quote:
omdat de parkeerplaatsen te klein zijnquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Waarom kopen mensen auto's die groter zijn dan hun parkeerplaats.
Kleine pielemuisjes denk ik. Grotere autos is al jaren een trend. Helaas, want ik vind het behoorlijk zinloos gezien het wegennetwerk en parkeermogelijkheden in Europa. Tis hier niet een mall in suburban US.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Auto's zijn ook wel groter geworden.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kleine pielemuisjes denk ik. Grotere autos is al jaren een trend. Helaas, want ik vind het behoorlijk zinloos gezien het wegennetwerk en parkeermogelijkheden in Europa. Tis hier niet een mall in suburban US.
Klopt, maar een goede reden ervoor kan ik niet echt vindenquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Auto's zijn ook wel groter geworden.
Mensen willen een grotere en hogere auto want dat voelt veiliger / stoerder.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt, maar een goede reden ervoor kan ik niet echt vinden
comfort?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt, maar een goede reden ervoor kan ik niet echt vinden
Het zijn geen SUV's ofzo. Maar gewoon een dikke Audi. En verderop hebben twee mensen dezelfde BMW (of het is hetzelfde adres) en die puilen ook uit hun vakken. En ik heb gelukkig een gebakje maar durf niet eens wat groters te nemen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kleine pielemuisjes denk ik. Grotere autos is al jaren een trend. Helaas, want ik vind het behoorlijk zinloos gezien het wegennetwerk en parkeermogelijkheden in Europa. Tis hier niet een mall in suburban US.
Compensatiedrang.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Straks iedereen in een vrachtwagen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen willen een grotere en hogere auto want dat voelt veiliger / stoerder.
Iedereen rijdt in een hogere grotere auto dus om je veiliger / stoerder te voelen moet je een nog hogere grotere auto kopen.
Zo'n Amerikaanse.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks iedereen in een vrachtwagen.
Is dat niet gewoon omdat je te skeer bent?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom rijd ik een kleine auto.
Nee.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon omdat je te skeer bent?
Ja, dat probeer ik ook, maar die gelooft mij niet.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 23:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
@:nattekat @:dr_flash en Zwabber.. Namen uit het verleden, leuk dat jullie hier nog rondhangen
Heyyyy.quote:Op zondag 4 oktober 2026 23:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
@:nattekat @:dr_flash en Zwabber.. Namen uit het verleden, leuk dat jullie hier nog rondhangen
Ja dat zou wel eens kunnen.. Komt in ieder geval bekend voorquote:Op zondag 4 oktober 2026 23:31 schreef maily het volgende:
[..]
Had jij niet als onderschrift "gebrijp je" oid?
Aren't we allquote:Op zondag 4 oktober 2026 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heyyyy.
Ben ook een tijdje weggeweest. Maar blijkbaar ben ik hopeloos. En zo doende
Van Bommel.quote:Op zondag 4 oktober 2026 23:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja dat zou wel eens kunnen.. Komt in ieder geval bekend voor
Ik wil een bordeaux rode Aston Martin DB4 cabrio. Dies niet groot. Precies groot genoeg voor mijn ego.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |