Dat zeggen van die andere kindervriend ook, hou heet hij nu ook alweer....iets met Jackson....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:31 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Hij houdt op een andere manier van kinderen
Met het verschil dat Bassie z'n inimini Bassie niet kan vindenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Elke keer weer als deze discussie opbloeit zeg ik het weer eens:
Bas van Toor is een harde zakenman die een kindervriend speelt.
Wat maakt het nu uit hoe hij in het echt is, en tuurlijk laat hij zich weleens gaan, het is een gewoon mens hoor, de boog kan niet altijd gespannen blijven.![]()
[..]
Dat zeggen van die andere kindervriend ook, hou heet hij nu ook alweer....iets met Jackson....![]()
Tja Aad wel maar Bas schijnt echt een rooie schoft te zijn (voor kinderen of in het algemeen dat weet ik dan zelf niet).quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:57 schreef Djaser het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel iets aan de hummor van B&A toevoegen dat het helemaal geen kindervrienden zijn.
De schoft Bas is niet roodquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:13 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Tja Aad wel maar Bas schijnt echt een rooie schoft te zijn (voor kinderen of in het algemeen dat weet ik dan zelf niet).
En een held!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
De schoft Bas is niet roodBassie is rood
![]()
En in de aanbieding bij Blokkerquote:
Heeft hij z'n clownskop wagenwijd openstaan zonder te babbelenquote:Op maandag 15 mei 2006 20:21 schreef Evertjan het volgende:
Ik zag bassie pas nog op de kermis wat een sloeber is het geworden. Hij spreekt niet eens meer (stemproblemen??), en hij ruft uit zijn bek. leuke topic trouwens om door te lezen
zie ook Waarom zijn zoveel mensen fan van Jaap Stobbe ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:49 schreef EKterror het volgende:
Dé ster in de serie zal altijdJaap Stobbe als de Plaaggeest
blijven
Brief 33 is nieuw. Er staat alleen een oude datum bij (kwestie van verkeerd plakken).quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:47 schreef thettes het volgende:
[..]
zie ook Waarom zijn zoveel mensen fan van Jaap Stobbe ?
Maar adriaantje moet weer eens brieven schrijven![]()
B2, maak die deur open!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:09 schreef Roycoooooo het volgende:
B2, we gaan..
Wie wil dr een banaan??![]()
Vlugge japie in de wagen![]()
Drommels Drommels Drommels.quote:Op maandag 2 juli 2001 22:24 schreef Lompe_Boer het volgende:
Adriaan biediebiediebiedie...quote:Fiscus legt beslag op panden Bassie
De Belastingdienst heeft beslag gelegd op acht panden van clown Bassie in Vlaardingen. Volgens de fiscus heeft de inmiddels 70-jarige clown jaren geleden gesjoemeld met de verkoop van kaartjes voor optredens van hem en Adriaan. Hij zou te weinig aan inkomsten hebben opgegeven bij de Belastingdienst. De rechter stelde de fiscus eerder in het gelijk.
Als Bassie zijn schulden niet inlost, mag de Belastingdienst de panden verkopen om de achterstallige schuld te innen. Volgens Bassie heeft de Belastingdienst overigens al zes jaar geleden beslag gelegd op de panden. "Dat is al jaren gewoon na te trekken bij het Kadaster", zegt hij. "En ik heb goede hoop dat het goedkomt. Mijn accountants zijn met de zaak bezig. En ik begrijp dat er een heleboel dingen worden teruggedraaid. Ik heb goede hoop."
Volgens Bassie is er niet gesjoemeld. "Ik ben makkelijk. Ik deelde vrijkaartjes uit voor onze voorstellingen. Maar de Belastingdienst zegt dat ze niet geloven dat het vrijkaarten waren omdat de zaal wel steeds vol zat. Maar ja, wat moet je doen als je in een klein dorpje als Abcoude staat? Daar krijg je de zaal gewoon niet vol."
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
Bron: Fok!Frontpage Fiscus legt beslag op panden Bassie
"Ja bassie jij liet mij ook aardig zitten toen ik ziek was. Dus ik ga je nu echt niet uit de problemen helpen hoor. Hehehe"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:31 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Adriaan biediebiediebiedie...![]()
Ik ben nog geen negatieve verhalen over adriaan tegen gekomen hoor......quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:03 schreef Damzkieee het volgende:
Schijnen wel enorme teringlijers te zijn allebei, ' in het echt'
Die ruzie over die belastingcenten ofzo, wat was dat toch ook?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:22 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik ben nog geen negatieve verhalen over adriaan tegen gekomen hoor......
adriaan is acrobaat en bassie weet niet waar hij zijn bonnetjes laat...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:31 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Adriaan biediebiediebiedie...![]()
Dat was alleen Bassie hoor...... Dat zat ergens in een andere bv verstopt...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die ruzie over die belastingcenten ofzo, wat was dat toch ook?
Oh het spijt me dat ik Adriaantjuh hierbij onbewust betrokken hebquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat was alleen Bassie hoor...... Dat zat ergens in een andere bv verstopt...
Was je niet in Dieren dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef denthemen het volgende:
ahhh dit zou wel zonde zijn, het zijn nog steeds mijn helden!! Zal wel komen omdat ik ze nog nooit ontmoet heb!
De datum dat hun daar waren kon ik niet, ben er later wel geweest.. echt indrukwekkend om te zien..quote:
Ik ken hem verder niet maar ik vond Douwe wel cool.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:47 schreef thettes het volgende:
[..]
zie ook Waarom zijn zoveel mensen fan van Jaap Stobbe ?
Misschien heb ik ze nog op PC staan....ga even zoeken.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jammer dat de filmpjes het niet doen.![]()
Check even bij mijn post anders...quote:Op zondag 4 februari 2007 14:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jammer dat de filmpjes het niet doen.![]()
Hehe handig, ik heb de radio-fragmenten nog.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:45 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Check even bij mijn post anders...![]()
Jij ook diehard bas fan merk ik al.quote:
Ja ik ook enkelt op mn pc zelf, wel handige link trouwens.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:54 schreef nlboy het volgende:
Hehe handig, ik heb de radio-fragmenten nog.
Ik heb de link in de vorige post gezet.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:03 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ja ik ook enkelt op mn pc zelf.
Het zijn er maar 19? Ik had er een stuk of 35 van Bassie bij Jensen! op de radio.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:04 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik heb de link in de vorige post gezet.
Haha ja zeker en met Nicko Swinkels lach ik me nog steeds kapot om.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:14 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Het zijn er maar 19? Ik had er een stuk of 35 van Bassie bij Jensen! op de radio.
Samen met die Sint en Piet erbij natuurlijk die zijn ook echt geniaal, die vond ik er gelukkig ook wel bij bij jou.![]()
''Moest even een slaapbank komen maken in de caravan''quote:Op zondag 4 februari 2007 15:30 schreef nlboy het volgende:
[..]
Haha ja zeker en met Nicko Swinkels lach ik me nog steeds kapot om.![]()
Waar mensen al dan niet een account voor aanmakenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:50 schreef hihihihihihihihi het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA![]()
schitterend!! ik mag die bassie-clown steeds meer![]()
echt prachtig dat iemand zo kan zijn.
fuck die irritante kinderen, alleen goed voor de bankrekening![]()
quote:Zelf heb ik ook een nare aanvaring gehad, maar dan met Adriaan. Hij trad voor de verandering alleen op, omdat Bassie weigerde uit zijn caravan te komen.
Bedankt ! dit is geniaal.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:54 schreef nlboy het volgende:
[..]
Hehe handig, ik heb de radio-fragmenten nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |