abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12251314
Ik heb enige tijd geleden hetzelfde meegemaakt. Pakje ontvangen en niets besteld. FRONT zegt: "... natuurlijk hebben we uw handtekening niet, want wij handelen via internet".

Onzin dus. Er is GEEN koopovereenkomst gesloten tussen mij en FRONT.

Ik heb de consumentenbond gebeld en zij geven het advies: eenmaal een brief sturen waarin je aangeeft dat je ongewenste zending hebt ontvangen en die NIET behoeft te betalen noch te retourneren. Dat staat nu eenmaal in het burgerlijk wetboek.

Dreigen met inkassokosten etc.? Niet van schrikken, ze kunnen namelijk niets. Wat denk jij dat een rechter zal zeggen als er een zaak voorkomt waar allerlei consumentenorganisaties al honderden klachten van hebben ontvangen? FRONT heeft geen koopovereenkomst en kan dus niets maken... en wie mijn adres heeft opgegeven weet ik niet, ik woon niet eens in Nederland.

woensdag 6 augustus 2003 @ 09:56:51 #2
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_12251360
Doet eens even zoeken. 15 topics hieronder in W&G staan al uitgebreide verhalen over dat front, incl hun naamswijziging.
pi_12286546
Zelfde gehad, ik zou introductiepakketje besteld moeten hebben via het internet. Of ze zijn aan mijn gegevens gekomen of een of andere eikel heeft me daarvoor aangemeld. Dus heb er nooit wat besteld en laat staan ontvangen. Krijg ik even later een acceptgiro opgesturrd of ik circa 4,50 euro wou betalen.
Ik heb hier dus verder geen aandacht aan geschonken. Vorige maand dus een aanmaning van een incassobureau Intrum Justitia gekregen, alleen de naam al.
Of ik dan even tegen de 60 euro wou dokken. Heb ik ze een aangetekende brief verstuurd met uitleg, krijg ik een week later een tweede aanmaning, ik had 5 dagen de tijd om te betalen, anders zouden ze het voor het gerecht brengen.
Consumentenbond opgebeld, kreeg het advies om ze een aangetekende brief met de desbetreffende aanmaning op te sturen.
Paar week geleden gedaan en ik heb nog steeds geen antwoord, ga er ook niet vanuit dat ik dit krijg.
Maar al met al is het een onprofessioneel bedrijf als je het mij vraagt.
pi_12296501
Front International Hier is er al een topic over. Deze gaat op slot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')