nee, maar ik heb een algemene naam gekozen zodat we die oneindig kunnen gebruiken. en een SC topic omdat dit de insteek is van de mods. of we een aparte topic voor alleen de meets erbij doen moet nog worden bezien.quote:Op maandag 15 maart 2004 18:08 schreef hollander172 het volgende:
Huh? Doen we weer een andere opzet?Zo wordt het er niet duidelijker op met al die topicnamen.
thx, hij isquote:Op maandag 15 maart 2004 18:13 schreef ZX9R het volgende:
Jeetje.
Wat een OP.OPM
Ah okee, vond het al apart aangezien dit de tweede wijziging binnen een week is.quote:Op maandag 15 maart 2004 18:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee, maar ik heb een algemene naam gekozen zodat we die oneindig kunnen gebruiken. en een SC topic omdat dit de insteek is van de mods. of we een aparte topic voor alleen de meets erbij doen moet nog worden bezien.
Die heb er expres uitgelatenquote:Op maandag 15 maart 2004 19:04 schreef PatrickM het volgende:
OPM...
DIT IS PURE HEILSCHENNIS....
ik mis namelijk de MV Agusta Brutale
quote:Op maandag 15 maart 2004 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Die heb er expres uitgelaten![]()
Jups... voor de puurheid van de topictitel... want tja... nu klopt het natuurlijk nietquote:Op maandag 15 maart 2004 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das waar, ff modje vragen dan?
ben je nu serieus? zoja, ff opletten he:quote:Op maandag 15 maart 2004 19:19 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jups... voor de puurheid van de topictitel... want tja... nu klopt het natuurlijk niet
is de titel, dus geen ge-mv agusta ofzo...quote:Fok Motorclub [SC deel1]
zie editquote:Op maandag 15 maart 2004 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben je nu serieus? zoja, ff opletten he:
[..]
is de titel, dus geen ge-mv agusta ofzo...
ga je dan ook mee naar het Noorden? ik weet trouwens niet wanneer we de tocht in het buitenland houden...quote:nog 2 weekjes en dan kan ik m ophalen...
ja ok zal ik ff doen, zo kan er dus ook een brutale thema komen...ooitquote:Op maandag 15 maart 2004 19:24 schreef PatrickM het volgende:
[..]
zie edit
Ik zat ff niet op te letten laat maar zeggen![]()
Ik moet m sowiezo in het Noorden ophalenquote:Op maandag 15 maart 2004 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ga je dan ook mee naar het Noorden?
*mee eens isquote:Op maandag 15 maart 2004 19:26 schreef SuperFour het volgende:
Hahahahahaha...
Maare, de brutale hoort er wel bij, vind ik...!
Mooie machine....
mooi zeker, maar past niet in dit rijtje thuis.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:26 schreef SuperFour het volgende:
Hahahahahaha...
Maare, de brutale hoort er wel bij, vind ik...!
Mooie machine....
Er wordt wel meer op je gelet als je in een motorpakkie rondloopt.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat denk je?
De kans is inderdaad wel heel klein, een sticky wilden ze ook al niet voor ons maken.quote:ik denk eerlijk gezegd dat er weinig kans is dat er een apart topic komt voor meeten...wat niet echt slim is, vind ik.
het gaat maar om 1 topic, niet een reeks zoals deze, dus 1 topic wat niet al te groot zal zijn (alleen afspreken waar en wanneer) en wel heel erg functioneel is.
zoals ik al zei; ik verveelde me zaterdagquote:Op maandag 15 maart 2004 19:42 schreef Patrick281 het volgende:
Mooi topic, maar al tegen de overdaad aan indd.
vatl wel mee hoor, door dit soort opmerkingen krijgen we een stempel die je juist probeert tegen te spreken. no offense.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:44 schreef hollander172 het volgende:
Er wordt wel meer op je gelet als je in een motorpakkie rondloopt.
zodra jij je bike hebt neem je ze toch een keer achteropquote:De kans is inderdaad wel heel klein, een sticky wilden ze ook al niet voor ons maken.
Mwah, het wordt tijd dat die Freak of Mutz ook eens gaan motorrijden dan begrijpen ze het misschien beter.
sticky's zijn deze week nog allemaal weg.....en die komen ook niet weer....quote:Op maandag 15 maart 2004 19:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Er wordt wel meer op je gelet als je in een motorpakkie rondloopt.
[..]
De kans is inderdaad wel heel klein, een sticky wilden ze ook al niet voor ons maken.
Mwah, het wordt tijd dat die Freak of Mutz ook eens gaan motorrijden dan begrijpen ze het misschien beter.
vergis je niet dat we alles wel doorhebben en doorlezenquote:Op maandag 15 maart 2004 19:36 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, een modje heeft dat meeting topic toch dicht geknald.
Letten ze extra op ons ofzo?
kun jij niet ff 'F4' achter Thema: MV Agusta (in de OP) zetten? mij lukt het om een of andere reden niet.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sticky's zijn deze week nog allemaal weg.....en die komen ook niet weer....![]()
heb nog nooit zelf gereden wel achter op een ducati 748s......
ging best wel redelijk snel moet ik zeggen![]()
doe ikquote:Op maandag 15 maart 2004 19:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kun jij niet ff 'F4' achter Thema: MV Agusta (in de OP) zetten? mij lukt het om een of andere reden niet.
kan hem zelf ook niet veranderen, het is een bekend bugje dat je lange post niet kunt veranderen....quote:Op maandag 15 maart 2004 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx
Mwah, dat stigma krijg je simpelweg door die kleding aan te hebben, daar hoef je je mond niet eens voor open te doen. Ik vind het eerlijk gezegd wel prettig dat mensen anders naar je kijken, ze "moeten" ook ineens niks meer van je. Heerlijk die rust en als iemand je aanspreekt is het een andere motorrijder waarmee je lekker over de gezamelijke hobby kan babbelen.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vatl wel mee hoor, door dit soort opmerkingen krijgen we een stempel die je juist probeert tegen te spreken. no offense.
Als hier animo voor is wil ik dit best doen mits Thafreak en/of Mutz niet al te ver weg wonen (van een leuke route) en beschermende kleding hebben cq kunnen lenen. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik iemand achterop heb en ik vind het niet eens vervelend rijden zoals vele anderen dat wel vinden. (maar de eerste die mee gaat leunen in scherpe bochten krijgt een elleboog voor zijn kanis.)quote:zodra jij je bike hebt neem je ze toch een keer achterop
vind je het serieus niet vervelend rijden met iemand achterop? ik dus echt wel!! nee, laat mij maar alleen rijden...quote:Als hier animo voor is wil ik dit best doen mits Thafreak en/of Mutz niet al te ver weg wonen (van een leuke route) en beschermende kleding hebben cq kunnen lenen. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik iemand achterop heb en ik vind het niet eens vervelend rijden zoals vele anderen dat wel vinden. (maar de eerste die mee gaat leunen in scherpe bochten krijgt een elleboog voor zijn kanis.)
quote:De laatste opmerking dient niet al te serieus genomen te worden, ik waarschuw altijd 1 keer.
quote:Op maandag 15 maart 2004 20:41 schreef PatrickM het volgende:
Hee gasten... ik zat net eens die laatste 2 pagina's van de supermotard topic te lezen. Toen kwam ik spontaan op een ideetje...
Ik heb dalijk die BMW, en het is niet spannend om klaverbladjes te nemen met zo'n BMW.
Maar.......... ik heb dan als het goed is wel ruimte genoeg in een koffer om een videocamera mee te nemen
Het is maar een gedachte die door mijn hoofd ging
quote:Op maandag 15 maart 2004 20:30 schreef hollander172 het volgende:
Als hier animo voor is wil ik dit best doen mits Thafreak en/of Mutz niet al te ver weg wonen (van een leuke route) en beschermende kleding hebben cq kunnen lenen. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik iemand achterop heb en ik vind het niet eens vervelend rijden zoals vele anderen dat wel vinden. (maar de eerste die mee gaat leunen in scherpe bochten krijgt een elleboog voor zijn kanis.)
De laatste opmerking dient niet al te serieus genomen te worden, ik waarschuw altijd 1 keer.
HEH ? Hij zegt iets verstandigsquote:Op maandag 15 maart 2004 20:41 schreef PatrickM het volgende:
Hee gasten... ik zat net eens die laatste 2 pagina's van de supermotard topic te lezen. Toen kwam ik spontaan op een ideetje...
Ik heb dalijk die BMW, en het is niet spannend om klaverbladjes te nemen met zo'n BMW.
Maar.......... ik heb dan als het goed is wel ruimte genoeg in een koffer om een videocamera mee te nemen
Nee ik vind dat echt niet vervelend, alleen bij stoplichten is het wat lastiger omdat ik maar een klein kereltje ben.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vind je het serieus niet vervelend rijden met iemand achterop? ik dus echt wel!! nee, laat mij maar alleen rijden...
Ik heb er eentje achterop gehad die dacht zijn kuif wat bij te schuren in de bochten en daar wordt je niet vrolijk van als iemand ineens zijn gewicht midden in de bocht erin legt.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:46 schreef Patrick281 het volgende:
Maar even serieus: een duo moet wel een beetje mee hangen hoor.
Pas als ze schrik'ig tegen hangen heb je pas een probleem.
Hoe vaak hebben we het klaverblad gedaan trouwens. Ik dacht dat er geen einde aan kwam.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:48 schreef Makster het volgende:
[..]
HEH ? Hij zegt iets verstandigsGoed mee gedacht
![]()
Ik moet nog een concrete afspraak maken. Maar mijn schoonvader heeft al toegezegd dat ie mee wil en die vindt met zo'n nette jongen nog. Dat zal wel veranderen als jullie ook allemaal erbij zijn.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wanneer heb je die afspraak in limburg? limburg werd nl. al eens genoemd om te meeten en missch kunnen het combineren.
in principe is dat ook zoquote:Op maandag 15 maart 2004 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe vaak hebben we het klaverblad gedaan trouwens. Ik dacht dat er geen einde aan kwam.
Keer of 7-8 achter elkaar of minder? Wel lachen dat verzamelen op de vluchtstrook.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
in principe is dat ook zomaar was voor mij vaak genoeg iig (door eerder genoemde koppijn)
Was meer buitenom op dezelfde baanquote:Op maandag 15 maart 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Keer of 7-8 achter elkaar of minder? Wel lachen dat verzamelen op de vluchtstrook.
.. en dan die andere motorrijder die ons even kwam uitdagen en vervolgens even een strakke knee down deed. Zoals eerder gepost reed hij een groot gedeelte later nog even mee / storend bij Makster binnendoor op dezelfde baan.
quote:Op maandag 15 maart 2004 20:41 schreef PatrickM het volgende:
Oh ja dat bedoelde ik eigenlijk ook, alleen verkeerd opgeschreven getypt.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Was meer buitenom op dezelfde baanIk ik zat al aardig uit het midden. Jij ging binnendoor, wel op je eigen baan
![]()
Ik ken zelfs (een oud collega) een patser(!) met een BMW (!) die altijd binnenkwam:quote:Op maandag 15 maart 2004 21:47 schreef SuperFour het volgende:
Wie zegt dat...?
Ik heb nog ergens een filmpje van een gast op een BMW die hele spannende dingen doet...! Geloof mij maar, met beetje fatsoenlijke banden kun je prima meerijden op 't klaverblad.
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2004 22:00 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ken zelfs (een oud collega) een patser(!) met een BMW (!) die altijd binnenkwam:
"Zo weer ff een Ducati er uit gestuurd...gna gna"
Veeeeeeeel te kort naar mijn meningquote:Op maandag 15 maart 2004 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben we het klaverblad gedaan trouwens. Ik dacht dat er geen einde aan kwam.
.. dacht ook bijna alleen maar aan tanken..
Ik reed dus hele tijd achter hem, ging net zo snel (of iets sneller) dan hem, terwijl hij er als een aap naast hingquote:Op maandag 15 maart 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Keer of 7-8 achter elkaar of minder? Wel lachen dat verzamelen op de vluchtstrook.
.. en dan die andere motorrijder die ons even kwam uitdagen en vervolgens even een strakke knee down deed. Zoals eerder gepost reed hij een groot gedeelte later nog even mee / storend bij Makster binnendoor op dezelfde baan.
Daar komt ook lef bij kijkenquote:Op maandag 15 maart 2004 21:47 schreef SuperFour het volgende:
Wie zegt dat...?
Ik heb nog ergens een filmpje van een gast op een BMW die hele spannende dingen doet...! Geloof mij maar, met beetje fatsoenlijke banden kun je prima meerijden op 't klaverblad.
[..]
Bulletcam bij een K1100LT heeft weinig zin ben ik bang (aangezien de kuipruit pas vrij hoog begint, en dan bedoel ik ook echt hoog) en ik heb er dus geen een. Ik heb wel digi videocamera (helaas geen steady shot, maar bij opnames dichtbij boeit dat niet) + digi foto camera. Dus aan spullen opzich geen gebrekquote:Op maandag 15 maart 2004 23:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Veeeeeeeel te kort naar mijn mening
Ja PatM, goed idee van jou! Heb je digitale videocamera + bullitcam ofzo?
quote:Op maandag 15 maart 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
en dan die andere motorrijder die ons even kwam uitdagen en vervolgens even een strakke knee down deed. Zoals eerder gepost reed hij een groot gedeelte later nog even mee / storend bij Makster binnendoor op dezelfde baan.
heeft ie dat gedaan, die Lquote:Op maandag 15 maart 2004 21:26 schreef Makster het volgende:
Was meer buitenom op dezelfde baanIk ik zat al aardig uit het midden. Jij ging binnendoor, wel op je eigen baan
![]()
mmmm..... jups....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:00 schreef ondeugend het volgende:
Is dit het verkapte meettopic
Wees blij!quote:Op maandag 15 maart 2004 21:09 schreef Patrick281 het volgende:
Het ruikt hier naar benzine.ZX9R had de dop wat ruimer gesteld .. wat wel uitkwam gisteren trouwens.
Nu ga je niet voor de lol televisie kijken in de woonkamer ..
ach, pepijn is wel wat gewend na een half jaar giftige gassen over zijn longen te hebben ingeademdquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:28 schreef ZX9R het volgende:
Wees blij!
Anders had je misschien de WW moeten bellen!
Ik heb tenminste altijd gereedschap bij!
Je stond daar zo beteuterd te kijken![]()
![]()
Tja alweer opgelicht worden door een Italiaanse schone .. story of my lifequote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:28 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wees blij!
Anders had je misschien de WW moeten bellen!
Ik heb tenminste altijd gereedschap bij!
Je stond daar zo beteuterd te kijken :'(![]()
Ja, maar van alleen benzine krijg ik dus geen hoofdpijn weet ik nu zeker.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ach, pepijn is wel wat gewend na een half jaar giftige gassen over zijn longen te hebben ingeademd
Nee toch. Dit is toch het slowchat topic? Als er plannen zijn voor een meet en er zijn concrete afspraken worde die toch ook genoemd in het speciale meet topic. Tochquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:00 schreef ondeugend het volgende:
Is dit het verkapte meettopic
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:54 schreef ZX9R het volgende:
Ik ben iig al bezig om een route door het mooie Friesche landschap uit te zetten![]()
p.s.: Derde meettopic is door ThaFreak dicht gegooid dus moeten we hier wel meeten!
mijn vriendin vindt benzine lekker ruikenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, maar van alleen benzine krijg ik dus geen hoofdpijn weet ik nu zeker.
Lekker spul dus die booster.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn vriendin vindt benzine lekker ruiken
Opzich begrijpelijk, MAAAAR dan wordt het voro andere knap lastig om de jusite data en tijden er uit te filteren. Maar goed dat begrijpen de heren en dames Moderators zelf ook wel tochquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ze hebben dat andere topic gesloten omdat het niet de bedoeling is dat er 2 MC topics zijn. hier heb ik het nog een keer aangekaart.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:13 schreef Patrick281 het volgende:![]()
daarom mijn eerder genoemde post.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:13 schreef Makster het volgende:
Opzich begrijpelijk, MAAAAR dan wordt het voro andere knap lastig om de jusite data en tijden er uit te filteren. Maar goed dat begrijpen de heren en dames Moderators zelf ook wel toch
Ach ja als klein ventje vondt ik het ook heerlijk ruiken.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik denk dat die booster jouw reukorgaan heeft aangetast
[..]
daarom mijn eerder genoemde post.
Ze willen inderdaad niet echt meewerken he?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Opzich begrijpelijk, MAAAAR dan wordt het voro andere knap lastig om de jusite data en tijden er uit te filteren. Maar goed dat begrijpen de heren en dames Moderators zelf ook wel toch
en er waren genoeg van die mooie routes in het Noordenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:45 schreef ZX9R het volgende:
Dat valt nog knap tegen om een mooie route te vinden in Friesland.
Ik heb er nu twee. En dat is géén elfstedentocht!
Mijn ideequote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en er waren genoeg van die mooie routes in het Noorden? Nav jouw opm zondag (zou handig zijn om in heerde te beginnen en eindigen ) graag een verzoek: kunnen we in het zuiden van Friesland beginnen en eindigen? Om de kms niet de pan uit te laten rijzen. En voor wanneer is dit eigenlijk gepland?
Tuurlijk. Dat is ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en er waren genoeg van die mooie routes in het Noorden? Nav jouw opm zondag (zou handig zijn om in heerde te beginnen en eindigen ) graag een verzoek: kunnen we in het zuiden van Friesland beginnen en eindigen? Om de kms niet de pan uit te laten rijzen. En voor wanneer is dit eigenlijk gepland?
Voor mij is t niet zover maar wel ver genoeg. En als je uit Maastricht moet komen dan mag je wel een hotel boeken!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn idee
Dordrecht - Groningen is gewoon 250km!
En dan hebben we nog geluk dat we niet uit Maastricht moeten komen
ja, ik hoop dat het wat uitmaakt. We zullen zienquote:Goed gedaan OPM, in het opmerkingen topic
Je kan toch zelf een route maken, wat mooie rustpunten inplannen, restaurantje met terras onderweg, enz?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat is ook de bedoeling.
Ik ben routes in het zuiden van Friesland aan het zoeken.
En op I-net is daar weinig over.
Straks ga ik wel even naar de ANWB of de VVV voor wat meer info.
De meet ben ik voor ergens in april aan het plannen! (waarschijnlijk na pasen!)![]()
Sinds gisteren op tweedehands.nl.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hey heb je em te koop staan?
dat lijkt mij wel wat ja!! Langs het water enzoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:18 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
totaal 134,2 km
Te starten bij de Mac in Lemmer!
Lijkt dit jullie wat?
Wordt dat standaard, starten bij de Macquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:34 schreef ZX9R het volgende:
Bij Joure GÉÉN klaverblad helaas. Wel een mooie rotonde en een Mac!
quote:Zuidelijke starten voor OPM wordt een probleem. Dan krijg je meteen routes van ruim 200 kilometer om het IJsselmeer heen oid.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zie edit
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zie edit
Arnhem-lemmer: 153,5 kmdat scheelt idd!!
Wiskunde Riet....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoe kan dat.... Dordrecht - Lemmer is 168,2 km
En Arnhem - Dordrecht is echt geen 15km
haahah mooie redenatie, riet!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe kan dat.... Dordrecht - Lemmer is 168,2 km
En Arnhem - Dordrecht is echt geen 15km
wij zijn nog steeds in afwachting.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:46 schreef ZX9R het volgende:
Nu moeten we wel een meet topic openen.
De route is al bekend!![]()
Mooi hequote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
haahah mooie redenatie, riet!!
Ik zal er straks 1 openen!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wij zijn nog steeds in afwachting.
Sorry. ff editten!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Klaverblad Heerenveen is een rotonde![]()
Je maakt er een potje vanquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Sorry. ff editten!
Als we maar geen problemen krijgen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:57 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zal er straks 1 openen!
[MC FOK] Derde Fok! Motormeet [Het Noorden ontdekt]
Het gaat wel lekker maar er moeten ook andere mensen komen!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als we maar geen problemen krijgen.![]()
Hier gaat het toch ook lekkâh?
Ja precies, laten we er even mee wachten tot we meer weten!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als we maar geen problemen krijgen.![]()
Hier gaat het toch ook lekkâh?
Yep, maar met forceren bereiken we niets!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:05 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker maar er moeten ook andere mensen komen!
Dat is nou juist de opzet toch?
idd, ff wachten wat hun antwoord is: Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forumquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:20 schreef ZX9R het volgende:
Dus geen topic openen?![]()
dat zie ik ook zitten wel eigenlijk…quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie wilt er nog een proefrit op de CBR125R maken? Hij moet er nu staan volgens mij...
Eens even wat zaken af gaan die een demo model hebbenLeek jullie toch ook leuk (Patrick281, PatM?)
Tuurlijk niet!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij kan niet wachten he
Ik ook wel. Geinig brommertje.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat zie ik ook zitten wel eigenlijk…
Volgens mij komt dat omdat de koffers zo zwaar zijn!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:52 schreef Yakult het volgende:
Je vader kan best aardige wheely's trekken!
lol, zit aan beide kanten een zak aardappelen in.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat de koffers zo zwaar zijn!![]()
ja mooie ouwe lulle fietsquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooi he
*pics*
hahahh jajaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:19 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, ook voor jou hebben ze gips hè
oja, jij gaat ook mee!! Wil jou mille wel eens zien! Kunnen we niet ff een lijst maken van wie er mee gaat?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:26 schreef Gerako het volgende:
Route ben ik het helemaal mee eens, ik kom daar ook weleens in de buurt en ik weet dat je daar idd mooi kunt rijden, vooral dat stukje langs het water.
Op motor-forum hebben ze het over Joure zei iemand net. Volgens mij gaat dat om het volgende stukje, ben daar 1 keer wezen kijken en toen stonden er heel wat motoren, maar ook een aantal politieauto`s dus er gebeurde niet zo heel veel.
[afbeelding]
En? Krijg je nog een mooie prijs terug bij inruil?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:33 schreef Patrick281 het volgende:
Gelijk even naar de scootâh laten kijken i.c.m. inruil op de DNA ..
Klik!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja, jij gaat ook mee!! Wil jou mille wel eens zien! Kunnen we niet ff een lijst maken van wie er mee gaat?
Ook deze verkopermedewerker was uiterst vriendelijk en behulpzaam en nam meer tijd dan ik had.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En? Krijg je nog een mooie prijs terug bij inruil?
Zo te horen heb je dus de beslissing al genomen om de scoot er uit te doen voor een DNA?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook deze verkopermedewerker was uiterst vriendelijk en behulpzaam en nam meer tijd dan ik had.
Hij heeft alleen geen bod gedaan in overleg met mij.
Ze hebben al 2 jaar een paar scooters staan. Dat wist ik inderdaad.
Partikulier wel goede verkoopkansen zei hij nog.
En mijn vraagprijs was zeker heel goed. (1.650,00)
Geinig dingetje altijd al gevonden, als brommer al.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zo te horen heb je dus de beslissing al genomen om de scoot er uit te doen voor een DNA?
Lummelquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sorry ZX9R, ben je voor met het meettopic...kun je de route nog ff posten daar?
Ff klaverblad doen .. in de bochten dan .. tussendoor komt iedereen voorbij knallen..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:26 schreef ZX9R het volgende:
idd. Erg leuk.
voor een scooter
Kon het niet beter zeggenquote:Het kneedownen moet geen doel op zich worden maar een gevolg van.
Dit is de Afrit van Tjalleberd:quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare Luc, wat is Tjalleberd dan
ik zit in H'veen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:05 schreef super_honda het volgende:
Ik ga nu ff naar KB Tjalleberd, ff een paar rondjes maken met mijn GS'je(tis toch maar 15km rijden vanaf hier)
Misschien ben ik gek maar ik mis het punt volledig wat de schrijver van het stukje maakt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen is nog aan t lezenmaar idd
![]()
Mag wel. Alleen mag je je hobby alleen binnen de letteren der wet uitoefenen!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Je mag dus geen plezier beleven aan je hobby hier in NL
Door het roken?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:36 schreef Yakult het volgende:
Motoragenten kwamen juist vaak even peukje roken. Moet wel zeggen dat daar jaarlijks doden vielen/vallen.
ik ben net terug, het was er aardig druk en ik ben nog maar een beginner. Het ging voor mijn gevoel lekker, zit nog lang niet in de buurt van een KD maar goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:10 schreef ZX9R het volgende:
[..]
ik zit in H'veen.
(vlakbij de Mac)
Misschien zie ik je daar wel eens crossen!
De burgemeester van Delft woont op het randje van de stad, het dichtst bij het viaduct. Als hij zomers in zijn tuin zit kan hij volop genieten van de Akrapovics en Arrows!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Door het roken?![]()
Idd veel gezeik... maar doden vallen overal natuurlijk.
Ben er zelf nog nooit geweest, maar, volgens gasten op MF is er daar in de buurt van PPP helemaal niet huizen... op een flinke afstand. Dus wat zeuren de mensen dan over geluidsoverlast
Alsof hij WEL snel isquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:42 schreef super_honda het volgende:
[..]
ik ben net terug, het was er aardig druk en ik ben nog maar een beginner. Het ging voor mijn gevoel lekker, zit nog lang niet in de buurt van een KD maar goed.
Noem maar eens een keer en tijd dat jij ook over het KB rijd, dan kom ik ff langs.
ow, das de site van DutchChili he....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:51 schreef Yakult het volgende:
De filmpjes en foto's op deze site zijn bijna allemaal op het bewuste stukje gemaakt:
www.kneedatspeed.nl
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Alsof hij WEL snel is![]()
Ingehaald worden door een 25kw op een ZX9R is noooooit grappig![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yups!! maar als je het zo naast elkaar legt...
ja graag!! ik heb hier precies geteld 1 kennis met een Sport en die is ook een beginner...en dan ja die buurman, ex blade rijder. wel veel ervaring maar nu geen motor meer. het kriebelde wel weer toen ie mij zag dus wie weet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat klinkt bevredigend moet ik eerlijk toegeven
In de zomer kan jij dat ook! Of iig in de nazomer!
Gewoon iemand zien te vinden die je dat wilt leren dmv lijnen rijden.... ga je gewoon achter hem rijden. Ik wil het ook je ook wel leren, als je dat wilt
wat een sound he! waarom niet ff het gas verder open?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:12 schreef ZX9R het volgende:
Zoals beloofd zou ik nog een geluidsfragmentje van mijn brommer hier neerzetten.
Let wel, het is een filmpje van een koude motor!
Het ging toch alleen maar om het geluid uit een TwoBrothers dempertje!
TwoBrothers uitlaatgeluid![]()
Koude motor?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat een sound he! waarom niet ff het gas verder open?
en die 4 jaar circuit ervaring dan? nee, jij bent geen beginner meerquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:20 schreef Rietvaerder het volgende:
En OPM, ik vind het prima (ik ben ook nog een beginner hoor)
De laatste twee rondjes ging beter dan de eerste rondjes. Dat wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Vet geluid Luc!!!!!!!
En ik geef je groot gelijk..... als je de motor niet goed kent, niet doen. Maare, je reed denk ik op 40% van zijn kunnen op t bladDing kan echt heel erg schuin voordat je iets raakt.... je zat rond de 85 denk ik? Ik zat rond de 100.. en dat met een Bandit. Ik bedoel maar
Maar... alles op zijn tijd
En OPM, ik vind het prima (ik ben ook nog een beginner hoor)
Ik ook niet, maar liet hem in zijn 4 met wat toeren lopen dus dat is ongeveer 85 km/u.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb echt geen idee wat mijn snelheid was.
Nou.. dat is circuit, en geen openbare weg, dat circuitrijden was ook niet officieel.... dusquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en die 4 jaar circuit ervaring dan? nee, jij bent geen beginner meer!
Ik gok dat het een YB9 is maar ik kan er mijlenver naast zitten.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
rond maar wel schuinwat voor type is je bimota eigenlijk? (schaam me een beetje dat ik het nu nog moet vragen...)
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nou.. dat is circuit, en geen openbare weg, dat circuitrijden was ook niet officieel.... dus
maar daar leer je wel op de juiste lijnen rijden, toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nou.. dat is circuit, en geen openbare weg, dat circuitrijden was ook niet officieel.... dus
Wel als het gaat om verkeer en andere dingen die niet aan de orde komen op het circuit...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus nee, jij bent geen beginner
Idd... maffe boeren daarquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
volgens mij in het noorden ergens...Hippolytushoef...hoe verzinnen ze het?
We hadden het over blad rijden geloof ikquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yep, wat dat betreft ben ik geen beginner maar we hadden het toch over leren lijnen rijden?
hoe kom je daar nou weer opquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd... maffe boeren daar
Hoe zou Luc heten? Luc Kawastra... of Luc Kawasma...
Zullen we dan zien hequote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hahaha ok, tof iig!!
Nou, in Friesland eindigen toch veel namen op stra of ma..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer op?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nou, in Friesland eindigen toch veel namen op stra of ma..
Woon idd in Hippolytushoef, en nee, ik heet niet Gerako.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heet jij ook zo dan, Gerako?
Er staat een foutje in je sig... Of snap ik hem niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
och, dan had je zondag makkelijk mee gekunt
Ja is echt zo.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Is t nu echt zo dat je hard kan knallen op de Afsluitdijk? Staan er geen flitsers ofzo
Met middelpuntvliedende krachten spelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
riet: ik stuur jou zo wel ff een mail
wat is er verkeerd aan dan, hollander?
Euhm, eigenlijk wilde ik dat nog niet verklappen, laten we het er maar op houden dat ik niet uniek ben in mijn keuze als deze het wordt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en naar wat voor een kawa ga je kijken in limburg, kan ik t ff erbij zetten.
wat is daar fout aan?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:12 schreef hollander172 het volgende:
Met middelpuntvliedende krachten spelen.
ik ruik een ZXR 400...quote:Euhm, eigenlijk wilde ik dat nog niet verklappen, laten we het er maar op houden dat ik niet uniek ben in mijn keuze als deze het wordt.
Ik ken alleen middelpuntvliegende krachten, maar ik spreek dan ook geen normaal ABN.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat is daar fout aan?
Dat zou kunnen, je hebt er eentje in de achtertuin staan.quote:ik ruik een ZXR 400...
Gaaf. En op de rest van de dijk?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:06 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ja is echt zo. [afbeelding]
Vooral als de brug open staat, dan kun je mooi vooraan de rij gaan wachten, als de slagbomen dan open gaan dan heb je vrij baan.
Als er flitsers staan dan staan ze bij de sluizen, dus aan het begin en eind, daar mag je 70 km/h. Op andere plaatsen heb ik ze nog niet zien staan.
Hoe bedoel je? Aan het begin en eind is een brug, en daar tussen is de ongeveer 32 km lange dijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gaaf. En op de rest van de dijk?
neuh...in de huiskamerquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:16 schreef hollander172 het volgende:
Dat zou kunnen, je hebt er eentje in de achtertuin staan.
Het wordt beide gebruikt zie ik. Maar "vliedende" was er bij mij op school niet bij.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmm... altijd gedacht dat het middelpuntvliegende krachten waren, maar goed... wtf is vliedend voor een woord dan
Heb je geen tuin waar je hem kwijt kan? Heb al eens voorzichtig gevraagd of een eventuele motor in de bijkeuken kon staan maarre........ Dan mocht ik ook meteen op de bank slapen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuh...in de huiskamer
tis duidelijk wie bij jou de broek aan heeftquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je geen tuin waar je hem kwijt kan? Heb al eens voorzichtig gevraagd of een eventuele motor in de bijkeuken kon staan maarre........ Dan mocht ik ook meteen op de bank slapen.
Laat staan als ik had gevraagd of de huiskamer een goed idee was.
Wel heb ik haar zover dat ik een pocketbike neer mag zetten, alleen mag er dan niet mee gereden worden.![]()
Who caresquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zie nergens vliegende kracht staan...
Maar er is er maar 1 bij hem thuis wie de motorbroek aan heeft geloof ikquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis duidelijk wie bij jou de broek aan heeft
hij iig nog nietquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar er is er maar 1 bij hem thuis wie de motorbroek aan heeft geloof ik
Goed lezen.... mijn zusje zit er nu achterquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waar blijft mijn mail?
Zie de foto ff niet, maar er stond ooit op een foto op MF van een gozer met zn motorpak en helm op in de auto, deurtje open, en knee down vanuit de autoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij iig nog nietof hij moet met zijn pak de auto in stappen...
hahah relax man, maar ok dat had ik gemistquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Goed lezen.... mijn zusje zit er nu achter
(Full size foto's staan op pa's pc, daar sluit ik de digicam nl. altijd op aan)
Ik oefen weleens stiekum en bij gebrek aan een motor moet je toch wat?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij iig nog nietof hij moet met zijn pak de auto in stappen...
das toevallig, de mijne is ook paardengek. ooit wil ze een Fries hebben en dan wil ze dat ik erop ga zittenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:36 schreef hollander172 het volgende:
Wat ik overigens met motoren heb heeft zij met paardenmaar dat paard komt er lekker toch niet en de motor wel.
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie wilt er nog een proefrit op de CBR125R maken? Hij moet er nu staan volgens mij...
Eens even wat zaken af gaan die een demo model hebbenLeek jullie toch ook leuk (Patrick281, PatM?)
Die van mij ook, echt mesjokke is ze van paarden. Ik vind het allemaal best zolang ze maar eerst gaat douchen voordat ze aan me zit als ze bij die inferieure vervoermiddelen is geweest.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das toevallig, de mijne is ook paardengek. ooit wil ze een Fries hebben en dan wil ze dat ik erop ga zittendacht t niet...
Betekent dat dat ik niet welkom ben op mijn nog aan te schaffen ZX6R?quote:heb je btw de OP gezien van het meettopic?
Of een ZXR400 of een ZXR750 of een ZX9R of een ZX7R, hmmm moeilijk keuzes maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
aha, dus toch een ZX6R
goed plan, al dat gemail heen en weer...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of een ZXR400 of een ZXR750 of een ZX9R of een ZX7R, hmmm moeilijk keuzes maken.
@PatrickM, kunnen we niet dat .TK adres weer in gebruik gaan nemen? Wil best meehelpen met de site en het is eigenlijk wel handig om plaatjes e.d. van de meets neer te zetten.
Moet het iedere keer een thema hebben, het gaat toch alleen de eerste pagina over dat thema, zo van ja mooi ding hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, iemand al een nieuw thema voor deel 2?
Eensquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:57 schreef Gerako het volgende:
[..]
Moet het iedere keer een thema hebben, het gaat toch alleen de eerste pagina over dat thema, zo van ja mooi ding hoor.
Voor de rest gaat het toch weer over allerlei andere dingen. Vind die thema`s iedere keer maar onzin eigenlijk. Maar dat is mijn mening.
Die thema's zijn juist leuk voor mensen die af en toe komen kijken, anders zien ze alleen ons geleuter en dat bevordert het posten van die mensen ook niet echt. Ik vind het persoonlijk ook leuk om te doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:57 schreef Gerako het volgende:
[..]
Moet het iedere keer een thema hebben, het gaat toch alleen de eerste pagina over dat thema, zo van ja mooi ding hoor.
Voor de rest gaat het toch weer over allerlei andere dingen. Vind die thema`s iedere keer maar onzin eigenlijk. Maar dat is mijn mening.
Ik wil best mijn webspace beschikbaar stellen (ik doe er toch weinig mee). Als iemand een mooie site wil maken (aangezien ik niet zo geduldig ben om dat te doen (en ook niet echt kundig) dan wil ik 'm er wel op zetten (en natuurlijk weer .TK gratis leasen...) en onderhouden... (eventueel met hulp)....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of een ZXR400 of een ZXR750 of een ZX9R of een ZX7R, hmmm moeilijk keuzes maken.
@PatrickM, kunnen we niet dat .TK adres weer in gebruik gaan nemen? Wil best meehelpen met de site en het is eigenlijk wel handig om plaatjes e.d. van de meets neer te zetten.
Ben niet altijd even snelquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
PatrickM reageert niet
Als we eens beginnen met het openstellen van de oude, dan hebben we een beginpunt en kunnen we vandaar af kijken hoe het ingedeeld moet worden. Ik ben best bereid daarna een hostingpakketje te nemen met eventuele domeinnaam. (ik gok dat je webspace 50mb is?)quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik wil best mijn webspace beschikbaar stellen (ik doe er toch weinig mee). Als iemand een mooie site wil maken (aangezien ik niet zo geduldig ben om dat te doen (en ook niet echt kundig) dan wil ik 'm er wel op zetten (en natuurlijk weer .TK gratis leasen...) en onderhouden... (eventueel met hulp)....
Dit wordt alleen wel irri als steeds meer mensen foto's e.d. gaan bekijken, dan heb je zelf bijna geen bandbreedte meer over. (heb ik ook al eens gedaan en dat is echt irri als je zelf niet eens meer normaal kan internetten.)quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:20 schreef ZX9R het volgende:
Over webspace gesproken.
ik heb thuis gewoon een servertje staan.
128 kbyte up.
Luc heet je toch?quote:En wat mijn naam betreft,
Die hadden jullie al kunnen weten als jullie de topics doorlezen.
Daar staat het namelijk in!
noem de mogelijkheden voor hosting maar (en de daaraan gemoeide kosten) en dan kunnen we er wel wat van makenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit wordt alleen wel irri als steeds meer mensen foto's e.d. gaan bekijken, dan heb je zelf bijna geen bandbreedte meer over. (heb ik ook al eens gedaan en dat is echt irri als je zelf niet eens meer normaal kan internetten.)
[..]
Luc heet je toch?
Als je al eens weet wat voor foto sites hier staan!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dit wordt alleen wel irri als steeds meer mensen foto's e.d. gaan bekijken, dan heb je zelf bijna geen bandbreedte meer over. (heb ik ook al eens gedaan en dat is echt irri als je zelf niet eens meer normaal kan internetten.)
[..]
Luc heet je toch?
Voor 4 euro per maand een domein (nl)quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:27 schreef PatrickM het volgende:
[..]
noem de mogelijkheden voor hosting maar (en de daaraan gemoeide kosten) en dan kunnen we er wel wat van maken
Ik zal trouwens wel ff de oude website die ik had gemaakt zippen en een linkje maken. Maar stel je er niet te veel van voor qua code...
ik vind het wel aardig, zo lees je ook eens wat van verschillende typen. maar nog iets van 6 posts te gaan...ik laat het aan jullie over. patrick281 had er nog een liggen, dus als hij op tijd hier is...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:57 schreef Gerako het volgende:
Mogelijkheden voor hosting? iets van 500mb leek me wel aardig om te beginnen. Of bedoel je meer de ondersteunde protocollen? Kosten? <50,- p.j. inclusief NL domeinnaam.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:27 schreef PatrickM het volgende:
[..]
noem de mogelijkheden voor hosting maar (en de daaraan gemoeide kosten) en dan kunnen we er wel wat van maken
Ik zal trouwens wel ff de oude website die ik had gemaakt zippen en een linkje maken. Maar stel je er niet te veel van voor qua code...
Weet je dit echt zeker? Ik heb dit zelf ook al eens gedaan en naarmate er meer gebruikers bij kwamen kelderde mijn eigen snelheid dusdanig dat er niet meer normaal te werken viel. Niet verkeerd bedoeld hoor, als je host op 100mb lijn kan het makkelijk. Ik heb ADSL en dat gaat maar tot een gebruiker of honderd goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:32 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Voor 4 euro per maand een domein (nl)
Onbeperkte e-mail adressen (dacht ik)
Sinds een week draait de mailserver ook goed.
En voor hosting reken ik weinig tot niets omdat ik er zelf baat bij heb. (en ik heb nog ongeveer 10 gig ruimte vrij)
En wat code betreft?
Daar heb ik helemaal geen verstand van.
ik doe de volgende wel, spam hem alleen niet al te snel vol.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik vind het wel aardig, zo lees je ook eens wat van verschillende typen. maar nog iets van 6 posts te gaan...ik laat het aan jullie over. patrick281 had er nog een liggen, dus als hij op tijd hier is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |