Waarschijnlijk gaat George Clooney Reed Richards spelen.
Maar waar moet deze film over gaan? Knokken tegen Doom? Vechten tegen Galactus (en dus de Silver Surfer)? Trappen tegen Skrull? Klappen aan Namor uitdelen?
En moet deze film zich in de tegenwoordige tijd afspelen, of moeten ze de film plaatsen in de jaren zestig, de tijd dat de FF zijn eerste, en belangrijkste avonturen beleefde?
Ps i have a spoiler for you : ..... you WILL DIE ALONE!
quote:Oh, thank you sir...
Op donderdag 8 mei 2003 20:17 schreef Zlein het volgende:
Geen id en i dont care, maar triumph RULEZ!!!Ps i have a spoiler for you : ..... you WILL DIE ALONE!
en dan maak ik voor de verandering geen grapje
quote:Dr. Doom natuurlijk. Al ben ik bang dat de film erg cheesy gaat worden. De Fantastic Four is iets wat beter werkt in een comic dan op film. The Avengers daarintegen zou denk ik beter gaan eigenlijk....
Op donderdag 8 mei 2003 20:06 schreef Buppu het volgende:
Maar waar moet deze film over gaan? Knokken tegen Doom? Vechten tegen Galactus (en dus de Silver Surfer)? Trappen tegen Skrull? Klappen aan Namor uitdelen?
quote:Die Fantastic Four film heb ik toevallig op mijn harde schijf staan, beetje brakke kwaliteit maar wel watchable,
Op donderdag 8 mei 2003 20:35 schreef MikeyMo het volgende:
hmmm, er is trouwens al een Fantastic Four film alleen heeft niemand hem oooit gezienen dan maak ik voor de verandering geen grapje
Maar leuk om een keertje gezien te hebben.
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 20:06 schreef Buppu het volgende:
Vechten tegen Galactus (en dus de Silver Surfer)?
lijkt me echt supervet, die film wil ik dan zeker zien
quote:damn die wil ikz ien, kan ik hem niet bij je downen?
Op donderdag 8 mei 2003 22:23 schreef Ash het volgende:[..]
Die Fantastic Four film heb ik toevallig op mijn harde schijf staan, beetje brakke kwaliteit maar wel watchable,
ERG corny is de film wel.Maar leuk om een keertje gezien te hebben.
Ik zou gewoon effe voor de gein via Kazaa kijken of ie daar misschien tussen staat,
Ik heb hem toen der tijd via Mirc gedownload.
quote:Gezien en gewaardeerd!
Op donderdag 8 mei 2003 20:35 schreef MikeyMo het volgende:
hmmm, er is trouwens al een Fantastic Four film alleen heeft niemand hem oooit gezienen dan maak ik voor de verandering geen grapje
Daarentegen voor de liefhebbers een must. Doom is perfekt getroffen, Ding is dikke pret en op het laatst krijgt de Toorts nog een kans om voor wat spektakel te zorgen.
Ik heb hem zelf van Kazaa af weten te halen, en ik denk dat de film, met een beetje geduld, daar nog wel te vinden is.
quote:heb het ook nog ergens anderes gelezen mar kweet de site effe niet meer
Op donderdag 8 mei 2003 23:59 schreef Tokus het volgende:
nee, de IMDB is nogal betrouwbaar met films die nog lang niet uit zijn he....
quote:gevonden
Op donderdag 8 mei 2003 23:59 schreef AirRaid het volgende:[..]
heb het ook nog ergens anderes gelezen mar kweet de site effe niet meer
Fantastic Four - Based on the Marvel comic about the first humans to attempt interstellar travel whose freak encounter with cosmic rays granted each unique powers to become a famous team of superheroes. However they must also stop one of their group who became the evil Dr. Doom.
Stars: None at Present
Verder gaat hij over lijken en is hij koning van een Oost Europees landje, Latveria geloof ik. En elke keer dat de FF dacht hem te hebben blijkt het een robotdubbelganger te zijn.
Maar als ze een Dr Doom film maken moet het wel een donkere film zijn, tegen het horror genre aan.
quote:
so I decided to call Avi Arad to see what was up with the FF.
He wouldn't say why Peyton left, only that he received a call from Peyton saying that he was leaving the project. At the moment, the film is still very much on track for a Holiday 2004 release date. They're putting finishing touches on the screenplay and apparently 20 some odd directors have expressed interest in giving it a shot. Avi was, of course, completely mute on who those 20 directors maybe
quote:
Expect an announcement on a director for FANTASTIC FOUR sometime in August to early September. They're gonna have to move their asses pretty fast to get that film in time for Holiday 2004
quote:Gaat lekker dan. Een film maken in minder dan een jaar tijd, lijkt mij veel te veel haast werk. Dus die film zal wel weer uitgesteld worden.
Op zondag 27 juli 2003 11:30 schreef Ash het volgende:
Regisseur Peyton Reed heeft ontslag genomen als de Regisseur van The Fantastic Four, om nog onbekende redenen.
[..]
[..]
quote:Idd, beetje Dracula sfeertje.
Op donderdag 15 mei 2003 01:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Khep het liefst dat er een film komt met Dr Doom, die gast was echt de uber baddy van het Marvel universum. Net zo slim als Reed Richards, maakt net zo makkelijk gebruik van technologie als magie en heeft een tragisch background. Z'n moeder, ook een tovenaar zit gevangen in de hel en hij doet alles eraan om haar eruit te krijgen.Verder gaat hij over lijken en is hij koning van een Oost Europees landje, Latveria geloof ik. En elke keer dat de FF dacht hem te hebben blijkt het een robotdubbelganger te zijn.
Maar als ze een Dr Doom film maken moet het wel een donkere film zijn, tegen het horror genre aan.
quote:Sly als Doom, maar dan moet'ie wel z'n masker ophouden
Op zondag 27 juli 2003 17:15 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Idd, beetje Dracula sfeertje.
George Clooney als Reed Richard is wel erg gaaf zeg. Vraag me af wie ze voor de rest kunnen vinden.
Kunnen we het niet op één superheldenverfilming per 3 jaar houden ofzo.. blijft het nog een beetje verrassend.
What's next? Superwoman, spiderwoman? Chickflick meets superhero
quote:Die Hard-fan?
Op zondag 27 juli 2003 20:16 schreef Ash het volgende:
Ik zie liever iemand zoals Jeremy Irons of Alan Rickman als Dr. Doom
Jeremy Irons is niet verkeerd nee.
Maar wie als de rest van de FF? Susan Richards lijkt me niet heel moelijk te casten. Het hangt er alleen vanaf hoe oud je haar wil hebben. Ze kan niet ineens 25 jaar jonger dan Reed zijn.
quote:Ach waarom?
Op zondag 27 juli 2003 23:40 schreef kamagurka het volgende:Kunnen we het niet op één superheldenverfilming per 3 jaar houden ofzo.. blijft het nog een beetje verrassend.
quote:Ik niet! Alhoewel ik het leuke strips vond vroegah, ben ik nu toch wel iets te oud om al die kinder s/fx filmpjes prachtig te kunnen vinden.
Op maandag 28 juli 2003 00:48 schreef BDisOKE het volgende:[..]
Ach waarom?
Ik vind het wel leuk hoor!
Vermaak me prima met al die films!
quote:Correctie: Spider-man. Idd erg vermakelijke film. Maar eerlijk gezegd blijft het daar ook een beetje bij. The X-men heb ik als strip al nooit zo goed kunnen pruimen, dus die films interesseren me geen moer.
Op maandag 28 juli 2003 00:59 schreef BDisOKE het volgende:
ach voor echt GOEIE films kijk ik wel Memento of Amelie...
Ik verwacht gewoon niet teveel van deze films.
Bedoel spiderman was toch ook best vermakelijk?
En Xmen2 ook...
the silver surfer lijkt te veel op terminator 2
quote:wow jij bent niet snel tevreden..
Op maandag 28 juli 2003 01:01 schreef SunChaser het volgende:
Als Thing maar niet zo crappy wordt geanimeerd als The Hulk.
quote:Na-aper...
Op maandag 28 juli 2003 01:01 schreef SunChaser het volgende:
Als Thing maar niet zo crappy wordt geanimeerd als The Hulk.
quote:Jippie!
Op maandag 28 juli 2003 02:01 schreef motown het volgende:
En in de tussentijd blijf ik nog altijd wachten op de verfilming van The A Team, die ons al jaren geleden is beloofd....
Alleen zet ik vraagtekens bij de plannen om Brendan Fraser de rol van Face te geven... ![]()
Mijn gok voor de rest van de cast:
Hannibal Smith: Mel Gibson
BA Baracus: eigenlijk onvervangbaar, maar Ving Rhames met een mohawk komt wellicht enigzins in de buurt
H.M. Murdock: Jim Carrey, waarschijnlijk.
quote:Heppum ook
Op donderdag 8 mei 2003 22:23 schreef Ash het volgende:[..]
Die Fantastic Four film heb ik toevallig op mijn harde schijf staan, beetje brakke kwaliteit maar wel watchable,
ERG corny is de film wel.Maar leuk om een keertje gezien te hebben.
quote:Volgens mij kan BA best zichzelf nog wel spelen...
Op donderdag 31 juli 2003 23:15 schreef motown het volgende:[..]
Jippie!
Ik las vandaag toevallig in de Metro dat Dirk Benedict (Face) heeft bevestigd dat er een A Team film zit aan te komen!
Alleen zet ik vraagtekens bij de plannen om Brendan Fraser de rol van Face te geven...
Mijn gok voor de rest van de cast:
Hannibal Smith: Mel Gibson
BA Baracus: eigenlijk onvervangbaar, maar Ving Rhames met een mohawk komt wellicht enigzins in de buurt
H.M. Murdock: Jim Carrey, waarschijnlijk.
Maar Gibson als Hannibal
quote:Het enigste wat ik hierover kon vinden was dit,
Op zaterdag 20 september 2003 23:07 schreef kinky_queen het volgende:
Weet eigenlijk iemand waarom die FANTASTIC FOUR uit '94 nooit is uitgebracht? Want hij is toch best wel geestig?
quote:
In an interview with filmmaker 'Kevin Smith' , Fantastic Four creator Stan Lee said that, unbeknown to the cast and crew, this movie was never intended to be released, and was made only because the studio who owned the rights to make a Fantastic Four movie would have lost the rights if they did not begin production by a certain date
quote:meer info
Op zaterdag 20 september 2003 23:42 schreef Ash het volgende:[..]
Het enigste wat ik hierover kon vinden was dit,
van IMDB:
[..]
Lord Of The Rings actor Sean Astin plans to make his directing debut on the long-awaited Fantastic Four movie - if studio bosses give him the go- ahead. The 32-year-old star hopes to film the Marvel comics adaptation, despite facing competition from Traffic director Steven Soderbergh with George Clooney as Fantastic Four leader Reed Richards. Astin says, "I'm a friend of George Clooney too. I think he would make a perfect Reed." Although the ambitious actor remains cagey about exact details, he confirms that he under consideration to direct the mega-budget film. He adds, "Yes. I'm in the running to direct this $100 million to $130 million movie which the studio wants to release in 2004. I've got a meeting scheduled but I can't talk about it yet."
dat waren echt SLECHTE films...
hopelijk is het weer een man in een pak net als in de nooit uigebrachte versie...quote:Op maandag 28 juni 2004 01:48 schreef SunChaser het volgende:
The Thing, die wordt toch gewoon ge-animeerd neem ik aan?
[afbeelding]
[afbeelding]
heeft ie cellulitis?quote:Op maandag 28 juni 2004 01:48 schreef SunChaser het volgende:
The Thing, die wordt toch gewoon ge-animeerd neem ik aan?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Plot Summary: Based on the Marvel comics, the "Fantastic Four" consists of Reed Richards, Sue Richards, Benjamin Grimm and Johnny Storm. They rocketed into space in an experimental starship, the first humans to attempt interstellar travel. But a freak encounter with cosmic rays changed their lives forever, granting each unique powers. Now, they continue to challenge the unknown as the greatest team of superhuman adventures ever assembled.
Albaquote:Jessica Alba Confirmed for Fantastic Four Source: The Hollywood Reporter Wednesday, July 14, 2004
Jessica Alba has been cast as the Susan Storm (aka Invisible Girl) for 20th Century Fox's upcoming Marvel Comics adaptation Fantastic Four, says The Hollywood Reporter.
Alba, who also stars in the upcoming Sin City and Into the Blue, is said to have beat out stiff competition for the role that included Rachel McAdams and Elizabeth Banks.
She joins cast members Michael Chiklis (Benjamin Grimm/The Thing), Ioan Gruffudd (Reed Richards/Mr. Fantastic), and Chris Evans (Johnny Storm/The Human Torch). The four develop superpowers when their spaceship is exposed to cosmic radiation.
Tim Story is set to direct from a script by Simon Kinberg.
heb je veel aan als ze 3kwart van de film onzichtbaar isquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
Alba![]()
quote:Fantastic 4" Gets Costly New FX
With principal photography on the "Fantastic Four" film about to wrap, Cinescape now reports that the entire third act of the film has undergone extensive changes as a result of Pixar's CGI family film "The Incredibles". Seems after seeing the stretching effects of Elastigirl, the final battle sequence of FF needed to be beefed up, especially the similarly stretchable Mister Fantastic (Ioan Gruffudd).
20th Century Fox apparently stepped up to the plate and coughed up more dough, anywhere up to an alleged $20 million in fact so Mister Fantastic could have more screen time to stretch across and some of the other characters may get some more action as well. On top of this, the third act has had to undergo a major rewrite. Writers and producers have been working overtime all through November and December as they thought about ways to better build up the film's final battles and the resolution.
This has lead to almost daily script changes in order to distance the FF ending from that of "The Incredibles". The changes aren't expected to affect the release date however with things still proceeding on course for a July 4th holiday weekend opening.
tja ik vind de muziek juist tegenvallen aan de trailer. Als ze nou een opzwepend muziekje hadden gebruikt was het beeldmateriaal vast ook veel leuker over gekomen.quote:
mwoah, alleen op professioneel niveau zullen ze een relatie hebben. Doom zal ook wel de oorzaak zijn van het ongeluk wat ze krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:08 schreef Zhenar het volgende:
Maar ze waren dus vroeger vriendjes met Doom begrijp ik uit deze trailer...?
quote:Fantastic Four has taken up residence at The Bridge Studios for reshoots right across the street from Vancouver Film Studios where the film was shot last year.
Reshoots under the direction of Tim Story will take place March 9th thru March 14th at the Eastside facility. The studio does boast “North America's Largest Effects Stage” and from what we hear the footage to be reshot and the pickup shots done will be predominantly SFX related. Also, some location work is said to be on the agenda so all you little birdies out there in Greater Vancouver keep your eyes peeled! We’re still not sure what, if any, main cast members will be in town for the week but if we do, we will let you know.
The Twentieth Century Fox film hits theaters on July 8th.
doet t nietquote:
jepquote:
Watjequote:Op zondag 13 maart 2005 20:38 schreef Kipman het volgende:
Ik vind het knap dat ze iemand hebben kunnen vinden die zo goed bestand is tegen vuur. Als ik mijn hand in de fik steek, dan levert mij dat alleen een enorme stel brandwonden op.
ik ken nog zo'n watje, toen ik eens met een vriendje hellraisertje wilde spelen en ik hem prepareerde om pinhead te zijn viel hij al na 2 spijkers flauwquote:Op zondag 13 maart 2005 21:00 schreef kinky_queen het volgende:
Watje
Helemaal mee eens. Al is Dr. Doom natuurlijk wel de allerbeste en aller gaafste villian ook.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van alle Marvelreeksen die hier zijn uitgebracht, was FF altijd degene die me het minst aansprak. Geen idee waarom.
Ik vind Alba trouwens een vreemde keuze, dat is een rol waar bijvoorbeeld een Kirsten Dunst geschikter voor zou zijn (die vind ik op haar beurt ook al miscast als Mary Jane in Spiderman)
Hij was weer down, hier een andere link:quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Doet het niet?
Maar dat is ook niet zo gek moeilijk, mijn verwachting van deze film was echt nul. Zeker na die aankondiging dat de special effects bijgewerkt moesten worden omdat het er simpelweg niet uit zag.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:08 schreef Herald het volgende:
ik moet toch toegeven dat ik bij elke nieuwe trailer enthousiaster begin te worden over de film
.
Met Alba of niet? Kick ass!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:30 schreef Timo20 het volgende:
nieuwe trailer ziet er weer erg goed uit. In het begin was ik wat huiverig voor deze film maar moet eerlijk bekennen dat ik steeds nieuwsgieriger begin te worden.
Laat maar komen zou ik zeggen
jep met Albaquote:
Laat ons hopen dat ze weer niet met enorme voorsprong het zwakste element van de hele film is, zoals in Sin City.quote:
Je bent de enige niet:quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kom net terug..
Wat een ongeinspireerde, niet grappige, verhaalloze film.
SFX zijn best kool op Mr Fantastic na... grappen zijn niet leuk..en de actie voorspelbaar...
quote:After all the fussing and fidgeting exerted in trying to nail just the right mix of comic book action, comedy and pathos, the movie emerges as a tone-deaf mishmash of underdeveloped characters, half-baked humour and unhatched plotting drenched in CGI overkill.
quote:Compared with the psychological probing and spiritual brooding of Batman Begins, Fantastic Four is proudly dumb, loud and inconsequential.
Ik wil hem nog steeds zien maar nu iets minder dan voorheen.quote:The really good superhero movies, like Superman, Spider-Man 2 and Batman Begins, leave Fantastic Four so far behind the movie should almost be ashamed to show itself in the same theatres
Zoals in alles dat ze doet. Alba zakt door de mand als actrice zodra ze een lettergreep probeert te uiten of een gezichtsuitdrukking aanneemt. Ik ken bomen die beter een dynamische, jonge vrouw dan zij zouden kunnen spelen.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Laat ons hopen dat ze weer niet met enorme voorsprong het zwakste element van de hele film is, zoals in Sin City.
treebeard????quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik ken bomen die beter een dynamische, jonge vrouw dan zij zouden kunnen spelen.
bron: www.boxofficeguru.comquote:Super heroes took over theaters once again on Friday and gave the box office a chance of beating the current slump of 19 down weekends. Fox's Fantastic Four generated the third-best opening day of the year with an estimated $20.8M tally in its first day of release. Launching in 3,602 theaters, the Marvel Comics hit trailed only the $50M Thursday launch of Star Wars Episode III and the $21.3M Wednesday bow of War of the Worlds among 2005's blockbuster openings.
Ik heb ook nog nooit een comics aangeraakt, maar die films zijn duidelijk het bestequote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef Young_David het volgende:
Ik lees geen comics dus ik vergelijk films niet met de comics ... en Blade en Batman Begins heb ik nog nooit gezien
Blade?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:46 schreef Setambre het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een comics aangeraakt, maar die films zijn duidelijk het beste
Sin City was me even ontschoten, dat is ook een favoriet van mijquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Blade?
Persoonlijk vind ik Batman (de eerste van Tim Burton, de nieuwe heb ik nog niet gezien), the X-men en Spider-man de beste stripverfilmingen. Ik het de strips trouwens wel fanatiek gelezen.
Oh, in die categorie zit Sin City ook. Mmm, goede kans dat dat mijn nummer één gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:42 schreef victorinox het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is Reed Richards, het grootste genie op deze aardbodem, die heeft de structuur van het pak onderzocht en zelf een logootje gebreid van soortgelijk materiaal. In het begin zei hij al dat ie aan zoiets had gewerkt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:45 schreef victorinox het volgende:
Waar haalde Reed trouwens hun logo's vandaan, die zaten toch niet op hun kleding toen ze geraakt werden door die storm en zouden dus niet mee kunnen "transformeren" met hun krachten?*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
probleem is dat de relatie tussen Alicia en Ben helemaal niet is uitgediept. Probleem is dat het karakter Alica maar twee scenes had. Het heeft dan totaal geen impact als het toch niet de echte Alicia zou zijn, of dat ze dan voor Johnny zou kiezen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:57 schreef CJ het volgende:
Wel een verademing trouwens om een donkere Alicia Masters te gebruiken. Ongetwijfeld zal Johnny in deel 2 iets met Alicia krijgen waarna blijkt dat dit de echte Alicia helemaal niet is, maar een Skrull die het menselijk ras moet infiltreren. Dus mijn gok: de Skrull in deel 2 die Dr. Doom helpen.
Amerikaanse producten zijn niet altijd even hoogstaand, maar ik heb me prima vermaakt bij Sin City, Star Wars en Batman Begins. Het is alleen zo dat vanwege het zicht op veel geld elk idee uitgemolken wordt. Fantastic Four is daar een mooi voorbeeld van, maar het geldt voor veel comic book verfilmingen. Niet nadenken over een fatsoenlijk script, maar meteen in productie gooien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:56 schreef thajaxxer het volgende:
De hele Amerikaanse filmindustrie hangt van een trieste overdaad aan computereffecten aan elkaar, voor een goede film moet je tegenwoordig Chinese, Japanse, Spaanse, Franse, Engelse of wat voor cinema dan ook opzoeken. Hollywood is zichzelf aan het begraven.
en ook omdat het ook geen goeie film is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:35 schreef victorinox het volgende:
The Hitchhiker's Guide is voor een intelligenter publiek.
Zit jezelf alsjeblieft niet zo omhoog te praten...
Het komt gewoon door de absurde humor die erinzit dat mensen hem slecht beoordelen.
Het vervolg is al aangekondigdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:29 schreef pberends het volgende:
Schijtfilm. Jammer dat het een open einde heeft, zijn we nog niet van die ellende af, ze gaan vast een 2e deel maken. Film scoort alleen maar omdat Jessica Alba erin speelt, en daar komen de bekende rukkertjes natuurlijk bij bosjes op af. Film tracht ook grappig te zijn met van die lousy opmerkingen, maar slaat kant noch wal mis.
Alba-rukkertje 1 meldt zich.quote:
Op een site waar een lijst stond met waarom 2007 een goed film jaar werd, stond iig bij dat ook galactus zijn opwachting zou maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ha! Dat was een cool verhaal toen. Ben benieuwd..
De 'other villain' is dan toch niet ........?
Das wel heel toevalligquote:Op woensdag 27 december 2006 19:07 schreef Tokus het volgende:
oh iemand maakt nu net een topic voor deel 2 aan.
Werd wel tijd voor een re-imagining, de vorige is alweer 4 jaar oud.quote:Exclusive: Fantastic Four is Getting the Boot...a Reboot that is
IESB's has heard word around town is Fantastic Four over at 20th Century Fox is gearing up for a reboot.
With Daredevil already getting the once over and Planet of the Apes also in the running for a new start with a prequel in the works Fantastic Four is joining the reboot gang.
The two films previously released never really caught on with the fans and the studio is reportedly looking to completely retool, recast and recrew the franchise. This means no Tim Story, no Iaon, no Julian (thank the maker, he never sat well with me as Dr. Doom), no Chris, no Chiklis and no Jessica.
The first Fantastic Four in 2005 pulled in over $330 million worldwide and the second film, Fantastic Four Rise of the Silver Surfer, opened in 2007 with a total box office take of $290 million. Both made money and were commercial successes but the reviews were lackluster and the fan reaction was mediocre.
The franchise is looking to be "less bubble gum" this time round following the Iron Man template, which was a complete success in reviews and box office take but a bit darker when it came to its superhero. Iron Man was in no way as dark as The Dark Knight but was funny, action-y as well as a bit on the serious side.
Now who do you want as Mr. Fantastic this time out? Which director would be the best choice to bring this story to the screen once again?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Werd wel tijd voor een re-imagining, de vorige is alweer 4 jaar oud.
Weet je van welke film ze eens een remake moeten maken? The Dark Knight. Zodat ook deze generatie het origineel kan ontdekken.
The human torch goes soloquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb de 2e film nooit gezien, maar wat ik er zo links en rechts over hoor spoort me ook niet aan om die DVD te móeten kopen....
Bij Daredevil kan ik het snappen. Daar kan het wel eens goed gaan werken. Juist omdat het een wat donkere held is. Maar de Fantastic Four donkerer maken? Dat werkt niet. Heel het probleem is juist dat de FF teveel een saaie, brave groep helden is. Oké the Thing kan lekker mopperen en misschien wat donker. Maar meneer en mevrouw Richards zijn daar veels te braaf voor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zijn (of waren) trouwens hetzelfde van plan met Daredevil.
Nu is Daredevil wel de perfecte figuur voor een vernieuwde TDK-achtige aanpak (vooral en niet toevallig de Frank Miller-periode), maar dan nog is het belachelijk ongeïnspireerd.
Ook niet zo raar als The Incredibles duidelijk geïnspireerd zijn op de FF.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:39 schreef SlimShady het volgende:
doet me beetje denken aan The Incredibles. zo'n gezinnetje met opstandige kinderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |