deze snap ik ook nietquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:17 schreef Bobby18 het volgende:
http://www.eborg3.com/Gra(...)g
Ook een vergeten iemand, daarom gebeurt er nog regelmatig hetzelfde, sterker nog, we gaan die kant weer op helaas.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:19 schreef capibar het volgende:
[..]
Nee zo was de foto niet bedoelt, het gaat over vergeten mensen toch, de verschrikkingen die deze persoon heeft veroorzaakt wordt door vele mensen wel vergeten, er is momenteel ook zoiets gaande, geen stoere(of bedoelde) foto dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:21 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
deze snap ik ook niet
wil je stoer doen??![]()
Voor zo'n discussie zijn andere subfora.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:32 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Nee zo was de foto niet bedoelt, het gaat over vergeten mensen toch, de verschrikkingen die deze persoon heeft veroorzaakt wordt door vele mensen wel vergeten, er is momenteel ook zoiets gaande, geen stoere(of bedoelde) foto dus.
\quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:25 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Ook een vergeten iemand, daarom gebeurt er nog regelmatig hetzelfde, sterker nog, we gaan die kant weer op helaas.
Ik wel ja, maar wat er momenteel gebeurt(en niet zolang geleden hier vlakbij in een oorlog) ben ik bang andere mensen niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
\
Voor de rest heb je ze nog bij elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |