quote:Op maandag 15 maart 2004 14:01 schreef ZX9R het volgende:
Tis hun eigen schuld.
Zij hebben ons verplicht om van die moeilijke topics te openen.
En als de mensen dan op het werk zitten en ze hebben die topics (die ze opgeslagen hebben) niet voorhanden.....
nee, dat zijn geen meettopics!quote:@Riet: Je bent vergeten de [MC FOK] topics in de lijst te zetten.![]()
We moeten blijkbaar een onderwerp hebben om over te slowchatten...quote:Op maandag 15 maart 2004 14:04 schreef Makster het volgende:
Waarom moeten die topics dan beginnen met een verhaal over een of ander merk? Is toch nergens voor nodig?
Tuurlijk regel ik dat!quote:Op maandag 15 maart 2004 14:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgende keer in Friesland gaan rijdenRegel jij het dan ZX9R ?
Voor ons iets van 250km heenquote:Op maandag 15 maart 2004 14:04 schreef Gerako het volgende:
Friesland is een goed idee, aangezien het weer mooi weer wordt wil ik de volgende keer ook mee gaan rijden, dus dan is Friesland voor mij in ieder geval niet zover weg. Goed idee.
op zich niet maar ik vond het wel een aardig idee van hollander, soort van een thema bij elk topic.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:04 schreef Makster het volgende:
Waarom moeten die topics dan beginnen met een verhaal over een of ander merk? Is toch nergens voor nodig?
Nuquote:Op maandag 15 maart 2004 14:05 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Tuurlijk regel ik dat!![]()
Doen we meteen even Groningen aan voor koffie en gebak![]()
Wanneer zal ik beginnen met plannen?
tering, Gelderland...buitenland...quote:Op maandag 15 maart 2004 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tering, Friesland...buitenland...
Leg me dit eens goed uitquote:Op maandag 15 maart 2004 14:01 schreef ZX9R het volgende:
Tis hun eigen schuld.
Zij hebben ons verplicht om van die moeilijke topics te openen.
En als de mensen dan op het werk zitten en ze hebben die topics (die ze opgeslagen hebben) niet voorhanden.....
mooi, je hapt iig nietquote:Op maandag 15 maart 2004 14:10 schreef ZX9R het volgende:
tering, Gelderland...buitenland...
Owkeejjquote:Op maandag 15 maart 2004 14:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Voor ons iets van 250km heen
Op 1 voorwaarde: als we dan wel over de Afsluitdijk gaan!
Das dan 250 km heen, 250 km terug is 500 + een tour van ongeveer 120 km ofzo is 620 km. Enig idee hoe fucking VER dat isquote:Op maandag 15 maart 2004 14:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind het niet erg om te rijden naar Frietland als het goed weer is, of tenminste droog, en lekker warm
Waar in Friesland spreken we dan af?
Niet in Groningen lijkt me.. das geen Friesland toch?
Op tijd stoppen... 7 uur s morgens weg
quote:Op maandag 15 maart 2004 14:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Leg me dit eens goed uit
Dan ben je een gebroken vent. Was gister eigenlijk al aaridg verrot moet ik zeggenquote:Op maandag 15 maart 2004 14:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben je een vent of ben je geen vent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |