in eerste instantie niet. Om zijn eigen planeet te redden ging hij voor Galactus werken, en andere planeten zoeken die hij kon vernietigen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:59 schreef Patch het volgende:
Ik weet er niet zo heel veel van af, maar ik dacht dat de Silver Surfer lief was....![]()
Is 't niet zo dat hij onbewoonde planeten zocht? En dat ie Galactus probeerde om te praten, maar dat die te veel honger had.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:04 schreef Tokus het volgende:
[..]
in eerste instantie niet. Om zijn eigen planeet te redden ging hij voor Galactus werken, en andere planeten zoeken die hij kon vernietigen.
Haha, dan zal dit ook wel het hele plot van de film zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:04 schreef Tokus het volgende:
[..]
in eerste instantie niet. Om zijn eigen planeet te redden ging hij voor Galactus werken, en andere planeten zoeken die hij kon vernietigen.
dat weet ik ook niet precies. Ben geen FF liefhebber (al heb ik wel ergens een gave Silver Surfer poster).quote:Op woensdag 27 december 2006 20:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is 't niet zo dat hij onbewoonde planeten zocht? En dat ie Galactus probeerde om te praten, maar dat die te veel honger had.
Ik ook niet, maar ik heb het ooit in zo'n Guide to the Marvel Universe gelezenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet precies. Ben geen FF liefhebber (al heb ik wel ergens een gave Silver Surfer poster).
Same herequote:Op woensdag 27 december 2006 23:45 schreef Zhenar het volgende:
Trailer ziet er wel tof uit. Vond de eerste film best leuk; ben dan ook geen comiclezer, dus mijn eisen waren toch al non-existent![]()
Ik ga liever naar de filmquote:Op donderdag 28 december 2006 15:09 schreef Djaser het volgende:
We zullen wel zien of deze iets betere recensies dan de vorige gaat krijgen.
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:12 schreef Dada het volgende:
Spiderman 1 en 2 vond ik bijv. veel minder dan Fantastic Four
Maar Spiderman is dus echt niet die geniale film waar iedereen het over heeftquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Maar Spiderman is dus echt niet die geniale film waar iedereen het over heeft
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Maar Spiderman is dus echt niet die geniale film waar iedereen het over heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |