Bij lekker weer welquote:Op maandag 10 juli 2006 16:06 schreef methodmich het volgende:
Ga je nog naar ASWH - FC Dordrecht de 29e?
Voor sfeer had je er vandaag moeten zijn. Ging zeer lekker. Komende maanden zijn er niet veel "bijzondere" thuiswedstrijden, dus gewoon komen. Zolang het goed gaat is de sfeer er ook.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:58 schreef WRDA6 het volgende:
methodmich: ik bedoelde qua sfeer en beleving. Voor het voetbal hoef ik (met alle respect) niet naar Dordrecht.
Ik kom misschien wel een keer kijken. Kan ik weer een stadion aan het lijstje toevoegen. Maar wie weet moeten we er volgend seizoen wel heen voor de competitiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:08 schreef DRD het volgende:
[..]
Voor sfeer had je er vandaag moeten zijn. Ging zeer lekker. Komende maanden zijn er niet veel "bijzondere" thuiswedstrijden, dus gewoon komen. Zolang het goed gaat is de sfeer er ook.
100% terecht, en Liesveld is net als Van Boekel als scheidsrechter niet meer welkom bij wedstrijden van Dordt. Ongelofelijke prutsers.quote:FC Dordrecht kan in de Jupiler League gewoon beschikken over Moussa Kalisse. De rode kaart die hij opliep tijdens de op 18 augustus 2006 gespeelde wedstrijd FC Zwolle - FC Dordrecht is geseponeerd, aangezien de aanklager betaald voetbal de overtreding niet wettig en overtuigend bewezen vond.
Naar de amateurs is toch niet meer mogelijk? 15 juli was de deadline. Maar wellicht stopt hij dan wel en gaat ie in een lager elftal spelen, dat kan wel als het goed is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:29 schreef DRD het volgende:
www.knvb.nl:
[..]
100% terecht, en Liesveld is net als Van Boekel als scheidsrechter niet meer welkom bij wedstrijden van Dordt. Ongelofelijke prutsers.
MM: hij is inderdaad bij wederom bij het tweede actief als trainer. Volgens mij wacht hij nog tot 31 augustus of er niet toch nog een betaald voetbal ploeg komt, om daarna overschrijving als speler aan te gaan vragen.
De precieze regels weet ik niet, als je zegt dat ie niet voor het eerste uit mag komen, dan geloof ik je. Misschien een trainer-keeper bij het tweede, toch redelijk uniek.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Naar de amateurs is toch niet meer mogelijk? 15 juli was de deadline. Maar wellicht stopt hij dan wel en gaat ie in een lager elftal spelen, dat kan wel als het goed is.
Rit was wel lachen, wedstrijd was van onze kant erg slecht, sfeer viel ook wat tegen. Wel vet dat ze in jullie uitvak Jupiler schenkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:06 schreef DRD het volgende:
[..]
Nog een beetje leuk gehad Afunados? Vond het allemaal niet meevallen gisteren. Die pygmee in het doel gaat jullie nog meer punten kosten.
Het het moeten opzoeken, de laatste overwinning thuis op Telstar. 10 maart 2001: 5-0. Daarna 2-2, 1-1, 1-3, 0-1 en 0-0. Angstgegnerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:32 schreef spurs het volgende:
Vrijdag moet Telstar maar weer eens gaan winnen in Dordt!![]()
Bij de laatste 3 ontmoetingen was ik aanwezig, dus Telstar moet nog maar even op deze voet verder gaan!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:57 schreef DRD het volgende:
[..]
Het het moeten opzoeken, de laatste overwinning thuis op Telstar. 10 maart 2001: 5-0. Daarna 2-2, 1-1, 1-3, 0-1 en 0-0. Angstgegner![]()
Dat blijkt wel weer. Zelfde bron meldt dat er serieuze interesse is van een eredivisieploeg in Lopes, die gewoon 1 op 1 loopt tot nu toe. Dus ik ga er maar vanuit dat die gewoon blijft dit seizoen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Dus de info die je hoorde klopt niet helemaal.
Ik zal wel meewillenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:33 schreef DRD het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN EN BLIJVEN BOVENAAN. Bijna twee bussen al gevuld naar Veendam, gaat hopelijk aardig gek worden daar.
Mag niet meer verspeeld worden. We verneuken periodetitels altijd thuis, niet uit. Dit jaar wordt alles anders.
Nog 7 dagen en de spanning is nu al veels te hoog opgelopen;
Nog geweest? EV of 1 van de 4 bussen?quote:
seizoen is nog niet voorbijquote:
idd en wsl gaat Dordt zijn "succesvolste"seizoen sinds jaren tegemoetquote:
Dezelfde mensen die je niet kennen als ze gewonnen hebben uiteraard.quote:En de gifbeker moet dit weekend toch nog leeg gedronken worden, en maandag zal de vraag of ik het leuk heb gehad in Veendam ook wel gesteld wordendoor beperkte mensen zonder humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |