Het is kermis in etten leur en vandaag ( maandag ) zou bassie van bassie en adriaan een live optreden geven voor de kinderen
affen me vriendin en een vriendin van haar met haar 2 kids ( 4 en 2 jaar oud ) naar bassie toe
krijg ik net me vriendin aan de phone: wat is bassie een eikel zeg dus ik van hoezo dan??
Nou: al die kinderen stonden te roepen hij smijt ze opzij terwijltie richting podium komt en loopt te schelden en te vloeken
eenmaal op het podium worden er vrijkaartjes voor de wildste atracties op de kermis rondgestrooid voor kleine kinderen
Vervolgens gaattie het publiek buttons geven en ja hoor een van de kids krijgt een button vraagt me vriendin netjes van: mogen we alsjeblieft nog een button heb nog een kind anders hebben ze weer ruzie
zegtie van: Rot op
En zo is dat dus heel de tijd door gegaan met flink vloeken en tieren
en dat is dan een show voor kleine kinderen
BELACHELIJK
hij zal wel niet voor niks van die 2 meter hoog en breed klerenkasten om zich heen hebben hangen
't is goed dat ik en rob en niet bijwaren want anders zou ut nie goed komen denk ik
maar das gewoon praten over iets wat niet plaats vindt
maar 't is toch belachelijk dat je zo opkomt bij een show voor kinderen
BASSIE
quote:alles is voor bassie!
Op maandag 02 juli 2001 22:24 schreef Lompe_Boer het volgende:
en hij heeft ookal gefraudeerd met de belasting
quote:
Op maandag 02 juli 2001 22:29 schreef links234 het volgende:[..]
alles is voor bassie!
bassie en adriaan zijn zwaar stoer. Als ik op mijn werk zit kijk ik er zelfs nog weleens naar. gewoon die oude herinneringen van vroeger op doen.
Zij zijn stof. Boeien als zoeiets gebeurt. Zij zijn ook maar mensen, stappen soms ook met het goeie been uit het verkeerde bed!! >:P
quote:Ze zijn cool idd. Ik wil wel eens een biertje met ze drinken. Lagge.
Op maandag 02 juli 2001 22:59 schreef mightyspawn het volgende:
nee!!!!!!!!!bassie en adriaan zijn zwaar stoer. Als ik op mijn werk zit kijk ik er zelfs nog weleens naar. gewoon die oude herinneringen van vroeger op doen.
Zij zijn stof. Boeien als zoeiets gebeurt. Zij zijn ook maar mensen, stappen soms ook met het goeie been uit het verkeerde bed!! >:P
quote:
Op maandag 02 juli 2001 22:29 schreef links234 het volgende:[..]
alles is voor bassie!
Maar nu even serieus, het schijnt dat Swiebertje het met PIPO deed.
Bassie was bijna constant beneveld en helemaal niet aardig altijd aan het snauwen.
Hij is een tijdje niet meer op kermissen kunnen kopen omdat hij een neefje van me een klap heeft verkocht. Dat is hem duur komen te staan toen...
Bassie is een klootzak.
Adriaan was er bijna nooit bij.
Op TV is vrijwel niemand zichzelf.
Linda de Mol was laatst minder preuts dan een rel nicht als Willem Oltmans, en Harmen Siezen is de grootste humorist van Nederland. André van Duin zal je in het openbaar zelden op een grap kunnen betrappen.
't is net Fok! er worden imago's gecreëerd die niet corresponderen met de werkelijkheid.
Je zou me moeten zien als grafdelver.
harmen siezen en humor?
[edit]
moet idd wel zeggen dat je meestal dingen niet van iemand verwacht, zo zat laatst hanneke groenteman bij dit was het nieuws, van tevoren denk je.. hoe kunnen ze zo iemand voor het programma uitnodigen. en wat bleek ze had een flinke dosis humor en maakte het tot een van de leukste uitzendingen dit seizoen.
[/edit]
quote:Ja, dat kan wel wezen, maar dan moet je dus dit werk niet gaan doen.
Op maandag 02 juli 2001 22:59 schreef mightyspawn het volgende:
Zij zijn ook maar mensen, stappen soms ook met het goeie been uit het verkeerde bed!!
Vergelijkend voorbeeld:
Die zure muts achter de kassa in de supermarkt.
"Mja, maar het is dan ook wel supersaai en vervelend werk!"
DAN MOET JE HET NIET GAAN DOEN!
Zelf heb ik ook een nare aanvaring gehad, maar dan met Adriaan. Hij trad voor de verandering alleen op, omdat Bassie weigerde uit zijn caravan te komen. Dat was in de tijd dat Pompy de Robodol een populair tv-programma was. Nu hadden Bassie en Adriaan ook een robot gemaakt van een oude wekker en ze konden het niet verkroppen dat de kindertjes in het publiek maar bleven roepen om Pompy.
Omdat Bassie het vertikte om op te treden had Adriaan een rode neus op gezet en deed hij Bassie's gekke stemmetje na. Alle kindertjes raakten in de war en renden huilend naar hun moeders. Adriaan schreeuwde ze na: "Bekijk het toch, stelletje rotkoters!" en hij smeet zijn rode neus het resterende publiek (vooral onthutste moeders) in.
Ik heb de Tros nog een brief geschreven en ze vriendelijk verzocht een verklaring af te leggen voor dit wangedrag. Niets meer van gehoord natuurlijk.
Liefs,
Helga
quote:ha ha ha ha
Op dinsdag 03 juli 2001 00:04 schreef Helga het volgende:
Zó grappig dit, wisten jullie dat de broer van Bassie en Adriaan ooit is opgepakt omdat hij bij zijn moeder op zolder een illegale hennepkwekerij had? Die arme mevrouw wist van niets!Zelf heb ik ook een nare aanvaring gehad, maar dan met Adriaan. Hij trad voor de verandering alleen op, omdat Bassie weigerde uit zijn caravan te komen. Dat was in de tijd dat Pompy de Robodol een populair tv-programma was. Nu hadden Bassie en Adriaan ook een robot gemaakt van een oude wekker en ze konden het niet verkroppen dat de kindertjes in het publiek maar bleven roepen om Pompy.
Omdat Bassie het vertikte om op te treden had Adriaan een rode neus op gezet en deed hij Bassie's gekke stemmetje na. Alle kindertjes raakten in de war en renden huilend naar hun moeders. Adriaan schreeuwde ze na: "Bekijk het toch, stelletje rotkoters!" en hij smeet zijn rode neus het resterende publiek (vooral onthutste moeders) in.
Ik heb de Tros nog een brief geschreven en ze vriendelijk verzocht een verklaring af te leggen voor dit wangedrag. Niets meer van gehoord natuurlijk.
Liefs,
Helga
HUMOR
Liefs,
tong80
Volgens mij zijn het gewoon een stel kinderlokkers met te grote rolexen en foute mercedessen.
Maar ik vind de programma's die ze maakten nog steeds leuk op tv.
quote:Jawel! Af en toe moet ie zich inhouden om geen grappige opmerking te maken na een reportage (wat de commerciële zenders wel schijnen te mogen doen), maar dan flapt ie er toch even wat uit. Ben eik wel benieuwd hoe het zou zijn als ie wel zijn mond open deed.
Op maandag 02 juli 2001 23:44 schreef the_undertaker het volgende:
is dat echt zo?harmen siezen en humor?
En Bassie... Die zal wel constant dronken zijn, anders speelt ie met een nuchtere kop na zoveel jaar echt geen clown meer.
quote:In mijn oude stamkroeg kwam Bassie ook altijd, omdat hij daar vlakbij woonde. Vervelende ouwe zak, die veel zuipt en alleen maar staat te gokken. Echt helemaal niks gezelligs aan !
Op maandag 02 juli 2001 23:27 schreef Arjeninho het volgende:Ze zijn cool idd. Ik wil wel eens een biertje met ze drinken. Lagge.
Door de FIOD en ex-vrouwen veroordeeld hun rol tot in het einde der tijden vol te houden omdat ze geen vak hebben geleerd...})
van zo'n hel wordt je natuurlijk niet echt vrolijk.
Wist niet wat ik zag
quote:Hadden ze die omgebouwde wekker nog steeds bij zich???
Op dinsdag 03 juli 2001 13:40 schreef Taurus het volgende:
adriaan is trouwens best wel aan de dikke kant nu toch?zag 'm laatst op kindernet met bassie en paul de leeuw
![]()
Wist niet wat ik zag
quote:euh..
Op dinsdag 03 juli 2001 13:41 schreef Party-pooper het volgende:[..]
Hadden ze die omgebouwde wekker nog steeds bij zich???
quote:In het kind-vriendelijke Vlaardingen
Op dinsdag 03 juli 2001 13:29 schreef spaceben het volgende:
zeg.. waar wonen die twee eigenlijk?
en wonen ze ook samen ofzo?
Nou nou, de helden uit mijn kinderjaren vallen hier wel even keihard door de mand.
Toen k_man nog een k_mannetje was, was het circus van Bassie en Adriaan een keer bij ons in het dorp. Mijn moeder wist op de een of andere manier al dat Bassie het niet waardeert als je op hem af stapt als ie niet geschminkt en dus niet in zijn rol is. Maar andere moeders zagen hem zo voor zijn caravan zitten voor de voorstelling (of in de pauze ofzo, whatever). Die werden dus meteen weggesnauwd en die kinderen wisten niet wat ze meemaakten.
Das nu zo'n 15 jaar geleden, en kennelijk is het alleen maar erger geworden.
Er was laatst toch ook zo'n verhaal over Bassie , dat ie de moeder van een geestelijk gehandicapt meisje - dat zich op zijn komst verheugd had - had toegebeten dat ze haar dochter maar op een natte koude dweil moest zetten om af te koelen.
Ter overpeinzing de volgende anekdote:
er was eens, ergens aan het begin van de vorige eeuw, een beroemde clown die op een dag optrad in Den Haag. Omdat hij zo depressief was, bracht hij een bezoek aan Freud, die daar toen woonde en werkte. Hij vertelde niet wie hij was, alleen dat ie het niet meer zag zitten. Waarop Freud zei: ga vanavond naar het circus, daar treedt een beroemde clown op en daar vrolijk je vast van op.
(Wie de naam van die clown weet mag het zeggen. Ik kan er zo gauw niet opkomen.)
Clowns hebben het ook niet makkelijk. Ze hebben vaak iets tragisch over zich. Want wie is er om de clown aan het lachen te maken? Niemand, mensen, niemand.
Ach, Bassie & Adriaan... 't Is rock & roll, niks anders.
quote:B-b-b-bassie is IT!?!?!?!? Whaaaa, mama!
Op dinsdag 03 juli 2001 14:48 schreef Zanderrr het volgende:
En een foto van kindervriend Bassie na twee flessen jenever:
quote:De herinnering blijft aan die clown met z'n lach
Op dinsdag 03 juli 2001 15:34 schreef PingPong het volgende:
Clowns hebben het ook niet makkelijk. Ze hebben vaak iets tragisch over zich. Want wie is er om de clown aan het lachen te maken? Niemand, mensen, niemand.
Wel leuk vind ik die B100 en de baron
quote:
Hallo baas! Hier B1-0-0
- Ah B100! Waar ben je?
Ja baas, ik ben die bassie en adriaan NIET uit het oog verloren! Ze staan bij een groot gebouw
- Zorg dat je ze geen moment uit het oog verliest!!
maar ja, nu heeft Adriaan kanker, we kunnen misschien een kaarten actie opzetten maar zonder dat gaat ie ook wel de pijp uit
wat erg dat zooooveel fokkers gewoon zulke ervaringen hebben met B&A, dat had ik echt niet verwacht... echt slecht hoor. Zo 'clean' zijn ze ook niet, Bassie met zijn FIOD-inval een paar jaar geleden... Maargoed, als zxe op tv zijn, gaat de knop in mijn hoofd weer gewoon om
en blijven het twee van mijn jeugdhelden. Wel een klootzak hoor, volgens mij is Adriaan veel schappelijker. Hij stond trouwens een tijdje geleden in de Autoweek in de rubriek Klokje Rond, met zijn Honda.
quote:ja dat klopt, maar ze hebben een voorbeeld functie! en dat weten ze, dus als ze optreden en dus die voorbeeld functie hebben, moeten zich zo ook gedragen!
Op dinsdag 3 juli 2001 15:34 schreef PingPong het volgende:
Met z'n allen tegen Bassie, stoer hoor. Wat Bassie in z'n vrije tijd doet moet ie zelf weten, m'n Bassie & Adriaan-LP's gaan mooi niet op de brandstapel.Ter overpeinzing de volgende anekdote:
er was eens, ergens aan het begin van de vorige eeuw, een beroemde clown die op een dag optrad in Den Haag. Omdat hij zo depressief was, bracht hij een bezoek aan Freud, die daar toen woonde en werkte. Hij vertelde niet wie hij was, alleen dat ie het niet meer zag zitten. Waarop Freud zei: ga vanavond naar het circus, daar treedt een beroemde clown op en daar vrolijk je vast van op.
(Wie de naam van die clown weet mag het zeggen. Ik kan er zo gauw niet opkomen.)Clowns hebben het ook niet makkelijk. Ze hebben vaak iets tragisch over zich. Want wie is er om de clown aan het lachen te maken? Niemand, mensen, niemand.
Ach, Bassie & Adriaan... 't Is rock & roll, niks anders.
Zegt ie: "zout toch op man ik ben Bas niet"
Met die takkereactie wist ik dat hij het juist wel was
quote:Idd.
Op zondag 10 augustus 2003 16:37 schreef What het volgende:
Die twee zijn in hun carrière enorm binnengelopen en lopen nog steeds gi-ga binnen as we speak.
Die verzameling BV'tjes van ze zetten miljoenen per jaar om. Kinderen vreten het zoals wij het vraten.
En dat al bijna dertig jaar. Geen Nederlands kind die ze niet kent. Toch knap voor twee boerenlullen met een even simpele als briljante act.
Maar goed, dan krijg je speekselklierkanker en heb je er nog geen fuck aan.
quote:Geen idee of je daar dood aan gaat.
Op zondag 10 augustus 2003 16:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar goed, dan krijg je speekselklierkanker en heb je er nog geen fuck aan.
Weet iemand misschien of een glorieuze comeback tot de mogelijkheden behoort?
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 16:50 schreef What het volgende:[..]
Geen idee of je daar dood aan gaat.
quote:Bassie en de kwijlende komediant?
Op zondag 10 augustus 2003 16:50 schreef What het volgende:[..]
Geen idee of je daar dood aan gaat.
quote:Dan zal dat neefje van je vast wel de rotzak uitgehangen hebben, daar welleens bij stilgestaan?
Op maandag 2 juli 2001 23:32 schreef Uiruru het volgende:
Ik heb bassie vroeger een paar keer ontmoet. Hij kwam namelijk op sommige kermissen waar wij stonden.Bassie was bijna constant beneveld en helemaal niet aardig altijd aan het snauwen.
Hij is een tijdje niet meer op kermissen kunnen kopen omdat hij een neefje van me een klap heeft verkocht. Dat is hem duur komen te staan toen...Bassie is een klootzak.
Adriaan was er bijna nooit bij.
quote:Als dat gebeurt is die komediant uitgekwijld hoor.
Op zondag 10 augustus 2003 17:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bassie en de kwijlende komediant?
quote:Ik had ergens gelezen (volgens mij in de vara magazine enkele jaren terug) een stuk over Bassie en Adriaan. Daarin bleek dat Bassie niet echt bepaald een kindervriend was. Hij snauwde tegen kinderen als zij in de buurt kwamen en was hij totaal niet vriendelijk tegen gehandicapte kinderen (eerder erg hatelijk). Ik kreeg ook de indruk dat hij alles voor het geld deed. Op TV leek hij erg vriendelijk, maar als de camera's uit waren, bleek hij een erg moeilijke persoon te zijn die veel eisen stelde.
Op zondag 10 augustus 2003 17:47 schreef flaxe het volgende:[..]
Dan zal dat neefje van je vast wel de rotzak uitgehangen hebben, daar welleens bij stilgestaan?
Heb iig vaker van die verhalen gehoord...
quote:Bassie is een lul
Op maandag 2 juli 2001 22:20 schreef ringmaster het volgende:
BELACHELIJK wat ik nu net hoor over bassie en adriaan dit kun je niet maken
Het volgende is het geval:Het is kermis in etten leur en vandaag ( maandag ) zou bassie van bassie en adriaan een live optreden geven voor de kinderen
affen me vriendin en een vriendin van haar met haar 2 kids ( 4 en 2 jaar oud ) naar bassie toe
krijg ik net me vriendin aan de phone: wat is bassie een eikel zeg dus ik van hoezo dan??
Nou: al die kinderen stonden te roepen hij smijt ze opzij terwijltie richting podium komt en loopt te schelden en te vloeken
eenmaal op het podium worden er vrijkaartjes voor de wildste atracties op de kermis rondgestrooid voor kleine kinderen
Vervolgens gaattie het publiek buttons geven en ja hoor een van de kids krijgt een button vraagt me vriendin netjes van: mogen we alsjeblieft nog een button heb nog een kind anders hebben ze weer ruzie
BELACHELIJKhij zal wel niet voor niks van die 2 meter hoog en breed klerenkasten om zich heen hebben hangen
't is goed dat ik en rob en niet bijwaren want anders zou ut nie goed komen denk ik
maar 't is toch belachelijk dat je zo opkomt bij een show voor kinderenBASSIE
quote:Luister maar eens goed
Op dinsdag 3 juli 2001 14:32 schreef Zanderrr het volgende:
"... en Bassie zit vol kattekwaad kaddekwaad."
![]()
Ik heb Bassie 'n paar keer ontmoet, en geen negatieve ervaringen
quote:geil
Op maandag 11 augustus 2003 09:37 schreef ook_gek het volgende:
Hou zou jij je voelen als je elke dag die tering kinderen om je heen hebt hangen?
spoiler:
quote:en ze vrouw een paar tikkies verkocht (lees: helemaal in elkaar gebeukt)
Op maandag 2 juli 2001 22:24 schreef Lompe_Boer het volgende:
en hij heeft ookal gefraudeerd met de belastingman afschieten die gozer
quote:Als hij zo loopt te zaniken en te balen van 40 jaar optreden dan had hij er allang mee op moeten houden maar nee de kassa moet rinkelen,wat een KWAL
Op maandag 11 augustus 2003 08:50 schreef BrianMay het volgende:
hoe zou jij je eigen voelen als je 40 jaar lang dag in dag uit moet aanhoren "bassie maak eens een grapje" "Bassie trek eens een gekke bek" als je gewoon ff naar de supermarkt gaat of weet ik wat. Zelfs als je met je verkeerde been uit bed gestapt bent.Ik heb Bassie 'n paar keer ontmoet, en geen negatieve ervaringen
quote:Moet je geen clown worden.
Op maandag 11 augustus 2003 09:37 schreef ook_gek het volgende:
Hou zou jij je voelen als je elke dag die tering kinderen om je heen hebt hangen?
Overigens boeiden die twee me nooit zo erg. Ik zou veel liever op de foto willen met Paul van Gorcum (Baron). Daar ben ik toch wel zo'n fan van, met zijn varkentjes-stropdasjes...
quote:Geen kwaad woord over Ba$$i¤!!!
Op maandag 11 augustus 2003 01:47 schreef Jape het volgende:
Was toch wel beetje bekend dat Bassie eigenlijk een beetje (lees: intens) nare man is?Heb iig vaker van die verhalen gehoord...
Goed bedoeld hoor: ik wil voorkomen dat ze jou een brieffie sturen via hun advocaat. Schijnt een hobby van ze te zijn. Vraag maar aan de eigenaren van de talloze fansites die er van ze bestonden. Bestonden? Precies...
O ja! Fragmentje uit een gesprekje tussen Bassie en Bridget Maasland:
quote:
Bridget: Wat doet het nou als je in die tent staat en die kindertjes worden helemaal gek?
Bassie: Dan krijg ik zó'n paal!
[Dit bericht is gewijzigd door Ferdo op 13-08-2003 00:11]
quote:
Op maandag 2 juli 2001 22:20 schreef ringmaster het volgende:
BELACHELIJK wat ik nu net hoor over bassie en adriaan dit kun je niet maken
Het volgende is het geval:Het is kermis in etten leur en vandaag ( maandag ) zou bassie van bassie en adriaan een live optreden geven voor de kinderen
BELACHELIJKhij zal wel niet voor niks van die 2 meter hoog en breed klerenkasten om zich heen hebben hangen
maar 't is toch belachelijk dat je zo opkomt bij een show voor kinderenBASSIE
quote:Denk je echt dat ze daar op reageren? Ze zullen nu wel wat beters aan hun hoofd hebben (nieuws ook gevolgd? :S )
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:42 schreef Japi.the.real het volgende:
Zoek met google naar hun homepage en stuur massaal emailtjes!!
[..]
quote:lol, zou je niet zeggen
Op zaterdag 16 augustus 2003 14:05 schreef El_Bassie het volgende:
Bassie lijkt me in het echte leven idd een gefrustreerde klootzak, met name tov kinderen. Ik denk dat dat zo gegroeid is in de loop der jaren..is ook vrij logisch. Maar verder wil ik geen kwaad woord over Bassie en Adriaan horen, ze zijn de helden uit mijn kindertijd
quote:Andersom: Bassie is de oudste.
Op zaterdag 16 augustus 2003 04:21 schreef trekpop het volgende:
Bassie (15) en Adriaan (22)[/url]
quote:Side Note: Ik ben in Groningen (?) naar het Theater geweest: Rocky Over The Rainbow, en daarin was Harmen siezen de verteller, en ja, goede humor.
Op maandag 2 juli 2001 23:44 schreef the_undertaker het volgende:
is dat echt zo?harmen siezen en humor?
quote:Ik heb er eens een docu over gezien op tv. Dat verhaal is heel anders! Bassie was bij een terminaal kanker patientje op bezoek geweest. Daarna vroeg een andere moerder buiten het ziekenhuis om een handtekening maar dat weigerde hij op dat moment omdat hij nog danig aangeslagen was van vorig bezoek. Al die lul verhalen... Bassie roels!
Op maandag 2 juli 2001 22:21 schreef Koekepan het volgende:
Hm ja, ze schijnen helemaal niet echt kindervrienden te zijn. Ik had wel eens een roddel gehoord van de 'Doe een wens'-stichting dat ze geweigerd hadden voor een terminaal kankerpatientje op te treden. "Die gaat zonder ons ook wel dood." of zoiets. 't Is vast opgeblazen, maar ze hebben geen goeie reputatie iig.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:18 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]Alles is voor Bassie! Alles is voor Bassie!
quote:En slechte spelling blijkbaar...:-)
Op maandag 2 juli 2001 23:22 schreef spaceben het volgende:
ik wordt altijd onwijs geweldadig en opgefokt van die lui. weet niet hoe het komt, maar ze lokken agressieviteit uit.
quote:en slecht spatie-gebruik ook nog eens
Op zondag 17 augustus 2003 09:53 schreef svmnb het volgende:[..]
En slechte spelling blijkbaar...:-)
anders kick je ff een topic omhoogquote:Op zondag 18 april 2004 17:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm volgens mij is dit wel enigzins overdreven, al geloof ik best dat hij weleens uit z'n rol valt.
Ik vraag alleen aan degene die zo een ervaring met hem hebben, waar was Adriaan op dat moment?
Reageerde hij erop?
Ach, maakt weinig uit. Ze zuigen nog steeds.quote:Op zondag 18 april 2004 17:48 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
anders kick je ff een topic omhoog
Tja jij reageert erop, deed je dat niet dan was het sneller omlaagquote:Op zondag 18 april 2004 17:48 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
anders kick je ff een topic omhoog
Lullig voor je dat je zn handtekening nu niet in huis hebtquote:Op zondag 10 augustus 2003 16:10 schreef trekpop het volgende:
Ik meende Bassie eens te zien als Bas van Toor (zonder make up dus) in Rotterdam. Ik een handtekening vragen, want een vriend van me verzameld die dingen.
Zegt ie: "zout toch op man ik ben Bas niet"
Met die takkereactie wist ik dat hij het juist wel was
quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:15 schreef Djaser het volgende:
Bassie en Adriaan heersen gewoon. En Bassie al helemaal na dit stukje gelezen te hebben
En die van al die andere posters die zich hier...eh...wat minder positief over hem uitlieten toevallig ook zeker?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:17 schreef L01 het volgende:
Een kennis van mij is bevriend met Bassie! top goser![]()
Was bassie van TS geen fake bassie?![]()
Adriaan is veel leuker in de omgang dan die Bassie.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft er iemand ook wel eens een onbeschofte actie/opmerking van Adriaan meegemaakt?
In het bejaardentehuis moet je je geld toch inleverenquote:Op donderdag 22 april 2004 13:04 schreef L01 het volgende:
kben geen vrouw en ik heb ook geen cubmaat, rest klopt wel![]()
Die bassie en die adriaan zijn gewoon een stelletje oude zakken, ze moeten gewoon in het bejaardentehuis gaan wonen ofzo..
geld hebben ze toch allang binnnen.
het is vooral die papzak die denk de man te zijn.quote:Op maandag 2 juli 2001 22:21 schreef Koekepan het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:18 schreef H.M.Murdock het volgende:
Adriaantje! Teringlijer!
in alle opzichtenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:35 schreef DrDentz het volgende:
dat was vast die Jensen-Bassie.. dit kan de echte niet geweest zijn, da's een ware kindervriend
het acrobatenliedquote:Op maandag 2 januari 2006 23:40 schreef BennyNL het volgende:
Bassie is een held, dat jij nou met kutkinderen hem in de weg lopen..jou zouden ze moeten afschieten
lang, 5 seconden handschuddenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb hem een aantal jaren geleden de hand geschud, en in die 5 seconden vond ik hem wel sympathiek.
Zijn Bassie en Adriaan geen vriendjesquote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb hem een keer live gezien toen hij aan het optreden was met zijn mondharmonica op een feest van de TPG in het maasgebouw(KUIP), hij wilde niet dat we foto's maakten, en draaide steeds zijn rug naar camera's terwijl hij aan het optreden was.
Daarna stond ik in de hoek waarachter de artiesten stonden en zag hem tekeergaan back-stage toen de deur open ging, ik wist niet wat ik meemaakte.
Hij moet wel doorgaan, Adriaan heeft alle rechten op de serie's en krijgt dus steeds geld, Bassie niet, dus die moet blijven rommelen.
Omdat Bassie een botte lul is, en Adriaan alles heeft gemaakt en betaald. Hij heeft het imago opgebouwd, en de films gemaakt, dat toevallig zijn broer mee mocht spelen is een ander verhaal.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zijn Bassie en Adriaan geen vriendjes?
en waarom krijgt Bassie geen geld?
Nou adriaantje heeft ook het suc6 aan Bassie te danken hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 23:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Omdat Bassie een botte lul is, en Adriaan alles heeft gemaakt en betaald. Hij heeft het imago opgebouwd, en de films gemaakt, dat toevallig zijn broer mee mocht spelen is een ander verhaal.
Maar Adriaan heeft geregiseerd, en is dus de eigenaar van de tapes. Hij had het ook met een ander kunnen doen natuurlijk, dan was een ander Bassie geweest.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou adriaantje heeft ook het suc6 aan Bassie te danken hoor
En misschien nooit een suc6quote:Op maandag 2 januari 2006 23:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Maar Adriaan heeft geregiseerd, en is dus de eigenaar van de tapes. Hij had het ook met een ander kunnen doen natuurlijk, dan was een ander Bassie geweest.
was alles toen nog goed met hem?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
*schud* Hey, alles goed? *Schud schud* " Ja hoor *nog steeds schud*.
Dat heb je bij elk bedrijf....... Denk je dat elk bedrijf de eerste personeelsleden heel veel geld geven omdat ze het succes mede aan hen te danken hebben? De ondernemer steekt zijn nek uit, en de personeelsleden werken en daar worden ze voor betaald.....quote:
Ik weet het niet zo net of het een suc6 was geworden zonder bassiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:13 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat heb je bij elk bedrijf....... Denk je dat elk bedrijf de eerste personeelsleden heel veel geld geven omdat ze het succes mede aan hen te danken hebben? De ondernemer steekt zijn nek uit, en de personeelsleden werken en daar worden ze voor betaald.....
eigenlijk is het zijn broertjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:02 schreef Arnold_fan het volgende:
Er is niets mis met Adriaan, dat is een aardige man, Bassie is iets valser van nature, daarom moet hij ook niet optreden zonder zijn lieve broer.
Afgezien van of het wel of niet terecht is, geeft het wel een beeld van hoe deze man omgaat met problemen. Ik denk niet dat een kindervriend iemand is die veel geweld gebruikt, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:50 schreef Eluabi het volgende:
Bassie is fucking heftig. Hij heeft eens een gozer die ik ken op zijn bek gerost, maar dat was terecht.
Hij houdt op een andere manier van kinderenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:20 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Afgezien van of het wel of niet terecht is, geeft het wel een beeld van hoe deze man omgaat met problemen. Ik denk niet dat een kindervriend iemand is die veel geweld gebruikt, maar dat kan aan mij liggen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:18 schreef H.M.Murdock het volgende:
Adriaantje! Teringlijer!
yep.......quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:25 schreef classpc het volgende:
Wie zit hier nu een topic uit 2001 te kicken
elk mens maakt foutenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef wonderer het volgende:
Een jaar geleden had ik Bas waarschijnlijk nog met hand en tand verdedigd. Nu kan ik alleen maar beamend knikken.
Ja, ik ben er al overheen en heb er veel van geleerdquote:
Als jij wat meer naar de series van die twee had gekeken, had je ook kunnen weten dat Bassie de eerste vier series mee heeft geschreven met het verhaal en alle liedjes. Dus ik snap niet hoe je erbij komt dat Adriaan alle films heeft gemaakt. En als je nog veel beter naar de series had gekeken kan je ook zien dat er op het einde copyright Bassie en Adrina Produkties staat. Dus beide heren zullen de rechten hebben en daar ook voor worden betaaldquote:Op maandag 2 januari 2006 23:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Omdat Bassie een botte lul is, en Adriaan alles heeft gemaakt en betaald. Hij heeft het imago opgebouwd, en de films gemaakt, dat toevallig zijn broer mee mocht spelen is een ander verhaal.
Als jij wat beter had opgelet had je geweten dat de rechten van de eerste films van B&A van Joop van der Ende waren.. Adriaan heeft die rechten pas een paar jaar geleden van Joop teruggekocht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:28 schreef Jaap1974 het volgende:
[..]
Als jij wat meer naar de series van die twee had gekeken, had je ook kunnen weten dat Bassie de eerste vier series mee heeft geschreven met het verhaal en alle liedjes. Dus ik snap niet hoe je erbij komt dat Adriaan alle films heeft gemaakt. En als je nog veel beter naar de series had gekeken kan je ook zien dat er op het einde copyright Bassie en Adrina Produkties staat. Dus beide heren zullen de rechten hebben en daar ook voor worden betaald
quote:Aad had de BV “Adrina Produkties” opgericht en schreef liedjes, series en boeken en hij regisseerde en monteerde de series. De BV van Bas, “Bassie Produkties” organiseerde de tournees door het land.
Op de site van Adriaan staat heel duidelijk dat HIJ de rechten heeft gekocht, bij heel veel dingen staat dat hij samen met zijn broer iets starte of deed, maar hier gaat het duidelijk alleen over zichzelfquote:Op maandag 9 januari 2006 14:50 schreef Jaap1974 het volgende:
Dat zijn hele anderen zaken, dat zijn de bezigheden van de beide BV's. De rechten van al het beeldmatriaal ligt wel bij beide BV's. B&A hebben dus samen de rechten gekocht van Joop van den Ende Produkties
quote:Jaren daarna heb ik de serie van de "Sleutel" en "De diamant" van Joop van den Ende Producties gekocht. Ik heb ze toen hergemonteerd naar een speelfilmlengte van 1 1/2 uur en we hebben die series daarna op video uitgebracht
Zoals ik al eerder zei, Bassie kreeg geld door optredens, Adriaan door de t.v. series.quote:De TROS vraagt de broers weer een programma's te maken, Adriaan richt de B.V. Adrina Producties op en schrijft liedjes, series en boeken. Hij regiseert en monteert de t.v. series. De B.V. van Bas, Bassie, organiseerd toernees door het land.
Dat verklaart ook waarom Aad lekker in Spanje zit en Bas nog steeds op de buhne staat.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Daarnaast zijn B&A na 1982 niet meer zakelijk verbonden met Joop van der Ende en dan:
[..]
Zoals ik al eerder zei, Bassie kreeg geld door optredens, Adriaan door de t.v. series.
En daarom werd Bas boos op Aad toen hij ziek was en de afscheidstoer (die heel wat op had moeten leveren) cancelde......quote:Op maandag 9 januari 2006 15:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom Aad lekker in Spanje zit en Bas nog steeds op de buhne staat.
Waarschijnlijk voor sponsoring o.i.d. en het kan best zijn dat hij andere programma's schrijft voor Nickelodeon.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:24 schreef Jaap1974 het volgende:
Waarom moet Bas dan wel een contract met Nickelodeon ondertekenen voor het uitzenden van de series?
Misschien wilden ze samen naar buiten komen voor de pers, maar het kan ook zijn dat Bassie inderdaad een minderheidsbelang heeft, of misschien een deel van een paar films.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef Jaap1974 het volgende:
Was voor de series van Bassie en Adriaan.. zie Adriaan Homepage:
Maar Bassie en Adriaan waren die dag ook voor een andere reden in de Pepsi hal in Amsterdam. Voor het grote jeugdspektakel daar begon, tekenden ze weer een contract met de TV zender Nickelodeon/kindernet voor de duur van 3 jaar. Dus minstens tot het einde van het jaar 2007 kunnen de fans blijven genieten van de avonturen van Bassie en Adriaan bij die zender. Bij Kindernet/Nickelodeon staan Bassie en Adriaan al jarenlang in de top drie van de best bekeken TV programma’s. Doordat ze deze week het contract weer verlengden, zijn ze nu ook de artiesten die de langste tijd op die TV zender te zien zijn. Op de foto toosten ze met de grote baas Dan Ligtvoet op de verlengde samenwerking.
Bas heeft nu ook zijn eigen serie die bij Nick is uitgezonden. Zal daar wel om zijn, want B&A wordt dus NIET uitgezonden nu.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:24 schreef Jaap1974 het volgende:
Waarom moet Bas dan wel een contract met Nickelodeon ondertekenen voor het uitzenden van de series?
Alles is voor Bassie Adriaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom Aad lekker in Spanje zit en Bas nog steeds op de buhne staat.
Klopt echt niks van. Op de aftiteling steeds (C) Bassie Produkties, zelfs op inlays van videobanden/DVD's staat het. Als Bas geen rechten had, dan had er alleen (C) Adrina Produkties gestaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Misschien wilden ze samen naar buiten komen voor de pers, maar het kan ook zijn dat Bassie inderdaad een minderheidsbelang heeft, of misschien een deel van een paar films.
Van de eerste delen is Adriaan alleen eigenaar.
Wacht maar tot ie een advocaat op je af stuurt omdat je dat filmpje online aan wat vrienden laat zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:30 schreef jeloo het volgende:
Bassie bashen kan dus niet.
Bassie is een held!
En Bas is ook een held!
Geweldig hoe hij al die kleine kids weg stuurde om met mij en mn vrienden op de foto te gaan![]()
Om vervolgens ook nog eens 'Hallo vriendjes' te zingen voor de camera![]()
Basiie is een gewoon een geslepen geldwolf, niet meer en niet minder.. ik heb drie keer zo'n geweldig spektdebakel van ze mee mogen maken (alles voor de kids), maar zelfs mijn kinderen willen hem niet meer zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:30 schreef jeloo het volgende:
Bassie bashen kan dus niet.
Bassie is een held!
En Bas is ook een held!
Geweldig hoe hij al die kleine kids weg stuurde om met mij en mn vrienden op de foto te gaan![]()
Om vervolgens ook nog eens 'Hallo vriendjes' te zingen voor de camera![]()
Same herequote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Basiie is een gewoon een geslepen geldwolf, niet meer en niet minder.. ik heb drie keer zo'n geweldig spektdebakel van ze mee mogen maken (alles voor de kids), maar zelfs mijn kinderen willen hem niet meer zien.
Bassie is ook niet voor de huidige generatie kinderen. Bassie is voor ons!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Basiie is een gewoon een geslepen geldwolf, niet meer en niet minder.. ik heb drie keer zo'n geweldig spektdebakel van ze mee mogen maken (alles voor de kids), maar zelfs mijn kinderen willen hem niet meer zien.
Net of jij alles gratis en voor niks doetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Basiie is een gewoon een geslepen geldwolf, niet meer en niet minder..
Er is een verschil tussen een normaal honorarium vragen en overal klinkende munt uit proberen te slaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:21 schreef Jaap1974 het volgende:
[..]
Net of jij alles gratis en voor niks doet![]()
100% mee eens. Bassie is van ons ! En niet van die spykids kijkende kut TMF kutjeugdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:14 schreef jeloo het volgende:
[..]
Bassie is ook niet voor de huidige generatie kinderen. Bassie is voor ons!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
nuttige topickick van bijna een jaar
Graag gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:25 schreef classpc het volgende:
Wie zit hier nu een topic uit 2001 te kicken
Whahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:41 schreef AntiSh0x het volgende:
http://www.wardrivers.be/(...)si%20en%20Driaan.wmv
![]()
Robin...homo, hopen dat ie oxidatie in zijn connectoren krijgtquote:Op maandag 9 januari 2006 20:59 schreef kaspermols282 het volgende:
met die rotrobot
F.Y.I. Bassie drinkt niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:01 schreef dribbel79 het volgende:
Toen m'n pa bij TROS werkte kreeg je alleen bier op de nieuwjaarsreceptie...totdat de gebroeders Van Toor binnenkwamen, die zopen de Wiskeykast helemaal leeg...zo, dat is eruit!!!
Google ff op Arie & Bastiaan, wel oud, maar o zo lachen
Drinkt met mate.... niet in liters maar in vaten.quote:
Nee hij drinkt geen alcohol meer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:20 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Drinkt met mate.... niet in liters maar in vaten.
Dat zeggen van die andere kindervriend ook, hou heet hij nu ook alweer....iets met Jackson....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:31 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Hij houdt op een andere manier van kinderen
Met het verschil dat Bassie z'n inimini Bassie niet kan vindenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Elke keer weer als deze discussie opbloeit zeg ik het weer eens:
Bas van Toor is een harde zakenman die een kindervriend speelt.
Wat maakt het nu uit hoe hij in het echt is, en tuurlijk laat hij zich weleens gaan, het is een gewoon mens hoor, de boog kan niet altijd gespannen blijven.![]()
[..]
Dat zeggen van die andere kindervriend ook, hou heet hij nu ook alweer....iets met Jackson....![]()
Tja Aad wel maar Bas schijnt echt een rooie schoft te zijn (voor kinderen of in het algemeen dat weet ik dan zelf niet).quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:57 schreef Djaser het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel iets aan de hummor van B&A toevoegen dat het helemaal geen kindervrienden zijn.
De schoft Bas is niet roodquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:13 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Tja Aad wel maar Bas schijnt echt een rooie schoft te zijn (voor kinderen of in het algemeen dat weet ik dan zelf niet).
En een held!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
De schoft Bas is niet roodBassie is rood
![]()
En in de aanbieding bij Blokkerquote:
Heeft hij z'n clownskop wagenwijd openstaan zonder te babbelenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:21 schreef Evertjan het volgende:
Ik zag bassie pas nog op de kermis wat een sloeber is het geworden. Hij spreekt niet eens meer (stemproblemen??), en hij ruft uit zijn bek. leuke topic trouwens om door te lezen
zie ook Waarom zijn zoveel mensen fan van Jaap Stobbe ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:49 schreef EKterror het volgende:
Dé ster in de serie zal altijdJaap Stobbe als de Plaaggeest
blijven
Brief 33 is nieuw. Er staat alleen een oude datum bij (kwestie van verkeerd plakken).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:47 schreef thettes het volgende:
[..]
zie ook Waarom zijn zoveel mensen fan van Jaap Stobbe ?
