abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41652181
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 02:10 schreef DutchGooner het volgende:

Dezelfde mensen die je niet kennen als ze gewonnen hebben uiteraard.
Was vandaag al raak. "Het gaat weer lekker met Dordt he?" Ja het gaat inderdaad lekker met ze, goede start, veel (doel)punten, aanvallend en leuk voetbal en een tweede plaats.

MM: Niet helemaal mee eens. "De druk" komt wel aardig in de buurt. Maar Dordt was echt niet bang, was eigenlijk de hele tijd op jacht om zelf te scoren. Nou moest dat ook het grootste gedeelte van de wedstrijd. Maar toch lukken dingen niet, omdat het nu moest.

Voor zover je dat kan beoordelen vanuit het uitvak waren Lopes, vd Ouweland en Versluis misschien inderdaad niet in topvorm, maar dat was niemand, misschien Muhamadu. Maar minder dan de rest waren deze spelers niet in mijn ogen.

Probleem lag o.a. bij het te graag willen van bepaalde spelers. Vooral Kalisse was gisteren (onbewust) te egoistisch. Het middenveld was gewoon niet echt 100% aanwezig, zeker met de inbreng van een extra spits waren er te weinig poppetjes en te veel voor de bal om afvallende ballen snel te pakken of de bal terug te veroveren. En dan moet je weer helemaal naar je eigen doel, en weer helemaal opbouwen.

En Braamhaar die kort fluit werkt niet in het voordeel van een ploeg die agressief moet spelen en moet knokken.

Maar goed, trots op alle spelers die ervoor hebben geknokt, echt down zijn van deze nederlaag en die zielig mannetjes van Veendam lekker laten (Krstev als dieptepunt), trots op een trainer die wel het lef heeft om meteen in te grijpen en niet te wachten totdat het te laat is. En vooral trots op je eigen publiek, met het feit dat in het uitvak iedereen er is, je een behoorlijk ongekende sfeer maakt (voor Dordt begrippen ja......) en ook na de wedstrijd "gewoon" de hekken buiten het stadion eruit gaan, omdat het absoluut belachelijk is dat je in Veendam zou moeten wachten voordat je de bus in kan.

Maar goed, langste klotereis is weer geweest en tenminste een leukere dan als je er normaal verliest.
pi_41655224
Okee. Duidelijk verhaal. Snel herpakken inderdaad en dan op naar periode 2.

Een vriend van me die bij RBC werkt baalde vandaag ook al, want als ze hadden gewonnen hadden zij hem gepakt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42098792
De "gebruikelijke" goede start in augustus is weer achter de rug. In september is het spel alweer een stuk minder en worden de eerste punten gemorst.

Benieuwd wanneer Kruys een middenveld opstelt wat wel lekker draait.
pi_42147767
Zonde DRD, ik dacht dit jaar dat ze het toch wat langer zouden gaan volhouden. Blijkt voorlopig dus toch weer niet....
www.thuisuiteten.nl
pi_42248033
Ze houden het dus nog wel langer vol kwa resultaat, maar niet met het mooie, leuke voetbal.

Zag gister op tv een "Gloryhunters Stay Home" spandoek in de Kuip. Volgens mij waren ze vanavond allemaal bij ons, dik 2500 man (volgens teletekst, denk zelf richting de 3000)!
  zaterdag 30 september 2006 @ 00:47:26 #107
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42248854
Had wel wat meer geld op dord kunnen zetten, toch bedankt voor de 45 cent winst
pi_42564080
Blijf die topic in leven houden.

Haarlem uit was weer ouderwets met slecht weer, smerige gehaktballen, nerveuze politie, kleine icidentjes en toch behoorlijk spel. Hadden eigenlijk de drie punten mee moeten nemen, maar hadden er ook 0 kunnen zijn.

Kalisse met een hele goede invalbeurt, maar ik ben nog steeds niet overtuigd van het middenveld. Er ontbreekt iets, "chemie", of gewoon kwaliteit.........

En Pieter Vink blijkt tegenwoordig Champions League te mogen fluiten. Dat betekend blijkbaar dat je op een vrijdagavond niet je best hoeft te doen. Is gewoon schandalig hoe inconsequent en slecht een scheidsrechter kan fluiten, allebei de partijen begrepen er af en toe helemaal niets van.

Vrijdag De Graafschap thuis: aanhaken of afhaken. Hoe lang houdt de mythe van de "onneembare" Krommedijk nog stand?
pi_42564125
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 00:16 schreef DRD het volgende:
Blijf dt topic in leven houden.

Haarlem uit was weer ouderwets met slecht weer, smerige gehaktballen, nerveuze politie, kleine incidentjes en toch behoorlijk spel. Hadden eigenlijk de drie punten mee moeten nemen, maar hadden er ook 0 kunnen zijn.

Kalisse met een hele goede invalbeurt, maar ik ben nog steeds niet overtuigd van het middenveld. Er ontbreekt iets, "chemie", of gewoon kwaliteit.........

En Pieter Vink blijkt tegenwoordig Champions League te mogen fluiten. Dat betekend blijkbaar dat je op een vrijdagavond niet je best hoeft te doen. Is gewoon schandalig hoe inconsequent en slecht een scheidsrechter kan fluiten, allebei de partijen begrepen er af en toe helemaal niets van.

Vrijdag De Graafschap thuis: aanhaken of afhaken. Hoe lang houdt de mythe van de "onneembare" Krommedijk nog stand?
pi_43000504
Cambuur Leeuwarden was gelukkig te zwak om met 12 (scheidsrechter Jansen inclusief) niet te kunnen scoren tegen 10 van Dordt. Een aanvallend en gretig Dordt wat bleef gaan.

De mindere weken van met de Graafschap, Haarlem en Emmen liggen achter ons. Volendam en Cambuur zijn weer 6 punten erbij, een topklassering is gewoon echt mogelijk dit jaar.

Mits Lopes blijft. Alle clubs die niet het lef hadden hem na z'n botbruek gratis op te halen bij Excelsior zullen nog wel een met spijt terugdenken. Wat een geweldige spits.

Deze periode AGOVV (uit), VVV (thuis), Den Bosch (uit) en RBC (uit). Heerlijk programma, en wat zou het gaaf zijn om gewoon de zwaarste periode te gaan pakken.
pi_43006240
RBC uit ga ik misschien heen, lijkt me wel een leuke pot.

Ik las in de krant dat de voorzitter de supporters tot kalmte had gemaand. Hoe zat dat??
www.thuisuiteten.nl
pi_43053584
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:02 schreef methodmich het volgende:
RBC uit ga ik misschien heen, lijkt me wel een leuke pot.

Ik las in de krant dat de voorzitter de supporters tot kalmte had gemaand. Hoe zat dat??
Na de penalty en de rode kaart (38ste minuut), was de scheidsrechter het middelpunt van de belangstelling om hem er even vriendelijk op te wijzen dat hij het toch echt verkeerd had gezien. "Hoerenjong" en "Jansen" kunnen in best veel liedjes gecombineerd worden.

Dat ging zo massaal en met zo'n volume dat eerst de stewards, vervolgens bekende gezichten van de Supporters Vereniging probeerden het wat kalmer te krijgen, daarna de stadionspeaker er (onverstaanbaar) 2 pogingen toe doet en uiteindelijk de veiligheidscoordinator (Olaf O.) eerst voor en daarna op de tribune haast letterlijk sommigen het zwijgen op moet leggen.

Uiteindelijk kwam Heijsman in de rust over het veld naar de Noordtribune toe gelopen. Was toen zelf ook al in een leuke discussie beland, maar blijkbaar heeft ie geroepen dat we gek zijn, met het bekende vinger en voorhoofd gebaar. En dit allemaal omdat Dordt dicht tegen een boete van de KNVB aanzit omdat er dit jaar al een aantal keer vuurwerk is geweest.

Volgende thuiswedstrijd zal er wel weer een A4-tje worden uitgedeeld met de huisregels en zullen bepaalde mensen er bij de ingang wel uitgepikt worden die zich de week erna mogen melden op kantoor voor een "goed gesprek". Oftewel 1,5 uur lang aanhoren dat dit ongewenst gedrag is, slecht voor het imago en dat er de volgende keer maatregelen zullen volgen.

En alles zakt daara weer weg.

RBC uit wordt hopelijk vrij vervoer , de wedstrijd tussen de nummer 1 en 2 EN de wedstrijd waarin Dordt de eerste periode in 7 jaar gaat pakken [blijf dromen], dus het zou wel eens goed druk kunnen worden daar!
pi_43075442
Precies. Is nog niet zeker, maar de kans is aanwezig dat mijn vrienden en ik dan uitgenodigd gaan worden. Vriend van ons werkt namelijk bij RBC.
www.thuisuiteten.nl
pi_43869165
En nog geweest?

Dordt komt met zulke arbitrage natuurlijk ook nooit van het uitsyndroom af........
pi_43875464
Nee, helaas lukte het gisteren niet. Maar ik las in de krant wel dat Kruys niet zo blij was inderdaad.... De grens ging "op zijn giechel" en zag toch dat het een goal was.
www.thuisuiteten.nl
pi_44259366
www.thuisuiteten.nl
pi_44270828
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article885762.ece

Wel leuk leesvoer!
Is toch wel erg positief. Zal in de winterstop ook eens een overzichtje maken van wat ik van de spelers vindt.

"Verschil tussen uit- en thuiswedstrijden is opmerkelijk. Thuis 24 punten in tien wedstrijden, uit zeven in negen duels"

Die zin zegt alles van dit seizoen. Je wint geen periode en je haalt geen nacompetitie als je uit geen punten pakt. Inmiddels staan we weer 'gewoon' achtste.
pi_44272259
Binnenkort moet het Tussenrapporten topic maar weer eens geopend worden inderdaad. Altijd leuk.
www.thuisuiteten.nl
pi_44917019
Mounir Biyadat mag vertrekken bij Dordt.

Toch opmerkelijk, dat leek een fraaie aanwinst. Hij slaagde er niet in zich in de ploeg te spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_44917106
Wordt denk ik een enkel amateurs vrees ik voor hem.

Weinig gespeeld en voor dit seizoen kon hij ook maar moeilijk een club vinden geloof ik en kwam bij Dordrecht omdat Gert Kruys hem nog kenden.

Jammer.
pi_44990950
Denk zelf dat het niet zozeer met zijn kwaliteiten te maken heeft, maar dat ie misschien iets gezegd heeft. Hij mocht steeds invallen in het begin van het seizoen en deed dat niet slecht, terwijl het middenveld niet erg goed speelde.

Zou het jammer vinden als hij weg gaat. Hoop dat ie zich toch in het team weet te knokken.

En even mijn tussenrapport gekopieerd. Misschien dat dat alle mee-lezende-maar nooit posten (if any........) Dordtenaren wakker maakt!

Keepers
Frank Kooiman: Heeft z'n slippertjes er ieder seizoen weer tussenzitten. Heeft ook af en toe prachtige reddingen en heeft al aardig wat punten gepakt. Wel problemen met de muur neerzetten. cijfer: 7

Sjoerd Rensen: Paar optredens dit jaar. Een foute muur tegen Eindhoven en een gestopt penalty tegen Volendam het diepte- en hoogtepunt. Nog niet zover als Kooiman, maar zeker talent. cijfer: 6.5

Verdediging
Reinhard Breinburg: Goede verdediger. Echte mandekker. Is afgelopen jaren sterk vooruit gegaan. cijfer: 7.5

Ruud Kras: Was het even kwijt in het begin van dit seizoen. Raakte terecht z'n basisplaats kwijt. Zit wel weer in de lift, maar niet het oude niveau. cijfer: 6.5

Didi Longuet: Erg onopvallend, maar daarom niet minder goed. Eigenlijk wel een vaste waarde, maar was even lichtgeblesseerd. Juist in die periode verloor Dordt veel. Toeval? cijfer: 6.5

Randy Rustenberg: Kwam samen met Longuet van RKC. Soms moeite met hem en Breinburg uit elkaar te houden. Toch wel slippertjes en onnodige kaarten. cijfer: 6.5

Bart van Muyen: Eigen kweek heeft altijd een plusje. Begon zwak, maar groeit en leert. Goede kopper. cijfer: 7

Johan Versluis: Ook eigen kweek. Begon super sterk, terechte basisplaats. Misschien wel de publiekslieveling. Laatste maand weinig gespeelt, beetje uit vorm. cijfer: 7

Middenveld
Adnan Alisic: Huurling, heeft alles (22) gespeelt, maar valt totaal niet op. En is ook niet echt een nuttige balafpakker. Zie het niet echt in hem zitten. Lijkt mij te weinig te brengen. cijfer: 5,5

Adil Auassar : Jeugd, speelt veel verdedigend, maar hoort daar toch niet echt thuis vind ik. Jong en dus wisselvallig. Te wisselvallig. cijfer: 6,5

Mounir Biyadat: Deed in het begin nog wel eens mee, niet veel meer dan een paar invalsbeurten. Mag vertrekken in de winterstop Geen cijfer

Mitchell Heerkens: Invalbeurtje in de eerste wedstrijd. Dus geen cijfer

Leonardo dos Santos: Laatste weken pas fit. Weinig gespeeld. Ervaren, maar nog geen schim van vroeger. Lijkt populair te zijn bij het publiek,m aar waarom? cijfer: 5,5

Guy Ramos: Eigen jeugd, en de paardenstaart was weer terug tegen Volendam, en hoe! Mag van mij vaker spelen, pas 6 wedstrijden dit seizoen, maar goed voor strijd en inzet. cijfer: 7

Gerson Rodriquez: Een helftje tegen de Eagels. Dus ook geen cijfer

Juanito Sequeira: Belangrijke pion, maar heeft ook z'n momentjes dat je denkt van "o nee". Beste middenvelder tot nu toe, maar nog niet echt sprankelend. cijfer: 7

Mark van den Boogaard: Zou een talent zijn. Heeft ie in september en oktober niet laten zien, daarna niet van de bank afgekomen, als hij er al zat. Geen cijfer

Charlie van den Ouweland Huurling en alles gespeeld. Maar toch, er ontbreekt nog iets. Doelpunten. En echt aanwezig zijn en opvallen. cijfer: 6,5

Aanval
Manu Dagher: Doet soms weer denke aan de goede Rui Monteiro. Soms ook totaal afwezig. Te wisselvallig, maar speelt wel elke week (of valt in). Inzet zit wel goed, moet weer die vorm vinden. cijfer: 6,5

Moussa Kalisse: Wat heb ik op hem gekankerd tot nu toe. SPEEL NOU EENS OVER! Maar toch, altijd dreigend, altijd aanwezig. Lijkt soms beter te kunnen invallen dan een basisplaats te hebben. cijfer: 5,8, maar in potentie een mogelijke 7,5. Laat het nou wat vaker zien jongen!

Cecillio Lopes: Super Lopes. 14 doelpunten, aanvoerder, onvervangbaar. Moet echt niet weg gaan. Heeft ook een minder periode gehad, maar lijkt daar weer uit te komen. cijfer: 8

Ibad Muhamadu : Ook een centrumspits, en heeft daar onmogelijke concurrentie op dit moment. Wel een beer van een vent, goede speler. Alleen geen vleugelspeler, waar hij helaas te vaak vandaan moet komen. cijfer: 7

Trainer:
Gert Kruys: Doet weinig fout en lijkt met deze jonge ploeg heel goed te presteren. Nog nauwelijks onlogische opstellingen of wissels gezien. cijfer: 7

Dus, een mooie eerste seizoenshelft, helaas bezweken in Veendam en een najaarsdip gehad. Geen kampioenskandidaat, maar de nacompetitie MOET nu haalbaar zijn. Zeker als er nu na de winterstop gewoon wordt doorgegaan.

Veel spelers zijn vooral nog erg wisselvallig en kunnen gewoon allemaal beter. Zeker op het middenveld. Versterking is niet direct nodig (en daar is ook geen geld voor). Toch oppassen voor instorten en weer overal naast grijpen. Ook dat is een reele optie. cijfer ploeg: 7
pi_45009932
Toch een mooi rapport zo!

Erik Abels zal wel hopen dat Lopes vertrekt en dat ze dan geen vervanger kunnen halen, anders zie ik hem dit seizoen geen speeltijd krijgen in het eerste.
www.thuisuiteten.nl
pi_45080832
Net terug uit Spakenburg. Abels mocht de laatste minuten invallen en dit is voor het eerst dat ik hem echt (bewust) in actie heb gezien. Had wel twee momentjes, waarvan hij er 1 had kunnen of moeten afmaken. Hij heeft niet echt iets laten zien waarvan ik onder de indruk ben, maar dat is ook lastig in de laatste 10 minuten tegen zo'n tegenstander en met zo'n ploeg.

Werd overigens 0-2.
pi_45084987
Okee, dat is niet onaardig. Was op het terrein van Sparta Nijkerk toch? Fraai kunstgrasveldje. Is die kantine wel weer helemaal af?

Ik vond Abels in de jeugd altijd wel een stiekem (schaduw)spitsje, dat dan ineens opdook voor de goal.

Dordrecht doet het dus beter dan VVV-Venlo!
www.thuisuiteten.nl
pi_45094417
Ik ben vanmiddag ook ff geweest bij Spakenburg. Was wel leuke wedstrijd waarbei beide ploegen 1e helft weinig voor elkaar onderdeden. 2e helft werd door 2 momenten beslist door de snelle nummer 7 meen ik.

MM het was gewoon op de Westmaat.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_45111088
Okee, dan was alleen het trainingskamp in Nijkerk dus.

Snelle nummer zeven zal Dagher wel zijn?
www.thuisuiteten.nl
pi_45116009
Nummer 7 was Dagher inderdaad, al besliste Muhamadu de wedstrijd met het lobje. Helaas geen Onyeike gezien bij Spakenburg. Was wel benieuwd naar wat die nou nog kon......

Vrijdag Top oss thuis. Maar weer gewoon verder gaan waar we mee bezig waren: winnen!
pi_45152835
Lijkt me een goed plan, Leon van Dalen wil zijn oude club vast wel een paar goals laten maken.

Onyeike is niet echt heel sterk meer trouwens. Loopt meer te beuken en te irriteren dan nog echt goed te voetballen, tenminste de laatste twee ontmoetingen met Spakenburg.
www.thuisuiteten.nl
pi_45371340
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me een goed plan, Leon van Dalen wil zijn oude club vast wel een paar goals laten maken.

Onyeike is niet echt heel sterk meer trouwens. Loopt meer te beuken en te irriteren dan nog echt goed te voetballen, tenminste de laatste twee ontmoetingen met Spakenburg.
Chima is toch een beetje een "jeugdheld". Was altijd al een etter eigenlijk, maar kon tenminste ook iets met de bal.

Van Dalen viel niet erg op, maar dan is er gelukkig altijd Misha Rook nog die wel iemand wil neerhoeken om een penalty weg te geven

Vrijdag Eindhoven-uit. Vorig jaar werd daar voor het eerst in twintig jaar gewonnen. Dit was hopelijk het begin van 20 jaar winst op rij. Het scenario voor de vierde periodetitel is heel eenvoudig: Dordt moet winnen en de Eagels mogen NIET winnen van Emmen thuis..................Nu een keer geen favoriet voor de periode, misschien dat ze hem dan wel kunnen pakken.
pi_45382494
Bij Dordt was Onyeike altijd behoorlijk succesvol qua goals inderdaad. Zeker geen slechte speler, maar het is minder geworden met hem.

Eindhoven uit zie ik wel kansen voor Dordt. Zeker als Antoinne Wellens gewoon in de basis start bij Eindhoven, die werd in dienst van Kozakken Boys de afgelopen seizoenen al aan alle kanten voorbij gelopen door onze aanvallers, dus daar liggen voor Lopes en Dagher ook zeker kansen.
www.thuisuiteten.nl
pi_45528889
Nou, inderdaad lagen er kansen.

Wellens al na een half uur gewisseld. Was hij zo slecht of had hij een blessure?
www.thuisuiteten.nl
pi_45529210
Blessure. Niet echt gezien wat er gebeurde, maar er zijn er volgens mij twee afgegaan van Eindhoven op de brancard.

En 1-7.............voor de periode heeft het aan ons niet gelegen. Zeer goed gevult uitvak, fantastische sfeer, goed voetbal en een briljante uitslag. Er is maar één woord om gisteren te omschrijven:

Trots.
pi_45529239
Lopes trouwens nu al op 18 goals, die gaat het Powel nog moeilijk maken nu hij lijkt te blijven!

Muhamadu ook goed gespeeld las ik. Beetje aangepast systeem, Muhamadu naast Lopes, Kalisse op rechts en Auassar als valse linksbuiten / linkermiddenvelder met diepgang. Voor herhaling vatbaar denk je?
www.thuisuiteten.nl
pi_45544891
Ik heb juist het idee dat Lopes nog wel zal vertrekken. RKC wordt genoemd, maar dat moet hij niet doen. Putter zou dan deels als "ruilmateriaal" gebruikt worden. Ook zou er Engelse belangstelling zijn.

Een aangepast systeem is noodzakelijk, omdat de twee numeers 10 (vd Ouweland en Alisic) nooit echt de steun hebben gegeven aan de ene spits die noodzakelijk is. Met twee centrale spitsen kan de verdediging van de tegenstander zich minder sterk focussen op Lopes.

Volgende week tegen AGOVV gewoon net zo aanvallend spelen. Doelpunten willen maken en willen winnen.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 22:09:07 #135
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45545710
Eerste keer in de historie trouwens dat er 1-7 op het bord komt voor Dordt?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45553483
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
Eerste keer in de historie trouwens dat er 1-7 op het bord komt voor Dordt?
Heb het voor je op gezocht, omdat ik zeker het oudere tijdperk slecht ken. Maar het is één keer eerder voorgekomen: 29-11-1981: SC Amersfoort - DS'79 1-7. Het is wel de grootste uitoverwinning van het Dordrecht'90 / FC Dordrecht tijdperk.

11 doelpunten (1982: VVV-DS'79 8-3, 1987: Cambuur-DS'79 6-5, 1993: Dordrecht'90-ADO Den Haag 7-4) is het meeste wat ooit op een scorebord is gekomen.
pi_45563524
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:38 schreef DRD het volgende:
Ik heb juist het idee dat Lopes nog wel zal vertrekken. RKC wordt genoemd, maar dat moet hij niet doen. Putter zou dan deels als "ruilmateriaal" gebruikt worden. Ook zou er Engelse belangstelling zijn.
Ben ik met je eens. RKC is nu geen verbetering voor hem.

Engeland kan wel interessant zijn, al zou hij ook gewoon kunnen wachten. Na dit seizoen is hij transfervrij toch? Wellicht zijn er dan wel eredivisieclubs van meer niveau dan RKC geïnteresseerd.
www.thuisuiteten.nl
pi_45574056
Na dit seizoen kan hij helemaal gratis weg, nu voor een schijntje (75.000)

Maar daar zijn ze geruchten / bevestigingen:
quote:
RKC Waalwijk heeft zich officieel gemeld bij FC Dordrecht voor Cecilio Lopes. De clubtopscorer van de Schapenkoppen heeft een aflopend contract in Dordt en mag tijdens deze transferperiode verkassen voor een gelimiteerde transfersom van 75.000 euro.
"We hebben ons officieel gemeld" , zegt de technisch directeur van RKC, Henry van der Vegt tegeonover telesport.nl. "We hebben hem duidelijk gemaakt dat hij bij ons van harte welkom is."
www.eerstedivisie.info
quote:
RKC Waalwijk maakt werk van de transfer van Cecilio Lopes. Volgens De Telegraaf hebben de Brabanders inmiddels een bod uitgebracht op de trefzekere aanvaller van FC Dordrecht.

De 27-jarige Lopes mag deze transferperiode voor een afkoopsom van 75.000 euro vertrekken bij Dordrecht. Eerder wees hij een overgang naar het Oekrainse Stal Alchevsk van de hand.

Lopes zou een transfer naar RKC wel zien zitten. De Waalwijkse club heeft zich inmiddels officieel gemeld bij FC Dordrecht, zo bevestigt technisch directeur Henry van der Vegt tegenover De Telegraaf. "We hebben hem duidelijk gemaakt dat hij bij ons van harte welkom is en ook al bedragen genoemd."

Lopes maakt momenteel een uitstekend seizoen door in de Jupiler League. De aanvaller wist al 18 keer het vijandelijke net te vinden.
www.voetbalzone.nl

Ach, als ie het doet, schijnen wij Putter weer terug te krijgen ..........Is gewoon stom van hem, volgend jaar eindigen wij boven RKC, of ze Lopes nou hebben of niet.

Ben dat RKC trouwens toch al goed zat. Sinds Molhoek lopen ze altijd te azen op goede spelers van ons, en dan krijgen wij wel weer wat terug (vd Velden, Putter, Longuet, Rustenberg), maar toch, laat ze daar eens hun portemonnee wat verder opentrekken.

Maar misschien heeft dit er ook meer te maken dat Marco Boogers als technisch directeur naar RKC zou gaan als Heijsman daadwerkelijk stopt als voorzitter na dit seizoen. Allemaal geruchten, maar zou me niets verbazen . Dan worden we volgend jaar wel weer 16de......
pi_45574307
75 000 is niks inderdaad.
  maandag 22 januari 2007 @ 13:11:03 #140
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45576716
Voor 75.000 kan je je als RKC zijnde niets verkeerd doen lijkt mij.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45584702
Sowieso is Lopes voor clubs in het rechterrijtje van de eredivisie wel een bruikbare spits denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_45654280
En de geruchtenmachine gaat vrolijk verder:
quote:
HEERENVEEN - RKC Waalwijk heeft in de strijd om de gunst van FC Dordrecht-spits Cecilio Lopes (27) onverwacht concurrentie gekregen van SC Heerenveen. De Friezen voerden woensdag een gesprek met de goaltjesdief en willen hem voor de gelimiteerde transfersom van 75.000 euro per direct overnemen. Het is dan de bedoeling dat Lopes eerst een jaar wordt verhuurd aan Sparta, dat na het plotselinge vertrek van Ivan Cvetkov op zoek is naar een spits. Ook Derby County en Watford hengelen naar de diensten van de Rotterdammer, die dit seizoen in 24 duels al achttien keer scoorde.
Uit de Telegraaf.

Ik denk dat er al iets rond is, maar dat het pas morgen, met de camera's van Tien erbij, bekend gemaakt wordt. Weer wat extra minuten zendtijd.
pi_45670687
Tja, in VI zegt hij ook dat Dordt niet afhankelijk van hem is. Zijn al van die uitspraken die soms als voorbode kunnen dienen. Het is ook wel zo, maar het zou toch wel erg jammer zijn voor Dordrecht als hij gaat natuurlijk. Wellicht zouden ze dan Putter kunnen huren als vervanger.
www.thuisuiteten.nl
pi_45682880
Heijsman zei vanavond op de ledenvergadering van de Supporters Vereniging dat er 95-98% kans is dat hij weg gaat.

Ook zouden er morgen 15!!!!!!!!! clubs op de tribune zitten voor spelers van Dordt. Naast Lopes worden ook oa Muhamadu, Auassar en Kras gevolgd. En Putter lijkt zelf te willen, maar zal alleen gehaald worden als Lopes vertrekt.

O ja, en Nieuwenburg wil terug. Helmond bleek toch niet "een stap omhoog" en een hele goede keuze.
pi_45699975
Muhamadu zei vandaag in de krant dat hij graag volgend seizoen ook voor Dordt uitkomt. Maar ja, als er interesse uit de eredivisie is....

Wie zou er voor Auassar zitten? Vind ik wel een leuke speler.
www.thuisuiteten.nl
pi_45721189
Muhamadu voor nog eens 2 jaar getekend dus, dat is mooi.

Verder is er interesse om zowel Nick van der Velden als Eddy Putter van RKC te huren voor de rest van dit seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_45724943
Er zijn clubs die echte potentie in Auassar zien. Subtop eredivisie wordt genoemd. Denk zelf dat dan NAC is.....

Muhamadu is inderdaad geen amateur meer. Putter of vd Velden komen alleen als er mensen vertrekken. Het salarisbudget is al volledig vergeven en de financiele mogelijkheden zijn ontzettend beperkt.

Waar ik me gisteren wel weer aan heb geergerd is dat ze weer eerst achter komen. Onterecht penalty, maar toch, AGOVV had nog wel wat kansjes om het echt vervelend te laten worden.
pi_45825586
En Lopes is verkocht aan Heerenveen. Wordt verhuurd aan Sparta. Zodra het rond was, heeft Dordt RKC gebelt en nu zijn Putter EN vd Velden gehuurd tot het einde van het jaar.

Bij mijn weten de eerste speler sinds Mark de Vries waar Dordt daadwerkelijk Euro's voor ontvangt..........
pi_45833897
Dat zou best wel eens kunnen inderdaad. De rest meestal transfervrij vertrokken toch?

Nu ja, Putter en Van der Velden zijn geen verkeerde spelers. Wel noodoplossingen, maar Boogers zal voor volgend seizoen vast wel een spits uit de hoge hoed toveren.
www.thuisuiteten.nl
pi_45834073
Als Putter komt zal die ook voor volgend jaar voor de spits komen lijkt me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')