Ik twijfel of ze geld hebben gehad voor Nooitmeer, die naar Zwitserland vertrok, en El Khalifi naar Emmen, maar volgens mij mochten die allbei gratis weg ondanks een doorlopend contract........quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:42 schreef methodmich het volgende:
Dat zou best wel eens kunnen inderdaad. De rest meestal transfervrij vertrokken toch?
Nu ja, Putter en Van der Velden zijn geen verkeerde spelers. Wel noodoplossingen, maar Boogers zal voor volgend seizoen vast wel een spits uit de hoge hoed toveren.
. Dat wil ik best wel geloven, zelf in het kampioensjaar '94 kwamen ze niet verder dan 5 overwinningen op rij. Benieuwd hoe lang dit nog duurt, met Den Bosch en zeker VVV uit in het vooruitzicht. Den Bosch gaat de eerste thuiswedstrijd worden sinds............Den Bosch thuis vorig jaar.quote:De zeven winstpartijen op rij en het doelsaldo van 28 voor en 6 tegen is een nieuw record voor onze club sinds de heroprichting in 1990.
Ja, Wieldrecht. Ik werk in Dordrecht.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:27 schreef DRD het volgende:
Niets gezien van de voorwedstrijd. Ben altijd wel vroeg binnen, maar druk bezig met andere voorbereidingen, zoals gisteren het afscheidsdoek voor Lopes. Heb in de rust wel kleine mannetjes met witte shirtjes en zwarte broekjes penalties zien nemen, maar weet niet of dat ASWH of Wieldrecht was..............denk eigenlijk Wieldrecht.
Niet. Papendrecht, Westpolder.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:17 schreef methodmich het volgende:
In welke wijk van Dordt woon jij eigenlijk?
Je hebt niets gemist hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:28 schreef DRD het volgende:
[..]
Niet. Papendrecht, Westpolder.
0-4 volledig gemist. Paar smsjes gehad maar geen bewegend beeld van gezien. Doodzonde en onnodig lijkt me. Vrijdag maar weer naar Venlo.....
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:28 schreef DRD het volgende:
[..]
Niet. Papendrecht, Westpolder.
0-4 volledig gemist. Paar smsjes gehad maar geen bewegend beeld van gezien. Doodzonde en onnodig lijkt me. Vrijdag maar weer naar Venlo.....
O, echt waar joh? Van de zomer zijn er minstens 7 basisspelers vertrokken. Meer dan de helft van het team nu is anders en er wordt veel aanvallender gevoetbalt. Maar dat hebben we natuurlijk aan Jurrie te danken, die persoonlijk Gerard de Nooijer weg heeft gewerkt en de play-offs ook niet haalde. Ook heb je vd Laan geen afscheid gegunt, terwijl dat de eerste was die geloofde in de opleving van Dordt de laatste jaren......quote:"Kennelijk werken er machten binnen deze club die ik niet helemaal doorzie", aldus Koolhof in De Limburger. "Ik heb bij Dordrecht toch bewezen dat ik iets neer kan zetten. Die club borduurt nu voort op mijn werk. MVV heeft mijn contract bij Dordrecht afgekocht en mij bewust voor twee jaar gehaald om ook in Maastricht iets neer te zetten. Dan vind ik het vreemd dat ze daar nu al op terug komen."
Tis wel zo, als er 1 team is de laatste 10 seizoenen waar wij niet van kunnen winnen is het Zwolle wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:48 schreef DRD het volgende:
Ja, wel van ons winnen maar niet van Zwolle, dan kan natuurlijk niet.
Cambuur is goed te pakken.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:18 schreef DRD het volgende:
De eerste bus naar Leeuwarden zit al weer vol. Vorig jaar verpestte zij onze kansen en pakte Cambuur een periode hier, dan doen we het dit jaar maar andersom
Heb de krant er speciaal voor gekochtquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:41 schreef methodmich het volgende:
Vandaag een aardig artikel in het AD over de fanatieke Dordtse aanhang. Stond jij daar toevallig bij DRD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |