altijd vroeg op . Op maandag werk ik eerst een klein uurtje thuis voordat ik naar kantoor (hier in Zoetermeer) verkasquote:
verwacht helaas geen antwoord maar inderdaad gefeliciteerd @kwiwiquote:Op maandag 5 oktober 2026 06:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:kwiwi
@kwiwi jarigquote:Op maandag 5 oktober 2026 06:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:kwiwi
staat niet in de foqueville.nl kalenderquote:Op maandag 5 oktober 2026 07:38 schreef gianni61 het volgende:
al geeft het plaatje in de OP bij mij geen verjaardag aan
maar iemand wist het blijkbaar welquote:Op maandag 5 oktober 2026 07:39 schreef mschol het volgende:
[..]
staat niet in de foqueville.nl kalender
Vakantiegenotquote:
ja, Flesquote:Op maandag 5 oktober 2026 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar iemand wist het blijkbaar wel
Zoals het er nu voor staat ga ik de eerste meeting van de dag niet halenquote:Op maandag 5 oktober 2026 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindelijk op kantoor. Ik ben laat.
Terug naar huis dan maar.quote:Op maandag 5 oktober 2026 08:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat ga ik de eerste meeting van de dag niet halen
Dus kan erger.
quote:Op maandag 5 oktober 2026 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is weer genieten onderweg bij @:nattekat lees ik.
Duurt te lang. Ik sta hier al een tijdje.quote:Op maandag 5 oktober 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groetjes uit... ja, waar ben ik?
Iig een mooie lucht. Dat dan weer we.quote:Op maandag 5 oktober 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt me vaag bekend voor.quote:Op maandag 5 oktober 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boxtel zuidquote:Op maandag 5 oktober 2026 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Via de weg.quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net bij Kralingen Rotterdam in gereden. Hoe de neuk ben ik daar terechtgekomen
met de autoquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net bij Kralingen Rotterdam in gereden. Hoe de neuk ben ik daar terechtgekomen
Te druk hoofd en een bromvliegquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel een beetje weinig. hoe komt dat?
quote:
Dit kan het allebei wel zijn... maar welke van de twee is het?quote:
hmm, die bromvlieg is wel makkelijk te verhelpen. een druk hoofd is meestal wat lastigerquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Te druk hoofd en een bromvlieg
Moeten ze maar niet zo vroeg beginnen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindelijk op kantoor. Ik ben laat.
Ik begin liever vroeger, zodat ik ook weer eerder weg kan.quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet zo vroeg beginnen.
Mijn idee.quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik begin liever vroeger, zodat ik ook weer eerder weg kan.
Ik had geen lenzen in en geen vliegenmepper ik heb lang als walter white met een handoek lopen zwaaienquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, die bromvlieg is wel makkelijk te verhelpen. een druk hoofd is meestal wat lastiger
ik was hier netjes om 6:45quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:35 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben een avondmens, dus zo laat mogelijk beginnen.
Was vandaag om 8.50 binnen. Vervolgens ruim 20 minuten bezig met allerlei updates van de laptop. Prima rustig begin van de maandagochtend
ik heb hier wel een beeld bijquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had geen lenzen in en geen vliegenmepper ik heb lang als walter white met een handoek lopen zwaaien
Ik zie er nu al tegenop dat ik vrijdag om 7.45 in de trein moet zitten en ik dus ongeveer 6.45 mijn bed uit moetquote:
Ja, dit.quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:53 schreef rival het volgende:
Ik haat vroeg opstaan voor werk maar ik haat tot laat doorwerken nog meer.![]()
Ik begin ergens tussen 07:30 en 08:30 meestal.
https://speld.nl/2024/12/(...)s-die-wel-zo-lekker/quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:11 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Koffie!!![]()
Mogguh en wtf is deze TT?![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had een grote Groffenkoek.
Ja, ik ga denk ik ook maar opstaan, koffie pakken ontbijten en de vakantietas uitpakkenquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:11 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Koffie!!![]()
Mogguh en wtf is deze TT?![]()
ik sla deze overquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:15 schreef Ama het volgende:
[..]
https://speld.nl/2024/12/(...)s-die-wel-zo-lekker/
Iets zegt me dat ze alsnog komt te overlijden maar dan in het ziekenhuis.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:19 schreef bitterbal het volgende:
die vrouw van de mislukte executie is nog steeds buiten bewustzijn. Benieuwd hoe dat afloopt
misschien het beste voor haar jaquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze alsnog komt te overlijden maar dan in het ziekenhuis.
Ik denk ook zo ietsquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze alsnog komt te overlijden maar dan in het ziekenhuis.
Na dat denk ik niet.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:22 schreef bitterbal het volgende:
zie het zo gebeuren dat ze er zonder schade van af komt ze het weer gaan doen
Ergens wel maar een ziekenhuis is er niet om mensen te doden maar om te helpen dus dat ze haar nu proberen te helpen is wel logisch.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:23 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk wel absurd; ze proberen haar te vermoorden, dat mislukt en nu proberen ze haar in leven te houden om haar dan weer te vermoorden als dat dan mag
En dan krijgt ze straks nog een rekening voor de verleende zorg.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ergens wel maar een ziekenhuis is er niet om mensen te doden maar om te helpen dus dat ze haar nu proberen te helpen is wel logisch.
Met een hoop pijn en ellende!quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:19 schreef bitterbal het volgende:
die vrouw van de mislukte executie is nog steeds buiten bewustzijn. Benieuwd hoe dat afloopt
En terecht.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan krijgt ze straks nog een rekening voor de verleende zorg.
quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:22 schreef bitterbal het volgende:
zie het zo gebeuren dat ze er zonder schade van af komt ze het weer gaan doen
quote:
Ik betwijfel het een beetje eerlijk gezegd want het is niet haar schuld dat dat spul door haar hele lichaam is gegaan ipv alleen in haar bloed.quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan krijgt ze straks nog een rekening voor de verleende zorg.
dat mis ik niet hequote:Op maandag 5 oktober 2026 10:28 schreef Ama het volgende:
18.5 in de woonkamer. Met dit tempo gaat de verwarming voor het weekend aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |