Het is nog even wennen allemaal, maar vooralsnog draait het forum bij mij een stuk sneller dan voorheen, da's toch wel een enorm pluspunt.quote:Op donderdag 26 februari 2004 11:50 schreef Svensational het volgende:
Dan zet ik em maar hier neer
haha nog een? maar ik weet het verder ook niet, misschien is haar rol gewoon op?quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:50 schreef Lemijn het volgende:
Ik het trouwens ook een paar afleveringen gemist deze en vorige week, waar is Evelien van Texel opeens heen? Ik had verwacht dat ze wel langer zou blijven, ze keet zo typisch naar Tara dat ik vermoedde dat we een nieuwe lesbo kregen
Hoezo nog een? We hebben alleen maar Renee nu toch? En trouwens, hebben we ooit homo's in onm gezien? Weet onze weet_veel vast welquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:21 schreef Wup het volgende:
haha nog een? maar ik weet het verder ook niet, misschien is haar rol gewoon op?
Frida mag nog steeds terugkomen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:24 schreef Lemijn het volgende:
Hoezo nog een? We hebben alleen maar Renee nu toch? En trouwens, hebben we ooit homo's in onm gezien? Weet onze weet_veel vast wel
Ergens met Maurice.. Zuid Afrika dacht ikquote:En sloomheidsvraag: waar zijn Margot en de kinders ook alweer tegenwoordig?
nee, maar ze was wel mooie huize-couwenberg-opvulling.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:33 schreef Wup het volgende:
Ergens met Maurice.. Zuid Afrika dacht ik
Maar Margot mis ik dus helemaal niks aan.
Ik zou ook gillend uit het raam springen als ik met Lieve werd opgescheept.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:36 schreef Lemijn het volgende:
nee, maar ze was wel mooie huize-couwenberg-opvulling.
dat huis blijft heus wel in de serie maar er lopen wel weer mensen uit.
ook typisch: toen carlo daar kwam wonen stond joyce op haar achterste benen (privacy, geen overleg, blabla) en vond renee dat dikke onzin, en nu met niels en lievelieve is het precies andersom. mag wel, maar zelf merken ze dit niet op...
idd vreemde zaak is datquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:36 schreef Lemijn het volgende:
[..]
nee, maar ze was wel mooie huize-couwenberg-opvulling.
dat huis blijft heus wel in de serie maar er lopen wel weer mensen uit.
ook typisch: toen carlo daar kwam wonen stond joyce op haar achterste benen (privacy, geen overleg, blabla) en vond renee dat dikke onzin, en nu met niels en lievelieve is het precies andersom. mag wel, maar zelf merken ze dit niet op...
Nee. Is trouwens ook niet nodig. We hebben Renée, Claire, Tara, Floor. Dat is veel lekkeredere eyecandy.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:24 schreef Lemijn het volgende:
En trouwens, hebben we ooit homo's in onm gezien? Weet onze weet_veel vast wel
Maar Victor is krankejorum en zal de kooi afbreken.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:39 schreef Wup het volgende:
Victor terug en huize Couwenberg is weer zoals het hoort.....
Kan idd niet wachten wanneer dat gebeurd als dat geberd nogquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar Victor is krankejorum en zal de kooi afbreken.![]()
Dan gebeurd er in huize Couwenberg ook weer eens wat leuks!!!!!quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar Victor is krankejorum en zal de kooi afbreken.![]()
Ik denk niet dat het ooit nog geberden zal. Victor behoort tot de oude garde. Yorin wil alleen nog maar jong grut.quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:24 schreef Basic het volgende:
Kan idd niet wachten wanneer dat gebeurd als dat geberd nog
En daar valt Lieve onder?????quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik denk niet dat het ooit nog geberden zal. Victor behoort tot de oude garde. Yorin wil alleen nog maar jong grut.
Tuur zou het maar wat graag met Dr. Slettebak doen ....quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:38 schreef pberends het volgende:
LOL @ Floor![]()
![]()
Bram en grappig of hoe ze het ook uitspreekt![]()
![]()
LOL @ Arthur en nieuwe vrijer & Dr. Knoeier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |