abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48557125
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef DRD het volgende:
Maar zoveel verwende successupporters komen er waarschijnlijk niet.
Precies 38 man geteld. Hulde!

MM nog geweest? En nog een beetje kunnen genieten van die wedstrijd die nooit een wedstrijd is geweest?
  zaterdag 21 april 2007 @ 01:03:23 #206
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48561434
Jongens, beetje een dubbel gevoel over volgende week.

Ik gun Dordt de 5e plek wel maar als wij winnen bij Volendam en Dordt doet dat ook lopen wij de PO wedstrijden tegen Volendam mis en Volendam uit is natuurlijk het mooiste wat er is, moeilijk, moeilijk allemaal.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_48578508
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 22:46 schreef DRD het volgende:

[..]

Precies 38 man geteld. Hulde!

MM nog geweest? En nog een beetje kunnen genieten van die wedstrijd die nooit een wedstrijd is geweest?
Denk dat er meer mensen van RBC op oost zaten dan in het uitvak. Dus qua bestuur e.d.

Ben inderdaad geweest. Over de wedstrijd kunnen we kort zijn. RBC maakte de kansen af, Dordt kreeg er meer maar scoorde niet. Wel een mooie goal van Benjamin Martha, die 0-3.

Leuker was de sfeer rondom, ofwel het verhaal hoe wij met zijn vieren in de sponsorruimte zijn beland.

We zaten dus op vak oost en hadden kaarten met toegang tot het spelershome. Dat was wel grappig in de rust. Na afloop was het echter al snel leeg. RBC ging naar huis, de spelers van Dordt hadden weinig zin in nababbelen daar. Dus wilden we proberen in de sponsorruimte te komen. De vraag was echter: hoe?

Vervolgens zijn we op zoek gegaan naar de persingang. Vriend van me die de kaarten had geregeld, had namelijk zelf een kaart met de letters PRS. De deur bleek open, maar er stond een man. Wij vreesden controle en dan had alleen die vriend kunnen doorlopen en de andere twee en ik niet. Het bleek echter een fotograaf. Dus wij het trappetje op, tot een volgende deur. Die maakten we voorzichtig open, want dat was de perszaal. Die was vrij leeg, wel zaten er wat journalisten te tikken, gelukkig geen bekenden, en werd Kruys nog geïnterviewd. Achterin stonden Boogers en Van der Laan en enkele belangrijke mannen. Dus wij naar binnen. Ging er één zitten, maar dat leek toch niet zo'n goed idee. Dus wij gingen achterin staan. Beetje maf, want er kwam geen persconferentie meer en achteraf was dat helemaal belachelijk. Maar ja, niemand zei iets en dus namen we maar een snack van de schaal, want de catering kwam langs. Iemand kwam op het idee door te lopen, waarbij een vriend van me het glas van Boogers om ver liep. Was niet erg, zei die.

Dus enterden we de sponsorruimte. Het duurde even, maar toen kwam er iemand op ons af. "Ja, ik ben van de businessclub en ik ken jullie niet." Wij hielden onze kaarten even op zak, slechts die vriend van me liet zijn kaart met PRS zien en begon gelijk een babbeltje over de wedstrijd en over de sponsors e.d. Kortom, die man werd vrolijk en wenste ons vriendelijk een prettige avond. Gelukt dus. Waarna we nog tot kwart voor twaalf konden genieten van zangeres Belinda, een prima catering enzovoort. Gert Kruys stond vlakbij ons en blijkt een magnetische uitwerking te hebben op vrouwen, Olav Ouwerkerk was veel te bruin en de mannen in de netste pakken zongen het hardst mee met de platste liedjes. Erg vermakelijk dus!

De controle is dus vrij minimaal bij Dordt, maar wel een mooi verhaal voor achteraf.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_48578626
Boefjes.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 april 2007 @ 19:31:31 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_48578738
Leuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_48625754
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 01:03 schreef DutchGooner het volgende:
Jongens, beetje een dubbel gevoel over volgende week.

Ik gun Dordt de 5e plek wel maar als wij winnen bij Volendam en Dordt doet dat ook lopen wij de PO wedstrijden tegen Volendam mis en Volendam uit is natuurlijk het mooiste wat er is, moeilijk, moeilijk allemaal.
Alsof wij in Deventer drie punten gaan pakken Kon het me niet herinneren, heb het moeten opzoeken: seizoen 98/99, 2-3. Dat wordt de eerste verplichte combi van het seizoen, mogen maar maximaal 3 bussen komen, maar die zullen ook allemaal wel rijden.

Mooi verhaal MM. Dat vind ik dan nog de charme van een oud stadion
  maandag 23 april 2007 @ 16:34:25 #211
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48637187
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:
KNIP
De echte doen dat bij een kwart en halve finale UEFA Cup
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_48643598
Dat is zo DG, maar dat zal in Dordt niet snel gebeuren.

Overigens hebben er scouts van de FC bij de Spakenburger derby gezeten voor topscorer Jeffrey Winter van IJsselmeervogels.
www.thuisuiteten.nl
pi_48643903
Dat was de grote regelneef inderdaad alpeko, al zal dat je niet verbazen.

We hadden nog wel smoezen achter de hand natuurlijk. We konden nieuwe sponsors zijn of ik was de broer van Benji Martha.
www.thuisuiteten.nl
pi_48643955
Die laatste werkt altijd in jouw geval. Twee druppels water.
pi_49054054
Topic verdient weer een kick

Tweede ronde play-offs. Woensdag en Zaterdag tegen RKC. Vanavond was al heerlijk, en als we er een eredivisie ploeg uit kunnen schoppen, is het echt een legendarisch seizoen
pi_49054090
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:02 schreef DRD het volgende:
Wekelijkse schop omhoog: Van Zwolle gewonnen, al is dat zeker geen slehcte ploeg en wil ik die niet in de play-offs tegenkomen.
Toch wel dus. Zwolle was vanavond niet bij machte om iets af te dwingen. helaas.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  zondag 6 mei 2007 @ 09:57:34 #218
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49055978
het kan nog steeds
pi_49056847
quote:
Op zondag 6 mei 2007 02:35 schreef HPayne het volgende:

[..]

Toch wel dus. Zwolle was vanavond niet bij machte om iets af te dwingen. helaas.
Klopt, maar het blijft geen slechte ploeg. En na de 1-1 werd het toch nog even hard billenknijpen, vandaar de ontlading na afloop.

Het kan inderdaad jorien. Nog maar 4 wedstrijden Helaas nu zonder echte spits.
  zondag 6 mei 2007 @ 15:53:57 #220
17328 methodmich
Nummer 10
pi_49064154
Ja, hoe gaat Kruys dat oplossen? Alisic doorschuiven? Dagher centraal zetten?

Best jammer natuurlijk, al heeft hij wel aardig wat middenvelders om in een ander systeem te spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_49083993
Ik denk vd Velden diep met Alisic op 10, gewoon in 4-3-3. Gewoon blijven aanvallen en blijven gaan, een prima manier om RKC te pakken.
pi_49084454
Dagher moet je mooi op de flank houden. Wel erg jammer zeg, nu maar hopen dat het improviseren goed uitpakt.
That's all folks!
  maandag 7 mei 2007 @ 19:35:26 #223
17328 methodmich
Nummer 10
pi_49112891
Zelfs Mitchell Heerkens had zijn minuutjes gemaakt, las ik in de krant.

Jan Everse vond de cake erg lekker, alleen de borrelnoten niet.

En Ruud Kras speler van het jaar, terecht?
www.thuisuiteten.nl
pi_49128429
ja, Heerkens ingevallen en vrij behoorlijk. Heeft toch wel wat kwaliteit.

Kras speler van het seizoen.......vorig jaar was het Nieuwenburg (onbegrijpelijke keuze) en ook dit jaar vind ik het raar. Heeft niet alles gespeeld, maar wel goed teruggeknokt.

Ik zou toch Lopes hebben gekozen, en anders Sequeira. Als is het dit jaar heel erg een collectieve prestatie.
pi_49204218
2-0 Gewonnen van RKC. Goed resultaat!
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_49217615
Schapenkoppen!!
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:03:50 #227
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49217765
Mooi gedaan

Maken jullie het van 't weekend even af?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49218708
Keurige overwinning inderdaad. Maak het van het weekend inderdaad maar 'even' af, dan is de Eredivisie eindelijk van dat walgelijke clubje af.
Dat stadion, die sfeer, die stadionomroeper, ....
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:29:54 #229
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49218768
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:28 schreef Blawh het volgende:
Keurige overwinning inderdaad. Maak het van het weekend inderdaad maar 'even' af, dan is de Eredivisie eindelijk van dat walgelijke clubje af.
Nooit meer Efteling jalalala
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49218958
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:29 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Nooit meer Efteling jalalala
Niet te vroeg juichen. Met deze best of 3 zie ik RKC nog wel winnen. Zou persoonlijk best een keer in Dordrecht willen kijken komend seizoen (nooit geweest) dus mijn zegen hebben ze.
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:37:56 #231
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49219036
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Niet te vroeg juichen. Met deze best of 3 zie ik RKC nog wel winnen. Zou persoonlijk best een keer in Dordrecht willen kijken komend seizoen (nooit geweest) dus mijn zegen hebben ze.
Das ook een reden waarom ik Dordt wel graag zou zien promoveren
Planning:
-
pi_49219095
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:34 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Best of 3 is belachelijk vind ik, kan wel eens de redding van RKC gaan worden. Maar toch, de overwinning kan 2 kanten op gaan. Of Dordrecht zit vol vertrouwen een gaat het RKC echt heel lastig maken of Dordrecht heeft een wedstrijd onbevangen kunnen spelen en voelt nu de enorme druk. We zullen wel zien welke kant het opgaat.
pi_49219252
Wij kennen geen clubcard's, dus je kan altijd komen kijken hoor

Geniale overwinning. Volkomen terecht. Gaat ongelofelijk spannend worden zondag, iedere seconde dat zij niet scoren komt een legendarische stunt dichterbij.

En anders is er altijd donderdag nog. Maar RKC is al belachelijk gemaakt, en het kan nog mooier worden.
pi_49219798
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef DRD het volgende:
T'is nogal een stukkie rijden, dat doe ik niet als er voor mij niks interessants op het spel staat.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:04:37 #235
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49219843
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:45 schreef DRD het volgende:
Als je promoveert ken je ze wel, inclusief uitkaart
Planning:
-
pi_49220000
promotie is nog 3 (of 5!!!!!) wedstrijd ver weg. Daar ga ik me nog niet druk over maken. Want dat gebeurd toch niet.....

vd Velden gisteren wel licht geblesseerd. Houden echt geen spitsen over op deze manier.
pi_49220112
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef DRD het volgende:
promotie is nog 3 (of 5!!!!!) wedstrijd ver weg. Daar ga ik me nog niet druk over maken. Want dat gebeurd toch niet.....
Beetje dromen kan geen kwaad .
pi_49220700
Promotie zou leuk zijn,zeker ipv RKC
pi_49228412
Wanneer zat Dordt voor het laatst in de Eredivisie?
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:29:19 #240
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49228452
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef Kadoc het volgende:
Wanneer zat Dordt voor het laatst in de Eredivisie?
Was dat niet 94/95 ?
Planning:
-
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:42:15 #241
43497 Afunados
Get Therapy
pi_49229065
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:28 schreef Blawh het volgende:
Bij Dordt zaten er dit seizoen ook misschien 1500-2000 toeschouwers per wedstrijd in dat prachtige stadion. Veel krijg je er dus niet voor terug. Al is Dordt wel een van de leukste ploegen in de 1ste divisie om naar te kijken..
pi_49230713
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Was dat niet 94/95 ?
Jup, met de 'legendarische' 5-4 in de Kuip en spelers als Langerak, Valke, Wouden, van Tiggelen en Lems .

En dromen mag natuurlijk en dat wordt ook zeker wel gedaan. Wij hebben het patent op bizare en (volgens anderen onterechte) promoties, dus wat dat betreft zou dit seizoen mooi in dat rijtje erbij passen.
pi_49238183
Dat was trouwens toch wel een redelijk regionaal elftal, in 94/95? Veel jongens uit de regio R'dam, Drechtsteden en regio Gorinchem als ik me goed herinner. Zou leuk zijn als Dordt promoveert, maar eerst maar eens genieten van de mooie resultaten tot nu toe.

Dan krijgt Marco Boogers wel een standbeeld denk ik?
www.thuisuiteten.nl
pi_49238259
Ik denk dat die eer voornamelijk bij Get Kruys ligt.
Mischien eens overwegen om een seizoenskaart te nemen als ze promoveren
pi_49249861
Heel erg regionaal, als je Rotterdam bij de regio rekent. Ook nog de naweeen van de fusie met SVV waar ook veel Rotterdammers vandaan kwamen natuurlijk. Robbemond en Rook waren ook hele talentvolle lokale jongens.

Meeste eer gaat mijns inziens naar Heijsman. Tweede is Boogers dus die mogen samen één standbeeld waarbij ze aan het poolen zijn .

Kruys is absoluut een geweldige trainer, maar toch meer een passant. En hij heeft de meeste spelers niet binnengehaald. Bovendien heeft ie nu al aangegeven dat hij graag weer in de eredivisie wil trainen, heeft een vaste afkoopsom in z'n contract staan, dus die is gewoon weg zometeen, ondanks dat hij het naar z'n zin heeft.

En bij Afunados proef ik toch wat frustratie.
pi_49258857
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef DRD het volgende:
vd Velden gisteren wel licht geblesseerd. Houden echt geen spitsen over op deze manier.
ze vallen bij bosjes de laatste tijd...
pi_49259849
Dordt in de ere zou leuk zijn.
pi_49278847
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:05 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

ze vallen bij bosjes de laatste tijd...
Ja, straks debuteert Erik Abels alsnog! Die is in onderhandeling met een niet nader te noemen hoofdklasser trouwens, maar hij schijnt nog wat te aarzelen. Bang op de bank te belanden en hoopt nog stiekem op een BVO.
www.thuisuiteten.nl
pi_49286272
Er gaan maar liefst 9 bussen naar Waalwijk aanstaande zondag. Helaas is het een verplichte combi, dus er zullen maximaal 450 Dordtenaren aanwezig zijn. Kan me niet herinneren dat er ooit zoveel bussen hebben gereden.

Hopen dat er ook wat "blijvertjes" tussen al die mensen zitten.
pi_49331649
1-0 RKC
pi_49353281
Donderdag dan maar!
pi_49361738
Vreemde wedstrijd gisteren. Dordt haalde z'n niveau niet, was veel te onrustig. Maar RKC was niet echt veel beter. En Wegereef was aanwezig, niet alleen bij de penalty-situaties, maar juist daarbuiten, door bijna alle situaties in het voordeel van de thuisploeg de fluiten. Even leek het erop dat hij ook de strafschoppenserie aan de overkant ging laten nemen, maar gelukkig werd daar 'gewoon' om geloot.

Dat je die strafschoppen dan wint, is niet meer dan terecht, gezien het oneindige voordeel dat eredivisieclubs al krijgen in dit play-off systeem. Donderdag (Hemelvaartsdag) dan inderdaad maar weer thuis. Half 3 de aftrap. Zojuist de kaartjes alvast gehaald. Ik zie Noord in de voorverkoop wel uitverkocht raken.

Denk niet dat wij de volgende ronde gaan halen, maar RKC zo dwars zitten is ook al ontzettend leuk.
  maandag 14 mei 2007 @ 13:38:49 #253
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49361886
Succes donderdag
Planning:
-
pi_49375141
Hopelijk gaat het lukken DRD. Heel misschien ga ik er ook nog heen, even afwachten.

RKC werd inderdaad wel aardig bevoordeeld, in de krant viel het ook al op.
www.thuisuiteten.nl
pi_49384397
Ik zou niet te lang afwachten. ER IS GEEN KAARTVERKOOP OP DONDERDAG AAN HET STADION. Haal je kaartje dus dinsdag of woensdag al.

Onbegrijpelijk, dit gaat zo ontzettend veel toeschouwers kosten. Er is geen voorverkoop cultuur hier. Zeker op zo'n vrije dag, als het weer meewerkt. Had zo mooi kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')