Er zit weinig potentie in de selectie en de groep is verzwakt, door het vertrek van sterkhouders als Allach, van Zundert en Boogers.
Toch kan dit team nog de volgende spelers in het veld brengen:
Serge van den Ban op doel.
Achterin Mark Bevaart, Leon van Dalen, Alex van Duijvenbode en Dave van der Meer
Middenveld Hans van der Woude, Dennis van der Pennen, Nicky van der Ent, Jermaine Sandvliet
Spitsen Rachid El Khalifi en Michael van Dommelen (Mohammed Benzadik)
Misschien dat er nog wat jeugd doorbreekt, wat amateurs komen of transfervrije spelers aangetrokken worden.
Kortom, FC Dordrecht verdient een eigen topic en moet dit seizoen gevolgd worden. Want: als Dordt weer 18e wordt, doen ze het beter dan vorig jaar!!
van de week bij eerste trainingen geweest nog
Ach, zij hebben dan weer geen grote ego'squote:Op maandag 18 oktober 2004 15:34 schreef methodmich het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk, met dat zootje ongeregeld.
Dan zou ik wel snel zijn met het kopen van je kaartje, want vandaag is de... jawel.. voorverkoop gestartquote:Op maandag 8 november 2004 14:58 schreef RobinhoX het volgende:
misschien vrijdag tegen excelsior......
Tja, het kan geen feest blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:09 schreef Stpan het volgende:
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter teletekst wordt? Op mijn teletekst staat Sparta boven aan op de algehele ranglijst en die van de 2e periode.
Wat zou ie mee moeten nemen naar MVV? Zoveel is er niet meer te halen, bijna alle fatsoenlijke voetballers hebben al een nieuwe club.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:10 schreef Afunados het volgende:
Neemt Koolhof nog iemand mee denk je?
Bij lekker weer welquote:Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef methodmich het volgende:
Ga je nog naar ASWH - FC Dordrecht de 29e?
Voor sfeer had je er vandaag moeten zijn. Ging zeer lekker. Komende maanden zijn er niet veel "bijzondere" thuiswedstrijden, dus gewoon komen. Zolang het goed gaat is de sfeer er ook.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:58 schreef WRDA6 het volgende:
methodmich: ik bedoelde qua sfeer en beleving. Voor het voetbal hoef ik (met alle respect) niet naar Dordrecht.
Ik kom misschien wel een keer kijken. Kan ik weer een stadion aan het lijstje toevoegen. Maar wie weet moeten we er volgend seizoen wel heen voor de competitiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:08 schreef DRD het volgende:
[..]
Voor sfeer had je er vandaag moeten zijn. Ging zeer lekker. Komende maanden zijn er niet veel "bijzondere" thuiswedstrijden, dus gewoon komen. Zolang het goed gaat is de sfeer er ook.
100% terecht, en Liesveld is net als Van Boekel als scheidsrechter niet meer welkom bij wedstrijden van Dordt. Ongelofelijke prutsers.quote:FC Dordrecht kan in de Jupiler League gewoon beschikken over Moussa Kalisse. De rode kaart die hij opliep tijdens de op 18 augustus 2006 gespeelde wedstrijd FC Zwolle - FC Dordrecht is geseponeerd, aangezien de aanklager betaald voetbal de overtreding niet wettig en overtuigend bewezen vond.
Naar de amateurs is toch niet meer mogelijk? 15 juli was de deadline. Maar wellicht stopt hij dan wel en gaat ie in een lager elftal spelen, dat kan wel als het goed is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:29 schreef DRD het volgende:
www.knvb.nl:
[..]
100% terecht, en Liesveld is net als Van Boekel als scheidsrechter niet meer welkom bij wedstrijden van Dordt. Ongelofelijke prutsers.
MM: hij is inderdaad bij wederom bij het tweede actief als trainer. Volgens mij wacht hij nog tot 31 augustus of er niet toch nog een betaald voetbal ploeg komt, om daarna overschrijving als speler aan te gaan vragen.
De precieze regels weet ik niet, als je zegt dat ie niet voor het eerste uit mag komen, dan geloof ik je. Misschien een trainer-keeper bij het tweede, toch redelijk uniek.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Naar de amateurs is toch niet meer mogelijk? 15 juli was de deadline. Maar wellicht stopt hij dan wel en gaat ie in een lager elftal spelen, dat kan wel als het goed is.
Rit was wel lachen, wedstrijd was van onze kant erg slecht, sfeer viel ook wat tegen. Wel vet dat ze in jullie uitvak Jupiler schenkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:06 schreef DRD het volgende:
[..]
Nog een beetje leuk gehad Afunados? Vond het allemaal niet meevallen gisteren. Die pygmee in het doel gaat jullie nog meer punten kosten.
Het het moeten opzoeken, de laatste overwinning thuis op Telstar. 10 maart 2001: 5-0. Daarna 2-2, 1-1, 1-3, 0-1 en 0-0. Angstgegnerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:32 schreef spurs het volgende:
Vrijdag moet Telstar maar weer eens gaan winnen in Dordt!![]()
Bij de laatste 3 ontmoetingen was ik aanwezig, dus Telstar moet nog maar even op deze voet verder gaan!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:57 schreef DRD het volgende:
[..]
Het het moeten opzoeken, de laatste overwinning thuis op Telstar. 10 maart 2001: 5-0. Daarna 2-2, 1-1, 1-3, 0-1 en 0-0. Angstgegner![]()
Dat blijkt wel weer. Zelfde bron meldt dat er serieuze interesse is van een eredivisieploeg in Lopes, die gewoon 1 op 1 loopt tot nu toe. Dus ik ga er maar vanuit dat die gewoon blijft dit seizoen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Dus de info die je hoorde klopt niet helemaal.
Ik zal wel meewillenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef DRD het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN EN BLIJVEN BOVENAAN. Bijna twee bussen al gevuld naar Veendam, gaat hopelijk aardig gek worden daar.
Mag niet meer verspeeld worden. We verneuken periodetitels altijd thuis, niet uit. Dit jaar wordt alles anders.
Nog 7 dagen en de spanning is nu al veels te hoog opgelopen;
Nog geweest? EV of 1 van de 4 bussen?quote:
seizoen is nog niet voorbijquote:
idd en wsl gaat Dordt zijn "succesvolste"seizoen sinds jaren tegemoetquote:
Dezelfde mensen die je niet kennen als ze gewonnen hebben uiteraard.quote:En de gifbeker moet dit weekend toch nog leeg gedronken worden, en maandag zal de vraag of ik het leuk heb gehad in Veendam ook wel gesteld wordendoor beperkte mensen zonder humor
Was vandaag al raak. "Het gaat weer lekker met Dordt he?" Ja het gaat inderdaad lekker met ze, goede start, veel (doel)punten, aanvallend en leuk voetbal en een tweede plaats.quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
Dezelfde mensen die je niet kennen als ze gewonnen hebben uiteraard.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:16 schreef DRD het volgende:
Blijf dt topic in leven houden.
Haarlem uit was weer ouderwets met slecht weer, smerige gehaktballen, nerveuze politie, kleine incidentjes en toch behoorlijk spel. Hadden eigenlijk de drie punten mee moeten nemen, maar hadden er ook 0 kunnen zijn.
Kalisse met een hele goede invalbeurt, maar ik ben nog steeds niet overtuigd van het middenveld. Er ontbreekt iets, "chemie", of gewoon kwaliteit.........
En Pieter Vink blijkt tegenwoordig Champions League te mogen fluiten. Dat betekend blijkbaar dat je op een vrijdagavond niet je best hoeft te doen. Is gewoon schandalig hoe inconsequent en slecht een scheidsrechter kan fluiten, allebei de partijen begrepen er af en toe helemaal niets van.
Vrijdag De Graafschap thuis: aanhaken of afhaken. Hoe lang houdt de mythe van de "onneembare" Krommedijk nog stand?
Na de penalty en de rode kaart (38ste minuut), was de scheidsrechter het middelpunt van de belangstelling om hem er even vriendelijk op te wijzen dat hij het toch echt verkeerd had gezien. "Hoerenjong" en "Jansen" kunnen in best veel liedjes gecombineerd worden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:02 schreef methodmich het volgende:
RBC uit ga ik misschien heen, lijkt me wel een leuke pot.
Ik las in de krant dat de voorzitter de supporters tot kalmte had gemaand. Hoe zat dat??
Is toch wel erg positief. Zal in de winterstop ook eens een overzichtje maken van wat ik van de spelers vindt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article885762.ece
Wel leuk leesvoer!
Chima is toch een beetje een "jeugdheld". Was altijd al een etter eigenlijk, maar kon tenminste ook iets met de bal.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me een goed plan, Leon van Dalen wil zijn oude club vast wel een paar goals laten maken.
Onyeike is niet echt heel sterk meer trouwens. Loopt meer te beuken en te irriteren dan nog echt goed te voetballen, tenminste de laatste twee ontmoetingen met Spakenburg.
Heb het voor je op gezocht, omdat ik zeker het oudere tijdperk slecht ken. Maar het is één keer eerder voorgekomen: 29-11-1981: SC Amersfoort - DS'79 1-7. Het is wel de grootste uitoverwinning van het Dordrecht'90 / FC Dordrecht tijdperk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
Eerste keer in de historie trouwens dat er 1-7 op het bord komt voor Dordt?
Ben ik met je eens. RKC is nu geen verbetering voor hem.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:38 schreef DRD het volgende:
Ik heb juist het idee dat Lopes nog wel zal vertrekken. RKC wordt genoemd, maar dat moet hij niet doen. Putter zou dan deels als "ruilmateriaal" gebruikt worden. Ook zou er Engelse belangstelling zijn.
www.eerstedivisie.infoquote:RKC Waalwijk heeft zich officieel gemeld bij FC Dordrecht voor Cecilio Lopes. De clubtopscorer van de Schapenkoppen heeft een aflopend contract in Dordt en mag tijdens deze transferperiode verkassen voor een gelimiteerde transfersom van 75.000 euro.
"We hebben ons officieel gemeld" , zegt de technisch directeur van RKC, Henry van der Vegt tegeonover telesport.nl. "We hebben hem duidelijk gemaakt dat hij bij ons van harte welkom is."
www.voetbalzone.nlquote:RKC Waalwijk maakt werk van de transfer van Cecilio Lopes. Volgens De Telegraaf hebben de Brabanders inmiddels een bod uitgebracht op de trefzekere aanvaller van FC Dordrecht.
De 27-jarige Lopes mag deze transferperiode voor een afkoopsom van 75.000 euro vertrekken bij Dordrecht. Eerder wees hij een overgang naar het Oekrainse Stal Alchevsk van de hand.
Lopes zou een transfer naar RKC wel zien zitten. De Waalwijkse club heeft zich inmiddels officieel gemeld bij FC Dordrecht, zo bevestigt technisch directeur Henry van der Vegt tegenover De Telegraaf. "We hebben hem duidelijk gemaakt dat hij bij ons van harte welkom is en ook al bedragen genoemd."
Lopes maakt momenteel een uitstekend seizoen door in de Jupiler League. De aanvaller wist al 18 keer het vijandelijke net te vinden.
Uit de Telegraaf.quote:HEERENVEEN - RKC Waalwijk heeft in de strijd om de gunst van FC Dordrecht-spits Cecilio Lopes (27) onverwacht concurrentie gekregen van SC Heerenveen. De Friezen voerden woensdag een gesprek met de goaltjesdief en willen hem voor de gelimiteerde transfersom van 75.000 euro per direct overnemen. Het is dan de bedoeling dat Lopes eerst een jaar wordt verhuurd aan Sparta, dat na het plotselinge vertrek van Ivan Cvetkov op zoek is naar een spits. Ook Derby County en Watford hengelen naar de diensten van de Rotterdammer, die dit seizoen in 24 duels al achttien keer scoorde.
Ik twijfel of ze geld hebben gehad voor Nooitmeer, die naar Zwitserland vertrok, en El Khalifi naar Emmen, maar volgens mij mochten die allbei gratis weg ondanks een doorlopend contract........quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:42 schreef methodmich het volgende:
Dat zou best wel eens kunnen inderdaad. De rest meestal transfervrij vertrokken toch?
Nu ja, Putter en Van der Velden zijn geen verkeerde spelers. Wel noodoplossingen, maar Boogers zal voor volgend seizoen vast wel een spits uit de hoge hoed toveren.
. Dat wil ik best wel geloven, zelf in het kampioensjaar '94 kwamen ze niet verder dan 5 overwinningen op rij. Benieuwd hoe lang dit nog duurt, met Den Bosch en zeker VVV uit in het vooruitzicht. Den Bosch gaat de eerste thuiswedstrijd worden sinds............Den Bosch thuis vorig jaar.quote:De zeven winstpartijen op rij en het doelsaldo van 28 voor en 6 tegen is een nieuw record voor onze club sinds de heroprichting in 1990.
Ja, Wieldrecht. Ik werk in Dordrecht.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:27 schreef DRD het volgende:
Niets gezien van de voorwedstrijd. Ben altijd wel vroeg binnen, maar druk bezig met andere voorbereidingen, zoals gisteren het afscheidsdoek voor Lopes. Heb in de rust wel kleine mannetjes met witte shirtjes en zwarte broekjes penalties zien nemen, maar weet niet of dat ASWH of Wieldrecht was..............denk eigenlijk Wieldrecht.
Niet. Papendrecht, Westpolder.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:17 schreef methodmich het volgende:
In welke wijk van Dordt woon jij eigenlijk?
Je hebt niets gemist hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:28 schreef DRD het volgende:
[..]
Niet. Papendrecht, Westpolder.
0-4 volledig gemist. Paar smsjes gehad maar geen bewegend beeld van gezien. Doodzonde en onnodig lijkt me. Vrijdag maar weer naar Venlo.....
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:28 schreef DRD het volgende:
[..]
Niet. Papendrecht, Westpolder.
0-4 volledig gemist. Paar smsjes gehad maar geen bewegend beeld van gezien. Doodzonde en onnodig lijkt me. Vrijdag maar weer naar Venlo.....
O, echt waar joh? Van de zomer zijn er minstens 7 basisspelers vertrokken. Meer dan de helft van het team nu is anders en er wordt veel aanvallender gevoetbalt. Maar dat hebben we natuurlijk aan Jurrie te danken, die persoonlijk Gerard de Nooijer weg heeft gewerkt en de play-offs ook niet haalde. Ook heb je vd Laan geen afscheid gegunt, terwijl dat de eerste was die geloofde in de opleving van Dordt de laatste jaren......quote:"Kennelijk werken er machten binnen deze club die ik niet helemaal doorzie", aldus Koolhof in De Limburger. "Ik heb bij Dordrecht toch bewezen dat ik iets neer kan zetten. Die club borduurt nu voort op mijn werk. MVV heeft mijn contract bij Dordrecht afgekocht en mij bewust voor twee jaar gehaald om ook in Maastricht iets neer te zetten. Dan vind ik het vreemd dat ze daar nu al op terug komen."
Tis wel zo, als er 1 team is de laatste 10 seizoenen waar wij niet van kunnen winnen is het Zwolle wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef DRD het volgende:
Ja, wel van ons winnen maar niet van Zwolle, dan kan natuurlijk niet.
Cambuur is goed te pakken.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:18 schreef DRD het volgende:
De eerste bus naar Leeuwarden zit al weer vol. Vorig jaar verpestte zij onze kansen en pakte Cambuur een periode hier, dan doen we het dit jaar maar andersom
Heb de krant er speciaal voor gekochtquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:41 schreef methodmich het volgende:
Vandaag een aardig artikel in het AD over de fanatieke Dordtse aanhang. Stond jij daar toevallig bij DRD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Precies 38 man geteld. Hulde!quote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef DRD het volgende:
Maar zoveel verwende successupporters komen er waarschijnlijk niet.
Denk dat er meer mensen van RBC op oost zaten dan in het uitvak. Dus qua bestuur e.d.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:46 schreef DRD het volgende:
[..]
Precies 38 man geteld. Hulde!
MM nog geweest? En nog een beetje kunnen genieten van die wedstrijd die nooit een wedstrijd is geweest?
Alsof wij in Deventer drie punten gaan pakkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:03 schreef DutchGooner het volgende:
Jongens, beetje een dubbel gevoel over volgende week.
Ik gun Dordt de 5e plek wel maar als wij winnen bij Volendam en Dordt doet dat ook lopen wij de PO wedstrijden tegen Volendam mis en Volendam uit is natuurlijk het mooiste wat er is, moeilijk, moeilijk allemaal.
De echte doen dat bij een kwart en halve finale UEFA Cupquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:
KNIP
Toch wel dus. Zwolle was vanavond niet bij machte om iets af te dwingen. helaas.quote:Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef DRD het volgende:
Wekelijkse schop omhoog: Van Zwolle gewonnen, al is dat zeker geen slehcte ploeg en wil ik die niet in de play-offs tegenkomen.
Klopt, maar het blijft geen slechte ploeg. En na de 1-1 werd het toch nog even hard billenknijpen, vandaar de ontlading na afloop.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:35 schreef HPayne het volgende:
[..]
Toch wel dus. Zwolle was vanavond niet bij machte om iets af te dwingen. helaas.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:28 schreef Blawh het volgende:
Keurige overwinning inderdaad. Maak het van het weekend inderdaad maar 'even' af, dan is de Eredivisie eindelijk van dat walgelijke clubje af.
Dat stadion, die sfeer, die stadionomroeper, ....![]()
Niet te vroeg juichen. Met deze best of 3 zie ik RKC nog wel winnen. Zou persoonlijk best een keer in Dordrecht willen kijken komend seizoen (nooit geweest) dus mijn zegen hebben ze.quote:
Das ook een reden waarom ik Dordt wel graag zou zien promoverenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Met deze best of 3 zie ik RKC nog wel winnen. Zou persoonlijk best een keer in Dordrecht willen kijken komend seizoen (nooit geweest) dus mijn zegen hebben ze.
Best of 3 is belachelijk vind ik, kan wel eens de redding van RKC gaan worden. Maar toch, de overwinning kan 2 kanten op gaan. Of Dordrecht zit vol vertrouwen een gaat het RKC echt heel lastig maken of Dordrecht heeft een wedstrijd onbevangen kunnen spelen en voelt nu de enorme druk. We zullen wel zien welke kant het opgaat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Met deze best of 3 zie ik RKC nog wel winnen. Zou persoonlijk best een keer in Dordrecht willen kijken komend seizoen (nooit geweest) dus mijn zegen hebben ze.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef DRD het volgende:
Wij kennen geen clubcard's, dus je kan altijd komen kijken hoor![]()
Als je promoveert ken je ze wel, inclusief uitkaartquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef DRD het volgende:
Wij kennen geen clubcard's, dus je kan altijd komen kijken hoor![]()
Beetje dromen kan geen kwaadquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef DRD het volgende:
promotie is nog 3 (of 5!!!!!) wedstrijd ver weg. Daar ga ik me nog niet druk over maken. Want dat gebeurd toch niet.....
Was dat niet 94/95 ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef Kadoc het volgende:
Wanneer zat Dordt voor het laatst in de Eredivisie?
Bij Dordt zaten er dit seizoen ook misschien 1500-2000 toeschouwers per wedstrijd in dat prachtige stadion. Veel krijg je er dus niet voor terug. Al is Dordt wel een van de leukste ploegen in de 1ste divisie om naar te kijken..quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:28 schreef Blawh het volgende:
Keurige overwinning inderdaad. Maak het van het weekend inderdaad maar 'even' af, dan is de Eredivisie eindelijk van dat walgelijke clubje af.
Dat stadion, die sfeer, die stadionomroeper, ....![]()
Jup, met de 'legendarische' 5-4 in de Kuip en spelers als Langerak, Valke, Wouden, van Tiggelen en Lemsquote:
ze vallen bij bosjes de laatste tijd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef DRD het volgende:
vd Velden gisteren wel licht geblesseerd. Houden echt geen spitsen over op deze manier.
Ja, straks debuteert Erik Abels alsnog! Die is in onderhandeling met een niet nader te noemen hoofdklasser trouwens, maar hij schijnt nog wat te aarzelen. Bang op de bank te belanden en hoopt nog stiekem op een BVO.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:05 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
ze vallen bij bosjes de laatste tijd...![]()
Er zijn wat personen die heel af en toe gaan maar dat is niet serieus te nemen en zoals je zelf al zegt, iedereen zit in Venlo, naar het schijnt waren onze kaarten binnen een dag al weg voor Venlo.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:08 schreef DRD het volgende:
Echt, ik begrijp niet waar ze bang voor zijn. Een gerucht is dat Den Bosch zou willen komen............maar die spelen zelf in Venlo en die gaan volgens mij NOOIT naar Waalwijk toe, laat staan mee op een uitwedstrijd.
Zonde idd. Ik had zelf ook willen gaan, maar zit in het buitenland. Hoping for the best!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:58 schreef DRD het volgende:
Ik zou niet te lang afwachten. ER IS GEEN KAARTVERKOOP OP DONDERDAG AAN HET STADION. Haal je kaartje dus dinsdag of woensdag al.
Onbegrijpelijk, dit gaat zo ontzettend veel toeschouwers kosten. Er is geen voorverkoop cultuur hier. Zeker op zo'n vrije dag, als het weer meewerkt. Had zo mooi kunnen zijn.
Wordt steeds gezelliger...........nu zou ook de King Side van Willem II langskomen!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:59 schreef DarkShine het volgende:
En dan heb je nog het gerucht dat Feyenoord naar Dordrecht zou willen komen volgend seizoen met Dordt - ajax.
Nee, Willem II zou dan MET ons de RKC-FCDB combinatie aan willen pakkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:56 schreef TerroRobbie het volgende:
RKC en Willem II zijn wel de beste vrienden ja.
Het is geen vrije verkoop toch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:02 schreef DRD het volgende:
Noord, west en oost zijn uitverkocht!!!!!!
Morgen tussen 10.00 en 12.00 gaan de laatste kaarten voor de Zuidtribune, naast het uitvak, nog in de verkoop. Dus als je echt wilt, kan je nog.
Hopelijk wordt het geen grote deceptie, meer wensen heb ik niet.
Ja, jullie zijn wel favoriet deze keer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:22 schreef DRD het volgende:
Nog een week tot de kraker!
Uitslagen van de voorbereiding tot nu toe:
WNC 11-0
ADO 2-3
Top Oss 1-3
NEC 3-2
RKC 2-0
Groningen 2-1
Seizoenskaart is ook weer binnen, heb nu echt zin in het nieuwe seizoen!
Je hebt ADO, RKC, RBC, Den Bosch, ik denk dat Dordt dan met Volendam om plek 5 moet strijdenquote:Op zondag 29 juli 2007 01:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Dordt komend seizoen hoge ogen. Denk eerste vijf.
Markeerpost
leuk om te horen, goeie opleiding gehadquote:Op maandag 16 juli 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Auassar nog altijd gevolgd door AZ, Twente en Willem II.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |