Met Alba of niet? Kick ass!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:30 schreef Timo20 het volgende:
nieuwe trailer ziet er weer erg goed uit. In het begin was ik wat huiverig voor deze film maar moet eerlijk bekennen dat ik steeds nieuwsgieriger begin te worden.
Laat maar komen zou ik zeggen
jep met Albaquote:
Laat ons hopen dat ze weer niet met enorme voorsprong het zwakste element van de hele film is, zoals in Sin City.quote:
Je bent de enige niet:quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kom net terug..
Wat een ongeinspireerde, niet grappige, verhaalloze film.
SFX zijn best kool op Mr Fantastic na... grappen zijn niet leuk..en de actie voorspelbaar...
quote:After all the fussing and fidgeting exerted in trying to nail just the right mix of comic book action, comedy and pathos, the movie emerges as a tone-deaf mishmash of underdeveloped characters, half-baked humour and unhatched plotting drenched in CGI overkill.
quote:Compared with the psychological probing and spiritual brooding of Batman Begins, Fantastic Four is proudly dumb, loud and inconsequential.
Ik wil hem nog steeds zien maar nu iets minder dan voorheen.quote:The really good superhero movies, like Superman, Spider-Man 2 and Batman Begins, leave Fantastic Four so far behind the movie should almost be ashamed to show itself in the same theatres
Zoals in alles dat ze doet. Alba zakt door de mand als actrice zodra ze een lettergreep probeert te uiten of een gezichtsuitdrukking aanneemt. Ik ken bomen die beter een dynamische, jonge vrouw dan zij zouden kunnen spelen.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Laat ons hopen dat ze weer niet met enorme voorsprong het zwakste element van de hele film is, zoals in Sin City.
treebeard????quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik ken bomen die beter een dynamische, jonge vrouw dan zij zouden kunnen spelen.
bron: www.boxofficeguru.comquote:Super heroes took over theaters once again on Friday and gave the box office a chance of beating the current slump of 19 down weekends. Fox's Fantastic Four generated the third-best opening day of the year with an estimated $20.8M tally in its first day of release. Launching in 3,602 theaters, the Marvel Comics hit trailed only the $50M Thursday launch of Star Wars Episode III and the $21.3M Wednesday bow of War of the Worlds among 2005's blockbuster openings.
Ik heb ook nog nooit een comics aangeraakt, maar die films zijn duidelijk het bestequote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef Young_David het volgende:
Ik lees geen comics dus ik vergelijk films niet met de comics ... en Blade en Batman Begins heb ik nog nooit gezien
Blade?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:46 schreef Setambre het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een comics aangeraakt, maar die films zijn duidelijk het beste
Sin City was me even ontschoten, dat is ook een favoriet van mijquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Blade?
Persoonlijk vind ik Batman (de eerste van Tim Burton, de nieuwe heb ik nog niet gezien), the X-men en Spider-man de beste stripverfilmingen. Ik het de strips trouwens wel fanatiek gelezen.
Oh, in die categorie zit Sin City ook. Mmm, goede kans dat dat mijn nummer één gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:42 schreef victorinox het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is Reed Richards, het grootste genie op deze aardbodem, die heeft de structuur van het pak onderzocht en zelf een logootje gebreid van soortgelijk materiaal. In het begin zei hij al dat ie aan zoiets had gewerkt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:45 schreef victorinox het volgende:
Waar haalde Reed trouwens hun logo's vandaan, die zaten toch niet op hun kleding toen ze geraakt werden door die storm en zouden dus niet mee kunnen "transformeren" met hun krachten?*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
probleem is dat de relatie tussen Alicia en Ben helemaal niet is uitgediept. Probleem is dat het karakter Alica maar twee scenes had. Het heeft dan totaal geen impact als het toch niet de echte Alicia zou zijn, of dat ze dan voor Johnny zou kiezen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:57 schreef CJ het volgende:
Wel een verademing trouwens om een donkere Alicia Masters te gebruiken. Ongetwijfeld zal Johnny in deel 2 iets met Alicia krijgen waarna blijkt dat dit de echte Alicia helemaal niet is, maar een Skrull die het menselijk ras moet infiltreren. Dus mijn gok: de Skrull in deel 2 die Dr. Doom helpen.
Amerikaanse producten zijn niet altijd even hoogstaand, maar ik heb me prima vermaakt bij Sin City, Star Wars en Batman Begins. Het is alleen zo dat vanwege het zicht op veel geld elk idee uitgemolken wordt. Fantastic Four is daar een mooi voorbeeld van, maar het geldt voor veel comic book verfilmingen. Niet nadenken over een fatsoenlijk script, maar meteen in productie gooien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:56 schreef thajaxxer het volgende:
De hele Amerikaanse filmindustrie hangt van een trieste overdaad aan computereffecten aan elkaar, voor een goede film moet je tegenwoordig Chinese, Japanse, Spaanse, Franse, Engelse of wat voor cinema dan ook opzoeken. Hollywood is zichzelf aan het begraven.
en ook omdat het ook geen goeie film is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:35 schreef victorinox het volgende:
The Hitchhiker's Guide is voor een intelligenter publiek.
Zit jezelf alsjeblieft niet zo omhoog te praten...
Het komt gewoon door de absurde humor die erinzit dat mensen hem slecht beoordelen.
Het vervolg is al aangekondigdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:29 schreef pberends het volgende:
Schijtfilm. Jammer dat het een open einde heeft, zijn we nog niet van die ellende af, ze gaan vast een 2e deel maken. Film scoort alleen maar omdat Jessica Alba erin speelt, en daar komen de bekende rukkertjes natuurlijk bij bosjes op af. Film tracht ook grappig te zijn met van die lousy opmerkingen, maar slaat kant noch wal mis.
Alba-rukkertje 1 meldt zich.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |