quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:37 schreef maily het volgende:
@:Ama
De crompoucedubaibolgurk, is die wel zo lekker?
hoezo stiekem..quote:
Grmbl moet nog douchenquote:
Hehehequote:
Ssssstquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
hoezo stiekem..
Je hebt haar kennelijk niet op OnlyFans
Nee ik ben gewoon een nette jongenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
hoezo stiekem..
Je hebt haar kennelijk niet op OnlyFans
quote:
Mss heb je een lintwormquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Ja verdorie, nog steeds honger
Dan maar zo een boterham smeren.
Is raaaaarquote:
Ik heb het niet bedachtquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is raaaaar
En de naam ook
Afgeleid van ik neem aan 'foid'. Zo'n achterlijke incelterm
Ik ken alleen die schimmige haak en brei kanalen van d'rquote:
Je hebt toch een slot op de voordeur?quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
Als je dan even een paar dagen niet thuis geweest bent, is het stiekem toch weer een beetje een opluchting dat er niet ingebroken is.
Er is ooit bij ons ingebroken. Lang geleden. Andere woning. Sindsdien zit het toch altijd in m'n achterhoofd als ik weg ben.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt toch een slot op de voordeur?
Toch wel handig dat ze in het hiernamaals ook gewoon internet hebben danquote:
Oh dat heb ik eigenlijk nooit. Maar goed ik heb hier ook bijzonder weinig liggen wat mensen willen jatten.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
Als je dan even een paar dagen niet thuis geweest bent, is het stiekem toch weer een beetje een opluchting dat er niet ingebroken is.
Draconia Malfoyquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht![]()
Maar ik bedoelde eigenlijk wat in plaats daarvan
Ja die zijn niet helemaal in de haakquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken alleen die schimmige haak en brei kanalen van d'r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |