haha en hoe Lisette stond toe te kijken......quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:03 schreef Markie-Mark het volgende:
"jij hebt haar toch gyneacologisch inwending onderzocht"![]()
![]()
Die Arthur wordt alleen maar beter en beter, die man verdient zn eigen spin-off serie
Jaaaaaaaaaaaa, Arthur is cool!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:03 schreef Markie-Mark het volgende:
"jij hebt haar toch gyneacologisch inwending onderzocht"![]()
![]()
Die Arthur wordt alleen maar beter en beter, die man verdient zn eigen spin-off serie
Zoals altijd toch???!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
haha en hoe Lisette stond toe te kijken......
Ja wat heeft hij nou toch uitgespookt. En niemand daar vraagt hem er naar.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:03 schreef soapie het volgende:
Duukie is lekker bezig geweest. Ze leggen niet zomaar beslag op zijn salaris!!!!!
Bekende naam is dat!!!???quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
ow en die Chris Vromans wordt gespeeld door Aram van de Rest.
Juist leuk toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:11 schreef Basic het volgende:
Die aram van de Rest is wel de toppunt van arrogantie walgelijk maargoed ik heb liever Kyra dan hem![]()
Da's censuur....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
H E L P !!!!! IK HEB GEEN BEELD OP YORIN!!!!!!!
Ik heb op geen enkele zender beeld .....
Klopt. ONM wordt gecensureerd, want een paar minuten later was er weer beeld.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
Da's censuur....
Ik kan me vergissen.... maar volgens mij is dit dezelfde Aram van de Rest als in OnM:quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:11 schreef soapie het volgende:
Bekende naam is dat!!!???
idd een piepstem, maar leuk smoelwerkquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:57 schreef Markie-Mark het volgende:
hij had wel een beetje een nichterig stemmetjemaar voor de rest Yummie!!!
Dat stemmetje was mij ook al opgevallen ja, nichterig weet ik zo, maar hij praat wel erg zacht.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:57 schreef Markie-Mark het volgende:
hij had wel een beetje een nichterig stemmetjemaar voor de rest Yummie!!!
Ik hoop toch niet dat dat al te lang gaat duren, dat gezeur over de Engel is leuk als JP zich ermee bemoeit maar voor de rest weet ik het nou wel. Ik begin me behoorlijk te irriteren aan Aafke. Ik vind het prima als ze in ONM rondwandelt, maar ze moet niet teveel rol krijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 02:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
't Sluiten van de Engel zal wellicht Aafkes vertrek veroorzaken.
Je kunt het er nu ook nog in zette hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:54 schreef Basic het volgende:
Oke, voor de volgende keer
Het zit Arthur nogal dwars blijkbaar. Ik snap hem niet zo, als Ingrid vreemd zou gaan vond hij het dikke prima, maar bij Claire is de wereld te klein voor zoveel sletheid..........quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Kostelijk om te zien hoe Hugo zijn lach in moest houden toen Arthur Claire 'die slet' noemde.
Dat gebeurt volgende weekquote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:00 schreef pberends het volgende:
Zo Tara krijgt een nieuwe wending aan haar rol. Moet ze toch nog is echt liefde bekennen ipv hoerig hoerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |