NEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 11 mei 2006 18:32 schreef AffenStrudel het volgende:
Iedereen kent bassie"allememaggies" en adriaan.
Adriaan heeft/had kanker, dus bassie treed op in zijn eentje, om zo waarschijnlijk nog een slaatje te slaan uit zijn glansrijke carriere.
Goed, mag hij doen, iedereen heeft geld nodig. Vandaag was de clown op de kermis in purmerend, ik dacht ik ga even kijken naar mijn favoriete knuffelclown
.
Daar stond hij dus op een attractie die als podium diende reclamevelletjes uit te delen aan kinders.
Maar wat erg !1!! , hij was matig gesminkt, had een hele oude pruik op en het bekende jasje aan dat veel te vaak is gewassen. In de gesminkte ovalen op zijn hoofd zaten twee ogen, onbeschrijvelijk droef en bloeddoorlopen.
Het hele "daverende" kwartier stond hij erbij als een zak hooi, geen glimlachje, geen gezwaai. Hij zei ook niks, waarschijnlijk omdat zijn stem niet meer vertrouwd klinkt.
Omringd door kinderen die "Schnoep, Schnoeeeeep" roepen verliet de man de kleine menigte.
Stemt me heel droef, aangezien Bassie & Adriaan ooit een mooi en meeslepend kinderprogramma was. Bassie zou trouwens later de dag vervangen worden door Herman uit Idols...![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:32 schreef AffenStrudel het volgende:
Iedereen kent bassie"allememaggies" en adriaan.
Adriaan heeft/had kanker, dus bassie treed op in zijn eentje, om zo waarschijnlijk nog een slaatje te slaan uit zijn glansrijke carriere.
Goed, mag hij doen, iedereen heeft geld nodig. Vandaag was de clown op de kermis in purmerend, ik dacht ik ga even kijken naar mijn favoriete knuffelclown
.
Daar stond hij dus op een attractie die als podium diende reclamevelletjes uit te delen aan kinders.
Maar wat erg !1!! , hij was matig gesminkt, had een hele oude pruik op en het bekende jasje aan dat veel te vaak is gewassen. In de gesminkte ovalen op zijn hoofd zaten twee ogen, onbeschrijvelijk droef en bloeddoorlopen.
Het hele "daverende" kwartier stond hij erbij als een zak hooi, geen glimlachje, geen gezwaai. Hij zei ook niks, waarschijnlijk omdat zijn stem niet meer vertrouwd klinkt.
Omringd door kinderen die "Schnoep, Schnoeeeeep" roepen verliet de man de kleine menigte.
Stemt me heel droef, aangezien Bassie & Adriaan ooit een mooi en meeslepend kinderprogramma was. Bassie zou trouwens later de dag vervangen worden door Herman uit Idols...![]()
Beter dan Maaikuul en zijn grappen zijn een beetje op het niveau van Adjequote:
Adje is normaal, die speelt een rol, weet ik zeker. Dat zie je de laatste tijd ook steeds duidelijker bij zijn "optredens". Voor zover, het eerste "normale" mens moet wat mijn betreft nog geboren gaan worden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:10 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Beter dan Maaikuul en zijn grappen zijn een beetje op het niveau van Adje
[afbeelding]
Maaikuul ookquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:14 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Adje is normaal, die speelt een rol, weet ik zeker, dat zie je de laatste tijd ook steeds duidelijker bij zijn "optredens".
Bassiequote:Op donderdag 11 mei 2006 21:31 schreef kyraaa het volgende:
ik heb bassie ook in het echt gezien, in een verpleegtehuis waar het oma-kleinkind dag was....
achter een pot met bier een beetje chagrijnig doen tegen kinderen en boos worden op omas die handtekeningen vroegen...
slechte ervaringen meej
Damn, die is oud gewordenquote:
hij mocht willen dat hij dat niveau haalde van Adjequote:Op donderdag 11 mei 2006 19:10 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Beter dan Maaikuul en zijn grappen zijn een beetje op het niveau van Adje
[afbeelding]
Dat was hij in mijn ogen ook.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:55 schreef alors het volgende:
Bassie is heilig.
Hier is nog een relletje door ontstaan, en bij Jensen op tv hebben ze het goedgemaakt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |