nee ik woon in een superruim helemaal gerenoveerd 4kamer appartement in de bossen en vlak bij het centrum van stad met een schitterend vrij uitzicht op 9 hoog en 2 balkons.. veel meer als 60.000 euro zal het niet opleveren..quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:01 schreef MarkyB het volgende:
Je woont gewoon in een krot.
dat zal het geval zijn denk ik, ik heb ook gewoon meteen betaald wat hun vroegen , omdat ik geen zin had te onderhandelen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:03 schreef ArnoKlaassen het volgende:
De prijzen zijn gestegen. het kan echter wel zo zijn dat jij toen veel te veel hebt betaald voor het huis.
Voor appartement prijzen ligt het vaak anders ja, daar is de stijging niet zo hard als voor een gewoon huis.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
nee ik woon in een superruim helemaal gerenoveerd 4kamer appartement in de bossen en vlak bij het centrum van stad met een schitterend vrij uitzicht op 9 hoog en 2 balkons.. veel meer als 60.000 euro zal het niet opleveren..
ja ik had toen een huis moeten kopen ipv een appartement..quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:05 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
Voor appartement prijzen ligt het vaak anders ja, daar is de stijging niet zo hard als voor een gewoon huis.
65.000 euro..quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:06 schreef 20Cent het volgende:
wat heb je er voor betaald dan?
hoezo? ik vind het een hoop geld voor een 4 kamer flatje van slechts 100 m²quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:08 schreef kasper het volgende:
Woon je in oost Groningen ofzo?
Of in de Achterhoek?
ik ga emigrerenquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:12 schreef kasper het volgende:
Trouwens, waarom wil je verhuizen?
Ga je samenwonen ofzo?
In omgeving Utrecht betaal je al zo 130 tot 145.000 EUR voor een 4 kamer flatquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
hoezo? ik vind het een hoop geld voor een 4 kamer flatje van slechts 100 m²
Wanneer je er 60.000 voor wilt hebben zou ik hem wel wat hoger aanbieden..quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
65.000 euro..(in 1999) en het gaat te koop staan voor 60.000 waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik ga emigreren
ja maar dan raak ik hem nooit kwijt en ik ga niet onderhandelen, als ik hem te koop heb is het een vaste prijs.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:14 schreef nappel het volgende:
[..]
Wanneer je er 60.000 voor wilt hebben zou ik hem wel wat hoger aanbieden..
..anderen willen wel graag onderhandelen nl.
de prijs van een huis dat in de verkoop staat is toch meestal hoger dan de werkelijke taxatie. Je moet er toch vanuit gaan dat de kopers gaan onderhandelen en dat je er na die onderhandelingen er nog wat van overhoudquote:Op woensdag 5 mei 2004 12:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
65.000 euro..(in 1999) en het gaat te koop staan voor 60.000 waarschijnlijk.
zonder onderhandelen kom je er niet....dan kan het nog jaren duren voordat je hem kwijt bent (en dan wel onder de vraagprijs)quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ja maar dan raak ik hem nooit kwijt en ik ga niet onderhandelen, als ik hem te koop heb is het een vaste prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |