quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:28 schreef Blawh het volgende:
Keurige overwinning inderdaad. Maak het van het weekend inderdaad maar 'even' af, dan is de Eredivisie eindelijk van dat walgelijke clubje af.
Dat stadion, die sfeer, die stadionomroeper, ....![]()
Niet te vroeg juichen. Met deze best of 3 zie ik RKC nog wel winnen. Zou persoonlijk best een keer in Dordrecht willen kijken komend seizoen (nooit geweest) dus mijn zegen hebben ze.quote:
Das ook een reden waarom ik Dordt wel graag zou zien promoverenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Met deze best of 3 zie ik RKC nog wel winnen. Zou persoonlijk best een keer in Dordrecht willen kijken komend seizoen (nooit geweest) dus mijn zegen hebben ze.
Best of 3 is belachelijk vind ik, kan wel eens de redding van RKC gaan worden. Maar toch, de overwinning kan 2 kanten op gaan. Of Dordrecht zit vol vertrouwen een gaat het RKC echt heel lastig maken of Dordrecht heeft een wedstrijd onbevangen kunnen spelen en voelt nu de enorme druk. We zullen wel zien welke kant het opgaat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Met deze best of 3 zie ik RKC nog wel winnen. Zou persoonlijk best een keer in Dordrecht willen kijken komend seizoen (nooit geweest) dus mijn zegen hebben ze.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef DRD het volgende:
Wij kennen geen clubcard's, dus je kan altijd komen kijken hoor![]()
Als je promoveert ken je ze wel, inclusief uitkaartquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef DRD het volgende:
Wij kennen geen clubcard's, dus je kan altijd komen kijken hoor![]()
Beetje dromen kan geen kwaadquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef DRD het volgende:
promotie is nog 3 (of 5!!!!!) wedstrijd ver weg. Daar ga ik me nog niet druk over maken. Want dat gebeurd toch niet.....
Was dat niet 94/95 ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef Kadoc het volgende:
Wanneer zat Dordt voor het laatst in de Eredivisie?
Bij Dordt zaten er dit seizoen ook misschien 1500-2000 toeschouwers per wedstrijd in dat prachtige stadion. Veel krijg je er dus niet voor terug. Al is Dordt wel een van de leukste ploegen in de 1ste divisie om naar te kijken..quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:28 schreef Blawh het volgende:
Keurige overwinning inderdaad. Maak het van het weekend inderdaad maar 'even' af, dan is de Eredivisie eindelijk van dat walgelijke clubje af.
Dat stadion, die sfeer, die stadionomroeper, ....![]()
Jup, met de 'legendarische' 5-4 in de Kuip en spelers als Langerak, Valke, Wouden, van Tiggelen en Lemsquote:
ze vallen bij bosjes de laatste tijd...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef DRD het volgende:
vd Velden gisteren wel licht geblesseerd. Houden echt geen spitsen over op deze manier.
Ja, straks debuteert Erik Abels alsnog! Die is in onderhandeling met een niet nader te noemen hoofdklasser trouwens, maar hij schijnt nog wat te aarzelen. Bang op de bank te belanden en hoopt nog stiekem op een BVO.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:05 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
ze vallen bij bosjes de laatste tijd...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |