Ik ben er ook geen voorstander van en als ze het dan toch doen laat het dan ook echt door iemand doen die weet wat die doet.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kan het wel verdienen, maar dat wil niet zeggen dat je de doodstraf nog moet uitvoeren anno 2026 in een zogenaamd modern land.
Met een aap aan het hoofd.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kan het wel verdienen, maar dat wil niet zeggen dat je de doodstraf nog moet uitvoeren anno 2026 in een zogenaamd modern land.
Ja maar die willen het dus niet doenquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen voorstander van en als ze het dan toch doen laat het dan ook echt door iemand doen die weet wat die doet.
Bij de pakketbezorger?quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:07 schreef Ama het volgende:
Oh pakketbezorger komt waarschijnlijk als ik bij mijn vader ben en ik moet handtekening zetten. Even checken of ik morgen bij hem kan eten.
Oh hmm ja dan gaat dat wat lastig.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die willen het dus niet doen
Waarom halen ze geen mensen en medicijnen uit China ofzo, die hebben er niet zo'n problemen mee.
Wat heb je besteldquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:07 schreef Ama het volgende:
Oh pakketbezorger komt waarschijnlijk als ik bij mijn vader ben en ik moet handtekening zetten. Even checken of ik morgen bij hem kan eten.
Telefoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
TelefoonWelke is het geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
A56 want ik heb nu de A55 en die beviel me echt dik prima voor de dingen die ik ermee doe.quote:
Gewoon zo'n Saudi met zijn zwaard ophalenquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die willen het dus niet doen
Waarom halen ze geen mensen en medicijnen uit China ofzo, die hebben er niet zo'n problemen mee.
Vuurpeloton!quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen voorstander van en als ze het dan toch doen laat het dan ook echt door iemand doen die weet wat die doet.
Gewoon op z'n Russisch even de steeg achter de rechtbank in. Wapens zat.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon zo'n Saudi met zijn zwaard ophalen
Als je kennis hebt dan weet je wat ze aan haar aderen heeft en hoe het dan wel moet.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat het bij haar ook misging omdat ze al iets met haar aderen/bloed had en niet zozeer omdat ze de kennis niet hadden
Ik mag er toch vanuit gaan dat iemand die er echt kennis van heeft dat wel snel door heeft en niet continue blijft prikken.quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat het bij haar ook misging omdat ze al iets met haar aderen/bloed had en niet zozeer omdat ze de kennis niet hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |