We zien het wel...quote:Op maandag 15 maart 2004 21:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel. maar ik heb het idee dat dingen nu nog sneller onder het stof geraken.
nee juist niet. dat is het punt net.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
We zien het wel...
Dan is het nog altijd wanpansmikkiequote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:56 schreef Tjabbo het volgende:
Persoonlijk ben ik het wel met wanpunsmikkie eens.
Ja precies en dat werkt ideaal! Thxquote:De autoliefhebbers hebben ook een slowchat, en indien er een meet wordt georganiseerd, een meetingtopic. Wel zijn daar toen vaste afspraken over gemaakt, zoals dat off-topic geblaat niet getolereerd wordt.
Hier een link naar zo'n topic [PTA MEETING] Meeting 2.5i *25 januari* . Let op de openingspost waar e.e.a. verduidelijkt wordt. Ook is er dus een aparte site, waar alle info staat, zodat niet de meeting topics helemaal ondergepost worden met vragen wie allemaal heeft aangemeldt, en wanneer en waar enzo. (www.pta-meet.tk)
MutZ is momenteel eve niet aanwezig dus als jullie nog heel eve geduld hebben.....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:24 schreef ZX9R het volgende:
ThaFreak, Mutz,
Ik heb een meettopic voorbereid.
[MC FOK] Derde Fok! Motormeet [Het Noorden ontdekt]
Met daarin de route en het verzoek om de SC in een ander topic te houden. (tot 2 maal toe)
Het meettopic is alleen bedoeld als aanmeldtopic en om tijdsafspraken te maken.
Mag ik deze openen van jullie?
hoezo je zin doordrijvenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:24 schreef ZX9R het volgende:
ThaFreak, Mutz,
Met daarin de route en het verzoek om de SC in een ander topic te houden. (tot 2 maal toe)
Ik vraag het toch netjes?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoezo je zin doordrijven
Ongesteld ofzo?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoezo je zin doordrijven
Zeg, ZX9R, mochten we groen licht krijgen zou ik een algemene titel kiezen voor het meet topic. Anders moeten we voor elke meet een nieuw topic openen, lijkt me overbodig. Dus iets van: [Fok MC] Centraal Meettopic oid.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:24 schreef ZX9R het volgende:
ThaFreak, Mutz,
klopt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:46 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik vraag het toch netjes?
niet meerquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ongesteld ofzo?![]()
open hem maar, hou het wel strak op de meet......quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:24 schreef ZX9R het volgende:
ThaFreak, Mutz,
quote:Wel zijn daar toen vaste afspraken over gemaakt, zoals dat off-topic geblaat niet getolereerd wordt.
Hier een link naar zo'n topic [PTA MEETING] Meeting 2.5i *25 januari* . Let op de openingspost waar e.e.a. verduidelijkt wordt. Ook is er dus een aparte site, waar alle info staat, zodat niet de meeting topics helemaal ondergepost worden met vragen wie allemaal heeft aangemeldt, en wanneer en waar enzo. (www.pta-meet.tk)
Thx! Het overzicht is er weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mag deze dicht [MC FOK] centraal meettopic [deel 1] per ongeluk dubbel geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |