Via de weg.quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net bij Kralingen Rotterdam in gereden. Hoe de neuk ben ik daar terechtgekomen
met de autoquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net bij Kralingen Rotterdam in gereden. Hoe de neuk ben ik daar terechtgekomen
Te druk hoofd en een bromvliegquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel een beetje weinig. hoe komt dat?
quote:
Dit kan het allebei wel zijn... maar welke van de twee is het?quote:
hmm, die bromvlieg is wel makkelijk te verhelpen. een druk hoofd is meestal wat lastigerquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Te druk hoofd en een bromvlieg
Moeten ze maar niet zo vroeg beginnen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindelijk op kantoor. Ik ben laat.
Ik begin liever vroeger, zodat ik ook weer eerder weg kan.quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet zo vroeg beginnen.
Mijn idee.quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik begin liever vroeger, zodat ik ook weer eerder weg kan.
Ik had geen lenzen in en geen vliegenmepper ik heb lang als walter white met een handoek lopen zwaaienquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, die bromvlieg is wel makkelijk te verhelpen. een druk hoofd is meestal wat lastiger
ik was hier netjes om 6:45quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:35 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben een avondmens, dus zo laat mogelijk beginnen.
Was vandaag om 8.50 binnen. Vervolgens ruim 20 minuten bezig met allerlei updates van de laptop. Prima rustig begin van de maandagochtend
ik heb hier wel een beeld bijquote:Op maandag 5 oktober 2026 09:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had geen lenzen in en geen vliegenmepper ik heb lang als walter white met een handoek lopen zwaaien
Ik zie er nu al tegenop dat ik vrijdag om 7.45 in de trein moet zitten en ik dus ongeveer 6.45 mijn bed uit moetquote:
Ja, dit.quote:Op maandag 5 oktober 2026 09:53 schreef rival het volgende:
Ik haat vroeg opstaan voor werk maar ik haat tot laat doorwerken nog meer.![]()
Ik begin ergens tussen 07:30 en 08:30 meestal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |