Afijn, hier kun je al je vragen en kritiek kwijt over het (ontbreken van het) modereren, gesignaleerde dubbele topics, gewenste slotjes, aanpassingen in topictitels etc.
Voorstellen en ideeën ter verbetering van het forum zijn natuurlijk ook welkom.
Kan Hoe oud ben je en wat verdien jij?? dicht? Er lopen al uch topics over deze vraag.
beleggen in aandelen
[Centraal] Aandelen.......
wie doet er aan beleggen
geld terug (of niet) van de belasting
Aangifte 2002 gedaan: Wat betalen of krijg je?
Belastingdienst terug of betalen?
topics over je salaris
Hoe oud ben je en wat verdien jij??
Hoe is mijn salaris?
Wat verdien jij?
bijbaantjes, vakantiewerk
studentenbaantjes??
Wat is een leuke bijbaan?
Bijbaantje
Wat voor werk ga jij in de zomervakantie doen ?
Vakantiewerk
een goed cv
Hoe persoonlijk mag je in je CV zijn ?
goede cv ?
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 15-04-2003 15:50]
quote:Done. Thanx.
Op dinsdag 15 april 2003 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Kan Hoe oud ben je en wat verdien jij?? dicht? Er lopen al uch topics over deze vraag.
Ik zal proberen wat centrale topics te maken voor erg algemene zaken.
quote:Thanx, ik zal ze allemaal nalopen. Ik zie zelfs dat er nog meer dubbele topics zijn dan diegene die je hier aanhaalt. Ik geef toe dat dit forum ff opgeschoond moet worden en zal daar zo snel mogelijk mee beginnen.
Op dinsdag 15 april 2003 15:41 schreef k_man het volgende:
Dubbel
quote:Opgeschoon én bijgehouden.
Op dinsdag 15 april 2003 17:14 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Thanx, ik zal ze allemaal nalopen. Ik zie zelfs dat er nog meer dubbele topics zijn dan diegene die je hier aanhaalt. Ik geef toe dat dit forum ff opgeschoond moet worden en zal daar zo snel mogelijk mee beginnen.
Maar het wordt idd tijd er eens serieus werk van te maken.
quote:Dit forum is JUIST geschikt voor dit soort onderwerpen. Als je dingen wilt melden over deze onderwerpen, vooral doen!
Op donderdag 17 april 2003 14:44 schreef oYo het volgende:
't Zou leuk zijn indien dit forum wat meer serieuze inhoud zou krijgen. Naast geld-en werkzaken kan er ook best wel economie, beurs, valuta etc bij.
Over aandelen/beurs is al het een en ander te vinden in een aantal topics.
Daar zijn er inmiddels ook bosjes van nl.
waarom dicht? moet ie in een centraal topic? of is het vanwege de scheldpartijen? in het laatste geval zou ik liever hebben dat je hem zou opschonen, in het eerste geval vond ik ,in mijn specifieke geval een topic gerechtvaardigd was, omdat ik wel wat reacties wilde en niet dat ik na mijn post geen enkele reactie krijg.. (wat het grote risico is bij een centraal topic over DAT odw. )
quote:Wat is dan nog het nut van het centrale topic over wat een goed salaris is?
Op vrijdag 25 april 2003 21:49 schreef ToBe het volgende:
bhfh, ik heb hem opgeruimd, het was een zooitje, hij is nu weer open. Het was absoluut niet jouw fout. Hij is nu weer open.
quote:Centraal?
Op zaterdag 26 april 2003 10:15 schreef k_man het volgende:
Wat is dan nog het nut van het centrale topic over wat een goed salaris is?
quote:Ja, mijn fout. Bij nader inzien doelde ik op het 'Wat verdien jij?' topic. Dat is een wat andere invalshoek. De verwarring bij mij komt denk ik doordat, toen dat topic tot Centraal gepromoveerd werd, wel een aantal topics in de 'wat is een goed salaris voor...?' sfer gesloten is.
Op zondag 27 april 2003 10:57 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Centraal?
Dat topic moet ik dan ff gemist hebben.
Tevens nog wat andere topics gesloten, een topic [Centraal] gemaakt en de huisregels geupdate.
quote:Is al opgelost trouwens
Op donderdag 1 mei 2003 19:15 schreef Light het volgende:
Dubbel
Wie werkt er nog meer op 5 mei?
Wie moet er maandag wel/niet werken? [Bevrijdings]
Deze topics van Idi00t overlappen elkaar voor een groot deel en bovendien hadden we al:
[Centraal] Belastingaangifte 2002
Misschien ook maar een centraal BKR topic? en je niet tot je nek in de schulden steken...
quote:Goed idee. Beide trouwens.
Op dinsdag 6 mei 2003 03:02 schreef k_man het volgende:
Misschien ook maar een centraal BKR topic? en je niet tot je nek in de schulden steken...
quote:Er is geen *trommelt ongeduldig met de vingers op tafel*-smiley...
Op dinsdag 6 mei 2003 07:53 schreef Cynix ® het volgende:
Goed idee. Beide trouwens.
Ik kijk er vanmiddag even naar, moet nu werken om mijn eigen geldzaken op orde te houden.
Verder zijn er twee actieve topics over wie lid is van welke bond en waarom.
Ow, en is het nodig dat het 62e topic over het opstellen van een goed CV lang open blijft?
Kan dicht, want er was blijkbaar allang een deel IV (prematuur geopend) daar is de discussie nu al zoveel verder dat het openhouden van deel 3 alleen nog maar tot verwarring leidt.
[edit] al opgelost..
Geen idee wat Cynix en ToBe met die topics willen, zoveel kom ik hier niet. Maar ik post wel even in hun topic in admin dat je ze zoekt.
quote:Jah, zou handig zijn.
Op maandag 19 mei 2003 16:00 schreef YPPY het volgende:
Hoi k_man!Geen idee wat Cynix en ToBe met die topics willen, zoveel kom ik hier niet. Maar ik post wel even in hun topic in admin dat je ze zoekt.
quote:Ik zie dat je 'm al vakkundig dichtgegooid hebt.
Op vrijdag 16 mei 2003 21:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[Centraal] Beleggen & Aandelen Deel 3Kan dicht, want er was blijkbaar allang een deel IV (prematuur geopend) daar is de discussie nu al zoveel verder dat het openhouden van deel 3 alleen nog maar tot verwarring leidt.
[edit] al opgelost..
quote:Misschien ook maar een [Centraal] BKR-topic?
Op vrijdag 16 mei 2003 20:54 schreef k_man het volgende:
Er is geen *trommelt ongeduldig met de vingers op tafel*-smiley...(maar wel vier topics over BKR registratie).
quote:Bekijk ik zo ook even. Tijd voor een grote opruimactie. Punt is dat ik ook weer niet wil doorslaan naar alleen maar centrale topics.
Verder zijn er twee actieve topics over wie lid is van welke bond en waarom.Ow, en is het nodig dat het 62e topic over het opstellen van een goed CV lang open blijft?
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 03:02 schreef k_man het volgende:
Misschien ook maar een centraal BKR topic?
quote:Fijn dat je na 14 dagen dat ook bedenkt.
Op dinsdag 20 mei 2003 08:42 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien ook maar een [Centraal] BKR-topic?
quote:Daar komt het nu weer op neer. Hou dit forum nou gewoon eens een keer goed bij. Of zoek er iemand voor die wel de motivatie heeft.
Op dinsdag 20 mei 2003 08:42 schreef Cynix ® het volgende:
Tijd voor een grote opruimactie.
quote:En weer eentje: Vakantiebaantje
Op dinsdag 15 april 2003 15:41 schreef k_man het volgende:
bijbaantjes, vakantiewerk
studentenbaantjes??
Wat is een leuke bijbaan?
Bijbaantje
Wat voor werk ga jij in de zomervakantie doen ?
Vakantiewerk
quote:Tuurlijk wel! Ik kijk in al jouw topics.
Op vrijdag 23 mei 2003 19:52 schreef k_man het volgende:er kijkt hier echt nooit een mod hè?
quote:Wauw, een fan!
Op vrijdag 23 mei 2003 19:52 schreef YPPY het volgende:[..]
Tuurlijk wel! Ik kijk in al jouw topics.
![]()
Maar ToBe en Cynix laten het hier een beetje afweten.
zo gaat dat
Voorlopige aanslag??? Que???
Topics over belastingteruggave, -opgave en aanslag zijn er al meerdere.
werken in Duitsland of Belgie
Er is een recent topic over werken in het buitenland.
Partime baan, wat verdien je waar?
Is een centraal topic voor.
quote:Ach, iedereen wil een beetje aandacht voor zijn of haar vraag. Ik kan natuurlijk niet alles in een handjevol [Centrale] topics laten plaatsen. Maar er zijn er nu inmiddels een stuk of 10, voor de wel erg regelmatig voorkomende onderwerpen, waar vaak ook niet erg veel discussiemogelijkheden over zijn, zoals "Wat verdien jij?" of "Wat verdient een [...]?".
Op vrijdag 23 mei 2003 19:57 schreef k_man het volgende:
Maar ToBe en Cynix laten het hier een beetje afweten.
Misschien moeten er nog een paar bijkomen, vooral voor de tpyische "oneliner-topics" dus. Tip me gerust als je nog suggesties hebt, vergeet alleen niet dat er nog wel wat te discussiëren over moet blijven en dat niet elke vraag of opmerking over bijvoorbeeld [solliciteren] of [buitenland] altijd op één hoop geveegd kan worden.
quote:Niet alles kan op een hoop, maar wel veel meer dan nu.
Op zaterdag 14 juni 2003 12:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, iedereen wil een beetje aandacht voor zijn of haar vraag. Ik kan natuurlijk niet alles in een handjevol [Centrale] topics laten plaatsen. Maar er zijn er nu inmiddels een stuk of 10, voor de wel erg regelmatig voorkomende onderwerpen, waar vaak ook niet erg veel discussiemogelijkheden over zijn, zoals "Wat verdien jij?" of "Wat verdient een [...]?".Misschien moeten er nog een paar bijkomen, vooral voor de tpyische "oneliner-topics" dus. Tip me gerust als je nog suggesties hebt, vergeet alleen niet dat er nog wel wat te discussiëren over moet blijven en dat niet elke vraag of opmerking over bijvoorbeeld [solliciteren] of [buitenland] altijd op één hoop geveegd kan worden.
Zeg nou zelf, hoe veel topics moeten er zijn over het schrijven van een goede sollicitatiebrief, het voeren van een sollicitatiegesprek of het opstellen van een goed CV? De tips die je de één geeft, zullen net zo hard gelden voor de ander.
En dat doe je dus niet. Als je net je tips hebt gegeven in het topic van de ene TS, ga je dat niet een paar dagen later weer doen in het topic van de volgende. In die zin krijgt iemand waarschijnlijk juist meer aandacht dmv een centraal topic. Of in ieder geval meer bruikbare info.
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:48 schreef gelly het volgende:
Wil je wat duidelijk maken ? aken ? ken ? en ? n?
Het is al wel pijnlijk duidelijk dat de 'modjes' nooit in het Feedback topic kijken.
quote:Lekker belangrijk.
Op maandag 30 juni 2003 23:53 schreef k_man het volgende:[..]
Het is al wel pijnlijk duidelijk dat de 'modjes' nooit in het Feedback topic kijken.
Toch bedankt voor het aanstippen van de dubbele topics.
Geen intentieverklaring mogelijk?
Kan er eentje dicht? Het gaat in beide gevallen om hetzelfde probleem, van dezelfde TS.
quote:We hebben overlegd en het huidige BKR topic wordt tot [CENTRAAl] BKR topic gebombardeerd.
Op zaterdag 12 juli 2003 19:43 schreef ToBe het volgende:
Ik ga even kijken naar die 2 huizen kopen topics en zal met Cynix over de BKR overleggen. We komen hier later op terug.
En wéér een BKR-topic. Maar inmiddels is daar een centraal topic voor...
quote:Thnx voor het melden. We zijn beiden zeer beperkt aanwezig op het moment ivm vakantie, vandaar dat het wat langer kan duren.
Op maandag 28 juli 2003 14:09 schreef k_man het volgende:
BKR TIel negatieve melding >HypotheekEn wéér een BKR-topic. Maar inmiddels is daar een centraal topic voor...
Thema van dat topic is de vraag wat een startende HBO-schoolverlater verdient. Daar is al eerder een topic over geweest, als het er niet meerdere zijn. Bovendien is er nu het Centrale Wat Verdient Een...? topic.
quote:Thnx voor het melden! Ik zat al te twijfelen of ik hem op slot zou gooien, ben het uiteindelijk vergeten. Doe het gelijk.
Op dinsdag 12 augustus 2003 03:37 schreef k_man het volgende:
SalarisindicatieThema van dat topic is de vraag wat een startende HBO-schoolverlater verdient. Daar is al eerder een topic over geweest, als het er niet meerdere zijn. Bovendien is er nu het Centrale Wat Verdient Een...? topic.
quote:Idd, ik krijg die ook al cadeau
Op woensdag 13 augustus 2003 17:57 schreef pberends het volgende:
Ik heb een witte balk tussen de header en de index van W&G. niemand anders last vanbij andere subfora heb ik dat niet
quote:Cynix?
Op donderdag 14 augustus 2003 21:24 schreef Just-Dennis het volgende:
kan ik huur verlaging krijgen?!Niet echt wat he
quote:Contact ik heb het nog steeds
Op woensdag 13 augustus 2003 17:57 schreef pberends het volgende:
Ik heb een witte balk tussen de header en de index van W&G. niemand anders last vanbij andere subfora heb ik dat niet
quote:Kan je beter in het Feedback Forum posten. Wij als W&G mods kunnen daar niets aan doen.
Op donderdag 28 augustus 2003 12:16 schreef pberends het volgende:[..]
Contact ik heb het nog steeds
![]()
![]()
Als het goed is, heb je het over de plek waar de postbank reclame staat.
quote:ow vandaar. Dan maar geen reclame
Op donderdag 28 augustus 2003 12:46 schreef ToBe het volgende:[..]
Kan je beter in het Feedback Forum posten. Wij als W&G mods kunnen daar niets aan doen.
Als het goed is, heb je het over de plek waar de postbank reclame staat.
Duidelijke vraag, zeer veel gezeik...
Graag zie ik dit topic opgeschoond
quote:Je bent voor een deel ook zelf schuldig aan het vervuilen van het topic. Ik ga hem niet opschonen, het staat je vrij om hem te heropenen.
Op maandag 1 september 2003 18:59 schreef Conflict het volgende:
[Geldzaak] Wat koop jij van je laatste 5 euro?Duidelijke vraag, zeer veel gezeik...
Graag zie ik dit topic opgeschoond
Het is raar dat dat schijnbaar algemeen geaccepteerd is.
Ow ja... ik ben een moraalridder in dit opzicht en nee, ik doe dat soort dingen zelf niet. En jawel; ik ben er nog trots op ook.
quote:Het helpt misschien als je concrete topics aanhaalt.Je hebt wel gelijk trouwens.
Op vrijdag 5 september 2003 10:41 schreef ElisaB het volgende:
Er mag een hele hoop niet op Fok en de meeste dingen zijn terecht. Maar dat je wel gewoon tips mag uitwisselen om te frauderen, uitkeringsinstanties om de tuin te leiden en belasting te ontduiken, vind ik echt idioot.Het is raar dat dat schijnbaar algemeen geaccepteerd is.
Ow ja... ik ben een moraalridder in dit opzicht en nee, ik doe dat soort dingen zelf niet. En jawel; ik ben er nog trots op ook.
Persoonlijke note: ik ben het met je eens, het is ook not done
quote:Het is bij W&G schering en inslag. En dan met name: hoe onder belasting uit te komen, hoe iets vergoed te krijgen terwijl het niet verzekerd is, hoe een uitkering te krijgen terwijl je niet helemaal binnen de regels valt, etc.
Op vrijdag 5 september 2003 12:15 schreef k_man het volgende:
Het helpt misschien als je concrete topics aanhaalt.Je hebt wel gelijk trouwens.
quote:Ik weet niet of het toeneemt, maar het viel me vandaag ineens op dat het schijnbaar algemeen geaccepteerd is en door de mods / Fok ook wordt toegestaan.
Het neemt inderdaad de laatste tijd toe, en ik twijfel vaak wat er mee te doen, omdat er niet echt een richtlijn voor is. Ik zal met mijn duomod gaan overleggen en aan de hand daarvan een richtlijn gaan maken.
Ik kan me goed voorstellen dat het heel moeilijk is dáár lijn in te brengen; je wilt ook niet heiliger zijn dan de paus...
Misschien een leuk nieuw topic in W&G
quote:We zullen er vanaf nu ook beter op toezien dat iedereen zich hier aan houdt.
Wat mag hier in ieder geval niet:
Tenzij anders aangegeven wordt, gelden de regels zoals die in de standaardpolicy staan. Illegale zaken zijn iig niet toegestaan. Dat betekent dat het uitwisselen van tips en ervaringen en/of het oproepen tot belastingontduiking, uitkeringsfraude en andere vormen van fraude, oplichting of diefstal niet toegestaan zijn.
quote:Dankje, hij gaat dicht...
Op zaterdag 6 september 2003 17:07 schreef k_man het volgende:
BKR ToetsingDaar hadden we dus een centraal topic voor.
Er was al een topic over moberg in W&G, er is er ook eentje in OOG. Dus deze is een beetje overbodig.
quote:Hebbes,
Op dinsdag 9 september 2003 22:54 schreef k_man het volgende:
Bonus aanbieding, 440 halen 1 betalen!Er was al een topic over moberg in W&G, er is er ook eentje in OOG. Dus deze is een beetje overbodig.
sorry voor de vertraging...
quote:Het kan aan mijn zoekkwaliteiten liggen, maar kon geen centraal bijbaantjes topic vinden. Heb het vakantiebaantjes topic hernoemd zodat dat nu gebruikt kan worden.
Op donderdag 11 september 2003 21:24 schreef k_man het volgende:
Zijn die topics over bijbaantjes in Tilburg en Nieuwegein niet in conflict met het centrale topic over bij- en vakantiebaantjes?
Thnx voor het melden, heb beide topics verder gesloten.
quote:Ja, dat is wat ik bedoelde. Dank.
Op vrijdag 12 september 2003 17:20 schreef ToBe het volgende:[..]
Het kan aan mijn zoekkwaliteiten liggen, maar kon geen centraal bijbaantjes topic vinden. Heb het vakantiebaantjes topic hernoemd zodat dat nu gebruikt kan worden.
Thnx voor het melden, heb beide topics verder gesloten.
Maar weer eens een BKR-topc. Daar is dus een centraal topic voor.
Wel opvallend hoeveel mensen op Fok zich kennelijk diep in de schulden steken...
quote:Foto.
Op vrijdag 26 september 2003 01:58 schreef ElisaB het volgende:
En we zijn weer helemaal bijgewerkt
Nu wordt er voor ieder nieuwsberichtje een nieuw topic aangemaakt. Met enorme lappen tekst, waar nauwelijks op gereageerd wordt. Maar dat terzijde.
Eenmaal, andermaal? Oke, we doen het!
quote:Thnx!
Op vrijdag 3 oktober 2003 02:09 schreef k_man het volgende:
Werken in het buitenlandIs een centraal topic voor.
quote:Yeps, ik had het gezien, maar kon 'm zo snel niet vinden. Nu wel
Op vrijdag 3 oktober 2003 23:06 schreef k_man het volgende:
Inkomens grens ZiekenfondsEr bestaat al een ouder topic over precies hetzelfde.
ElisaB dit slaat werkelijk helemaal nergens op.
Ten eerste vraag ik wat mijn juridische positie is los gezien van het feit of ik het wil proberen of niet.
Tips heb ik niet nodig, ik ben zelf streetwise genoeg en net als jij ook ondernemer.
Ten 2e kom je met argumentatie aan in de discussie die nergens op slaat,(kassabon corrigeren) die ik derhalve ook ombuig en waarop je niet reageert. Het enige wat je doet is het topic dichtgooien.
Daarbij ga je me ook nog eens beschuldigen van willens en wetens de boel oplichten terwijl je ook daar geen bewijs voor hebt.
Het lijkt erop dat je dit soort van persoonlijk beschouwd, en dat is zéér zwak, en misbruik van mod-schap.
Je hebt gelijk in de zin dat inderdaad niet te lezen is dat je gaat proberen de boel te flessen. Ik heb de post aangepast. Excuses daarvoor.
Verder ben ik het niet helemaal met bovenstaande eens, maar dat hoeft waarschijnlijk ook niet Persoonlijk is het in elk geval niet.
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 06-10-2003 16:59]
quote:Ik heb gelezen wat je veranderd hebt maar het blijft een zwaktebod.
Op maandag 6 oktober 2003 16:12 schreef ElisaB het volgende:
Hi WaStEd,Je hebt gelijk in de zin dat inderdaad niet te lezen is dat je gaat proberen de boel te flessen. Ik heb de post aangepast. Excuses daarvoor.
Verder ben ik het niet helemaal met bovenstaande eens, maar dat hoeft waarschijnlijk ook niet
Persoonlijk is het in elk geval niet.
[Dit bericht is gewijzigd door WaStEd op 06-10-2003 20:21]
quote:Ik denk dat ik verder niet onduidelijk ben geweest. Feedback is geloof ik niet bedoeld voor dicussies na slotjes. Mocht je nog wat kwijtwillen, dan kun je me mailen.
Op maandag 6 oktober 2003 20:06 schreef WaStEd het volgende:
Ik heb gelezen wat je veranderd hebt maar het blijft een zwaktebod.
Je bent het niet met het bovenstaande eens. Vertel eens precies waar je het niet mee eens bent dan.
quote:Ik zeg nog één ding en dan zeg ik er helemaal niks meer over. Jij gooit een topic dicht met één argument. (het oplichten van een winkel hoort niet in W&G).
Op maandag 6 oktober 2003 23:38 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ik denk dat ik verder niet onduidelijk ben geweest. Feedback is geloof ik niet bedoeld voor dicussies na slotjes. Mocht je nog wat kwijtwillen, dan kun je me mailen.
quote:De beschuldiging was onterecht heb ik inderdaad gecorrigeerd (en daarvoor mijn verontschuldigingen gemaakt). Dit neemt niet weg dat het topic - dus zelfs zónder jouw vraag om tips tot fraude - toch een kant uit ging die in W&G niet is toegestaan. En dus blijft het topic gesloten.
Op dinsdag 7 oktober 2003 13:54 schreef WaStEd het volgende:
Ik zeg nog één ding en dan zeg ik er helemaal niks meer over. Jij gooit een topic dicht met één argument. (het oplichten van een winkel hoort niet in W&G).
Daarna trek je die beschuldiging in, dus ook je argument om het topic te sluiten.
Duidelijk? Zo niet, dan graag per mail verder.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:15 schreef SunChaser het volgende:
Wat kan jij zeuren zeg, ElisaB.
Ben ik goed in he!
quote:Ja hoor, al weken: Achmea Leaderboard op Werk & Geldzaken
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:44 schreef Fuxl het volgende:
Staat er hier altijd een banner
gaat dit niet ontzettend tegen de policy in?
Ontslagaanvraag en ziekmelden
Er wordt mijns inziens geinformeerd naar manieren om de boel op te lichten! Er is, zo blijkt uit dit bericht, helemaal geen sprake van een mogelijke ziekte, dan is het toch niet helemaal eerlijk Aangezien ToBe al in het topic is langsgeweest, neem ik aan dat dit wordt goedgekeurd. Waarom, ik heb altijd begrepen dat dit tegen de policy is
[Dit bericht is gewijzigd door miss_dynastie op 27-10-2003 17:01]
quote:Ik heb, samen met ElisaB, besloten om het topic open te laten, mede omdat er niet naar tips wordt gevraagd, maar gevraagd naar de werking van de regels.
Op maandag 27 oktober 2003 16:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Geachte modjes,gaat dit niet ontzettend tegen de policy in?
Ontslagaanvraag en ziekmeldenEr wordt mijns inziens geinformeerd naar manieren om de boel op te lichten! Er is, zo blijkt uit dit bericht, helemaal geen sprake van een mogelijke ziekte, dan is het toch niet helemaal eerlijk
Aangezien ToBe al in het topic is langsgeweest, neem ik aan dat dit wordt goedgekeurd. Waarom, ik heb altijd begrepen dat dit tegen de policy is
Als dat zo is zou ik gek zijn als me niet ook snel ziekmeld voor het ontslag is goedgekeurd
impliceert in mijn ogen -dus als gewone user- dat er sprake is van bedrog! TS zegt in feite: ik ben niet ziek, maar als de regels in dit geval zo zijn als ik denk dat ze zijn en jullie bevestigen dat, dan zal ik me alsnog ziekmelden. Dat is toch gewoon illegaal of ben ik nu gek
quote:De rest van het topic komt op mij meer over als verklaring van de regels en discussie over dat het belachelijk is om te doen. Om die reden gaat hij dus niet op slot. Als er alleen tips tot "fraude" gegeven zouden worden, zou het topic ook gesloten worden.
Op maandag 27 oktober 2003 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit zinnetjeAls dat zo is zou ik gek zijn als me niet ook snel ziekmeld voor het ontslag is goedgekeurd
impliceert in mijn ogen -dus als gewone user- dat er sprake is van bedrog! TS zegt in feite: ik ben niet ziek, maar als de regels in dit geval zo zijn als ik denk dat ze zijn en jullie bevestigen dat, dan zal ik me alsnog ziekmelden. Dat is toch gewoon illegaal of ben ik nu gek
quote:Geen enkel probleem. Jij bedankt voor het meedenken!
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ow, okee, dan snap ik het... het gaat dus ook om de aard van de reacties en die geven inderdaad geen tips tot fraude. Dankjewel voor je verklaring!
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Nee, drie dubbele topics over dit onderwerp is toch echt een beetje teveel van het goede
--------------------------------------------------------------------------------
tja, ligt er maar net aan hoe je het ziet he, er kunnen ook 10 topics over een auto gaan, 1 over de banden, 1 over de ramen, enz... begrijp je al waar ik heen wilt ?
vind je een beetje een waardeloze mod... of mag ik dat niet zeggen ?
denk toch echt dat dat topic heel duidelijk en dat de VRAAG die ik daar stelde ABSOLUUT anders was dan de andere 2 topics. of hou je er nou gewoon van topics te closen?
vroeg ik of iemand het bedrijf ACN kende ? vroeg ik naar meningen over ACN ????
nee, ik vroeg of mensen intresse hadden om daar nou ook aan mee te doen. leek me niet verstandig om dat midden in een topic te doen waar druk gediscuseerd werd over het hele bedrijf, wel een aparte topic waard.
als ik nou vroeg of mensen mee wouden gaan doen met wat PTL aanbied, (niet dat het hele bedrijf bestaat maar okey, gaat om JOU idee denk ik dan maar) zou je dat topic wel open laten omdat de naam anders is maar verder bedoel ik er precies hetzelfde mee ?
er staat zelfs duidelijk in wat woor reacties ik liever niet zie, een hele nette, duidelijke simpele topic waar niemand last van heeft lijkt mij als ze er niets te zoeken hebben.
owjah, jou antwoord "Nee, drie dubbele topics over dit onderwerp is toch echt een beetje teveel van het goede" klopt ook helemaal he.
waar zie jij in hemelsnaam 3 dezelfde onderwerpen als ik vragen mag, voor zover ik weet zijn het 3 onderwerpen die totaal verschillend zijn over 1 bedrijf. sorry dat ik geen intresse had om met een ander bedrijf in zee te gaan, anders had je het zeker weten laten staan of niet.
gaat dus over dit topic
ACN discussie geweest (gaande) intresse iemand ?
en zou deze graag weer open zien. omdat het dus heel serieus voor mij is en kijken of er andere ook serieus aan denken.
quote:Ja, ik begrijp waar je heenwilt. Maar inmiddels lopen er meerdere topics over MLM bedrijven of MLM als principe en ik zie niet in waarom je daar niet bij had kunnen aansluiten. Mijn eerste keus zou Netwerk marketing zijn.
Op donderdag 20 november 2003 16:21 schreef Ev3rQueST het volgende:
tja, ligt er maar net aan hoe je het ziet he, er kunnen ook 10 topics over een auto gaan, 1 over de banden, 1 over de ramen, enz... begrijp je al waar ik heen wilt ?
quote:Dat mag je rustig zeggen.
vind je een beetje een waardeloze mod... of mag ik dat niet zeggen ?
quote:Ik ben het niet met je eens. In Netwerk marketing wordt nagenoeg dezelfde vraag gesteld.
denk toch echt dat dat topic heel duidelijk en dat de VRAAG die ik daar stelde ABSOLUUT anders was dan de andere 2 topics.
quote:Ik beleef er geen genoegen aan. Maar als een topic dubbel is of tegen de policy in gaat, dan sluit ik 'm. Sim-pel.
of hou je er nou gewoon van topics te closen?
quote:Ja, dat is me duidelijk, maar dat topic is er dus al.
vroeg ik of iemand het bedrijf ACN kende ? vroeg ik naar meningen over ACN ???? nee, ik vroeg of mensen intresse hadden om daar nou ook aan mee te doen. leek me niet verstandig om dat midden in een topic te doen waar druk gediscuseerd werd over het hele bedrijf, wel een aparte topic waard.
quote:Dat zou afhangen van de strekking van de openingspost.
als ik nou vroeg of mensen mee wouden gaan doen met wat PTL aanbied, (niet dat het hele bedrijf bestaat maar okey, gaat om JOU idee denk ik dan maar) zou je dat topic wel open laten omdat de naam anders is maar verder bedoel ik er precies hetzelfde mee ?
quote:Ben ik met je eens. Heb ik ook niets over gezegd. Behalve dan dat er meerdere topic over lopen en nóg een erbij niet nodig is.
er staat zelfs duidelijk in wat woor reacties ik liever niet zie, een hele nette, duidelijke simpele topic waar niemand last van heeft lijkt mij als ze er niets te zoeken hebben.
quote:Netwerk marketing
owjah, jou antwoord "Nee, drie dubbele topics over dit onderwerp is toch echt een beetje teveel van het goede" klopt ook helemaal he.
waar zie jij in hemelsnaam 3 dezelfde onderwerpen als ik vragen mag, voor zover ik weet zijn het 3 onderwerpen die totaal verschillend zijn over 1 bedrijf. sorry dat ik geen intresse had om met een ander bedrijf in zee te gaan, anders had je het zeker weten laten staan of niet.
en dan ook nog wat meer bedrijfsspecifiek:
Wie kent het bedrijf ACN?
Werken vanuit huis, verdien zoveel je wilt!
MultiLevelMarketing
quote:Topic blijft dicht. Of anderen er serieus aan denken kun je in de bestaande topics lezen.
gaat dus over dit topicACN discussie geweest (gaande) intresse iemand ?
en zou deze graag weer open zien. omdat het dus heel serieus voor mij is en kijken of er andere ook serieus aan denken.
En dan tot slot: je bent altijd van harte uitgenodigd om in [Centraal] Feedback over het WGR forum om uitleg te vragen over de wijze van modden of de reden van edits of sluitingen. Maar dat mag ook gerust op een vriendelijke manier. Het hoeft echt niet zo verongelijkt als hier en in Nee, drie dubbele topics over dit onderwerp is toc .
mompelt iets over stroop en azijn
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 21-11-2003 13:58]
en dan heb je mischien ergens wel gelijk maar ze hebben verder niets met het hele ACN discussie gedeelte te maken want dat waren opzich 2 topics die op elkaar leken (kwa inhoud dan) maar ik doelde hier dus op iets anders.
ik kijk wel of ik met dezelfde vraag dan in het andere topic aan kan komen zetten maar kijk volgende x beter, want je weet zelf net zo goed dat die andere 2 topics waar je op doelde gewoon onterecht waren.
en waarom ik zo reageer zo nu en dan, mods gooien vaak topics dicht en dan komt er in veel gevallen ook een bijdehante opmerking bij en dat is de laatste post, is dan nogal iritant als je er zelf niets over kan zeggen.
quote:Ik ben blij dat jij weet hoe ik in elkaar steek, want soms weet ik het zelf niet eens...
Op vrijdag 21 november 2003 22:13 schreef Ev3rQueST het volgende:
tja, naja, gelukkig zijn we allemaal verschillend en ben het nog steeds niet met je eens, maar jij doelde in principe erop dat er al 2 topics liepen over ACN maar nu kom je opeens met 2 andere topics over mensen die het willen proberen. dat is niet hetgeen waar je het eerst over had maar haal je er nu dan bij, (je goed recht, maar kende die topics zelf niet eens)
FYI: dit waren wel degelijk de topics die ik bedoelde. En dat je ze niet kent neem ik je niet kwalijk, maar onder andere daarvoor is de optie 'zoeken' uitgevonden. Maar ik heb ze hier graag even voor je geplakt hoor. Geen dank daarvoor
quote:De combi van bovengenoemde topics lijken me zowel het MLM-principe in het algemeen, als een aantal bedrijven en de meningen daarover in het bijzonder, ruimschoots dekken.
en dan heb je mischien ergens wel gelijk maar ze hebben verder niets met het hele ACN discussie gedeelte te maken want dat waren opzich 2 topics die op elkaar leken (kwa inhoud dan) maar ik doelde hier dus op iets anders. ik kijk wel of ik met dezelfde vraag dan in het andere topic aan kan komen zetten
quote:
maar kijk volgende x beter, want je weet zelf net zo goed dat die andere 2 topics waar je op doelde gewoon onterecht waren.
quote:Dat doen mods inderdaad zo nu en dan misschien wel eens. Als je het er niet mee eens bent dan kun je dat in het FB gedeelte laten weten. En ik kan er best eens naast zitten, dus mocht je het gevoel hebben dat ik je tekort doe, dan lees ik dat daar graag. En anders, kun je altijd nog een mailtje sturen.
en waarom ik zo reageer zo nu en dan, mods gooien vaak topics dicht en dan komt er in veel gevallen ook een bijdehante opmerking bij en dat is de laatste post, is dan nogal iritant als je er zelf niets over kan zeggen.
Nou
quote:Ik zal het aan ToBe voorleggen. In het algemeen proberen we een wildgroei aan [centraal]-topics een beetje te voorkomen, omdat het er eigenlijk niet leuker op wordt... vinden wij... Of vinden jullie iets anders?
Op woensdag 26 november 2003 09:03 schreef bibi het volgende:
Het valt me toch wel op dat heel veel mensen vragen hebben over hun ziektekostenverzekering, kunnen we daar geen centraal topic over maken?
quote:Ook daar had ik al aan zitten denken. Het lijkt wel een beetje een hype deze week. Eerder was het me nooit zo opgevallen, maar de afgelopen twee weken loopt het storm met CC's
Op maandag 24 november 2003 22:39 schreef k_man het volgende:
Is het een idee iets te doen aan al die topics van mensen die een creditcard willen?
Ik zal ook dit even overleggen met ToBe
quote:Ik ben erg voor centrale topics voor veel voorkomende onderwerpen. Ik kom ook veel in TRV en daar werkt het buitengewoon goed.
Op woensdag 26 november 2003 11:04 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal het aan ToBe voorleggen. In het algemeen proberen we een wildgroei aan [centraal]-topics een beetje te voorkomen, omdat het er eigenlijk niet leuker op wordt... vinden wij... Of vinden jullie iets anders?
Nu reageer ik bijv nooit meer op topics over sollicitatiebrieven, want dan blijf je bezig. Het is voor een topicstarter ook niet fijn als er nauwelijks gereageerd wordt omdat een vraag al tien keer eerder gesteld is (en hij/zij zich daarvan niet bewust is).
quote:Duidelijk! We komen er op terug; beloofd!
Op woensdag 26 november 2003 13:41 schreef k_man het volgende:
Ik ben erg voor centrale topics voor veel voorkomende onderwerpen. Ik kom ook veel in TRV en daar werkt het buitengewoon goed.Nu reageer ik bijv nooit meer op topics over sollicitatiebrieven, want dan blijf je bezig. Het is voor een topicstarter ook niet fijn als er nauwelijks gereageerd wordt omdat een vraag al tien keer eerder gesteld is (en hij/zij zich daarvan niet bewust is).
quote:Done!
Op donderdag 27 november 2003 16:54 schreef Guusie het volgende:
€50.000 gewonnen?!!Mag dicht volgens TS
[Dit bericht is gewijzigd door Alicey op 29-11-2003 10:12]
quote:Fijn dat je het zelf even meldt...
Op zaterdag 29 november 2003 00:17 schreef Alicey het volgende:
never mind ik ben ook de rotste niet, dat schijnt highlander namelijk al te zijn
quote:antwoord te persoonlijk. niet van belang. niet voor niets weggehaald
Op zaterdag 29 november 2003 18:52 schreef ElisaB het volgende:[..]
Fijn dat je het zelf even meldt...
Verder nog iets (je had je post geedit voor ik 'm kon lezen...)
Nieuwe bedrijfskleding ziekenhuispersoneel MST
Ik dacht dat een topic over de kledinglijn in het MST wel redelijk W&G waardig was...
quote:WGR is redelijk serieus bedoeld. En er zijn zat plaatsen om luchtig te zijn. Dus.... if you don't mind...
Op zondag 30 november 2003 00:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom mijn topic dicht? Een beetje een "luchtig" topic moet toch best kunnen? Of moet alles maar zo saai zijn op W&GNieuwe bedrijfskleding ziekenhuispersoneel MST
Ik dacht dat een topic over de kledinglijn in het MST wel redelijk W&G waardig was...
thx
quote:Done!
Op zondag 30 november 2003 23:41 schreef ThaGerbil het volgende:
kan iemand de titel van mijn forum "Eisen i.v.m. met te late betaling WG" modden naar "Eisen van rente i.v.m. te late betaling WG"thx
ik stel gewoon de vraag wat de gang van zaken is als je verhuist, damn als het daar al voor op slot moet
quote:Je probeert eruit te krijgen dat je niet hoeft te betalen en hoe je dat kan voorkomen. Zoals in de faq staat zijn dit soort dingen in WGR niet gewenst.
Op maandag 1 december 2003 14:57 schreef MikeyMo het volgende:
Boete gekregen, maar ik verhuis binnenkortik stel gewoon de vraag wat de gang van zaken is als je verhuist, damn als het daar al voor op slot moet
quote:Dat betekent dat het uitwisselen van tips en ervaringen en/of het oproepen tot belastingontduiking, uitkeringsfraude en andere vormen van fraude, oplichting of diefstal niet toegestaan zijn.
Op maandag 1 december 2003 15:00 schreef ToBe het volgende:[..]
Je probeert eruit te krijgen dat je niet hoeft te betalen en hoe je dat kan voorkomen. Zoals in de faq staat zijn dit soort dingen in WGR niet gewenst.
aan deze criteria voldoet het topic niet , want er vind geen plaats van fraude plaats , geen oplichting , geen diefstal , het is gewoon het ontlopen van een boete. kortom topic kan weer open of je moet de regels aanpassen dat je ook geen boetes mag ontlopen
quote:ik vraag me enkel af wat de gevolgens zijn, zoals je wellicht heb gelezen zijn er mensen bekend met dit soort situaties. Als ik het kan ontlopen dan is het mooi meegenomen, niet dan is het jammer maar weet ik wel wat er gebeurt als ik het wel probeer.
Op maandag 1 december 2003 15:00 schreef ToBe het volgende:[..]
Je probeert eruit te krijgen dat je niet hoeft te betalen en hoe je dat kan voorkomen. Zoals in de faq staat zijn dit soort dingen in WGR niet gewenst.
Nogmaals: ik presenteer de situatie, en vraag gewoon openlijk af of ik die boete dan nog moet betalen.
quote:Ontlopen van boete die je gekregen hebt is niet legaal. Dus er is geen plaats voor in WGR.
Op maandag 1 december 2003 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
aan deze criteria voldoet het topic niet , want er vind geen plaats van fraude plaats , geen oplichting , geen diefstal , het is gewoon het ontlopen van een boete. kortom topic kan weer open of je moet de regels aanpassen dat je ook geen boetes mag ontlopen
quote:Ik overleg even met elisab maar rekene r niet teveel op dat ie open gaat.
Op maandag 1 december 2003 15:17 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik vraag me enkel af wat de gevolgens zijn, zoals je wellicht heb gelezen zijn er mensen bekend met dit soort situaties. Als ik het kan ontlopen dan is het mooi meegenomen, niet dan is het jammer maar weet ik wel wat er gebeurt als ik het wel probeer.
Nogmaals: ik presenteer de situatie, en vraag gewoon openlijk af of ik die boete dan nog moet betalen.
quote:zet het dan in de FAQ , dat het bewust ontlopen van boetes niet mogen
Op maandag 1 december 2003 15:46 schreef ToBe het volgende:[..]
Ontlopen van boete die je gekregen hebt is niet legaal. Dus er is geen plaats voor in WGR.
quote:verkeerde insteek om met iemand te overleggen , leg de vraag voor en zo ontstaat een discussie , niet bij voorbaat al zeggen van het mag niet en dan hopen dat ze je bijvalt
Op maandag 1 december 2003 15:47 schreef ToBe het volgende:[..]
Ik overleg even met elisab maar rekene r niet teveel op dat ie open gaat.
quote:Sorry, maar voor mij liggen ontduiken van belastingen en boetes redelijk dicht bij elkaar. Vandaar dat ik ze als hetzelfde behandel.
Op maandag 1 december 2003 15:49 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
zet het dan in de FAQ , dat het bewust ontlopen van boetes niet mogen
Ik zal de faq verduidelijken zodra ik wat meer tijd heb.
quote:Als duo werk je veel samen en zit je vaak op 1 lijn. Ik weet nu al wat ze hier van vindt, maar ik kan mij vergissen. Om die reden leg ik het aan haar voor.
Op maandag 1 december 2003 15:49 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
verkeerde insteek om met iemand te overleggen , leg de vraag voor en zo ontstaat een discussie , niet bij voorbaat al zeggen van het mag niet en dan hopen dat ze je bijvalt
quote:Nou, lijkt me duidelijk. Tips voor fraude (wat 'doen alsof niemand weet waar je bent gebleven om onder een terechte boete uit te komen' imho toch echt is) zijn niet de bedoeling van WGR.
Op maandag 1 december 2003 15:54 schreef ToBe het volgende:
Als duo werk je veel samen en zit je vaak op 1 lijn. Ik weet nu al wat ze hier van vindt, maar ik kan mij vergissen. Om die reden leg ik het aan haar voor.
Het was enkel de vraag hoe daarmee om te gaan,
quote:Ik lees toch duidelijk dat het je bedoeling is die niet te gaan betalen, met als constructie dat je doet of je onvindbaar bent. En dat is wmb no show.
Op maandag 1 december 2003 19:42 schreef MikeyMo het volgende:
dat is de situatie gewoon, ik verhuis en de boete komt aan op het oude adres.Het was enkel de vraag hoe daarmee om te gaan,
quote:Die is vol. (Maximum aantal posts).
Op zondag 7 december 2003 00:50 schreef stef1 het volgende:
waarom is het topic: "luchtverkeersleider.. wie nog meer ?" gesloten??Stef
quote:Open een deel 2
Op zondag 7 december 2003 01:03 schreef stef1 het volgende:
ok, wist niet dat er een max op stond, thanks voor snelle reply!!stef
Schoonmaakje anyone?
MM bannen voor offtopic gezeik buiten ONZ lijkt me wel gepast.
quote:Is al opgelost, geweldig subforum is het hier.
Op maandag 15 december 2003 15:17 schreef R2cksson het volgende:
Ik weet niet wat ik wil met mijn leven ;(.Schoonmaakje anyone?
MM bannen voor offtopic gezeik buiten ONZ lijkt me wel gepast.
quote:Maar vind je dan zelf dat je openings post en reacties meehelpen aan een serieus topic? Je reply's zijn al gauw fel, en gaat makkelijk mee in het off-topic gelul. Mensen die niet zo vaak in onzin komen vatten je reacties gauw verkeerd op, en mensen die vaak in onzin komen denken dat het topic niet serieus bedoeld is.
Op maandag 15 december 2003 15:38 schreef R2cksson het volgende:[..]
Is al opgelost, geweldig subforum is het hier.
.
quote:Ik wilde laten zien dat ik een beetje moeite had gedaan met het openen van mijn topic. Dat het dus niet zomaar een topic was dat volgespammed kon worden.
Op maandag 15 december 2003 15:42 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Maar vind je dan zelf dat je openings post en reacties meehelpen aan een serieus topic? Je reply's zijn al gauw fel, en gaat makkelijk mee in het off-topic gelul. Mensen die niet zo vaak in onzin komen vatten je reacties gauw verkeerd op, en mensen die vaak in onzin komen denken dat het topic niet serieus bedoeld is.
Dat daar een beetje "humor" of luchtig gebral instaat maakt het voor mij wat minder officieel. Dat het buiten ONZ is gepost wil toch al deels zeggen dat ik het serieus bedoel? Dat moet dan imo duidelijk genoeg zijn.
quote:Eigenlijk wel ja..
Op maandag 15 december 2003 16:06 schreef R2cksson het volgende:[..]
Ik wilde laten zien dat ik een beetje moeite had gedaan met het openen van mijn topic. Dat het dus niet zomaar een topic was dat volgespammed kon worden.
Dat daar een beetje "humor" of luchtig gebral instaat maakt het voor mij wat minder officieel. Dat het buiten ONZ is gepost wil toch al deels zeggen dat ik het serieus bedoel? Dat moet dan imo duidelijk genoeg zijn.
quote:Wat je zegt. Zum
Op donderdag 25 december 2003 00:36 schreef keeper het volgende:
Gezellige topictitel
.
quote:het is dan ook multi level marketing
Op zondag 28 december 2003 14:14 schreef Annastacia het volgende:
Het lijkt me verstandig om het topic over Piramidespelen te verwijderen! Piramidenspelen zijn nog altijd verboden in Nederland, en in dit topic worden allerlei "positieve" verhalen verspreid.Er wordt net gedaan alsof het geen piramidespel is.(Euphony)
andere naam voor hetzelfde beestje
quote:Zoals ik ook al in het topic schreef: bij mijn weten is er niets illegaals aan. Heb je een bron waar te lezen is dat het verboden is in NL?
Op zondag 28 december 2003 14:14 schreef Annastacia het volgende:
Het lijkt me verstandig om het topic over Piramidespelen te verwijderen! Piramidenspelen zijn nog altijd verboden in Nederland, en in dit topic worden allerlei "positieve" verhalen verspreid.Er wordt net gedaan alsof het geen piramidespel is.(Euphony)
quote:Piramidespellen zijn expliciet bij wet verboden. Zie www.wetten.nl
Op zondag 28 december 2003 17:35 schreef ElisaB het volgende:[..]
Zoals ik ook al in het topic schreef: bij mijn weten is er niets illegaals aan. Heb je een bron waar te lezen is dat het verboden is in NL?
quote:
Artikel 1Behoudens het in Titel Va van deze wet bepaalde is het verboden:
a. gelegenheid te geven om mede te dingen naar prijzen of premies, indien de aanwijzing der winnaars geschiedt door enige kansbepaling waarop de deelnemers in het algemeen geen overwegende invloed kunnen uitoefenen, tenzij daarvoor ingevolge deze wet vergunning is verleend;
quote:Dat staat dus in de wet op de kansspelen.
Artikel 1a1. Onder een gelegenheid als bedoeld in artikel 1, onder a, wordt tevens begrepen het piramidespel.
2. Onder het piramidespel wordt verstaan een gelegenheid waarbij deelnemers een goed afgeven of een verplichting aangaan teneinde daaruit een voordeel te verwerven dat geheel of ten dele afhankelijk is van de afgifte van een goed of het aangaan van een verplichting door latere deelnemers.
quote:Op www.euphony.nl via Consultant zie ik oa:
Op zondag 28 december 2003 22:45 schreef ElisaB het volgende:
Yeps, vraag is alleen of het betreffende bedrijf een volledig piramidespel is...
quote:Dus inkomen dat afhankelijk is van na jou aangemelde deelnemers. Tevens staat er dat je moet proberen familie en vrienden lid te maken, dat was ook altijd bij piramidespelen. Over een inleg zie ik niets staan op de website, maar 't kan natuurlijk dat ze die info niet zo duidelijk zichtbaar neerzetten.
Het succes van onze onderneming steunt op mond-tot-mond reclame van tevreden klanten.
Euphony voert geen dure publiciteit : het uitgespaarde budget wordt geïnvesteerd in de beste voorwaarden voor de consument. Laat uw familie, vrienden en collega's ook goedkoper bellen !Iedereen gelooft een vriend, als die vertelt over kwalitatief goede producten tegen een aantrekkelijke prijs. Mond-tot-mond reclame, vooral van vrienden en familie, is de krachtigste en meest efficiënte vorm van publiciteit.
Werd jij betaald toen je over die film vertelde? Uiteraard niet! Vertel over Euphony’s diensten en ontvang voor elke nieuwe klant commissie.
Deze gerespecteerde vorm van marketing leidt snel tot resultaten. In 2001 betaalde Euphony in Verenigd Koninkrijk meer dan 10 miljoen euro uit aan haar zelfstandige Consultants!De Consultant krijgt een vergoeding voor elke nieuwe klant die dankzij z’n tussenkomst geactiveerd wordt voor de Euphony diensten. Word dus meteen klant, en laat vervolgens al je familieleden, vrienden en kennissen klant worden.
Commissies op gesprekken worden verdiend op basis van het telefoongebruik van jouw persoonlijke klanten en het telefoongebruik van de klanten in jouw team.
Met deze commissie bouw je een passief inkomen op, dat samen met het aantal klanten groeit.
Of dit geen piramidespel is kan ik niet met zekerheid zeggen, maar 't lijkt er wel heel sterk op.
Ik heb het topic in elk geval gesloten. Het was al een oud topic en we missen er niet veel aan denk ik (zie ook mijn sluitpost).
quote:Opgelost
Op maandag 29 december 2003 14:45 schreef Annastacia het volgende:
ik wilde net even wat artikelen neerzetten, maar ik zie dat het al gebeurd is.
Piramidespelen zetten niet neer dat ze zo'n spel zijn, anders zouden ze hun eigen glazen ingooien natuurlijk! In mijn studie heb ik al heel wat voorbeelden voorbij zien komen, vandaar dat ik zo'n spel van kilometers afstand al kan ruiken
quote:zie med. meneer voerbak zegt de eigenaar van het forum voor de kadi te willen sleuren
Op dinsdag 30 december 2003 20:22 schreef battlesickloner het volgende:
Waar is het CAD-telewerk topic gebleven ?
Financieel bijdragen om principes hoog te houden?
[Dit bericht is gewijzigd door Alicey op 30-12-2003 20:49]
quote:Mijnheer Voerbak heeft geen poot om op te staan juridisch, ik snap de omzichtigheid van Danny enerzijds , maar anderzijds zal fok een rechtszaak zonder enige twijfel winnen en als Voerbak een echte jurist zou raadplegen zou hem dat ook zeker gezegd worden het was gewoon bluf.... eigenlijk erg jammer dat er geweken wordt voor loze dreigementen, maar nogmaals kan ik het ook wel begrijpen aangezien FOK niet bepaald een bedrijf is waar veel mee verdiend wordt en het ook allemaal vrije tijd is dat erin wordt gestoken..
Op dinsdag 30 december 2003 20:30 schreef Alicey het volgende:[..]
zie med. meneer voerbak zegt de eigenaar van het forum voor de kadi te willen sleuren
quote:
Ir. A.R. Voerman
afdeling juridische zaken.
quote:je bent niet de enige
Op dinsdag 30 december 2003 20:44 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Mwahaha ik ben daar dus een keer geweest, momenteel lig ik toch in een zware deuk.
Dank u
Gooi maar dicht of helemaal weg. Aan dit soort reacties heb ik niets. Helaas is Fok! blijkbaar vooral een centrum voor mensen met een zeer beperkte hulpvaardigheid aan het worden, zodat je voor serieuze reacties niet meer terecht kunt. Ik zoek zelf wel verder.
[Dit bericht is gewijzigd door Just.an.Illusion op 05-01-2004 16:15]
quote:Tsja, wie de schoen past... Je trekt zelf ook behoorlijk van leer:
Op maandag 5 januari 2004 16:15 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Per 1/2/04 ontslagen, wie weet een leuke baan?Gooi maar dicht of helemaal weg. Aan dit soort reacties heb ik niets. Helaas is Fok! blijkbaar vooral een centrum voor mensen met een zeer beperkte hulpvaardigheid aan het worden, zodat je voor serieuze reacties niet meer terecht kunt. Ik zoek zelf wel verder.
quote:Maar goed; topic is dicht (overigens om een andere reden)
Ik vraag om een leuke baan op MBO+/HBO niveau, niet om een baan die elke VMBO-breezerslet van 16 kan doen.
quote:Natuurlijk mag je voor jezelf bést een baan met inhoud wensen en niemand zegt dat je bananen moet gaan sorteren.
Op maandag 5 januari 2004 16:33 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Dank je. En een beetje sarcasme is iets anders dan het verzieken van een topic. Ik mag toch best vragen om een baan met inhoud? Bananen sorteren zie ik gewoon niet zo zitten.
Ik zie eigenlijk niemand jouw topic verzieken. Tuurlijk zitten er een paar grappenmakers tussen, maar je kunt ook overdrijven. In elk geval: ik zie in jouw opmerking geen sarcasme, maar een neerkijken op mensen met de (in jouw ogen) 'mindere' banen. En wellicht ben ik niet de enige en als je dan direct zo van leer trekt, dan kun je de bal terugverwachten.
Nou ja. Opgelost zullen we maar zeggen
quote:Zeker weten!
Op woensdag 7 januari 2004 13:03 schreef bankrupcy het volgende:
Iets voor het centrale topic?
quote:Is wellicht een idee. Wat te denken van nog iets beter: "je recht als consument"
Op woensdag 7 januari 2004 15:44 schreef bankrupcy het volgende:
Ideetje: een [Centraal] Ruilen en Terugbrengen-topic. Het onderwerp komt zowat dagelijks terug. Zo snel veranderd de wet nu ook weer niet.
Ik maak even een mental note voor als ToBe weer terug is van zijn (best wel lekker lange) vakantie! Dan komen we er op terug!
quote:komop elisab, mag zelfs een klein grapje tussendoor al niet meer? of heeft het te maken met politieke correctheid?
- edit: gekheid verwijderd -
quote:Grapjes in topics die (desnoods zijdelings) gaan over buitenlanders / immigranten / allochtonen / gastarbeiders / niet-Nederlanders / etc, worden zsm verwijderd om te voorkomken dat het uitloopt op het zoveelste bash-topic.
Op woensdag 7 januari 2004 22:17 schreef Alicey het volgende:
komop elisab, mag zelfs een klein grapje tussendoor al niet meer? of heeft het te maken met politieke correctheid?
Er zijn onderdelen op Fok was zulke topics direct worden gesloten. Dat vind ik voor WGR een beetje overdreven, dus dan maar op de manier zoals hierboven beschreven staat.
Ik heb gewoon alle ongein verwijderd. Jouw opmerking was op zich niet schokkend, en als je goed hebt opgelet heb je kunnen zien dat er behoorlijk was weg is uit het topic.
quote:er wsa aardig wat weg inderdaad. maar moet werkelijk alles worden verwijderd wat een paar centimeter afwijkt? zo zit het in de echte wereld ook niet in elkaar toch
Op donderdag 8 januari 2004 14:01 schreef ElisaB het volgende:-edit woordje topic over het hoofd gezien-
Ik heb gewoon alle ongein verwijderd. Jouw opmerking was op zich niet schokkend, en als je goed hebt opgelet heb je kunnen zien dat er behoorlijk was weg is uit het topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Alicey op 08-01-2004 14:53]
quote:Het is dat of dit soort topics direct en bij voorbaat sluiten. Ik kies - zolang het leuk en te doen blijft - het liefst voor het eerste.
Op donderdag 8 januari 2004 14:43 schreef Alicey het volgende:
er wsa aardig wat weg inderdaad. maar moet werkelijk alles worden verwijderd wat een paar centimeter afwijkt? zo zit het in de echte wereld ook niet in elkaar toch
quote:je legt je zelf de beperking van a of b op, en stelt vervolgens dat je alleen a en b kunt kiezen. er is meer dan a of b en dat weet je zelf ook wel
Op donderdag 8 januari 2004 15:02 schreef ElisaB het volgende:[..]
Het is dat of dit soort topics direct en bij voorbaat sluiten. Ik kies - zolang het leuk en te doen blijft - het liefst voor het eerste.
quote:Ik weet dat jij overál verstand van hebt en heel graag het laatste woord wil, dus ik laat het bij het voorgaande. Maar ik wil je nog wel wat meegeven: wees vrij om willekeurig welke mod te vragen wat er geprobeerd is om dit soort topics leuk te houden voor iedereen. Neem bij voorkeur een mod die al heel wat langer meeloopt dan ondergetekende. Als je dan nog niet overtuigd bent, gebruik dan de search om op zoek te gaan naar de topics die precies hierover gaan.
Op donderdag 8 januari 2004 15:25 schreef Alicey het volgende:
je legt je zelf de beperking van a of b op, en stelt vervolgens dat je alleen a en b kunt kiezen. er is meer dan a of b en dat weet je zelf ook wel
Nou, succes ermee
quote:Ja, langsgekomen in diverse vormen...
Op donderdag 8 januari 2004 15:34 schreef bankrupcy het volgende:
Het onderwerp: "Een huis kopen + kosten van levensonderhoud" is ook al vaak langs gekomen. Jammer dat de search niet goed werkt. Enig idee wanneer dat opgelost gaat worden?
Wanneer de search weer goed werkt weet ik niet. Vraag het eens in FB of kijk eens in FB of MED; je zult de enige niet zijn die gemerkt heeft dat ie af en toe niet helemaal goed werkt.
quote:waaruit maak je dat eerste op? het tweede deel zit wellicht iets in
Op donderdag 8 januari 2004 17:57 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ik weet dat jij overál verstand van hebt en heel graag het laatste woord wil, dus ik laat het bij het voorgaande.
quote:ik zal er aan denken mocht ik me vervelen
Maar ik wil je nog wel wat meegeven: wees vrij om willekeurig welke mod te vragen wat er geprobeerd is om dit soort topics leuk te houden voor iedereen. Neem bij voorkeur een mod die al heel wat langer meeloopt dan ondergetekende. Als je dan nog niet overtuigd bent, gebruik dan de search om op zoek te gaan naar de topics die precies hierover gaan.Nou, succes ermee
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:12 schreef Alicey het volgende:
ik zal er aan denken mocht ik me vervelen
quote:We zullen het meenemen.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:23 schreef Annastacia het volgende:
Is het misschien niet handig om in een centraal topic in het kort de rechten uiteen te zetten van een consument bij een koopovereenkomst?
Er worden hier heel veel vragen over gesteld, en altijd zijn er fokkers die met de verkeerde adviezen komen. Mensen die een willekeurig artikel neerzetten, zonder uberhaupt te snappen wat het allemaal inhoudt. Ik ben elke keer bezig met het typen van precies dezelfde (juiste uiteraard) adviezen, en daar word ik onderhand wel een beetje moe van!
quote:Lijkt me een fijn plan
Op maandag 26 januari 2004 11:35 schreef bankrupcy het volgende:
Front International heeft nu 2 vervolgtopics. Eentje sluiten?
Op de verkeerde plaatst gepost, mag hij naar een plaats waar die beter past? nieuws of politiek?
quote:Het andere topic waar jij op doelt is geopend door 700MB en is specifiek voor Postbank vragen. Het nieuwe topic gaat alleen over het nieuwe product.
Op woensdag 4 februari 2004 20:11 schreef bbstreams het volgende:
slotje op dubbeltopic nieuwe internetbankieren bij Postbank
Ik denk dat ze prima naast elkaar kunnen bestaan, maar we kijken het gewoon nog even aan.
Dank je wel voor ut doorgeven!
quote:Omdat we geen vacaturesite zijn...
Op zaterdag 7 februari 2004 16:18 schreef Sjappie het volgende:
Waarom mag je geen werk aanbieden op FOK!, zoals in dit topic: Ik heb werk in de aanbieding!! ?
quote:Kleine aanvulling...
Op zondag 8 februari 2004 01:14 schreef ElisaB het volgende:[..]
Omdat we geen vacaturesite zijn...
Na overleg met FA's of betrokken mods, kan er toch besloten worden om het toe te staan. Zonder op of aanmerking zo'n topic plaatsen wordt gehonoreerd met een slotje.
quote:Klopt, maar waar heb jij zien staan dat wij nu wel een vacature site zijn?
Op zondag 8 februari 2004 10:37 schreef Sjappie het volgende:
In eerste instantie waren jullie ook geen vraag en aanbod site...
quote:Goed, dat van dat overleggen wist ik niet (stel je voor dat je voor ieder topic dat je opent eerst moet overleggen!) maar als ik het bij deze dan heel lief vraag, mag het topic dan weer open of mag ik het opnieuw openen?
Op zondag 8 februari 2004 09:24 schreef ToBe het volgende:[..]
Kleine aanvulling...
Na overleg met FA's of betrokken mods, kan er toch besloten worden om het toe te staan. Zonder op of aanmerking zo'n topic plaatsen wordt gehonoreerd met een slotje.
quote:Waar staat dan dat het niet mag?
Op zondag 8 februari 2004 10:40 schreef ToBe het volgende:[..]
Klopt, maar waar heb jij zien staan dat wij nu wel een vacature site zijn?
quote:Ik heb hem open gegooid. Ik heb de topictitel iets aangepast.
Op zondag 8 februari 2004 10:40 schreef vriendinnie het volgende:[..]
Goed, dat van dat overleggen wist ik niet (stel je voor dat je voor ieder topic dat je opent eerst moet overleggen!) maar als ik het bij deze dan heel lief vraag, mag het topic dan weer open of mag ik het opnieuw openen?
"[VAC] Mederwerker stomerij gezocht"
quote:Dat vroeg ik me gisteren ook af. Ik wil het best voor je navragen, maar ik heb zelf helemaal geen idee...
Op donderdag 12 februari 2004 15:55 schreef k_man het volgende:
Waarom zie ik in dit forum nog steeds een grote witte strook waar maanden geleden een banner stond?
quote:en dattem klopt niet
De moderators van dit forum zijn:Cynix ®:
- e-Mail: cynix@fok.nl
- MSN-messenger: cynix001@hotmail.comToBe:
- e-Mail: tobe@fok.nl
quote:Nopes, heb je helemaal gelijk in. We werken op dit moment aan de faq; de nieuwe is onderweg!
Op vrijdag 13 februari 2004 11:26 schreef Alicey het volgende:
en dattem klopt niet
quote:foei, een oppie die een bannerblocker heeft draaien, en zo inkomsten voor fok en co tegenhoud
Op donderdag 12 februari 2004 16:32 schreef ElisaB het volgende:[.over een banner die er niet meer zou zijn.]
Dat vroeg ik me gisteren ook af. Ik wil het best voor je navragen, maar ik heb zelf helemaal geen idee...
quote:lees ik eindelijk eens keer een faq is het de verkeerde
Op vrijdag 13 februari 2004 12:32 schreef ElisaB het volgende:[..]
Nopes, heb je helemaal gelijk in. We werken op dit moment aan de faq; de nieuwe is onderweg!
quote:Zou best kunnen, maar ik ben me van geen kwaad bewust
Op zondag 15 februari 2004 01:00 schreef frederik het volgende:
foei, een oppie die een bannerblocker heeft draaien, en zo inkomsten voor fok en co tegenhoud
quote:klinkt als fraude en is niet toegestaan in dit forum
Op zondag 15 februari 2004 21:05 schreef ElisaB het volgende:[..]
Zou best kunnen, maar ik ben me van geen kwaad bewust
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:09 schreef Alicey het volgende:
klinkt als fraude dommigheid en is niet toegestaan inherent in dit forum aan een blondje
quote:ben je blond? ook van nature?
Op zondag 15 februari 2004 21:11 schreef ElisaB het volgende:[..]
Fietswiel gejat - schade verhalen?
Je sluit de boel zomaar af, je las niet eens mijn op 1 na laatste post:
quote:Beetje overdreven dus om dit zomaar dicht te gooien.
Was maar een suggestie hoor (ook een beetje in een vlaag van woede getikt), ik weet nu al dat ik dat nooit zou doen. Want zo help je erg hard mee het systeem van fietsenhandel/jatten etc. nog verrotter te maken
quote:Moet wel, ik maak me er namelijk soms ook schuldig aan, ik heb het laatst even uitgetest, bannerblocker aan geeft die een mooi wit balkje, bannerblocker uit geeft die een banner weer. Persoonlijk vind ik de banner die bovenaan de pagina staat nog niet eens zo hinderlijk, maar uit bescherming tegen andere sites staat de blocker nog wel eens aan (aan vaak genoeg uit)
Op zondag 15 februari 2004 21:05 schreef ElisaB het volgende:[..]
Zou best kunnen, maar ik ben me van geen kwaad bewust
quote:Ik heb alles gelezen. Je OP was tegen de policy.
Op zondag 15 februari 2004 23:47 schreef Aventura het volgende:
ElisaB; je mag voortaan een topic ook even helemaal doorlezen voordat je hem als een kip zonder kop afsluit hoor!Fietswiel gejat - schade verhalen?
Je sluit de boel zomaar af, je las niet eens mijn op 1 na laatste post:
[..]Beetje overdreven dus om dit zomaar dicht te gooien.
quote:Je kan goed gelijk hebben, maar ik heb het in elk geval niet met opzet gedaan. De banner boven WGR stoorde mij helemaal niet. Ik vind het grote witte vlak vervelender
Op maandag 16 februari 2004 00:12 schreef frederik het volgende:
Moet wel, ik maak me er namelijk soms ook schuldig aan, ik heb het laatst even uitgetest, bannerblocker aan geeft die een mooi wit balkje, bannerblocker uit geeft die een banner weer. Persoonlijk vind ik de banner die bovenaan de pagina staat nog niet eens zo hinderlijk, maar uit bescherming tegen andere sites staat de blocker nog wel eens aan (aan vaak genoeg uit)
De reacties van nakbak in dit topic zijn niet geheel ontopic.
quote:Dat vond ik nou ook
Op dinsdag 17 februari 2004 23:18 schreef 700MB het volgende:
Nou, ook een keertje klikken dan maar...De reacties van nakbak in dit topic zijn niet geheel ontopic.
Omdat het plakken niet zo best werkt...quote:Op maandag 15 maart 2004 15:42 schreef Alicey het volgende:
waarom worden er plak-topics geschopt?
mijn pritt-stift wat doe jequote:Op maandag 15 maart 2004 18:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat het plakken niet zo best werkt...
is goed hoor, neem ik ook nog wel op mequote:Op donderdag 18 maart 2004 01:12 schreef ElisaB het volgende:
Aha, dus het ligt aan jouw pritt-stift. Blij dat we jou de schuld kunnen geven van dit onvolkomendheidje in Replique!
Nou, dat vind ik dan weer tof van jou!quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:01 schreef Alicey het volgende:
Is goed hoor, neem ik ook nog wel op me
quote:Op zondag 21 maart 2004 15:33 schreef frederik het volgende:
is er iemand topics aan het sluiten geweest net?
bij het beantwoorden van Wet Kopen Op Afstand zie ik opeens dat het topic gesloten is, terwijl er nog maar 7 pagina's zijn volgekletst.
Of is er sprake van een foutje in replique, dat er bij het posten iets verkeerd gegaan is?
Ben er al achter
waar er vroeger 250 posts zaten in 10 pagina's zitten er nu ongeveer 350 in 7 pagina's (mijn pagina lengte is van 25 naar 50 gegaan)
stom
ik ben immers ook de rotste niet (geloof dat highlander dat hier was oid)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik dan weer tof van jou!
(verkapte 'ej, blijf 'ns bovenaan plakken jij sticky-topic'!)
Nope, bij nadere beschouwing val je reuze meequote:Op maandag 22 maart 2004 20:11 schreef Alicey het volgende:
ik ben immers ook de rotste niet
Beetje balen dat ie telkens wegzakt. Met een beetje mazzel is het na de update van de forumsoftware gefixt. Zolang dat niet zo is moeten we af en toe een beetje slowchatten of schijnbaar nutteloos topic-kicken.quote:ik zal hem hooghouden
jij ook welquote:Op maandag 22 maart 2004 20:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, bij nadere beschouwing val je reuze mee
hihi maareh.. wanneer is die forumsoftware update?quote:[..]
Beetje balen dat ie telkens wegzakt. Met een beetje mazzel is het na de update van de forumsoftware gefixt. Zolang dat niet zo is moeten we af en toe een beetje slowchatten of schijnbaar nutteloos topic-kicken.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:58 schreef Alicey het volgende:
jij ook wel![]()
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Eerlijk gezegd begin ik er wel aan te wennen hoor. Beetje omhoogschoppen om de drie dagen; werkt prima.quote:hihi maareh.. wanneer is die forumsoftware update?
quote:Wat niet mag:
Pornografisch materiaal of links daarnaar.
Uit erotisch oogpunt genomen beeldtenissen van minderjarigen of links daarnaar (wettelijk momenteel jonger dan 16 jaar).
Geen materiaal van PEII (Playboy Enterprises International Inc.).
Geen hentai / pornografische manga / toonsex.
Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
Het plaatsen van al te onsmakelijke of gewelddadige foto's of tekeningen of links daarnaar.
Een licht-erotisch userplaatje mag, maar userplaatjes met pornografische of gewelddadige afbeeldingen zijn niet toegestaan. (Note: voor seksualiteit gelden iets andere regels mbt het gebruik van plaatjes. Voor de regels omtrent plaatjes in seksualiteit verwijzen we je door naar de FAQ van het Seksualiteit forum)
Racistische of discriminerende uitlatingen of links daarnaar.
Onnodig schokkend materiaal (bv. faces of death, rotten) of links daarnaar.
Het plaatsen van links naar illegale zaken als warez, mp3's, simlocks etc of links daarnaar.
Het gebruik van scripttalen en het linken naar zaken die op de computer van medegebruikers tot ongewenste effecten kunnen leiden.
ach, je kunt 100.000 dingen bedenken die hier niet mogen maar niet in de policy vermeld staan.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:44 schreef digitaLL het volgende:
Het topic criminele carriere werd gesloten op grond van welke policy regel ?
Huisregels: WGR [01-03-04]quote:Op zondag 28 maart 2004 22:44 schreef digitaLL het volgende:
Vlgs is er geen regel die het verbiedt.
illegale zaken als warez, mp3's, simlocks etc of links daarnaar
kwamen er immers niet in voor.
[..]
quote:Wat mag in ieder geval niet in WGR?
Tenzij anders aangegeven wordt, gelden de regels zoals die in de standaardpolicy staan. Illegale zaken zijn in ieder geval niet toegestaan. Dat betekent dat het uitwisselen van tips en ervaringen en/of het oproepen tot belastingontduiking, uitkeringsfraude en andere vormen van fraude, oplichting of diefstal niet toegestaan zijn.
Precies wat Light hier boven mij beschreef. Uiteraard is een topic als de jouwe niet toegestaan. Dat had je zelf ook kunnen bedenken.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:44 schreef digitaLL het volgende:
Vlgs is er geen regel die het verbiedt.
illegale zaken als warez, mp3's, simlocks etc of links daarnaar
kwamen er immers niet in voor.
[..]
En jij bent nog wel blondquote:Op maandag 29 maart 2004 10:58 schreef ElisaB het volgende:dat had ik zelfs kunnen bedenken....
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
het doet een beetje vermoeden alsof je forumgebruikers erg mondig zijn enzoquote:[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Eerlijk gezegd begin ik er wel aan te wennen hoor. Beetje omhoogschoppen om de drie dagen; werkt prima.
Is toch ook zoquote:Op maandag 29 maart 2004 21:25 schreef Alicey het volgende:
het doet een beetje vermoeden alsof je forumgebruikers erg mondig zijn enzo
sommigen wel natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2004 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is toch ook zo
En jij bepaalt of iets wel of niet een flikker uitmaakt? Als je nou eens de huisregels van WGR door zou lezen, zou je zien dat illegale dingen niet toegestaan zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:51 schreef TimmyAsd het volgende:
<snip>
doet moet je zien te verdienen, en mij ook op een normale manier aansprekenquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:08 schreef ToBe het volgende:
Daarnaast verzoek ik je mij op een normale manier aan te spreken.
Ik heb je nergens op een niet normale manier aangesproken. Zoek maar na. Dus houd het fatsoenlijk.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
doet moet je zien te verdienen, en mij ook op een normale manier aanspreken
![]()
je zei: ik zei normaal reageren!quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:18 schreef ToBe het volgende:
[..]
Ik heb je nergens op een niet normale manier aangesproken. Zoek maar na. Dus houd het fatsoenlijk.
Erg jammer dat je slechts hier op in gaat en niet op de kern van de zaak.
Jij bent het hier die fout zit hoor, niet de rollen gaan omdraaien. Jij reageert op een manier die niet wenselijk is in WGR. Vandaar mijn niet reageren. Respect vraag ik nergens, fatsoen wel.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je zei: ik zei normaal reageren!
op zo'n manier waardoor je voor mij geen respect kan ontvangen![]()
jij kan misschien iets redelijker zijn, wat ik en met mij anderen zeiden was niet raar, gebeurd dagelijks en zijn gewoon goede tips.. dat jou maag daar niet tegen kan is jouw probleem, misschien iets om op te lossen... Respect vroeg je net nog trouwensquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:24 schreef ToBe het volgende:
[..]
Jij bent het hier die fout zit hoor, niet de rollen gaan omdraaien. Jij reageert op een manier die niet wenselijk is in WGR. Vandaar mijn niet reageren. Respect vraag ik nergens, fatsoen wel.
Maar het blijft jammer dat je hierover doorgaat ipv de kern van de zaak.
Dingen die niet legaal zijn, mogen niet gepost worden. Punt. Als die wel gepost zouden worden, dan komt FOK! in de problemen en daar heeft niemand baat bij.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
jij kan misschien iets redelijker zijn, wat ik en met mij anderen zeiden was niet raar, gebeurd dagelijks en zijn gewoon goede tips.. dat jou maag daar niet tegen kan is jouw probleem, misschien iets om op te lossen...
Lezen is niet je sterkste kwailiteit. Tot jij over respect begon had ik het woord nog nergens in de mond genomen. Ik vroeg, en vraag fatsoen, respect verwacht ik niet van je. Ik ken je niet, ik zal je zws ook nooit kennen en mede om die reden ben je wel een van de laatste personen waar ik op zit te wachten om respect van je te krijgen.quote:Respect vroeg je net nog trouwens![]()
Als alle illegale dingen blijven staan, dan is dat geen goede reclame voor FOK!. Dat schrikt mogelijke adverteerders af, en zou het bestaan kunnen bedreigen voor FOK!. Zonder FOK! kunnen users en mods hier niet eens plezier beleven. Ik denk dat jij een erg verkeerd beeld heb van moderators.quote:jammer dat je dat niet in kan zien, het enige wat je kan is regeltjes exact naleven, en zo users teleurstellen/hun plezier weghalen.. erg jammer.. en als je goed las, ging ik wel degelijk ontopic door...
ik denk dat mijn beeld vaak nog klopt ookquote:Op vrijdag 2 april 2004 12:34 schreef ToBe het volgende:
Ik denk dat jij een erg verkeerd beeld heb van moderators.
Makkelijke oneliner. Inhoudelijk reageren kan je schijnbaar niet. Zullen we deze discussie maar staken?quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ik denk dat mijn beeld vaak nog klopt ook
ik heb mijn zegje gedaan.. jullie moderators zouden soms wat breder kunnen en mogen kijken..quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:36 schreef ToBe het volgende:
[..]
Makkelijke oneliner. Inhoudelijk reageren kan je schijnbaar niet. Zullen we deze discussie maar staken?
Jammer dat je dan niet inhoudelijk verder wilt gaan.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ik heb mijn zegje gedaan.. jullie moderators zouden soms wat breder kunnen en mogen kijken..
* kijkt naar elisabquote:Op maandag 29 maart 2004 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is toch ook zo
en we doen gewoon nog een keer voor reddende engel spelenquote:Op zondag 4 april 2004 21:18 schreef ElisaB het volgende:
Fijn dat je eraan hebt gedacht; we zouden ons mooie feedback-topic tenslotte niet willen verliezen
VT is gewoon voorlopige teruggave. Niks maandelijks aan. Je krijgt altijd eerst je voorlopige teruggave en daarna de definitieve.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Misschien kan een van de modjes de topictitel even aan passen van [centaal] Wie heeft zijn VT al binnen?
VT is de maandelijkse Voorlopige Teruggave en hier wordt iets anders bedoeld.
Misschien iets van: Wie heeft zijn Belastingteruggave 2003 al binnen?
Ok, maar dan nog denken de meeste mensen bij VT toch aan de VT die je krijgt als je het VT formulier invult en niet de belasting teruggave over het vorig jaar.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
VT is gewoon voorlopige teruggave. Niks maandelijks aan. Je krijgt altijd eerst je voorlopige teruggave en daarna de definitieve.
Mja, ik kan me voorstellen dat je daar aan denkt. Bij mij persoonlijk iig niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, maar dan nog denken de meeste mensen bij VT toch aan de VT die je krijgt als je het VT formulier invult en niet de belasting teruggave over het vorig jaar.
Dat moet je toch met me eens zijn?
Ben ik ook eens een keertje snel zeg...quote:Op maandag 19 april 2004 23:47 schreef frederik het volgende:
ElisaB, je was met het sluiten van Brief naar Turkije, hoe frankeren? iets te vlug denk ik, er is door een poster namelijk een heel stuk gepost over de tarieven, echter dat waren de tarieven voor buiten europa. Als die poster zelf iets beter gekeken had dan had die kunnen zien dat TPG-Post turkije ziet als europa (ook het aziatische deel).
Als TS dus op die grote post afgaat plakt die teveel zegels
Ok.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
huizen prijzen gezakt vanaf 1999
kan dicht, anders zit ik in 2 topics over hetzelfde te praten, is wat onoverzichtelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |