mooi, ik wordt genegeerd..
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:25 schreef Knut het volgende:
[..]
Hell no.
Lees anders gewoon even lui varken.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:26 schreef Umbabarauma het volgende:
Mooi, ik wordt genegeerd..
Dat je dat nog niet wistquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:47 schreef Houzer het volgende:
Ben ik een lul?
Ja, dat ben je
Okeej dat wou ik even weten
Moet ik 100den topics doorlezen, of dequote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Lees anders gewoon even lui varken.
Frenzy heeft het correcte antwoord al gegeven hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:35 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]
Moet ik 100den topics doorlezen, of de![]()
![]()
"search"
![]()
![]()
gebruiken?
thnxquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Frenzy heeft het correcte antwoord al gegeven hoor.
Je, ik zag dat je wilde posten, dus deed ik het topic snel op slot. Gemeen he, van mij!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:23 schreef Golf het volgende:
Fijn hoor, ik dacht ff te posten, zat de deur al weer op slot.
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Frenzy heeft het correcte antwoord al gegeven hoor.
quote:waar·om1 (het ~)
1 reden, oorzaak
Blader even terug. Het is eerder in dit topic al uitgebreid uitgelegd.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:25 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]. Ik vroeg waarom dat gebeurt, ik weet wel wát er gebeurt. Kan de topics niet eens terugvinden in de MyAT.
Uitgebreid is een groot woord, maar I get the picture.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Blader even terug. Het is eerder in dit topic al uitgebreid uitgelegd.
We kijken wel hoe het loopt. Er zijn ook al enkele topics over geweest in FB. Maar vooralsnog blijft het zo.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:31 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]
Uitgebreid is een groot woord, maar I get the picture.. Denk niet echt dat het helpt, maar niet geschoten is altijd niet raak.
[quote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:20 schreef Insomaniac het volgende:
Beste Jolan,
Shut up and look pretty.
Mod
Is het goed als ik je topic opschoon en morgen weer open? Ik vind het doodzonde van zo'n leuk topic namelijk!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:43 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ken je hem/haar nog?
Aub een slotje , het lukt mensen niet om mee te doen.
Ik heb ook geen spijt van mijn laatste reactie in het topic.
Dude, zo bedoel ik het niet, ik wilde juist duidelijk maken dat je gewoon moet denken 'fuck you, ik ben geweldig en het zal me roesten wat jij denkt'quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:02 schreef iemand het volgende:
[..]
Toch fijn dat jij altijd klaar staat, net om het hoekje als ik mijn goed voel. Net als ik een straaltje zonnelicht heb opgevangen en een leuk meisje heb zien lopen die naar me lachte, fijn dat jij dan om de hoek staat van mijn levenspad om een grote geurende hondedrol van kapotmakerij voor mijn voeten te gooien. Bedankt, je bent een echte vrind..
Ik bedoelde het goed hoor, net zoals een moeder het goed bedoeld als ze haar kind naar boven stuurt zonder toetje omdat hij z'n zusje met haar gezicht in de dampende kippensoep heeft geduwd omdat ie dacht dat het wel leuk wasquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo hoeft het niet op iemand over te komen knakker. Iemand kan wel heel andere ideeën bij zulks een post krijgen. Dat jij daar dan toch weer klaar staat met die eeuwige koeienvlaai, die taart in het gezicht, het scheetkussen voor op de stoel.
Lijkt mij.
Je zei Hoiquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoi
ik vind het anders behoorlijk saai ende nutteloosquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het Grote Lettergrepen-Spel!
Eindelijk een fatsoenlijk, goedlopend topic zonder baggeraars, en dan gooi je het NOG dicht !!!
Wat moet je $%@$~!@ doen om hier een topic te mogen openen, dit topic voldeet aan al jullie regels !!!!![]()
![]()
Rustig kalm aan je begint al typfouten te maken van je opgekropte frutratiequote:Op woensdag 31 maart 2004 10:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijk, goedlopend topic zonder baggeraars, en dan gooi je het NOG dicht !!!
Wat moet je $%@$~!@ doen om hier een topic te mogen openen, dit topic voldeetd aan al jullie regels !!!!![]()
![]()
Dat onleuk is erg persoonlijk en vind ik nergens op slaan omdat het JOU niet aanstaat. Dat andere topic in Lit is zelfs gebaseerd op de laatste letter en aan dit spel zit meer uitdaging.quote:Op woensdag 31 maart 2004 @ 10:44 schreef Insomaniac het volgende:
onleuk postopkrik topic. En volgens mij is er al zoiets in LIT.
Helemaal mee eens, het was uitdagend en leuk, en Inso had geen reden het zomaar dicht te gooien, want het voldeed aan alle regels van het forum, en zonder bagger.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:52 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Dat onleuk is erg persoonlijk en vind ik nergens op slaan omdat het JOU niet aanstaat. Dat andere topic in Lit is zelfs gebaseerd op de laatste letter en aan dit spel zit meer uitdaging.
Misschien niet geschikt voor onzin, maar dan kan je hem ook moven naar het geschikte subforum
Lees nog eens.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
Wat moet je $%@$~!@ doen om hier een topic te mogen openen, dit topic voldeet aan al jullie regels !!!!![]()
![]()
De modjes die meer slotjes zetten dan inso krijgen een pijpbeurt op de meeting.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:57 schreef apophis4u het volgende:
Of een race onder de modjes wie de meeste slotjes per minuut kan keilen?
Verder denk Ik dat het topic gewoon weer open mag. Iedereen had er toch lol in? Wat is daar dan fout aan ??? En wat versta jij onder een opsomtopic?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Lees nog eens.
En kijk dan naar "opsomtopics" en "kuttopics" in de regels.
Kijk dan nog eens naar je topic.
Verder denk ik dat je niet zo gefrustreerd moet proberen leuke topics te openen.
Verder denken WIJ dat dat niet zo isquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Verder denk Ik dat het topic gewoon weer open mag. Iedereen had er toch lol in? Wat is daar dan fout aan ??? En wat versta jij onder een opsomtopic?
Ik kop hem wel even in.quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Verder denk Ik
Okay, zet maar vast 5 onzin-feedbacktopics stickey, ik ga even wat feedback genererenquote:Op woensdag 31 maart 2004 10:58 schreef Knut het volgende:
[..]
De modjes die meer slotjes zetten dan inso krijgen een pijpbeurt op de meeting.
schijnt!
quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:57 schreef Knut het volgende:
[..]
Lees nog eens.
En kijk dan naar "opsomtopics" en "kuttopics" in de regels.
Kijk dan nog eens naar je topic.
Verder denk ik dat je niet zo gefrustreerd moet proberen leuke topics te openen.
Dit mag misschien een hoge ratio zijn, maar ik ken enkele users die echt alleen maar zinloze dingen blijven openen met een nog vele malen hogere frequentie dan HTT en die zelfs gewoon open gelaten worden. En dan mogen het misschien populaire users zijn, er mag ook naar een individueel geval gekeken worden wat wel de potentie een leuk uitdagend topic te worden.quote:Username: HTT-Thalan
Aantal posts: 1322 (gemiddeld 15 per dag)
Topic starter: 90 topics gevonden in 0.0172 seconden:
Ohw puhlease. Omdat er een paar users lol in hadden, moet het weer open? Er zijn ook baggertopics en policy-overschrijdende topic waar users lol in hebben, moeten die dan ook allemaal open?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Verder denk Ik dat het topic gewoon weer open mag. Iedereen had er toch lol in? Wat is daar dan fout aan ??? En wat versta jij onder een opsomtopic?
Ga je dat zou houden vandaagquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:00 schreef jogy het volgende:
Ik ben onschuldig!
Ze zijn allemaal inconsequent. Vooral Jogy.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:02 schreef apophis4u het volgende:
[..]
[..]
Dit mag misschien een hoge ratio zijn, maar ik ken enkele users die echt alleen maar zinloze dingen blijven openen met een nog vele malen hogere frequentie dan HTT en die zelfs gewoon open gelaten worden. En dan mogen het misschien populaire users zijn, er mag ook naar een individueel geval gekeken worden wat wel de potentie een leuk uitdagend topic te worden.
Doe ik wel ff.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:03 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb het meettopic volgebakken...
Moet ik nu ook een nieuwe openen
Ik onthoud mij van verder commentaar ivm een te hoog ban risicoquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ohw puhlease. Omdat er een paar users lol in hadden, moet het weer open? Er zijn ook baggertopics en policy-overschrijdende topic waar users lol in hebben, moeten die dan ook allemaal open?
Het was gewoon géén onzin topic. Ik zou het nog een keer proberen in LIT desnoods, maar hier blijft ie dicht.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doe ik wel ff..
ik voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:02 schreef apophis4u het volgende:
[..]
[..]
ik ken enkele users die echt alleen maar zinloze dingen blijven openen met een nog vele malen hogere frequentie
Wat is er met je verhuiscapaciteiten gebeurd?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ohw puhlease. Omdat er een paar users lol in hadden, moet het weer open? Er zijn ook baggertopics en policy-overschrijdende topic waar users lol in hebben, moeten die dan ook allemaal open?
Het was gewoon géén onzin topic. Ik zou het nog een keer proberen in LIT desnoods, maar hier blijft ie dicht.
Jij staat ook met nog 2 modjes (ok, jogy houdt zich verstandigerwijs afzijdig) tegenover HTT en ik denk dat voor de argumentatie een user best mag worden bijgestaan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:04 schreef Insomaniac het volgende:
Apopis, HTT-Thalan is ondig genoeg om voor zichzelf te spreken hoor.
Verhuizen vond ze teveel werk. Het is veel egostrelender het gewoon op slot te gooien.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:06 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Wat is er met je verhuiscapaciteiten gebeurd?
Een modje heeft niet alleen de functie om te bepalen of een topic open moet blijven of niet, maar ook of dat deze juist geplaatst is en desgewenst verhuist moet worden. En ik denk dat het geen uitzondering binnen ONZ moet zijn dat daar de deur maar 1 kant op draait dat topics IN ONZ gedumpt worden.
Ik denk dat je dit beter niet op deze manier had kunnen plaatsen. Nu kun je een zinnige feedback wel vergetenquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Aardig dat je het voor me opneemt, apophis4u, maar ik denk dat ze haar ego te belangrijk vind. Ik weet toch wel dat het eindelijk een van mijn iets leukere topics was, maar omdat mijn naam erboven stond gooide ze het gewoon dicht.
Een typisch geval van voortrekkerij en discriminatie. Misschien zware en niet-op-zijn-plek-zijnde woorden, maar ik vind het gewoon dom gedoe.
Man het was gewoon een kuttopic. Zeker niet LIT waardig, dat werdt gewoon even gezegd in de hoop dat jij dan buiten zou gaan spelen en overreden zou worden door een auto.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:08 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Verhuizen vond ze teveel werk. Het is veel egostrelender het gewoon op slot te gooien.
Alsof ik die al kreeg. Ze gaat me mijn gelijk toch niet geven, want dat doet ze nooit, voorzover ik heb kunnen zien.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:08 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit beter niet op deze manier had kunnen plaatsen. Nu kun je een zinnige feedback wel vergeten
Jij bent gewoon een meeloper die een grote mond durft te hebben omdat ie meelult met de mods.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Man het was gewoon een kuttopic. Zeker niet LIT waardig, dat werdt gewoon even gezegd in de hoop dat jij dan buiten zou gaan spelen en overreden zou worden door een auto.
Mja, ik vond er geen kont aan, en hetgene waar Inso over struikelde was het feit dat meer dan 50% van de posts van jou af kwam, ergo postkriktopic.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:03 schreef HTT-Thalan het volgende:
Jogy wat zeg jij er nou van. Dit was toch leuk en best wel origineel?
Ohw puhlease.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
Aardig dat je het voor me opneemt, apophis4u, maar ik denk dat ze haar ego te belangrijk vind. Ik weet toch wel dat het eindelijk een van mijn iets leukere topics was, maar omdat mijn naam erboven stond gooide ze het gewoon dicht.
Een typisch geval van voortrekkerij en discriminatie. Misschien zware en niet-op-zijn-plek-zijnde woorden, maar ik vind het gewoon dom gedoe.
Ja, zo zou je mij het beste kunnen omschrijven. Niets dan positieve feedback van mijn kant.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een meeloper die een grote mond durft te hebben omdat ie meelult met de mods.
Vrouwen hequote:Op woensdag 31 maart 2004 11:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Alsof ik die al kreeg. Ze gaat me mijn gelijk toch niet geven, want dat doet ze nooit, voorzover ik heb kunnen zien.
Kijk, dat is iets waar ik iets meer aan heb. Ze vond dus dat ik teveel in mijn eigen topic postte. Als ik dat in iemand anders' topic doe, is het geen probleem, kijk maar naar FF, BS en CF.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, ik vond er geen kont aan, en hetgene waar Inso over struikelde was het feit dat meer dan 50% van de posts van jou af kwam, ergo postkriktopic.
ONZ is er niet voor de meldt topics, postkriktopics en dergelijke, het is voor onzin, parodies, grappen of leuke verhaaltjes en een beetje slowchat hier en daar. Accepteer nou gewoon eens hoe het hier werkt en probeer niet elke keer je gelijk te halen.
Wat ben jij een aansteller zeg. Ik heb er absoluut geen moeite mee om mensen gelijk te geven, mits ze gelijk hebben. Dat jij niet kan inschatten wat voor soort topics in ONZ horen is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Alsof ik die al kreeg. Ze gaat me mijn gelijk toch niet geven, want dat doet ze nooit, voorzover ik heb kunnen zien.
Gelijk krijg je als je het hebtquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het gelijk met betrekking tot het contrast met mijn overige topics heb ik al. Het gelijk dat mijn topic best open had kunnen blijven, krijg ik niet.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Gelijk krijg je als je het hebt.
Ja, vooral de manier waarop hij over mij en mn ego blijft ageren, maar mijn argumenten compleet negeert.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:17 schreef Knut het volgende:Hij is wel schattig
.
reageer eens terug in je FBquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, vooral de manier waarop hij over mij en mn ego blijft ageren, maar mijn argumenten compleet negeert..
Ik verhuis vaak genoeg leuke topics naar het forum waar ze thuishoren hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:06 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Wat is er met je verhuiscapaciteiten gebeurd?
Een modje heeft niet alleen de functie om te bepalen of een topic open moet blijven of niet, maar ook of dat deze juist geplaatst is en desgewenst verhuist moet worden. En ik denk dat het geen uitzondering binnen ONZ moet zijn dat daar de deur maar 1 kant op draait dat topics IN ONZ gedumpt worden.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Het gelijk met betrekking tot het contrast met mijn overige topics heb ik al. Het gelijk dat mijn topic best open had kunnen blijven, krijg ik niet.
Ik blijf er bij dat de mogelijkheid tot verplaatsen mogelijk geweest had moeten zijn, en als ze haar "post-opkrik-irritatie" even had gepost, had ik er ook rekening mee kunnen houden.
Dus als ik het goed begrijp vond JIJ mijn topic niet leuk genoeg om te verplaatsen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik verhuis vaak genoeg leuke topics naar het forum waar ze thuishoren hoor..
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik verhuis vaak genoeg leuke topics naar het forum waar ze thuishoren hoor..
Nope, daar letten mensen niet op.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:22 schreef apophis4u het volgende:
[..]![]()
never noticed
Waarom heeft iedereen zo'n moeite met die naam?!?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:21 schreef jogy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Probeer eens buiten ONZ te posten, wat Aphodinges voorsteld, misschien raak je dan wat van je frusties kwijt.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:22 schreef Knut het volgende:
Ik maak het even duidelijk door mijn koffiemokken aan je te tonen
[afbeelding]
Men kijkt in het algemeen over de positieve handelingen van mensen heen ziet (en tevens onthoudt) alleen de negatieve zaken.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nope, daar letten mensen niet op..
Mag ik dan even een mening uiten zonder dat jij dat verkeerd op kan vatten...quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:22 schreef Knut het volgende:
Owkay.
Mag ik even duidelijk zijn op een manier die NIEMAND verkeerd op kan vatten.
Je bent overduidelijk aan het zuigen in dit topic.
Op zich niet verbazend aangezien jij een erg vervelende user in het algemeen bent. Je opent een kuttopic dat een slotje krijgt. Je vind dat niet leuk en je gaat in FB proberen je gelijk te halen. Dat word gesloten en je komt hier miepen.
Hier zitten 3 modjes die je vertellen dat het topic niet open gaat.
Toch blijf je door zeiken over " je had het moeten verplaatsen naar LIT"
Als ik dat enorme kuttopic die kant op had geschoven had ik een uitbrander van de betreffende mod gekregen omdat ze niet van bagger houden in serieuze fora.
Ik maak het even duidelijk door mijn koffiemokken aan je te tonen
[afbeelding]
Ik vergeef het je hoor. Ik zou erg onder de indruk van je zijn als je had geweten hoe vaak ik topics opschoon en verplaats.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:26 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Men kijkt in het algemeen over de positieve handelingen van mensen heen ziet (en tevens onthoudt) alleen de negatieve zaken.
Helaas ben ik ook mens
Feit, ze onthouden alleen die keren waar ik in discussie ging met een baggeraar, of mezelf kwaad maakte om iets. De pogingen aardig te zijn, meelevend en een goede user, worden vergeten. Of beter, gesloten en verwijderd. Zo is het niet moeilijk iemand als "vervelende user" af te schilderen ja.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:26 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Men kijkt in het algemeen over de positieve handelingen van mensen heen ziet (en tevens onthoudt) alleen de negatieve zaken.
Helaas ben ik ook mens
Dan ben je serieus niet goed wijs gast. Hoe kan je jezelf nou zo laten opfokken op een inet forumpie.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:27 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Mag ik dan even een mening uiten zonder dat jij dat verkeerd op kan vatten...
Ik vind dat we beiden zo blij mogen zijn dat je me via dit forum een vervelende user noemt, en niet irl. Want ik doe doorgaans nogal mijn best een beetje een additie te leveren aan de posts c.q. topics, en er word meestal maar dwars doorheen gebaggerd. Vervolgens zijn er (zoals meermalen vermeld) zat ONBEKENDE baggerusers die gedoogd worden.
Echt, wees blij met je scherm en je toetsenbord want je haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
If you only knewquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik vergeef het je hoor. Ik zou erg onder de indruk van je zijn als je had geweten hoe vaak ik topics opschoon en verplaats.
of je zou dan gewoon een enge stalker zijn![]()
Toch knap dat je weet wat ik allemaal wel en niet onthoud. En nu we het toch over ego's hebben, hoe kom jij erbij dat wij ons zo bezig houden met jou?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Feit, ze onthouden alleen die keren waar ik in discussie ging met een baggeraar, of mezelf kwaad maakte om iets. De pogingen aardig te zijn, meelevend en een goede user, worden vergeten. Of beter, gesloten en verwijderd. Zo is het niet moeilijk iemand als "vervelende user" af te schilderen ja.
Dat komt doordat wij het op hem hebben gemunt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dan ben je serieus niet goed wijs gast. Hoe kan je jezelf nou zo laten opfokken op een inet forumpie.
Wheheheh.equote:Op woensdag 31 maart 2004 11:32 schreef Conflict het volgende:
Omdat ik op sommige punten erg snel kwaad kan worden om mensen die zich onredelijk gedragen of enig machtsvertoon uiten, zeker als dat "allen tegen 1" gebeurt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dan ben je serieus niet goed wijs gast. Hoe kan je jezelf nou zo laten opfokken op een inet forumpie.
Ja. Wij hebben het ook al op jou gemunt.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:32 schreef Conflict het volgende:
Mijn topic hebben ze ook gesloten laatst
Idd ik hecht ook niet echt veel waarde aan de inhoud van dit forum, omdat er nogal wat puberende kindertjes rondhangen. Neem alles met een flinke hap zout en als het bijna op is, ff een nieuw internet venster openen om een nieuwe spoedorder te plaatsenquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat was een idee van Jogy.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch knap dat je weet wat ik allemaal wel en niet onthoud. En nu we het toch over ego's hebben, hoe kom jij erbij dat wij ons zo bezig houden met jou?
En je moet je niet zo aanstellen, want je hebt je eigen privé baggertopic met Dalord, wat ook een uitzondering is.
Kei gemeen!quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Wij hebben het ook al op jou gemunt.
Sorry Conflict..
Een stelletje corrupte schooiers zijn jullie.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat komt doordat wij het op hem hebben gemunt.
Als drie modjes, los van elkaar, zonder overleg dezelfde mening over jouw topic en gedrag vormen, zou dat dab aan hen of aan jou liggen? Ga nu eens op de argumenten in en laat die complottheorie varen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Omdat ik op sommige punten erg snel kwaad kan worden om mensen die zich onredelijk gedragen of enig machtsvertoon uiten, zeker als dat "allen tegen 1" gebeurt.
Joh. Dit is een forum voor allemaal verschillende users. Niet het 'test HTT-Thalan' forum hoor.quote:Put misschien enige soelaas uit het feit dat ik deze keer enigszins bijgestaan word, ten bewijs dat het idee wel leeft. Het is gewoon elke keer weer een test, en elke keer wanneer ik probeer precies die regels te volgen die ze aangeven, komen ze wel weer met een ander onderwerp waarop ik niet correct bezig zou zijn. Ik word het goed
Dus?quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dat was een idee van Jogy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |