Is dat niet gewoon omdat je te skeer bent?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom rijd ik een kleine auto.
Nee.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon omdat je te skeer bent?
Ja, dat probeer ik ook, maar die gelooft mij niet.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 23:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
@:nattekat @:dr_flash en Zwabber.. Namen uit het verleden, leuk dat jullie hier nog rondhangen
Heyyyy.quote:Op zondag 4 oktober 2026 23:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
@:nattekat @:dr_flash en Zwabber.. Namen uit het verleden, leuk dat jullie hier nog rondhangen
Ja dat zou wel eens kunnen.. Komt in ieder geval bekend voorquote:Op zondag 4 oktober 2026 23:31 schreef maily het volgende:
[..]
Had jij niet als onderschrift "gebrijp je" oid?
Aren't we allquote:Op zondag 4 oktober 2026 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heyyyy.
Ben ook een tijdje weggeweest. Maar blijkbaar ben ik hopeloos. En zo doende
Van Bommel.quote:Op zondag 4 oktober 2026 23:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja dat zou wel eens kunnen.. Komt in ieder geval bekend voor
Ik wil een bordeaux rode Aston Martin DB4 cabrio. Dies niet groot. Precies groot genoeg voor mijn ego.quote:
Ik zag nog niks leuks vandaag. Kijk binnenkort wel weer.quote:Op maandag 5 oktober 2026 00:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil een bordeaux rode Aston Martin DB4 cabrio. Dies niet groot. Precies groot genoeg voor mijn ego.
Mja
quote:Op maandag 5 oktober 2026 00:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag nog niks leuks vandaag. Kijk binnenkort wel weer.
Nou kopen danquote:
quote:
Brb, even pinnen.quote:A 1962 Aston Martin DB4 convertible typically costs between $800,000 and $1.4 million, depending on its condition, rarity, and specific series.
Waar pin jij dollarsquote:
I have my methodsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |