Hehe handig, ik heb de radio-fragmenten nog.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:45 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Check even bij mijn post anders...![]()
Jij ook diehard bas fan merk ik al.quote:
Ja ik ook enkelt op mn pc zelf, wel handige link trouwens.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:54 schreef nlboy het volgende:
Hehe handig, ik heb de radio-fragmenten nog.
Ik heb de link in de vorige post gezet.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:03 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ja ik ook enkelt op mn pc zelf.
Het zijn er maar 19? Ik had er een stuk of 35 van Bassie bij Jensen! op de radio.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:04 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik heb de link in de vorige post gezet.
Haha ja zeker en met Nicko Swinkels lach ik me nog steeds kapot om.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:14 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Het zijn er maar 19? Ik had er een stuk of 35 van Bassie bij Jensen! op de radio.
Samen met die Sint en Piet erbij natuurlijk die zijn ook echt geniaal, die vond ik er gelukkig ook wel bij bij jou.![]()
''Moest even een slaapbank komen maken in de caravan''quote:Op zondag 4 februari 2007 15:30 schreef nlboy het volgende:
[..]
Haha ja zeker en met Nicko Swinkels lach ik me nog steeds kapot om.![]()
Waar mensen al dan niet een account voor aanmakenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:50 schreef hihihihihihihihi het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA![]()
schitterend!! ik mag die bassie-clown steeds meer![]()
echt prachtig dat iemand zo kan zijn.
fuck die irritante kinderen, alleen goed voor de bankrekening![]()
quote:Zelf heb ik ook een nare aanvaring gehad, maar dan met Adriaan. Hij trad voor de verandering alleen op, omdat Bassie weigerde uit zijn caravan te komen.
Bedankt ! dit is geniaal.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:54 schreef nlboy het volgende:
[..]
Hehe handig, ik heb de radio-fragmenten nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |