abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45834159
Voorlopig gehuurd natuurlijk, maar wellicht zijn er al afspraken gemaakt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45840747
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:42 schreef methodmich het volgende:
Dat zou best wel eens kunnen inderdaad. De rest meestal transfervrij vertrokken toch?

Nu ja, Putter en Van der Velden zijn geen verkeerde spelers. Wel noodoplossingen, maar Boogers zal voor volgend seizoen vast wel een spits uit de hoge hoed toveren.
Ik twijfel of ze geld hebben gehad voor Nooitmeer, die naar Zwitserland vertrok, en El Khalifi naar Emmen, maar volgens mij mochten die allbei gratis weg ondanks een doorlopend contract........

Ik zie Putter wel blijven na dit seizoen. Die had het vorig jaar vreselijk naar z'n zin en kiest nu voor de tweede keer voor Dordt, boven Volendam.

En er zit nog meer aan te komen. Goed of slecht weet ik niet, maar het was heel erg hectisch vanavond in de kantoren van de Krommedijk en toen waren deze transfers al afgerond..........
pi_45891922
Werk jij bij Dordt, dat je weet van de hectiek in de kantoren of ben je langs gereden?
www.thuisuiteten.nl
pi_45904221
Nee, ben een "actieve supporter" die af en toe afspraken heeft met mensen binnen de club. Normaal is het er 's avonds uitgestorven, maar dinsdag was bijna iedereen er en had niemand tijd.

Helaas geen nieuwe spelers er verder bij, vd Boogaardt weer terug naar Sevilla, dus het aantal selectiespelers blijft gelijk. Morgen maar "gewoon" winnen in Helmond.
pi_45904310
Ik denk een gelijkspel.
pi_45919955
Winst zou fijn zijn, Eddy Putter gelijk in de basis. Ik gun hem wel een goaltje.

Reinhard Breinburg de nieuwe captain en Nito Sequeira reserve-aanvoerder. Die mag vanavond dus gelijk de band dragen.
www.thuisuiteten.nl
pi_45933000
Putter was slecht vandaag, niet normaal. Stond te juichen toen ie gewisseld werd, bleek het Longuet te zijn (4 in plaats van 9). Ik gun hem ook wel een goal, maar hij zal eerst weer in vorm moeten komen.

Periode weer prima begonnen, zoals eigenlijk elke periode. Worden Haarlem, Den Bosch, VVV en Cambuur de volgende slachtoffers?
pi_45938266
Dat zou een mooi rijtje zijn.

Muhamadu toch ook al aan de 10 treffers zo stilletjes, doet het toch niet verkeerd na een aarzelend begin.

En leuk voor Guy Ramos dat ie scoort, na zijn belofte aan de krant.
www.thuisuiteten.nl
pi_46126396
Weer tijd voor een schop omhoog. Morgen komt Lopes in de rust afscheid nemen, iets wat van mij persoonlijk niet hoeft.

Verder is Haarlem mijn persoonlijke angstgegner, een thuisoverwinning kan ik me niet herinneren, juist niet in de "goede" jaren die we nu meemaken. Gaat lastig worden morgen.
pi_46149018
Op zich wel netjes dat ze hem een mooi afscheid bieden. Blijft toch een mooi staaltje van Marco Boogers, de enige die nog in Lopes geloofde na diens blessure ongeveer.

Haarlem is wel lastig, maar niet onmogelijk natuurlijk. Ik ga voor 3-1 voor Dordt.
www.thuisuiteten.nl
pi_46168348
4-0 zelfs.

DRD, nog iets gezien van een voorwedstrijd? Een jongetje uit groep 5 van mijn school, die ik vorig jaar in de klas had, kwam namelijk heel trots vertellen dat hij met zijn team in het stadion van Dordt mocht spelen voordat Dordrecht zelf zou gaan spelen.

Overigens, als ik de OP van dit topic uit 2003 zo lees zijn alle elf de spelers die ik daar noemde verdwenen. Sommige zelfs uit het profvoetbal!
www.thuisuiteten.nl
pi_46170109
Niets gezien van de voorwedstrijd. Ben altijd wel vroeg binnen, maar druk bezig met andere voorbereidingen, zoals gisteren het afscheidsdoek voor Lopes. Heb in de rust wel kleine mannetjes met witte shirtjes en zwarte broekjes penalties zien nemen, maar weet niet of dat ASWH of Wieldrecht was..............denk eigenlijk Wieldrecht.

Vind vooral de eerste reply in dit topic wel mooi. "Ze moeten die Boogers eens wegtrappen". Met de voorzitter is hij toch de man achter de weg omhoog. Dat team uit 2003is misschien wel het slechtste Dordrecht van de laatste jaren geweest, dus ook wel terecht dat sommige spelers uit het profvoetbal zijn verdwenen.

Verder heb ik gehoord dat:
quote:
De zeven winstpartijen op rij en het doelsaldo van 28 voor en 6 tegen is een nieuw record voor onze club sinds de heroprichting in 1990.
. Dat wil ik best wel geloven, zelf in het kampioensjaar '94 kwamen ze niet verder dan 5 overwinningen op rij. Benieuwd hoe lang dit nog duurt, met Den Bosch en zeker VVV uit in het vooruitzicht. Den Bosch gaat de eerste thuiswedstrijd worden sinds............Den Bosch thuis vorig jaar. . Hopen dan maar dat ze dit jaar wel weten te winnen.
pi_46170367
Die Van den Boogaart, was die goed en zal hij ooit nog eens in de primera division spelen?
pi_46179849
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:27 schreef DRD het volgende:
Niets gezien van de voorwedstrijd. Ben altijd wel vroeg binnen, maar druk bezig met andere voorbereidingen, zoals gisteren het afscheidsdoek voor Lopes. Heb in de rust wel kleine mannetjes met witte shirtjes en zwarte broekjes penalties zien nemen, maar weet niet of dat ASWH of Wieldrecht was..............denk eigenlijk Wieldrecht.
Ja, Wieldrecht. Ik werk in Dordrecht.

En inderdaad, dat team van 2003 was niet zo goed. Nicky van der Ent stond er zelfs tussen.... Vandaag nog een rijtje oud-spelers van Dordt in actie gezien. Dave van de Meer, Alex en Michael van Dommelen. Twee man uit de OP.
www.thuisuiteten.nl
pi_46192456
Nou, volgens mij heeft Wieldrecht het penalty-schieten gewonnen, maar pin me er niet op vast .

Van den Boogaart heeft 1 invalbeurt gehad dit jaar. Geen idee hoe die was. Sevilla wilde dat Dordt meebetaalde aan z'n slaris, Dordt heeft daar het geld niet voor en dus is ie teruggehaald naar Spanje. De club heeft wel bekend gemaakt dat ze hem volgend seizoen graag weer bij de selectie hebben, dus hij kan wel wat, maar of ie ooit in de primeria division zal spelen............who knows

Staat ie hier tussen?

[ Bericht 11% gewijzigd door DRD op 11-02-2007 14:11:42 ]
pi_46207308
Ha ja, hij staat links op de hoek met zijn vinger in de lucht, dat blonde ventje. Geinig.

In welke wijk van Dordt woon jij eigenlijk?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:31:46 #167
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46393544
En nu opeens weer met 0-4 thuis de boot in. vreemd
pi_46480857
quote:
Op zondag 11 februari 2007 16:17 schreef methodmich het volgende:
In welke wijk van Dordt woon jij eigenlijk?
Niet. Papendrecht, Westpolder.

0-4 volledig gemist. Paar smsjes gehad maar geen bewegend beeld van gezien. Doodzonde en onnodig lijkt me. Vrijdag maar weer naar Venlo.....
  dinsdag 20 februari 2007 @ 12:29:15 #169
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46486209
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 03:28 schreef DRD het volgende:

[..]

0-4 volledig gemist. Paar smsjes gehad maar geen bewegend beeld van gezien. Doodzonde en onnodig lijkt me. Vrijdag maar weer naar Venlo.....
Je hebt niets gemist hoor
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46494044
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 03:28 schreef DRD het volgende:

[..]

Ah okee, vandaar dat je toen over Papendrecht - ASWH begon.

Jullie vriend van vorig seizoen, Koolhof, ontslagen bij MVV.
www.thuisuiteten.nl
pi_46505961
Koolhof is een beetje gek
quote:
"Kennelijk werken er machten binnen deze club die ik niet helemaal doorzie", aldus Koolhof in De Limburger. "Ik heb bij Dordrecht toch bewezen dat ik iets neer kan zetten. Die club borduurt nu voort op mijn werk. MVV heeft mijn contract bij Dordrecht afgekocht en mij bewust voor twee jaar gehaald om ook in Maastricht iets neer te zetten. Dan vind ik het vreemd dat ze daar nu al op terug komen."
O, echt waar joh? Van de zomer zijn er minstens 7 basisspelers vertrokken. Meer dan de helft van het team nu is anders en er wordt veel aanvallender gevoetbalt. Maar dat hebben we natuurlijk aan Jurrie te danken, die persoonlijk Gerard de Nooijer weg heeft gewerkt en de play-offs ook niet haalde. Ook heb je vd Laan geen afscheid gegunt, terwijl dat de eerste was die geloofde in de opleving van Dordt de laatste jaren......

Jurrie, vorig jaar was een mooi seizoen, maar niet dankzij maar ondanks jou.
pi_46528324
Ik herinner me Koolhof vooral uit de krant, dat ie elke week weer aanknopingspunten had gezien.

En dat voortborduren had ie eerder bij Dordt - MVV of andersom ook gezegd dacht ik. Toen keek Kruys al geamuseerd.
www.thuisuiteten.nl
pi_46700354
De eerste bus naar Leeuwarden zit al weer vol. Vorig jaar verpestte zij onze kansen en pakte Cambuur een periode hier, dan doen we het dit jaar maar andersom of het wordt weer een Veendam scenario, of nog erger, als Zwolle verliest maar je zelf ook verliest

In Venlo heeft Dordt laten zien dat het dit seizoen een absolute topploeg is. VVV is volledig terecht verslagen. Een plek bij de eerste vijf (en dus de eerste play-offs ronde overslaan) moet er inzitten.

Spanning loopt nu alweer op. Derde kans op een periodetitel dit seizoen. Het moet toch een keer gaan gebeuren?
  maandag 26 februari 2007 @ 17:19:50 #174
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46700412
Zwolle wint iig niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46701480
Ja, wel van ons winnen maar niet van Zwolle, dan kan natuurlijk niet.
  maandag 26 februari 2007 @ 18:54:54 #176
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46703558
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef DRD het volgende:
Ja, wel van ons winnen maar niet van Zwolle, dan kan natuurlijk niet.
Tis wel zo, als er 1 team is de laatste 10 seizoenen waar wij niet van kunnen winnen is het Zwolle wel.
Ik denk dat ze maar 2 of 3 maal gewonnen hebben in die periode incl NC en bekerwedstrijden.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46706109
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:18 schreef DRD het volgende:
De eerste bus naar Leeuwarden zit al weer vol. Vorig jaar verpestte zij onze kansen en pakte Cambuur een periode hier, dan doen we het dit jaar maar andersom
Cambuur is goed te pakken.

Als je nog tips nodig hebt, moet je Bill maar bellen.
www.thuisuiteten.nl
pi_46840166
4 bussen en heel wat autootjes. Wordt weer net zo druk als in Veendam in september dus.

Cambuur moet gepakt worden, al is het maar om derde te blijven staan. En in 2007 nog geen uitwedstrijd verloren, ook uniek

en ja, de spanning loopt al op........
pi_47018030
Overigens wel oud nieuws al, maar toch:

Ruud Heus traint volgend seizoen Jong Dordrecht en de zogenaamde A+-jeugd. Leon Hutten wordt zijn assistent.

Pieter de Jongh is onlangs al opgestapt om Vitesse Delft te gaan trainen.

Vandaag een aardig artikel in het AD over de fanatieke Dordtse aanhang. Stond jij daar toevallig bij DRD?
www.thuisuiteten.nl
pi_47024100
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:41 schreef methodmich het volgende:

Vandaag een aardig artikel in het AD over de fanatieke Dordtse aanhang. Stond jij daar toevallig bij DRD?
Heb de krant er speciaal voor gekocht Foto is mooi, atrikel zit vol met fouten en quotes (ook van mij) die nooit zo gezegd zijn, maar goed, publiciteit is altijd leuk meegenomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_47062960
Okee, ik zal nog eens een kijkje nemen.

Leuk krantje zo, DRD en Mindlight spotten in dezelfde editie. Mindlight zat bij het Excelsior-artikel op de foto.
www.thuisuiteten.nl
pi_47094779
Heb je inmiddels gezien DRD. Inderdaad een ruige quote.

Maar die Veldhuijsen is volgens mij niet de beste journalist die ze bij de Dordtenaar hebben. Heeft ook niets met sport geloof ik. Moest ook naar de prijskip van een ASWH-fan onlangs.
www.thuisuiteten.nl
pi_47095222
Staan die fotos/artikelen niet online?
pi_47095521
Heb ik naar gezocht gisteren, maar kon het nog niet vinden op de site van het AD helaas. Vandaar dat ik het als verhaaltje plaatste.
www.thuisuiteten.nl
pi_47096297
KLIK

Nee, inderdaad, journalist begrijpt er weinig van. En woorden als tifosi, bandieri (zeker op die manier........ ) gebruik ik zelf niet. En ook die groepsnamen van noord en west verkeerd gebruiken of er zelf iets van maken getuigt niet van een uitgebreide kennis van de supporterswereld bij Dordt.

Maar goed, voor de leek, en dat is 99% van de lezers natuurlijk, is het gewoon een leuk artikel.
pi_47098184
Bedankt, het is alleen niet te lezen
pi_47100545
Ik zie het, photobucket gooit de kwaliteit van de foto behoorlijk naar beneden.

Als je hem echt graag wil hebben, moet je maar een mailadres PM-men.
pi_47358413
Wij gaan dit jaar weer geen periodetitel pakken.

We zijn het niet helemaal kwijt, maar het sprankelend is er niet. En 3 van de komende 4 tegenstanders van de periode (Telstar, Fortuna, Omniworld en Zwolle) zijn nog goed bezig nu ook........moeten oppassen dat het seizoen niet dramatisch wordt afgesloten.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:19:33 #189
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47362912
Gerson Rodriquez, 18 jaar en speelt al mee ( ook bankie ) in het 1ste, vriend van me waar ik nog mee heb gevoetbalt bij spartaan'20
Who the fuck is Fcuker?
pi_47363363
En rood voor Auassar wegens vechten in de catacomben.... Zonde zeg.

Kruys zei nu in de krant ook dat scoren een probleem aan het worden is. De inbreng van Lopes lijkt dan nog groter te zijn geweest dan al leek of ligt het aan iets anders?
www.thuisuiteten.nl
pi_47583458
Rodriquez 'speelt' nog niet echt mee.............heeft 1 helftje meegedaan tegen Go Ahead in december. Misschien dat ie volgend jaar wat meer kansen krijgt, ondanks dat het middenveld nu ook niet echt lekker loopt.

Ja, dat we Lopes missen is duidelijk. Vergeet ook niet dat Putter geblesseerd is / was de laatste weken. Muhamadu is geen spits die daar alleen kan lopen en scoren, die heeft iemand om zich heen nodig, en dus is het een probleem nu; scoren.

Zometeen maar eens kijken hoe het in Velsen gaat. Ben bang voor een 2-0 of weer een 1-1.
pi_47587276
Hoe staat het met de Dordtse contracten die aflopen?

Rensen, Kooiman, Kras, Versluis, Ramos, Sequeira, Kalisse en Muhamadu al bijgetekend toch?

Wat zal er gebeuren met de amateurcontracten van Dion Dickhoff, Mitchel Heerkens, Vincent Vervoort en Erik Abels?

En de huurlingen Charlie van den Ouweland en Adnan Alisic, gaan die terug naar Roda en Utrecht?

En Leonardo dos Santos hoe zit het daar mee?
www.thuisuiteten.nl
pi_47601988
Even gejat van het Dordt forum:

contract tot zomer 2010:
Johan Versluis
contract tot zomer 2009:
Auassar,
Rustenberg,
Ramos,
Sequeira,
Muhamadu,
Rensen,
Kras
contract tot zomer 2008
Bart van Muyen,
Frank Kooiman
Manu Dagher,
Biyadat,
Breinburg,
Longuet
Aflopende contracten:
Kalisse
Gehuurd:
[FC Utreg]Alisic, voor 1 seizoen
[Roda]Charlie vd Ouweland, voor 1 seizoen
[RKC]Putter, huurcontract tot zomer 2008
[RKC]V/d Velden, huurcontract tot zomer 2008

Dus Kalisse raak je sowieso kwijt (die heeft zich wel voldoende in de kijker gespeeld). Voor de rest zal er voor iedereen betaald moeten worden, behalve inderdaad de amateurcontracten. Leonardo is er daar 1 van, en die mag van mij weg.

De jonge jongens die je noemt, maar ook een Rodriquez, zullen denk ik niet allemaal een nieuw amateurcontract aangeboden krijgen voor een jaar. Dickhoff niet, Abels niet. Maar dat is puur mijn gevoel, alleen gebaseerd op hoe ik ze soms een paar minuten in een oefenwedstrijd zie acteren.

En Velsen was weer 0-0. Kansen genoeg gehad, maar niet benut. Zonde.
pi_47606944
Joh, Kalisse nog niet bijgetekend? Ik dacht dat ik ergens gelezen had van wel. Zonde als die gratis weg zou wandelen.

Dickhoff kan naar Barendrecht volgens mij. Zal eens vragen vandaag aan vrienden van Erik Abels, als ze er zijn, of die iets weten van zijn status. Denk ook niet dat hij mag blijven, debuut in 1 in een officieel duel laat nog steeds op zich wachten.
www.thuisuiteten.nl
pi_47799337
Ze waren er bijna uit met Kalisse, maar ik kan nergens een nieuwsbericht vinden met een bevestiging, dus ik twijfel.

Met Auassar en Ramos uit de '85 / '86 lichting heb je twee hele goede jongens uit de eigen kweek. (naast Van Muyen en Versluis). Als ze voldoende kwaliteit zouden hebben voor het Eerste Divisie niveau, dan zouden ze wel meer spelen. Net als de broertjes Van Dommelen en al die anderen.

Misschien nog wel belangrijker: Riwal is ook volgend seizoen hoofdsponsor. En daarmee kan nu al de begroting vastgesteld worden, wat vorig jaar lang op zich liet wachten.
pi_47803740
Dat is zeker fijn. De broertjes Van Dommelen zijn natuurlijk ook een beetje aparte jongens.... Hoe die zich af en toe gedragen bij DOTO.

Heb ook geen officieel bericht van Kalisse kunnen vinden helaas.
www.thuisuiteten.nl
pi_47849470
Beste man aan Dordtse zijde vanavond: Mounir Biyadat. Mocht 2 maanden geleden nog gratis weg.

Ik mis Lopes
pi_47856529
Gert Kruys was erg boos. Terecht?

En hoe speelde Cornelia bij Fortuna?
www.thuisuiteten.nl
pi_47922423
Wel redelijk terecht......je wordt als ploeg in het begin afgetroeft op felheid en scherpte.

En Cornelia, tsja, maker van de tweede goal maar verder weinig of niet gezien. Als je hem op scoren afrekend was het wel goed, anders was het niets bijzonders.

Vrijdag naar Almere..........troosteloze stad, twee troosteloze ploegen op dit moment. Kan wel eens een heel raar slot van de competitie worden zo.
  maandag 2 april 2007 @ 17:05:36 #200
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47930752
Trainer van Jong Dordt wordt tog hoofdtrainer van Vitesse Delft volgend seizoen? Zijn er jongens die met hem meegaan?
Who the fuck is Fcuker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')