abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39660084
Sequeira inderdaad van Excelsior. Mag van mij wel komen, net als die Zweed. Vind de selectie nog veel te smal.

Heb deze wedstrijd niet gezien, maar pak er altijd wel een paar mee.

Rest van het programma:
woensdag 12: NAC Breda (Waardenburg)
zaterdag 15: FC Utrecht (Klein Galgenwaard)
woensdag 19: ADO (Laakkwartier)
woensdag 26: n.n.b.
zaterdag 29: ASWH (Ambacht)
dinsdag 1: TOP Oss (DFC)
zaterdag 5: Unitas (Krommedijk)

Toch jammer dat de opbouw verkeerd om lijkt te zijn en er steeds makkelijkere clubs worden getroffen.
pi_39693086
Ga je nog naar ASWH - FC Dordrecht de 29e? Traditioneel potje geworden, eens zien of we de prestatie van twee jaar terug een beetje kunnen benaderen of dat de conditie toch in Dordts voordeel is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39851409
Ze hebben zich ook nog versterkt met Charlie van den Ouweland van Roda JC. Die komt op huurbasis over.

Shipshani krijgt geen contract, Sequeira hoort het deze week.
www.thuisuiteten.nl
pi_39858213
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef methodmich het volgende:
Ga je nog naar ASWH - FC Dordrecht de 29e?
Bij lekker weer wel . Twee jaar geleden was op de valreep 0-2, kon toen makkelijk 0-0 blijven. Speler die drie weken later weggestuurt werd [naam kwijt] scoorde nog met een lobje.

Van de Ouweland speelde niet tegen Utrecht, Sequeria volgens mij als nummer 10 de eerste helft. Viel niet erg op. Zeer goede wedstrijd van Dordt kant. Positief verrast door het spel. Veel combinaties, goede verdediging. Zeer terechte 1-1.

Zou ontzettend graag Eddy Putter nog een jaar erbij hebben. Heeft eind vorig jaar gezegt dat als ie bij RKC op de bank terecht komt, hij zich weer wil laten verhuren en dan weer naar Dordt komt. Hoeveel dat waard is, is altijd afwachten, maar de selectie lijkt me dan rond.

Volgende week ADO op woensdag en Ipswich Town op vrijdagavond. Vooral die laatste moet toch eens wat publiek kunnen trekken.

pi_39858357
Ja, klopt. Twee jaar geleden deden we het heel goed. Pas in de slotfase, toch een conditiekwestie, trok Dordt de winst nog naar zich toe. Toch een voorbode voor ons superseizoen toen. Goal van Alhaji Sesay volgens mij, die man met de lob.

Vorig jaar een makkelijkere 0-5 voor Dordt, met Alex de Jong die een Panenka wil doen en mist tegen Rensen vanaf de stip. Was toen wel de eerste match na de vakantie, jaar eerder was het toch duidelijker later in de voorbereiding en dus was ASWH toen conditioneel al wel sterker dan vorig jaar.

Putter zou wel fijn zijn, die heeft het goed gedaan natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_40145985
Wat is een aanrader als ik deze club eens voor de eerste keer aan het werk wil zien in het stadion?
pi_40170407
Hoe bedoel je? Qua wedstrijd of qua zitten / staan?
www.thuisuiteten.nl
pi_40220747
Dordt is nu op trainingskamp en heeft vanavond de goede lijn van de voorbereiding doorgezet. 0-15 tegen een regioteam uit de omgeving van Nijkerk. Ook de 1-1 tegen Ipswich Town van vrijdag was behoorlijk.

Aanstaande zaterdag wacht na een weekje conditietrainen ASWH, welke met alle respect ook gewonnen moet worden. Denk 0-3 of 1-4.

Vraagje voor methodmich: hoe laat begint het nu? Half 3 en 3 uur zijn twee tijden die ik gehoord heb.
pi_40241335
Volgens ASWH om 14.30 en dat lijkt me ook, aangezien dat onze vaste aftraptijd is. Staat overal in de agenda.

0-15 was leuk ja, 2 x Erik Abels. Volgens Kruys staat zijn elftal op een behoorlijk aantal plaatsen al vast, zag ik.

Ik ben benieuwd, ASWH pas dinsdag weer gaan trainen na de week vrijaf, dus ze beginnen met 3 trainingen, een wedstrijd, weer een week vrij en nog 2 trainingen. Lijkt me nog te weinig voor een stunt, maar we hopen er weer op.
www.thuisuiteten.nl
pi_40254907
Op de officiele site van Dordt staat dat de wedstrijd van zaterdag verplaatst is naar de Krommedijk, vanwege de droogte en een sproeiverbod. Jammer. Nu trouwens wel 15.00 de aftrap

Kruys noemt vandaag in het AD een aantal namen die zeker lijken van een basisplaats aan het begin van het seizoen. Zelf vind ik het heel opvallend dat Kooiman hier niet bijstond. En Sequiera kan een amateurcontract tekenen, omdat er gewoon geen geld is.

.
pi_40275518
Ja, omgedraaid. Groot nadeel dat we dan niet achter de goal kunnen, zoals altijd... Ja, één helft. Dan maar beetje middenin gaan zitten weer denk ik.

Morgen fietsen naar de Krommedijk, uit nostalgisch oogpunt. Nu wordt het wel lastiger om te stunten.
www.thuisuiteten.nl
pi_40558205
De voorbereiding is afgesloten met een 2-1 tegen ASWH, 1-1 tegen Top Oss en 6-0 tegen Unitas. Vrijdag begint de competitie met een thuiswedstrijd tegen Omniworld. Daarna volgen Zwolle (uit, 18-08), MVV (thuis, 21-08) Top Oss (thuis, 25-08) Fortuna (uit, 01-09) en Veendam (uit, 08-09). Daarna zal het hier drukker gaan worden, want dan is namelijk de periodetitel binnen

De selectie voor komend seizoen is bijna rond en bestaat uit de volgende spelers:
Doel
Frank Kooiman, 36 jaar, gehaald van Sparta, éénjarig contract.
Sjoerd Rensen, 22 jaar.

Verdediging
Adil Auassar, 19 jaar, vorig jaar gepromoveerd uit de jeugd, tot 2008.
Reinhard Breinburg, 22 jaar, niet langer huurling van Feyenoord
Dion Dickhoff, 20 jaar, vorig jaar losgeweekt bij Feyenoord
Ruud Kras, 24 jaar, laatste seizoen waarschijnlijk.
Didi Lonquet, 25 jaar, afkomstig van RKC
Bart van Muyen, 24 jaar, eigen kweek.
Randy Rustenberg , 24 jaar, ook gweggehaald bij RKC
Jan Tuitel, 19 jaar, uit de jeugd.
Johan Versluis, 23 jaar, eigen kweek.

Middenveld
Erik Abels, 21 jaar, uit de jeugd
Adnan Alisic, 22 jaar, gehuud van FC Utrecht
Mounir Biyadat ,23 jaar, voor twee jaar getekend, hiervoor van FC Den Bosch
Mitchel Heerkens, 19 jaar, afkomstig van de amateurs.
Charlie van den Ouweland, 24 jaar, gehuurd van Roda JC
Guy Ramos, 21 jaar, tweede jaar bij de A-selectie.
Leonardo dos Santos 29 jaar, had geen club, via het VVCS elftal in beeld.
Juanito Sequira, 24 jaar, kreeg geen contract meer bij Excelsior
Vincent Vervoort, 21 jaar, gehaald van NAC.

Aanval
Manu Dagher, 21 jaar, tweede jaar bij Dordt.
Moussa Kalisse, 23 jaar, ook tweede jaar.
Cecillio Lopes, 27 jaar, aanvoerder.

Vertrokken: Van de Werff (ama), Bevaart (Emmen) Den Dunnen (gestopt), Cyrus (Top Oss), Kahya (VVV), Van der Laan (gestopt), Nieuwenburg (Helmond), Van der Velden (RKC), Van Dommelen (ama), Monteiro (???), Putter (RKC).

Als ik zo opsom wat er vertrokken is en wat ervoor nieuw is, dan valt dat voorlopig toch tegen. Maar de transfermarkt is nog open en er schijnt nog iets uit de hoge hoed getovert te gaan worden.

Een waanzinnig jonge selectie met 23,17 jaar. De aanval lijkt nog wat dun bezet, maar enkele middenvelder kunnen ook aanvallend spelen. Toch is een echte spits erbij nog gewenst. Eddy Putter nog een jaar huren zou het vertrouwen, de ervaring en het scorend vermogen vergroten.

Mijn voorlopig voorspelling: 10de.
pi_40576272
Den Dunnen is naar Papendrecht trouwens, dus niet helemaal gestopt.

En Van Dommelen naar DOTO. Van de Werff nog clubloos toch?

Ik denk toch dat Erik Abels niet al te veel gaat spelen met deze selectie, toch aardig wat concurrentie. Wel hopen dat hij door kan breken.
www.thuisuiteten.nl
pi_40725329
methodmich: ik bedoelde qua sfeer en beleving. Voor het voetbal hoef ik (met alle respect) niet naar Dordrecht.

Wel staat FC Dordrecht op het moment bovenaan in de Eerste Divisie !
pi_40729754
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:58 schreef WRDA6 het volgende:
methodmich: ik bedoelde qua sfeer en beleving. Voor het voetbal hoef ik (met alle respect) niet naar Dordrecht.
Voor sfeer had je er vandaag moeten zijn. Ging zeer lekker. Komende maanden zijn er niet veel "bijzondere" thuiswedstrijden, dus gewoon komen. Zolang het goed gaat is de sfeer er ook.

Den Dunnen inderdaad Papendrecht, Van Dommelen met z'n broertje naar Doto en vd Werff volgens mij naar Kozakken Boys (hoe kan het ook anders........) half als keeper / half als trainer.

En als aanvulling op de selectie:

Ibad Muhamadu 22 jaar, afkomstig van Cercle Brugge, daarvoor MVV, spits.

Maar goed, Wij staan bovenaan de kop is eraf en we zien wel wat het gaat worden
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:19:42 #66
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40730112
Op naar 4 Rotterdamse clubs in de eredivisie whaha
pi_40737737
Jayson Trommel ook nog op proef, kan wellicht nog een aanwinst worden.

Johan vd Werff volgens mij niet bij de Boys, was er vorig jaar wel interim-trainer. Maar misschien traint hij het tweede weer.

Nette zege, gewoon direct koploper. Mooi eerbetoon aan Jan Struijs.

[ Bericht 1% gewijzigd door methodmich op 13-08-2006 16:21:18 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_40744805
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:08 schreef DRD het volgende:

[..]

Voor sfeer had je er vandaag moeten zijn. Ging zeer lekker. Komende maanden zijn er niet veel "bijzondere" thuiswedstrijden, dus gewoon komen. Zolang het goed gaat is de sfeer er ook.
Ik kom misschien wel een keer kijken. Kan ik weer een stadion aan het lijstje toevoegen. Maar wie weet moeten we er volgend seizoen wel heen voor de competitie
pi_40969295
www.knvb.nl:
quote:
FC Dordrecht kan in de Jupiler League gewoon beschikken over Moussa Kalisse. De rode kaart die hij opliep tijdens de op 18 augustus 2006 gespeelde wedstrijd FC Zwolle - FC Dordrecht is geseponeerd, aangezien de aanklager betaald voetbal de overtreding niet wettig en overtuigend bewezen vond.
100% terecht, en Liesveld is net als Van Boekel als scheidsrechter niet meer welkom bij wedstrijden van Dordt. Ongelofelijke prutsers.

MM: hij is inderdaad bij wederom bij het tweede actief als trainer. Volgens mij wacht hij nog tot 31 augustus of er niet toch nog een betaald voetbal ploeg komt, om daarna overschrijving als speler aan te gaan vragen.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:38:24 #70
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40969503
Dordrecht traint in de nacht
19 augustus 2006, 14:07
Door: Klaas Jan van der Veen
Na de uitwedstrijd bij FC Zwolle heeft FC Dordrecht afgelopen nacht een speciale training ingelast. Omdat de ploeg van Gert Kruys komende maandag alweer in actie komt tegen MVV, werd er rond 1 uur voornamelijk uitgelopen.
Normaalgesproken traint Dordrecht na een wedstrijddag altijd in de ochtend. De selectie krijgt vandaag echter vrij, waarna zondag nog zal worden getraind als voorbereiding op het duel tegen de Limburgers.
pi_40975052
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 15:29 schreef DRD het volgende:
www.knvb.nl:
[..]

100% terecht, en Liesveld is net als Van Boekel als scheidsrechter niet meer welkom bij wedstrijden van Dordt. Ongelofelijke prutsers.

MM: hij is inderdaad bij wederom bij het tweede actief als trainer. Volgens mij wacht hij nog tot 31 augustus of er niet toch nog een betaald voetbal ploeg komt, om daarna overschrijving als speler aan te gaan vragen.
Naar de amateurs is toch niet meer mogelijk? 15 juli was de deadline. Maar wellicht stopt hij dan wel en gaat ie in een lager elftal spelen, dat kan wel als het goed is.
www.thuisuiteten.nl
pi_41008970
Ben morgen present met de auto. Gaat ook een bus, dus verwacht een 100tal Maastrichtenaren in het uitvak. Klote zo'n maandag.

Verder hoop ik dat Muhamadu zich een beetje inhoud
pi_41062710
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:16 schreef methodmich het volgende:

[..]

Naar de amateurs is toch niet meer mogelijk? 15 juli was de deadline. Maar wellicht stopt hij dan wel en gaat ie in een lager elftal spelen, dat kan wel als het goed is.
De precieze regels weet ik niet, als je zegt dat ie niet voor het eerste uit mag komen, dan geloof ik je. Misschien een trainer-keeper bij het tweede, toch redelijk uniek.

Nog een beetje leuk gehad Afunados? Vond het allemaal niet meevallen gisteren. Die pygmee in het doel gaat jullie nog meer punten kosten.
pi_41064694
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:06 schreef DRD het volgende:

[..]

Nog een beetje leuk gehad Afunados? Vond het allemaal niet meevallen gisteren. Die pygmee in het doel gaat jullie nog meer punten kosten.
Rit was wel lachen, wedstrijd was van onze kant erg slecht, sfeer viel ook wat tegen. Wel vet dat ze in jullie uitvak Jupiler schenken

En v.d.Ban was vorig seizoen beste keeper van de eerste divisie en is over het algemeen een geweldige doelman. Gisteren ging hij inderdaad in de fout, maar over het algemeen is hij uiterst betrouwbaar
pi_41066864
Vrijdag moet Telstar maar weer eens gaan winnen in Dordt!
volgende wedstrijden:
pi_41067490
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:32 schreef spurs het volgende:
Vrijdag moet Telstar maar weer eens gaan winnen in Dordt!
Het het moeten opzoeken, de laatste overwinning thuis op Telstar. 10 maart 2001: 5-0. Daarna 2-2, 1-1, 1-3, 0-1 en 0-0. Angstgegner

Van de Ban doet met bij MVV beter dan z'n twee jaar bij Dordt. Alleen weet hij dat hij niet de grootste is (hij is te klein voor de Python), maar tegen VVV kreeg ie volgens mij twee ballen tegen de lat en nu eentje erover en erin. Staat dus gewoon verkeerd opgestelt.
pi_41084712
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:57 schreef DRD het volgende:

[..]

Het het moeten opzoeken, de laatste overwinning thuis op Telstar. 10 maart 2001: 5-0. Daarna 2-2, 1-1, 1-3, 0-1 en 0-0. Angstgegner
Bij de laatste 3 ontmoetingen was ik aanwezig, dus Telstar moet nog maar even op deze voet verder gaan!
volgende wedstrijden:
pi_41098547
Gisteren ASWH gewonnen van Jong Dordt met 3-0.

Wel leuk, Leo 2 deed mee.
www.thuisuiteten.nl
pi_41138001
Misschien heeft DRD het ook al gelezen, maar er stond een stukje met Van der Werff in de krant. Heeft diverse aanbiedingen ontvangen, maar lijkt ze te laten lopen. Financieel of qua omstandigheden niet aantrekkelijk genoeg. Als hij volgende week nog geen club heeft, stopt hij. Dan gaat hij zich volledig richten op het trainerschap en een reguliere baan zoeken.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:43:18 #80
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_41179735
gaat lekker met Dordt
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_41191698
Opmerkelijk goed zelfs!

Ik vernam dat Nito Sequeira het goed deed gisteren. Goals van Lopes waren meer dan aardig. En dan te bedenken dat Johan "Tony Adams" Versluis al na tien minuten uit het veld moest.

Maar goed, ze zijn wel vaker sterk begonnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_41191775
Het compleet nieuwe middenveld "staat" er in een keer. Sequeira en Alisic zijn heel goed aan het spelen, vd Ouweland mijns inziens nog iets onder z'n kunnen. Best zuur voor Biyadat, Leonardo en de eigen jeugd.

Laatste jaren altijd sterk begonnen. Als je nu in oktober en november eens wel punten pakt, kan je gewoon in het linkerrijtje blijven.
pi_41191854
Biyadat op de bank hebben is een behoorlijke luxe vind ik.

Leonardo kan eventueel met Dagher concurreren als rechtsbuiten, maar die moet nog behoorlijk fit worden. Dinsdag deed hij mee met het tweede hier en kon hij niet opvallen.
www.thuisuiteten.nl
pi_41191932
Heb het gehoord (en het staat hier ook boven), 3-0 verliezen van ASWH. 0-0 bij rust, Leonardo erin in de tweede helft en 3-0 verliezen, mooi staaltje scorebordjournalistiek.

Er komen schorsingen en blessures, Biyadat komt wel aan spelen toe. Die moet nu het goed gaat heel even het geduld op kunnen brengen, om als ie een basisplaats krijgt die niet meer af te staan.
pi_41191967
Leonardo speelde vanaf de eerste minuut dinsdag.

En de ruststand was al 2-0 voor ASWH. Dus de info die je hoorde klopt niet helemaal.

Wel geinig om Erik Abels weer even aan het werk te zien ook. Ben benieuwd wanneer hij debuteert, kan nog wel een tijdje duren vrees ik met al die aanwinsten voorin en op het middenveld.
www.thuisuiteten.nl
pi_41193762
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Dus de info die je hoorde klopt niet helemaal.
Dat blijkt wel weer. Zelfde bron meldt dat er serieuze interesse is van een eredivisieploeg in Lopes, die gewoon 1 op 1 loopt tot nu toe. Dus ik ga er maar vanuit dat die gewoon blijft dit seizoen.

Met Muhamadu erbij is de kans voor Abels op speelminuten heel klein geworden. Maar hij gaat z'n debuut nog wel maken onder Kruys denk ik.
pi_41202180
Okee, dat zou leuk zijn voor hem. Schijnt dat Vincent Vervoort ook nog met ASWH gesproken heeft, maar voor Dordt heeft gekozen. Ook op amateurbasis.

Lopes moeten ze houden, die is belangrijk!
www.thuisuiteten.nl
pi_41378939
En ook op de slotdag nog een aanvulling van de selectie:

Mark van den Boogaart 20 jaar, voor 1 jaar gehuurd van Sevilla, waar zijn contract van de zomer afloopt. Daarvoor jarenlang in de jeugd van Feyenoord gespeelt, maar nooit het eerste gehaald.

En nog meer nieuws: de supportersbus naar Sittard zit vol! Een unicum voor een wedstrijd die geen verplichte combi is. Ben echt benieuwd wat er mogelijk is als er morgen gewonnen wordt en de periode in Veendam gehaald kan worden.
pi_41402964
Mooie aanwinst. Ze krijgen nog een behoorlijk brede selectie zo hoor!
www.thuisuiteten.nl
pi_41406985
Dordrecht! 4-0 gewonnen en bovenaan!
Leuk dat m'n stad het zo goed doet
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  vrijdag 1 september 2006 @ 22:00:06 #91
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_41407094
mooi hoor. Nog een wedstrijd winnen en de periode binnen
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_41411210
Wow gewoon nummer 1
pi_41412277
WIJ STAAN BOVENAAN EN BLIJVEN BOVENAAN. Bijna twee bussen al gevuld naar Veendam, gaat hopelijk aardig gek worden daar.

Mag niet meer verspeeld worden. We verneuken periodetitels altijd thuis, niet uit. Dit jaar wordt alles anders.

Nog 7 dagen en de spanning is nu al veels te hoog opgelopen;
pi_41412692
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef DRD het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN EN BLIJVEN BOVENAAN. Bijna twee bussen al gevuld naar Veendam, gaat hopelijk aardig gek worden daar.

Mag niet meer verspeeld worden. We verneuken periodetitels altijd thuis, niet uit. Dit jaar wordt alles anders.

Nog 7 dagen en de spanning is nu al veels te hoog opgelopen;
Ik zal wel meewillen
pi_41638195
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:47 schreef Joeriii het volgende:

[..]

Ik zal wel meewillen
Nog geweest? EV of 1 van de 4 bussen?

We zijn maar kut-Dordtenaren.........en Kalisse moet eens leren o-ver-spe-len.
  zaterdag 9 september 2006 @ 02:02:49 #96
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41638230
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef DRD het volgende:

. Dit jaar wordt alles anders.

Sorry, kon het niet laten
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41638357
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Sorry, kon het niet laten
seizoen is nog niet voorbij

En de gifbeker moet dit weekend toch nog leeg gedronken worden, en maandag zal de vraag of ik het leuk heb gehad in Veendam ook wel gesteld worden door beperkte mensen zonder humor
  zaterdag 9 september 2006 @ 02:10:09 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41638421
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:07 schreef DRD het volgende:

[..]

seizoen is nog niet voorbij
idd en wsl gaat Dordt zijn "succesvolste"seizoen sinds jaren tegemoet
quote:
En de gifbeker moet dit weekend toch nog leeg gedronken worden, en maandag zal de vraag of ik het leuk heb gehad in Veendam ook wel gesteld worden door beperkte mensen zonder humor
Dezelfde mensen die je niet kennen als ze gewonnen hebben uiteraard.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41643749
Zonde DRD! Had toch wel goede hoop dat ze het nu wel zouden halen. Misschien toch de druk? Volgens de krant (afgaande op de samenvatting viel dat niet echt te staven) waren de beste mensen van de laatste weken - Lopes, Van den Ouweland, Versluis - gisteren juist wat minder. Klopt dat?
www.thuisuiteten.nl
pi_41645575
Jammer, geen periode kampioen
Dan maar het kampioenschap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')