quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:46 schreef DRD het volgende:[..]
Precies 38 man geteld. Hulde!
MM nog geweest? En nog een beetje kunnen genieten van die wedstrijd die nooit een wedstrijd is geweest?
Denk dat er meer mensen van RBC op oost zaten dan in het uitvak. Dus qua bestuur e.d.
Ben inderdaad geweest. Over de wedstrijd kunnen we kort zijn. RBC maakte de kansen af, Dordt kreeg er meer maar scoorde niet. Wel een mooie goal van Benjamin Martha, die 0-3.
Leuker was de sfeer rondom, ofwel het verhaal hoe wij met zijn vieren in de sponsorruimte zijn beland.
![]()
We zaten dus op vak oost en hadden kaarten met toegang tot het spelershome. Dat was wel grappig in de rust. Na afloop was het echter al snel leeg. RBC ging naar huis, de spelers van Dordt hadden weinig zin in nababbelen daar. Dus wilden we proberen in de sponsorruimte te komen. De vraag was echter: hoe?
Vervolgens zijn we op zoek gegaan naar de persingang. Vriend van me die de kaarten had geregeld, had namelijk zelf een kaart met de letters PRS. De deur bleek open, maar er stond een man. Wij vreesden controle en dan had alleen die vriend kunnen doorlopen en de andere twee en ik niet. Het bleek echter een fotograaf. Dus wij het trappetje op, tot een volgende deur. Die maakten we voorzichtig open, want dat was de perszaal. Die was vrij leeg, wel zaten er wat journalisten te tikken, gelukkig geen bekenden, en werd Kruys nog geïnterviewd. Achterin stonden Boogers en Van der Laan en enkele belangrijke mannen. Dus wij naar binnen. Ging er één zitten, maar dat leek toch niet zo'n goed idee. Dus wij gingen achterin staan. Beetje maf, want er kwam geen persconferentie meer en achteraf was dat helemaal belachelijk. Maar ja, niemand zei iets en dus namen we maar een snack van de schaal, want de catering kwam langs. Iemand kwam op het idee door te lopen, waarbij een vriend van me het glas van Boogers om ver liep. Was niet erg, zei die.
Dus enterden we de sponsorruimte. Het duurde even, maar toen kwam er iemand op ons af. "Ja, ik ben van de businessclub en ik ken jullie niet." Wij hielden onze kaarten even op zak, slechts die vriend van me liet zijn kaart met PRS zien en begon gelijk een babbeltje over de wedstrijd en over de sponsors e.d. Kortom, die man werd vrolijk en wenste ons vriendelijk een prettige avond. Gelukt dus. Waarna we nog tot kwart voor twaalf konden genieten van zangeres Belinda, een prima catering enzovoort. Gert Kruys stond vlakbij ons en blijkt een magnetische uitwerking te hebben op vrouwen, Olav Ouwerkerk was veel te bruin en de mannen in de netste pakken zongen het hardst mee met de platste liedjes. Erg vermakelijk dus!
De controle is dus vrij minimaal bij Dordt, maar wel een mooi verhaal voor achteraf.