Maar adriaantje moet weer eens brieven schrijven![]()
B2, maak die deur open!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:09 schreef Roycoooooo het volgende:
B2, we gaan..
Wie wil dr een banaan??![]()
Vlugge japie in de wagen![]()
Drommels Drommels Drommels.quote:Op maandag 2 juli 2001 22:24 schreef Lompe_Boer het volgende:
Adriaan biediebiediebiedie...quote:Fiscus legt beslag op panden Bassie
De Belastingdienst heeft beslag gelegd op acht panden van clown Bassie in Vlaardingen. Volgens de fiscus heeft de inmiddels 70-jarige clown jaren geleden gesjoemeld met de verkoop van kaartjes voor optredens van hem en Adriaan. Hij zou te weinig aan inkomsten hebben opgegeven bij de Belastingdienst. De rechter stelde de fiscus eerder in het gelijk.
Als Bassie zijn schulden niet inlost, mag de Belastingdienst de panden verkopen om de achterstallige schuld te innen. Volgens Bassie heeft de Belastingdienst overigens al zes jaar geleden beslag gelegd op de panden. "Dat is al jaren gewoon na te trekken bij het Kadaster", zegt hij. "En ik heb goede hoop dat het goedkomt. Mijn accountants zijn met de zaak bezig. En ik begrijp dat er een heleboel dingen worden teruggedraaid. Ik heb goede hoop."
Volgens Bassie is er niet gesjoemeld. "Ik ben makkelijk. Ik deelde vrijkaartjes uit voor onze voorstellingen. Maar de Belastingdienst zegt dat ze niet geloven dat het vrijkaarten waren omdat de zaal wel steeds vol zat. Maar ja, wat moet je doen als je in een klein dorpje als Abcoude staat? Daar krijg je de zaal gewoon niet vol."
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
Bron: Fok!Frontpage Fiscus legt beslag op panden Bassie
"Ja bassie jij liet mij ook aardig zitten toen ik ziek was. Dus ik ga je nu echt niet uit de problemen helpen hoor. Hehehe"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:31 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Adriaan biediebiediebiedie...![]()
Ik ben nog geen negatieve verhalen over adriaan tegen gekomen hoor......quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:03 schreef Damzkieee het volgende:
Schijnen wel enorme teringlijers te zijn allebei, ' in het echt'
Die ruzie over die belastingcenten ofzo, wat was dat toch ook?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:22 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik ben nog geen negatieve verhalen over adriaan tegen gekomen hoor......
adriaan is acrobaat en bassie weet niet waar hij zijn bonnetjes laat...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:31 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Adriaan biediebiediebiedie...![]()
Dat was alleen Bassie hoor...... Dat zat ergens in een andere bv verstopt...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die ruzie over die belastingcenten ofzo, wat was dat toch ook?
Oh het spijt me dat ik Adriaantjuh hierbij onbewust betrokken hebquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat was alleen Bassie hoor...... Dat zat ergens in een andere bv verstopt...
Was je niet in Dieren dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef denthemen het volgende:
ahhh dit zou wel zonde zijn, het zijn nog steeds mijn helden!! Zal wel komen omdat ik ze nog nooit ontmoet heb!
De datum dat hun daar waren kon ik niet, ben er later wel geweest.. echt indrukwekkend om te zien..quote:
Ik ken hem verder niet maar ik vond Douwe wel cool.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:47 schreef thettes het volgende:
[..]
zie ook Waarom zijn zoveel mensen fan van Jaap Stobbe ?
Misschien heb ik ze nog op PC staan....ga even zoeken.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jammer dat de filmpjes het niet doen.![]()
Check even bij mijn post anders...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jammer dat de filmpjes het niet doen.![]()
Hehe handig, ik heb de radio-fragmenten nog.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:45 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Check even bij mijn post anders...![]()
Jij ook diehard bas fan merk ik al.quote:
Ja ik ook enkelt op mn pc zelf, wel handige link trouwens.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:54 schreef nlboy het volgende:
Hehe handig, ik heb de radio-fragmenten nog.
Ik heb de link in de vorige post gezet.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:03 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ja ik ook enkelt op mn pc zelf.
Het zijn er maar 19? Ik had er een stuk of 35 van Bassie bij Jensen! op de radio.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:04 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik heb de link in de vorige post gezet.
Haha ja zeker en met Nicko Swinkels lach ik me nog steeds kapot om.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:14 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Het zijn er maar 19? Ik had er een stuk of 35 van Bassie bij Jensen! op de radio.
Samen met die Sint en Piet erbij natuurlijk die zijn ook echt geniaal, die vond ik er gelukkig ook wel bij bij jou.![]()
''Moest even een slaapbank komen maken in de caravan''quote:Op zondag 4 februari 2007 15:30 schreef nlboy het volgende:
[..]
Haha ja zeker en met Nicko Swinkels lach ik me nog steeds kapot om.![]()
Waar mensen al dan niet een account voor aanmakenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:50 schreef hihihihihihihihi het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA![]()
schitterend!! ik mag die bassie-clown steeds meer![]()
echt prachtig dat iemand zo kan zijn.
fuck die irritante kinderen, alleen goed voor de bankrekening![]()
quote:Zelf heb ik ook een nare aanvaring gehad, maar dan met Adriaan. Hij trad voor de verandering alleen op, omdat Bassie weigerde uit zijn caravan te komen.
Bedankt ! dit is geniaal.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:54 schreef nlboy het volgende:
[..]
Hehe handig, ik heb de radio-fragmenten nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |