LOLquote:Op maandag 1 maart 2004 20:37 schreef sizzler het volgende:
fippo!
quote:Balkenende op bezoek bij Blair
DEN HAAG - Premier Balkenende gaat vrijdag op bezoek bij zijn Britse collega Blair. Tijdens een diner zullen de twee actuele Europese zaken bespreken.
In aanloop naar het Nederlandse voorzitterschap van de Europese Unie, later dit jaar, spreekt Balkenende met meerdere Europese leiders van lidstaten en kandidaat-lidstaten.
ANP
Bron: LC
Vroeger was alles beter, toen konden we nog gewoon wel smileys maken.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik moest van Oma Sidekick starten![]()
Maakt niet uit, nu staat de txt file klaar voor de eerstvolgende pogingquote:Op maandag 1 maart 2004 20:40 schreef Duritz het volgende:
hmmm... ik vond het erg lang duren en ik wist het niet.
Van Binsbergen: "Ik wist het niet" (sorry![]()
![]()
)
Snap het niet. Hoe kan je tijdens een diner nou ff makkelijk praten over zaken. En hoe worden die zaken nageleefd? Worden er notulen van gemaakt?quote:Op maandag 1 maart 2004 20:38 schreef Sidekick het volgende:
Hopelijk neemt Balkenende dat advies ter harte.
[..]
* Disciple_of_Guinness is als een idioot zijn supersoakers aan het oppompenquote:Op maandag 1 maart 2004 20:42 schreef Duritz het volgende:
<b>Trigger Happy.
Moet het Nederlandse publiek trigger happy worden op haar bewindslieden. Wijn faalt (Nederland kent naast de Antillen wel meer belastingparadijzen), De Geus wordt bekritiseerd, Kamp heeft geen idee wat de schietinstructies zijn en Donner heeft een Pippeau als super-OM, terwijl Plooij ontslag neemt.
De roep om bloed wordt luider.
Daarom mijn vraag...
Is Nederland wel trigger happy genoeg?</b>
Shoot on!
Welke? Dat je commentaar over de PI's in de algemene FB kwijt kan??quote:Op maandag 1 maart 2004 20:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, toen konden we nog gewoon wel smileys maken.
Sizzler, was je posts serieus in het feedbacktopic over de PI's?
k'Heb het ook toegevoegd in de OP.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik heb een algemeen moslim topic gemaakt. Ik verzoek iedereen die een moslim hater, fanaat of daar tussen in, daar naar toe gaat voor het moslim debat.
[url=http://forum.fok.nl/topic/501174][centraal] Moslims en de Islam.[/url]
Door een enter te geven en de [br] tags weg te gooienquote:Op maandag 1 maart 2004 20:47 schreef Ype het volgende:
He, hoe kan ik die breaks nu in mijn sig. zetten?
Een simpele druk op de [ENTER] toetsquote:Op maandag 1 maart 2004 20:47 schreef Ype het volgende:
He, hoe kan ik die breaks nu in mijn sig. zetten?
Waarom? Het is perfect om de economie uit het slop te trekken.quote:Donner bezoekt Nederlands grootste coffeeshop
MAASTRICHT - Minister Donner van Justitie heeft maandag een bezoek gebracht aan de grootste coffeeshop van Nederland: de hasjboot Mississippi in Maastricht. De minister zei na afloop van zijn bezoek dat Maastricht in de vorm van de Mississippi op redelijk verantwoorde wijze een oplossing heeft gevonden om overlast in de binnenstad door drugstoeristen te voorkomen. De boot ligt op de Maas, net buiten het centrum.
Donner bracht maandag een werkbezoek aan Heerlen en Maastricht en praatte er met politie en gemeenten over de grensoverschrijdende drugscriminaliteit. In Maastricht zei hij dat de wietteelt in Nederland steeds grootschaliger wordt. "We moeten er alles aan doen om te voorkomen dat deze wietverbouw een sector van de economie wordt", aldus de minister.
Burgemeester Leers van Maastricht wees Donner erop, dat de problemen met criminaliteit in Zuid-Limburg vergelijkbaar zijn met die in de Randstad. In een straal van 40 kilometer rond de gemeente liggen tien steden met 3,5 miljoen mensen, maar met drie wetgevingssystemen, namelijk de Nederlandse, Duitse en Belgische. Dat maakt het voor Zuid-Limburg moeilijk de drugsoverlast effectief aan te pakken.
Het Nederlandse systeem is het mildst en daardoor heeft Maastricht een aanzuigende werking op de buurlanden.
Die man weet denk ik niet hoeveel geld er om gaat in deze sector. Fijne minister van justitie.quote:"We moeten er alles aan doen om te voorkomen dat deze wietverbouw een sector van de economie wordt", aldus de minister.
Weet je wel dat Amerika ons straks gigantisch gaat boycotten en dan leven we hier in rijkdom over de ellende van anderen.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:50 schreef pberends het volgende:
Van sizzler's bericht:
[..]
Waarom? Het is perfect om de economie uit het slop te trekken.
Ja, die.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Welke? Dat je commentaar over de PI's in de algemene FB kwijt kan??
Amerika is afhankelijker van ons dan andersom. Wij importeren meer van Amerika dan wij naar Amerika exporteren. Wij investeren vele malen meer dan zij investeren in Nederland. Qua dat zijn wij het buitenbeentje van Europa.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Weet je wel dat Amerika ons straks gigantisch gaat boycotten en dan leven we hier in rijkdom over de ellende van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |