SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Your beauty never ever scared me.
Ik vind De Speld vaak wel leuk.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
De speld he. Die heeft soms echt geniale berichten
Ja maar geniaal is wel een tandje hoger dan leuk...quote:
Ik kan ook gewoon een YouTube video met het Wilhelmus aanzetten.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als NatteKat zich in voetjebal geïnteresseerd had, had ie vandaag voor de tweede keer het Wilhelmus gehoord
Ja oke.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja maar geniaal is wel een tandje hoger dan leuk...
maar dan moet je wel de pleeknop vindenquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon een YouTube video met het Wilhelmus aanzetten.
maar je kan geniale berichten ook leuk vindenquote:Op zondag 4 oktober 2026 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja maar geniaal is wel een tandje hoger dan leuk...
quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar je kan geniale berichten ook leuk vinden
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Neequote:
Wat hebben se nu goor leuks dan?quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
waarom moet het nu weer goor zijn?quote:
Essie is stiekem een viespeukjequote:
Wanneer ik er zin in hebquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:02 schreef Ama het volgende:
@:ltvdk wanneer kunnen we foto verslag verwachten?
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:37 schreef maily het volgende:
@:Ama
De crompoucedubaibolgurk, is die wel zo lekker?
hoezo stiekem..quote:
Grmbl moet nog douchenquote:
Hehehequote:
Ssssstquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
hoezo stiekem..
Je hebt haar kennelijk niet op OnlyFans
Nee ik ben gewoon een nette jongenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
hoezo stiekem..
Je hebt haar kennelijk niet op OnlyFans
quote:
Mss heb je een lintwormquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Ja verdorie, nog steeds honger
Dan maar zo een boterham smeren.
Is raaaaarquote:
Ik heb het niet bedachtquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is raaaaar
En de naam ook
Afgeleid van ik neem aan 'foid'. Zo'n achterlijke incelterm
Ik ken alleen die schimmige haak en brei kanalen van d'rquote:
Je hebt toch een slot op de voordeur?quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
Als je dan even een paar dagen niet thuis geweest bent, is het stiekem toch weer een beetje een opluchting dat er niet ingebroken is.
Er is ooit bij ons ingebroken. Lang geleden. Andere woning. Sindsdien zit het toch altijd in m'n achterhoofd als ik weg ben.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt toch een slot op de voordeur?
Toch wel handig dat ze in het hiernamaals ook gewoon internet hebben danquote:
Oh dat heb ik eigenlijk nooit. Maar goed ik heb hier ook bijzonder weinig liggen wat mensen willen jatten.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
Als je dan even een paar dagen niet thuis geweest bent, is het stiekem toch weer een beetje een opluchting dat er niet ingebroken is.
Draconia Malfoyquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk wat in plaats daarvan
Ja die zijn niet helemaal in de haakquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken alleen die schimmige haak en brei kanalen van d'r
RIP Zwabquote:
ze naait ookquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken alleen die schimmige haak en brei kanalen van d'r
Ohnoesquote:
Ik deed m'n best. Maar het was niet goed genoeg.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OhnoesRip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
Participatietrofee voor jou! En een ballon!quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik deed m'n best. Maar het was niet goed genoeg.
ik zit zo in het midden van een flat dat ik mij over inbraak eigenlijk weinig zorgen maak, je bent zo 5 minuten bezig om beneden te komen, tenzij je een verhuislift gebruiktquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat heb ik eigenlijk nooit. Maar goed ik heb hier ook bijzonder weinig liggen wat mensen willen jatten.
quote:
omdat de parkeerplaatsen te klein zijnquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Waarom kopen mensen auto's die groter zijn dan hun parkeerplaats.
Kleine pielemuisjes denk ik. Grotere autos is al jaren een trend. Helaas, want ik vind het behoorlijk zinloos gezien het wegennetwerk en parkeermogelijkheden in Europa. Tis hier niet een mall in suburban US.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Auto's zijn ook wel groter geworden.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kleine pielemuisjes denk ik. Grotere autos is al jaren een trend. Helaas, want ik vind het behoorlijk zinloos gezien het wegennetwerk en parkeermogelijkheden in Europa. Tis hier niet een mall in suburban US.
Klopt, maar een goede reden ervoor kan ik niet echt vindenquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Auto's zijn ook wel groter geworden.
Mensen willen een grotere en hogere auto want dat voelt veiliger / stoerder.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt, maar een goede reden ervoor kan ik niet echt vinden
comfort?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt, maar een goede reden ervoor kan ik niet echt vinden
Het zijn geen SUV's ofzo. Maar gewoon een dikke Audi. En verderop hebben twee mensen dezelfde BMW (of het is hetzelfde adres) en die puilen ook uit hun vakken. En ik heb gelukkig een gebakje maar durf niet eens wat groters te nemen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kleine pielemuisjes denk ik. Grotere autos is al jaren een trend. Helaas, want ik vind het behoorlijk zinloos gezien het wegennetwerk en parkeermogelijkheden in Europa. Tis hier niet een mall in suburban US.
Compensatiedrang.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Straks iedereen in een vrachtwagen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen willen een grotere en hogere auto want dat voelt veiliger / stoerder.
Iedereen rijdt in een hogere grotere auto dus om je veiliger / stoerder te voelen moet je een nog hogere grotere auto kopen.
Zo'n Amerikaanse.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks iedereen in een vrachtwagen.
Is dat niet gewoon omdat je te skeer bent?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom rijd ik een kleine auto.
Nee.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon omdat je te skeer bent?
Ja, dat probeer ik ook, maar die gelooft mij niet.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 23:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
@:nattekat @:dr_flash en Zwabber.. Namen uit het verleden, leuk dat jullie hier nog rondhangen
Heyyyy.quote:Op zondag 4 oktober 2026 23:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
@:nattekat @:dr_flash en Zwabber.. Namen uit het verleden, leuk dat jullie hier nog rondhangen
Ja dat zou wel eens kunnen.. Komt in ieder geval bekend voorquote:Op zondag 4 oktober 2026 23:31 schreef maily het volgende:
[..]
Had jij niet als onderschrift "gebrijp je" oid?
Aren't we allquote:Op zondag 4 oktober 2026 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heyyyy.
Ben ook een tijdje weggeweest. Maar blijkbaar ben ik hopeloos. En zo doende
Van Bommel.quote:Op zondag 4 oktober 2026 23:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja dat zou wel eens kunnen.. Komt in ieder geval bekend voor
Ik wil een bordeaux rode Aston Martin DB4 cabrio. Dies niet groot. Precies groot genoeg voor mijn ego.quote:
Ik zag nog niks leuks vandaag. Kijk binnenkort wel weer.quote:Op maandag 5 oktober 2026 00:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil een bordeaux rode Aston Martin DB4 cabrio. Dies niet groot. Precies groot genoeg voor mijn ego.
Mja
quote:Op maandag 5 oktober 2026 00:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag nog niks leuks vandaag. Kijk binnenkort wel weer.
Nou kopen danquote:
quote:
Brb, even pinnen.quote:A 1962 Aston Martin DB4 convertible typically costs between $800,000 and $1.4 million, depending on its condition, rarity, and specific series.
Waar pin jij dollarsquote:
I have my methodsquote:
altijd vroeg op . Op maandag werk ik eerst een klein uurtje thuis voordat ik naar kantoor (hier in Zoetermeer) verkasquote:
verwacht helaas geen antwoord maar inderdaad gefeliciteerd @kwiwiquote:Op maandag 5 oktober 2026 06:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:kwiwi
@kwiwi jarigquote:Op maandag 5 oktober 2026 06:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:kwiwi
staat niet in de foqueville.nl kalenderquote:Op maandag 5 oktober 2026 07:38 schreef gianni61 het volgende:
al geeft het plaatje in de OP bij mij geen verjaardag aan
maar iemand wist het blijkbaar welquote:Op maandag 5 oktober 2026 07:39 schreef mschol het volgende:
[..]
staat niet in de foqueville.nl kalender
Vakantiegenotquote:
ja, Flesquote:Op maandag 5 oktober 2026 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar iemand wist het blijkbaar wel
Zoals het er nu voor staat ga ik de eerste meeting van de dag niet halenquote:Op maandag 5 oktober 2026 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindelijk op kantoor. Ik ben laat.
Terug naar huis dan maar.quote:Op maandag 5 oktober 2026 08:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat ga ik de eerste meeting van de dag niet halen
Dus kan erger.
quote:Op maandag 5 oktober 2026 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is weer genieten onderweg bij @:nattekat lees ik.
Duurt te lang. Ik sta hier al een tijdje.quote:Op maandag 5 oktober 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groetjes uit... ja, waar ben ik?
Iig een mooie lucht. Dat dan weer we.quote:Op maandag 5 oktober 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt me vaag bekend voor.quote:Op maandag 5 oktober 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boxtel zuidquote:Op maandag 5 oktober 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Via de weg.quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net bij Kralingen Rotterdam in gereden. Hoe de neuk ben ik daar terechtgekomen
met de autoquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net bij Kralingen Rotterdam in gereden. Hoe de neuk ben ik daar terechtgekomen
Te druk hoofd en een bromvliegquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel een beetje weinig. hoe komt dat?
quote:
Dit kan het allebei wel zijn... maar welke van de twee is het?quote:
hmm, die bromvlieg is wel makkelijk te verhelpen. een druk hoofd is meestal wat lastigerquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Te druk hoofd en een bromvlieg
Moeten ze maar niet zo vroeg beginnen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindelijk op kantoor. Ik ben laat.
Ik begin liever vroeger, zodat ik ook weer eerder weg kan.quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet zo vroeg beginnen.
Mijn idee.quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik begin liever vroeger, zodat ik ook weer eerder weg kan.
Ik had geen lenzen in en geen vliegenmepper ik heb lang als walter white met een handoek lopen zwaaienquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, die bromvlieg is wel makkelijk te verhelpen. een druk hoofd is meestal wat lastiger
ik was hier netjes om 6:45quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:35 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben een avondmens, dus zo laat mogelijk beginnen.
Was vandaag om 8.50 binnen. Vervolgens ruim 20 minuten bezig met allerlei updates van de laptop. Prima rustig begin van de maandagochtend
ik heb hier wel een beeld bijquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had geen lenzen in en geen vliegenmepper ik heb lang als walter white met een handoek lopen zwaaien
Ik zie er nu al tegenop dat ik vrijdag om 7.45 in de trein moet zitten en ik dus ongeveer 6.45 mijn bed uit moetquote:
Ja, dit.quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:53 schreef rival het volgende:
Ik haat vroeg opstaan voor werk maar ik haat tot laat doorwerken nog meer.![]()
Ik begin ergens tussen 07:30 en 08:30 meestal.
https://speld.nl/2024/12/(...)s-die-wel-zo-lekker/quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:11 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Koffie!!![]()
Mogguh en wtf is deze TT?![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had een grote Groffenkoek.
Ja, ik ga denk ik ook maar opstaan, koffie pakken ontbijten en de vakantietas uitpakkenquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:11 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Koffie!!![]()
Mogguh en wtf is deze TT?![]()
ik sla deze overquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:15 schreef Ama het volgende:
[..]
https://speld.nl/2024/12/(...)s-die-wel-zo-lekker/
Iets zegt me dat ze alsnog komt te overlijden maar dan in het ziekenhuis.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:19 schreef bitterbal het volgende:
die vrouw van de mislukte executie is nog steeds buiten bewustzijn. Benieuwd hoe dat afloopt
misschien het beste voor haar jaquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze alsnog komt te overlijden maar dan in het ziekenhuis.
Ik denk ook zo ietsquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze alsnog komt te overlijden maar dan in het ziekenhuis.
Na dat denk ik niet.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:22 schreef bitterbal het volgende:
zie het zo gebeuren dat ze er zonder schade van af komt ze het weer gaan doen
Ergens wel maar een ziekenhuis is er niet om mensen te doden maar om te helpen dus dat ze haar nu proberen te helpen is wel logisch.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:23 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk wel absurd; ze proberen haar te vermoorden, dat mislukt en nu proberen ze haar in leven te houden om haar dan weer te vermoorden als dat dan mag
En dan krijgt ze straks nog een rekening voor de verleende zorg.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ergens wel maar een ziekenhuis is er niet om mensen te doden maar om te helpen dus dat ze haar nu proberen te helpen is wel logisch.
Met een hoop pijn en ellende!quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:19 schreef bitterbal het volgende:
die vrouw van de mislukte executie is nog steeds buiten bewustzijn. Benieuwd hoe dat afloopt
En terecht.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan krijgt ze straks nog een rekening voor de verleende zorg.
quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:22 schreef bitterbal het volgende:
zie het zo gebeuren dat ze er zonder schade van af komt ze het weer gaan doen
quote:
Ik betwijfel het een beetje eerlijk gezegd want het is niet haar schuld dat dat spul door haar hele lichaam is gegaan ipv alleen in haar bloed.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan krijgt ze straks nog een rekening voor de verleende zorg.
dat mis ik niet hequote:Op maandag 5 oktober 2026 10:28 schreef Ama het volgende:
18.5 in de woonkamer. Met dit tempo gaat de verwarming voor het weekend aan.
De details van wat Pike haar slachtoffer heeft aangedaan:quote:
ja i know. Maar ben gewoon tegen de doodstrafquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
De details van wat Pike haar slachtoffer heeft aangedaan:
In januari 1995 lokten de 18-jarige Pike, haar 17-jarige vriend Tadaryl Shipp en een andere klasgenoot Slemmer naar een afgelegen, bosrijk gebied op de landbouwcampus van de Universiteit van Tennessee. Dit deden ze onder het valse voorwendsel dat ze samen wiet wilden roken en de strijdbijl wilden begraven.
Pike had het op Slemmer gemunt uit jaloezie, omdat ze dacht dat Slemmer haar vriend probeerde in te pikken.
• De marteling: Eenmaal in het bos vielen Pike en Shipp Slemmer aan. Ze sneden en staken haar herhaaldelijk over haar hele lichaam met een stanleymes. Slemmer werd ongeveer 30 minuten lang getreiterd en gemarteld terwijl ze smeekte om haar leven.
• Het pentagram: Tijdens de mishandeling werd er met opzet een satanisch pentagram (een vijfpuntige ster) in de borst van Slemmer gekerfd.
• De fatale klappen & trofee: Pike bracht Slemmer uiteindelijk om het leven door haar schedel te verbrijzelen met een stuk asfalt. Pike sloeg herhaaldelijk op Slemmers hoofd in. De klappen waren zo hard dat er een stuk van Slemmers schedel afbrak. Pike nam dat stuk schedel mee en bewaarde het in haar zak als een macabere trofee, waar ze later mee pronkte en over opschepte tegen andere studenten op haar opvangkamp.
En ondertussen heeft ze al 32 jaar vastgezeten voor deze moord.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
In januari 1995 lokten de 18-jarige Pike, haar 17-jarige vriend Tadaryl Shipp en een andere klasgenoot Slemmer naar een afgelegen, bosrijk gebied op de landbouwcampus van de Universiteit van Tennessee. Dit deden ze onder het valse voorwendsel dat ze samen wiet wilden roken en de strijdbijl wilden begraven.
Pike had het op Slemmer gemunt uit jaloezie, omdat ze dacht dat Slemmer haar vriend probeerde in te pikken.
• De marteling: Eenmaal in het bos vielen Pike en Shipp Slemmer aan. Ze sneden en staken haar herhaaldelijk over haar hele lichaam met een stanleymes. Slemmer werd ongeveer 30 minuten lang getreiterd en gemarteld terwijl ze smeekte om haar leven.
• Het pentagram: Tijdens de mishandeling werd er met opzet een satanisch pentagram (een vijfpuntige ster) in de borst van Slemmer gekerfd.
• De fatale klappen & trofee: Pike bracht Slemmer uiteindelijk om het leven door haar schedel te verbrijzelen met een stuk asfalt. Pike sloeg herhaaldelijk op Slemmers hoofd in. De klappen waren zo hard dat er een stuk van Slemmers schedel afbrak. Pike nam dat stuk schedel mee en bewaarde het in haar zak als een macabere trofee, waar ze later mee pronkte en over opschepte tegen andere studenten op haar opvangkamp.
quote:De afgelopen zes jaar zijn er ruim 1100 bushaltes verdwenen in Nederland. Vooral in Drenthe en Groningen nam het aanbod af: beide provincies verloren sinds 2020 meer dan 13 procent van hun stops.
Uhhh... heel erg veel erger dan dit wordt het niet zo snel.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
Er zijn mensen die nog ergere dingen doen en gewoon vrij komen na zoveel jaar.
Je bent ook tegen moord.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja i know. Maar ben gewoon tegen de doodstraf
nee kloptquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent ook tegen moord.
Dat stopte Christa niet.
quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
32 jaar in de cel zitten omdat je dat verdiend.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]
En ondertussen heeft ze al 32 jaar vastgezeten voor deze moord.
Hier zijn geen bushaltes meer, die zijn allemaal opgegaan in hubs.quote:
Tja. Die is gewoon "af" zoals ze dat hier noemen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Doodstraf is hierin wel terecht.
waar is 'hier' ?quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Tja. Die is gewoon "af" zoals ze dat hier noemen.
wat hebben de andere 2 voor straffen gehad?quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
levenslang geloof ik want onder de 18quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat hebben de andere 2 voor straffen gehad?
Eens. Als je tot zulke daden over kan gaan vanwege jaloezie. Dan kan dat ze zo weer gebeuren.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
nee nee, "verward"quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Peterson, who agreed to become a witness for the prosecution, received probation after pleading guilty to being an accessory after the fact. The prosecution sought a death sentence for Pike and life in prison without parole for Shipp.
life in prison without parole is ook geen prettig vooruitzicht. dan is dood zijn misschien nog wel makkelijkerquote:
• Tadaryl Shipp (destijds 17 jaar): Hij werd veroordeeld tot levenslange gevangenisstraf met de mogelijkheid tot vervroegde vrijlating (parole). Omdat hij ten tijde van de moord minderjarig was, kon hij volgens de wet destijds niet de doodstraf krijgen. Shipp zit nog altijd vast; zijn meest recente verzoek om vervroegde vrijlating werd in oktober 2025 afgewezen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
Wat is het nu? wel of geen vervroegde vrijlating...quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
• Tadaryl Shipp (destijds 17 jaar): Hij werd veroordeeld tot levenslange gevangenisstraf met de mogelijkheid tot vervroegde vrijlating (parole). Omdat hij ten tijde van de moord minderjarig was, kon hij volgens de wet destijds niet de doodstraf krijgen. Shipp zit nog altijd vast; zijn meest recente verzoek om vervroegde vrijlating werd in oktober 2025 afgewezen.
• Shadolla Peterson (destijds 18 jaar): Zij trad tijdens de moord op als uitkijk en bekende schuld aan medeplichtigheid na de moord. In ruil voor haar getuigenis tegen Pike en Shipp sloot ze een deal met justitie en kreeg ze een aanzienlijk lagere straf: 460 dagen celstraf (die ze al in voorarrest had uitgezeten) en een proeftijd (probation) van zes jaar. Zij leeft inmiddels al jaren in anonimiteit.
Zoals we op FOK! zeggen: Ja.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nu? wel of geen vervroegde vrijlating...![]()
![]()
![]()
in 2025 geen. Wie weet wat dit jaar brengtquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Roze met een sprankje glitterquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Meer omdat in jouw bericht staat dat er wel een kans is op vroege vrijlating, maar dat wat Ama post zegt weer dat er helemaal geen kans is op vervroegde vrijlating..quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
in 2025 geen. Wie weet wat dit jaar brengt
Kies riet, stuk goedkoper.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben op dit moment mijn kist aan het uitzoeken
De aanklager vroeg om geen vervroegde vrijlating staat in haar post. Dus de eis. niet de uiteindelijke straf.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Meer omdat in jouw bericht staat dat er wel een kans is op vroege vrijlating, maar dat wat Ama post zegt weer dat er helemaal geen kans is op vervroegde vrijlating..
Ja gewoon ogen dicht doen.quote:
Staat ook in datzelfde stuk. Levenslang met kans op vervroegde vrijlating.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
De aanklager vroeg om geen vervroegde vrijlating staat in haar post. Dus de eis. niet de uiteindelijke straf.
Die straf zal dus met kans op vervroegde vrijlating zijn concludeer ik uit mijn vorige post.
Zelfs Leslie Van Houten is vrijgekomen. Oké na 54 jaar maar toch.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhhh... heel erg veel erger dan dit wordt het niet zo snel.
Lijkt me echt heel raar als je zolang vast hebt gezeten en je komt ineens in zo'n moderne wereld terecht.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs Leslie Van Houten is vrijgekomen. Oké na 54 jaar maar toch.
Ze kan het wel verdienen, maar dat wil niet zeggen dat je de doodstraf nog moet uitvoeren anno 2026 in een zogenaamd modern land.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
32 jaar in de cel zitten omdat je dat verdiend.
Minder erg dan 32 jaar je kind moeten missen omdat iemand haar vermoord heeft.
Ik ben er ook geen voorstander van en als ze het dan toch doen laat het dan ook echt door iemand doen die weet wat die doet.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kan het wel verdienen, maar dat wil niet zeggen dat je de doodstraf nog moet uitvoeren anno 2026 in een zogenaamd modern land.
Met een aap aan het hoofd.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kan het wel verdienen, maar dat wil niet zeggen dat je de doodstraf nog moet uitvoeren anno 2026 in een zogenaamd modern land.
Ja maar die willen het dus niet doenquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen voorstander van en als ze het dan toch doen laat het dan ook echt door iemand doen die weet wat die doet.
Bij de pakketbezorger?quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:07 schreef Ama het volgende:
Oh pakketbezorger komt waarschijnlijk als ik bij mijn vader ben en ik moet handtekening zetten. Even checken of ik morgen bij hem kan eten.
Oh hmm ja dan gaat dat wat lastig.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die willen het dus niet doen
Waarom halen ze geen mensen en medicijnen uit China ofzo, die hebben er niet zo'n problemen mee.
Wat heb je besteldquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:07 schreef Ama het volgende:
Oh pakketbezorger komt waarschijnlijk als ik bij mijn vader ben en ik moet handtekening zetten. Even checken of ik morgen bij hem kan eten.
Telefoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
TelefoonWelke is het geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
A56 want ik heb nu de A55 en die beviel me echt dik prima voor de dingen die ik ermee doe.quote:
Gewoon zo'n Saudi met zijn zwaard ophalenquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die willen het dus niet doen
Waarom halen ze geen mensen en medicijnen uit China ofzo, die hebben er niet zo'n problemen mee.
Vuurpeloton!quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen voorstander van en als ze het dan toch doen laat het dan ook echt door iemand doen die weet wat die doet.
Gewoon op z'n Russisch even de steeg achter de rechtbank in. Wapens zat.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon zo'n Saudi met zijn zwaard ophalen
Als je kennis hebt dan weet je wat ze aan haar aderen heeft en hoe het dan wel moet.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat het bij haar ook misging omdat ze al iets met haar aderen/bloed had en niet zozeer omdat ze de kennis niet hadden
Ik mag er toch vanuit gaan dat iemand die er echt kennis van heeft dat wel snel door heeft en niet continue blijft prikken.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat het bij haar ook misging omdat ze al iets met haar aderen/bloed had en niet zozeer omdat ze de kennis niet hadden
Dat dacht ik al welquote:
volgens mij heb ik die als werktelefoonquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
A56 want ik heb nu de A55 en die beviel me echt dik prima voor de dingen die ik ermee doe.
2.5 jaar helaas maar ik heb hem wel echt fucking vaak laten vallen, ben er ook vrij zeker van dat dat hem geen goed heeft gedaan. Ik overweeg oprecht zo'n koordje te kopen voor mijn telefoon want die nieuwe is ook weer ietsjes groter (kappen hoor).quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dacht ik al welHoelang is je vorige meegegaan? Die iPhones worden me te duur.
Ik heb zo'n koordje voor op vakantie (Londen natuurlijk), op zich wel makkelijk als je hem uit je tas wil vissen. Maar ook fijn als je een foto vanaf een brug ofzo wil maken.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
2.5 jaar helaas maar ik heb hem wel echt fucking vaak laten vallen, ben er ook vrij zeker van dat dat hem geen goed heeft gedaan. Ik overweeg oprecht zo'n koordje te kopen voor mijn telefoon want die nieuwe is ook weer ietsjes groter (kappen hoor).
Had de beul van dienst niet al 2 andere executies vernacheld?quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Als je maar vaak genoeg prikt gaat ze ook dood zonder dat spulquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mag er toch vanuit gaan dat iemand die er echt kennis van heeft dat wel snel door heeft en niet continue blijft prikken.
Ja denk dat dat bij mij ook wel kan helpen. En ook dat ding minder vaak meeslepen naar de wc enz want eigenlijk dikke onzin.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n koordje voor op vakantie (Londen natuurlijk), op zich wel makkelijk als je hem uit je tas wil vissen. Maar ook fijn als je een foto vanaf een brug ofzo wil maken.
Geen idee :pquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Had de beul van dienst niet al 2 andere executies vernacheld?
Ik doe makkelijk een jaar of 4-5 met een Samsung.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dacht ik al welHoelang is je vorige meegegaan? Die iPhones worden me te duur.
waarom ben je overgestapt?quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik doe makkelijk een jaar of 4-5 met een Samsung.
Alle telefoons die ik heb vervangen werkten op zich nog best goed op kortere batterijduur na.
Inmiddels heb ik mijn 3e Samsung en geen seconde spijt van de overstap van Apple naar Samsung.
Daar had ze zelf al ervaring mee.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg prikt gaat ze ook dood zonder dat spul
Ze zijn te groot geworden voor je handen. Ik snap het wel.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:25 schreef Ama het volgende:
Ik liet ze echt minder vaak vallen toen het nog niet een soort mini tablet was.
Ja en ik ben van mezelf al zo fucking lomp.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn te groot geworden voor je handen. Ik snap het wel.
ik ga denk ik voor pizza of frietjesquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:30 schreef Ama het volgende:
Oke nu moet ik ineens bedenken wat ik vanavond ga eten.
met wat bij de frietjes?quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik ga denk ik voor pizza of frietjes
Echt he. Ik mis mn iPhone 3.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:23 schreef Ama het volgende:
Denk dat ik hierna gewoon net zo goed een tablet kan kopen. Echt waar stopt het een keer met die telefoonschermen groter maken. Van mij hoeft dat niet zo hoor.
weet ik nog niet. Moet nog naar de supermarkt..quote:
Ik heb dit weekend al genoeg ongezonde zooi gegeten dus moet de komende paar dagen weer even beetje normaal eten.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik ga denk ik voor pizza of frietjes
kroket met mayo. Daar heb ik nu echt trek inquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
weet ik nog niet. Moet nog naar de supermarkt..
Indertijd vanwege de prijs en het feit dat ze geen auxuitgang meer hadden, met als gevolg dat je dus extra geld uit moest geven aan oortjes of dat je niet gelijktijdig muziek kon luisteren en opladen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |