abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50401251
Mourad hoeft voor mij ook niet...
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_50415580
Gert Kruys had ook interesse in Jeffrey Winter van IJsselmeervogels als extra centrumspits. Weet niet hoe concreet die nog is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 juli 2007 @ 15:05:31 #278
17328 methodmich
Nummer 10
pi_51260320
Eerste oefenduel van FC Dordrecht werd in ieder geval winnend afgesloten:

FC DORDRECHT BEGINT MET RUIME ZEGE OP WNC 07/07/2007

De selectie van trainer Gert Kruys is de voorbereiding op het nieuwe seizoen begonnen met een 11 - 0 overwinning op 3e klasser WNC uit Waardenburg. Bij FC Dordrecht kwamen bijna alle spelers uit de selectie aan spelen toe. Alleen de geblesseerde Ibad Muhamadu keek toe vanaf de zijlijn. Aanstaande woensdag staat de volgende oefenwedstrijd van FC Dordrecht op het programma. ADO Den Haag is dan in Den Haag de tegenstander.

Opstelling 1e helft: Frank Kooiman, Didi Longuet, Ruud Kras, Reinhard Breinburg, Adil Auassar, Juanito Sequeira, Mounir Biyadat, Guy Ramos, Manu Dagher, Nassir Maachi, Moussa Kalisse.

Opstelling 2e helft: Sjoerd Rensen, Bart van Muyen, Johan Versluis, Randy Rustenberg, Guy Ramos, Frank de Haan, Sjors Verhage, Gerson Rodriques, Richal Leitoe, Nassir Maachi en Resham Sardar.

Score verloop: 1-0 Dagher ('19), 2-0 Dagher ('21), 3-0 Breinburg ('26), 4-0 Leitoe ('56), 5-0 Leitoe ('60), 6-0 Sardar ('62), 7-0 De Haan ('68), 8-0 Leitoe ('73), 9-0 Maachi ('79) en 10-0 Leitoe ('86) en 11-0 Maachi ('88).

Testspeler Leitoe dus vier keer scorend.
www.thuisuiteten.nl
pi_51260694
Zoveel heeftie er in een heel seizoen bij ons niet eens gescoord
pi_51261478
Eerste training was maandag, eerste oefenwedstrijd zaterdag, allebei niet geweest. Waardenburg ligt toch net te ver om even spontaan langs te gaan, dus denk dat het nog even duurt voordat ik ze weer in actie zie.

Leitoe vier doelpuntenin 1 helft en Muhamadu is de enige geblesseerde spits. Ik zeg halen die jongen, ook al was het bij Den Bosch inderdaad meestal vrij weinig.
  zondag 8 juli 2007 @ 15:57:41 #281
17328 methodmich
Nummer 10
pi_51261534
Ik neem aan dat je er de 31e wel bij bent DRD? Op veld 2 dit jaar als het goed is.
www.thuisuiteten.nl
pi_51261641
De 31ste staat in de agenda (dat staan ze allemaal .........) dus dat komt wel goed als jullie het veld mogen sproeien.
pi_51261732
Leitoe deed het bij ons in het 2e ook wel aardig. In het eerste heeft hij eigenlijk nooit iets kunnen brengen. Blonk ook niet uit in mentaliteit. Yeahinho en ik waren ooit eens op een training waar hij gewoon mokkend langs de kant ging zitten en niet meer mee wilde doen omdat het niet lukte.
pi_51261787
Wanneer was dat? Misschien is hij nu wat jaartjes ouder / wijzer en kan hij zich er wel toezetten. Anders is het met een trainer als Kruys redelijk snel afgelopen met hem.
pi_51261887
Niet afgelopen seizoen maar het seizoen ervoor.

Daarvoor kwam hij samen met Rajcomar van FC Utrecht, dus we hadden er redelijk wat vertrouwen in. Maar het was beide huilen met de pet op. Ze zouden best iets moeten kunnen maar het is er bij Den Bosch in ieder geval nooit uitgekomen. Misschien dat het Kruys lukt?...
pi_51262142
Ik geloof dat Leitoe op eigen verzoek nu bij FC Dordrecht meetraint, om zijn conditie op peil te houden. Misschien dat het niet verlengen van zijn contract z'n ogen een beetje geopend heeft. We zullen het wel zien / horen de komende weken.
  zondag 8 juli 2007 @ 17:28:09 #287
17328 methodmich
Nummer 10
pi_51263947
Leitoe is aangeboden bij minimaal 6 zaterdaghoofdklassers. Die weet ik zeker. Vijf hebben hem laten lopen omdat ze twijfels hadden bij zijn mentaliteit en dan vooral omdat ze dachten dat hij in zijn hoofd nog helemaal niet met hoofdklassevoetbal bezig zou zijn. Kortom, de vrees dat hij zeker niet een heel seizoen naar vermogen zou gaan presteren maakte hem in combinatie met zijn eisen voor die clubs niet interessant.

FC Lisse heeft uiteindelijk wel toegehapt. Maar ja, nu is hij op stage. Mogelijk beseft hij nu inderdaad dat het zijn laatste kans zal worden en gaat hij er vol voor.

En DRD, de 31e zal het veld vast wel gesproeid zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_51399949
ADO had gister (van horen zeggen) erg veel moeite met Dordt, maar ja, dat hebben ze ieder seizoen in de voorbereiding. Zaterdag TOP Oss, misschien toch eens gaan kijken........

Grote nieuws is natuurlijk dat Putter vanmiddag vastgelegd is (en dat vd Velden er ook nog wel aan zit te komen). Auassar zie ik nog wel vertrekken, dat vullen we aan met een jeugdspelers en dan is de selectie rond.

nog 13 posts en dan kan het nooit verwachtte deel 2 geopend worden! Ik ga maar vast een mooie OP maken
pi_51404718
Volgens AD / De Dordtenaar staat Auassar in de belangstelling van meerdere eredivisionisten.

FC Dordrecht mag voor de KNVB beker naar de winnaar van WHC - Schijndel. WHC hebben wij in 2005/06 de halve finale van de landelijke amateurbeker tegen gespeeld, stelletje schoppers zijn het. Komen uit Wezep.

Schijndel bekend door miljonair Hans Brus, ooit voorzitter / geldschieter van FC Den Bosch zonder succes.
www.thuisuiteten.nl
pi_51509138
Oei, 3-1 verloren van Top. Was je nog geweest DRD? Terechte nederlaag?

Gaat Biyadat nou weg bij Dordrecht en zoja waar gaat hij heen?
pi_51513761
Ja geweest en ja terechte nederlaag. Wel drie tegendoelpunten uit dode spelmomenten, maar Dordt was geen moment echt gevaarlijk. Hele slechte wedstrijd van beide kanten. Een aanval met Maachi-Dagher-Leitoe is gewoon echt niet goed genoeg. De eerste thuiswedstrijd van het seizoen is ook tegen Top. Pas als we die verliezen ga ik me zorgen maken.

Biyadat blijft voorlopig, Alisic, vd Ouweland en vd Velden (al zit daar misschien weer beweging in) zijn drie middenvelders die vertrokken zijn. Hij zal meer speeltijd gaan krijgen dan vorig jaar denk ik.

Edit 15.45: Van der Velden heeft zojuist ook voor twee seizoenen getekend! geen RKC, geen VVV, geen NEC, maar gewoon nog minstens één jaar in Dordt! En anders voor wat geld verkopen.

Nu nog een speler erbij en het seizoen mag beginnen.

[ Bericht 19% gewijzigd door DRD op 16-07-2007 15:49:51 ]
pi_51527484
Mooie aanwinst. Leitoe gaat volgens Rijnmond dus niet meer door.

Ben benieuwd naar het nieuwe Dordt. Auassar nog altijd gevolgd door AZ, Twente en Willem II.
www.thuisuiteten.nl
pi_51802202
Nog een week tot de kraker!

Uitslagen van de voorbereiding tot nu toe:
WNC 11-0
ADO 2-3
Top Oss 1-3
NEC 3-2
RKC 2-0
Groningen 2-1

Seizoenskaart is ook weer binnen, heb nu echt zin in het nieuwe seizoen!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 23:27:13 #294
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51802375
Goede overwinning.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51828427
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 23:22 schreef DRD het volgende:
Nog een week tot de kraker!

Uitslagen van de voorbereiding tot nu toe:
WNC 11-0
ADO 2-3
Top Oss 1-3
NEC 3-2
RKC 2-0
Groningen 2-1

Seizoenskaart is ook weer binnen, heb nu echt zin in het nieuwe seizoen!
Ja, jullie zijn wel favoriet deze keer.

Ben benieuwd, ASWH is gisteren met 18 van de 24 spelers begonnen met de training. Bovendien is Raymon Kuipers in vorm qua pingels pakken.

Ik las in AD / De Dordtenaar in het verslag dat Dordt zelfs Geert Bakker van SHO als amateur wilde halen, maar dat ging niet meer omdat SHO niet mee wilde werken.
www.thuisuiteten.nl
pi_51919928
Heb het ook gelezen over die Bakker, ken hem niet en lijkt me nou niet een spits die in de top van de Eerste Divisie te gebruiken is. Denk dat dat alleen speelde toen Putter nog niet rond was, Muhamadu geblesseerd en er toch iets moest komen.

Kuipers is vorm met pingels pakken, vd Velden nog steeds in vorm met ze te nemen. Van mij mogen die twee het dinsdag wel uit gaan vechten.

En Ferry van Lare er niet bij. Scheelt weer een druktemakertje......
pi_51927619
Dordt komend seizoen hoge ogen. Denk eerste vijf.

Markeerpost
pi_51929190
quote:
Op zondag 29 juli 2007 01:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Dordt komend seizoen hoge ogen. Denk eerste vijf.

Markeerpost
Je hebt ADO, RKC, RBC, Den Bosch, ik denk dat Dordt dan met Volendam om plek 5 moet strijden .
pi_51932184
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Auassar nog altijd gevolgd door AZ, Twente en Willem II.
leuk om te horen, goeie opleiding gehad
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_51961647
Nou, dat wordt een tweede deel aanmaken, vele jaren na dato. Hopelijk gaat deel 2 sneller!
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')