Ha, dat was het: Conservatieve stichting moet stoppen met verspreiden van onwaarheden over Lentekriebels-weekquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze horen hierbij https://civitaschristiana.nl/
Dat zijn 3 andere gekke die dat roeptoeteren.quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat die figuren die ook iets met die kinderbegravenissen hadden of zoiets, wat inmiddels vetboden is.
Daar zou ik wel meer over willen lezen ook!quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:51 schreef Vanyel het volgende:
Happier thought
Mrs V meldde vanmorgen dat ze ergens zag dat een rits influencer tradwives onttrad is en daar nu posts over maakt, en over hoe ze jong geronseld zijn voor die idioterie.
Beweegt er ook eens iets de goede kant op
Volgens mij bij Joop/bnnvaraquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel meer over willen lezen ook!
quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat zijn 3 andere gekke die dat roeptoeteren.
We kunnen ze bij een bevriende brouwerij weg leggen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, bourbon en cognac.
Of ergens op een moment vóór het eindresultaat.
Hoe lang laten jullie het rijpen en waar leg je de volle vaten weg?
quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:21 schreef mjan het volgende:
Nu we het toch over bekeerlingen hebben, wil ik even melden dat ik eindelijk over ben op een plaatstalen koekepan en dat het geweldig is, ik het veel eerder had moeten doen en dat ik nu constant op zoek ben naar dingen om te bakken
Ik wil nu al van beide vaten ieder 6 flesjes bestellen, mits geen IPA…quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We kunnen ze bij een bevriende brouwerij weg leggen.
Hoe lang is nog de vraag, na een maand of 10 begint het proeven en op het juiste moment gaan we dan afvullen.
Wat zijn tot nu toe je favo dingen om te bakken?quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:21 schreef mjan het volgende:
Nu we het toch over bekeerlingen hebben, wil ik even melden dat ik eindelijk over ben op een plaatstalen koekepan en dat het geweldig is, ik het veel eerder had moeten doen en dat ik nu constant op zoek ben naar dingen om te bakken
Wat een rake post! Ik ben helemaalquote:Op dinsdag 29 september 2026 20:36 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik wil je wel graag het advies meegeven om meer egelfoto's te plaatsen. In het belang van de mensheid enzo. En als het even lukt zou ik @:sigme ook op een of andere manier graag laten bezwijken onder sociale druk om meer foto's van hond/bever/appel/wilde wingerd/idyllische landschappen/etc te plaatsen.
Sigme en de ervaring van sociale druk, zie je het al voor je
Zij (de tekenares/schrijfster van hyperbool and 1/2) is weer terug na járen afwezigheid, kwam ik laatst achter.quote:
Ik hoop dat alles veel beter verloopt dan je vreestquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:24 schreef Tele6 het volgende:
Nou. Aller-aller-allerlaatste bericht over dat stomme sinterklaasfeest.
B en ik gaan.
Broertje gaat alleen naar het begin van het feest en gaat daarna lekker door naar z'n concert. Hij denkt dat hij in z'n vriendengroep wel iemand kan vinden die mijn kaartje wil overnemen.
Maanden geleden kwam op Instagram een tradwife langs en ik was er gewoon naar aan het schreeuwen, die spoorde echt niet.overtreffende trap tradwife. Bleek een parodie pagina te zijnquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Yes!
https://www.bnnvara.nl/jo(...)servatieve-leefwijze
Het is zeker geen IPAquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil nu al van beide vaten ieder 6 flesjes bestellen, mits geen IPA…
Mag ook via jullie biertopic, dat volg ik ook…quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is zeker geen IPA
Ik zal je op de hoogte houden.
Afgelopen weken herstelden ze vrijwel alle dagen 1 van hun dammetjes. Ongeveer eens per week hun beide dammetjes en eens per week een nachtje vrij.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:50 schreef Tele6 het volgende:
Ja @:sigme hoe is het met de bever?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh dat weet ik dan weer nietquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Zij (de tekenares/schrijfster van hyperbool and 1/2) is weer terug na járen afwezigheid, kwam ik laatst achter.
Interessant. Dank!quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen schade willen berokkenen aan een ander door 'zijn schuld' (leuke discussie over vrije wil, gedegen medisch onderzoek op risico's en wat donatie de ander mentaal kan opleveren)
Geen verplichting naar de ander willen voelen (waar ik dan wel weer in kon komen, maar dan van de andere kant. En het is niet aan mij om zijn eigen emotie weg te redeneren).
Dat waren wel de hoofdpunten.
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik nog niet verder ben gekomen dan tofu en pannenkoekenquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat zijn tot nu toe je favo dingen om te bakken?
Bekeerlingen zijn de famatiekstenquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:21 schreef mjan het volgende:
Dit gaat zeer met vlagen bij mij - ik heb nu een beetje een overactieve avond omdat ik te veel koffie heb gedronken. Maar wel altijd begaan met jullie CULers wel en wee, ook als ik niet reageerquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:31 schreef Blues het volgende:
Brrrrrr @ foto's van @:mjan Overigens leuk dat je weer wat actiever meepost!
Ik denk eerlijk gezegd dat het wel goed is om ook vragen te stellen (die misschien aan het denken zetten, of juist ook dingen helderder maken) maar ook om een ander perspectief te laten zien. Juist omdat het misschien lastig is dat te zien vanuit het eigen perspectief, en het perspectief dat ze van B krijgt.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:18 schreef mjan het volgende:
[..]
Lieve, lieve B, als dit mogelijk was voor Tele, denk je niet dat ze het dan allang had gedaan? Verwachten van iemand dat zij haar geschiedenis 'gewoon parkeert' is eigenlijk zeggen 'wat je voelt, doet er niet toe, zet je er maar overheen'.
Ik denk dat we allemaal, mijzelf incluis, eens moeten ophouden met vóór Tele denken en interpreteren en verder de verwarring in helpen, maar naar haar moeten luisteren. En knuffelen. En zeggen dat ze geweldig is en precies goed is zoals ze is, whatever ze kiest om te doen en hoe het ook uitpakt.
Hyper worden van koffie, het bestaat nog!quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:06 schreef mjan het volgende:
[..]
Dit gaat zeer met vlagen bij mij - ik heb nu een beetje een overactieve avond omdat ik te veel koffie heb gedronken. Maar wel altijd begaan met jullie CULers wel en wee, ook als ik niet reageer
Ik ben het inhoudelijk niet met je oneens, maar in de uitvoering denk ik wel dat ik voorzichtiger wil proberen te zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:12 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het wel goed is om ook vragen te stellen (die misschien aan het denken zetten, of juist ook dingen helderder maken) maar ook om een ander perspectief te laten zien. Juist omdat het misschien lastig is dat te zien vanuit het eigen perspectief, en het perspectief dat ze van B krijgt.
Dat neemt niet weg dat het nog steeds helemaal aan @:Tele6 is wat ze daar wel en niet uit haalt of mee doet, en dat geen enkele keuze haar minder waard maakt, en dat hoe die keuzes ook uitpakken we, of in elk geval voor mezelf pratend, ik, er voor haar ben en wil horen waar ze tegenaan loopt of wat juist goed gaat. Die twee hoeven elkaar denk ik niet uit te sluiten.
Vroeger kon ik gewoon koffiedrinken voor het slapen en was er niets aan de hand. Nu drink ik om 16u een laatste espresso en ben ik 's avonds aan het stuiterenquote:Op dinsdag 29 september 2026 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hyper worden van koffie, het bestaat nog!![]()
Ik snap wel wat je bedoelt. De vragen die ik vandaag/gister stelde waren oprecht explorerend, om erachter te komen waar bepaalde gedachten vandaan komen, maar ik kan me wel ook voorstellen dat dat misschien niet altijd ook zo opgevat wordt in getypte tekst. Ik heb natuurlijk wel ook niet voor niks de knuffel erbij gezet en dat ik me kan voorstellen dat het lastig is om ineens zoveel andere input te krijgen etc. Want ik snap wel wat je daarin zegt ook. Tegelijkertijd voel ik ook ergens een soort verantwoordelijkheid gezien de sfeer hier en hoeveel we van elkaar weten en met elkaar delen, om dat perspectief wel te laten zien, ook als dat verwarring brengt, als ik denk dat iemand zichzelf echt tekort doet in het perspectief van waaruit iemand zelf kijkt/de omgeving kijkt. Ik besef me ook dat dat klinkt alsof ik 'het beste' weet hoe alles zit, dat bedoel ik zeker niet. Maar een beetje zoals met name @Vanyel hier laatst na mijn verhaal vragen stelde die me in eerste instantie eerlijk gezegd een beetje irriteerden, want het was toch heel obvious hoe het zit en duidelijk niet zoals zij opperde.., maar waardoor ik na even bezinken wel kon denken, als Vanyel het zo anders kan zien, dan doen zij dat misschien ook wel. En dat hielp me wel, en ik had het jammer gevonden als ze dat niét had gezegd.quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:47 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik ben het inhoudelijk niet met je ineens, maar in de uitvoering denk ik wel dat ik voorzichtiger wil proberen te zijn.
Waar ik moeite mee heb, is dat veel van de vragen die we stellen niet explorerend/ondersteunend zijn, maar regelmatig een verkapt advies/waardeoordeel in zich meedragen. En, laat ik voor mezelf spreken, als ik twijfel en worstel, dan ben ik vaak ook in een mentale staat waarbij advies me niet verder helpt en ga ik vervolgens twijfelen of ik het advies niet moet volgen, want anderen zien/weten/doen het vast beter dan ik. En ja, natuurlijk is het dan nog steeds aan die persoon zelf om er wel/niet iets mee te doen, maar überhaupt die extra input krijgen waar je dan óók weer een keuze over moet maken of je toe moet verhouden vind ik op die moment niet heel behulpzaam.
Wat op zich ook echt zo is trouwensquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Trouwens. Maatje heeft bepaald dat de kermis om 9 uur sluit 'want iedereen moet morgen werken'.
Deze is mooi.quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bekeerlingen zijn de famatieksten
Hum.quote:
De schrijffout vond ik erg mooi. De intentie onderschrijf ik.quote:
Ik vind de vragen wel fijn. Helpt om orde in de massa aan gedachten en gevoelens te brengen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. De vragen die ik vandaag/gister stelde waren oprecht explorerend, om erachter te komen waar bepaalde gedachten vandaan komen, maar ik kan me wel ook voorstellen dat dat misschien niet altijd ook zo opgevat wordt in getypte tekst. Ik heb natuurlijk wel ook niet voor niks de knuffel erbij gezet en dat ik me kan voorstellen dat het lastig is om ineens zoveel andere input te krijgen etc. Want ik snap wel wat je daarin zegt ook. Tegelijkertijd voel ik ook ergens een soort verantwoordelijkheid gezien de sfeer hier en hoeveel we van elkaar weten en met elkaar delen, om dat perspectief wel te laten zien, ook als dat verwarring brengt, als ik denk dat iemand zichzelf echt tekort doet in het perspectief van waaruit iemand zelf kijkt/de omgeving kijkt. Ik besef me ook dat dat klinkt alsof ik 'het beste' weet hoe alles zit, dat bedoel ik zeker niet. Maar een beetje zoals met name @:Vanyel hier laatst na mijn verhaal vragen stelde die me in eerste instantie eerlijk gezegd een beetje irriteerden, want het was toch heel obvious hoe het zit en duidelijk niet zoals zij opperde.., maar waardoor ik na even bezinken wel kon denken, als Vanyel het zo anders kan zien, dan doen zij dat misschien ook wel. En dat hielp me wel, en ik had het jammer gevonden als ze dat niét had gezegd.
Ik ben wel benieuwd @:Tele6 hoe jij hier zelf tegenaan kijkt. Helpt het je in dit soort situaties om van meerdere mensen te horen dat er ook een andere optie is dan de opties waar je zelf in vast lijkt te lopen (al dan niet achteraf), of geeft dat je vooral extra stress en wil je vooral even je eigen twijfels kwijt en een luisterend oor, maar niet nog meer input waarvan dan misschien inderdaad het gevoel hebt dat je er iets mee moet / je moet verantwoorden als je er niet iets mee doet? Daar hoef je uiteraard helemaal niet nu iets over te zeggen, of überhaupt als je daar geen zin in hebt of dat even teveel is
quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar een beetje zoals met name @Vanyel hier laatst na mijn verhaal vragen stelde die me in eerste instantie eerlijk gezegd een beetje irriteerden, want het was toch heel obvious hoe het zit en duidelijk niet zoals zij opperde..,
quote:Op woensdag 30 september 2026 12:28 schreef Kaatje1 het volgende:
En dan de oefeningen doen is nog minder grappig.
Maar ze gingen goed
Wij vonden 'm best oké laatste keer.quote:Op woensdag 30 september 2026 13:14 schreef AnneX het volgende:
Kleding kopen en dan met name overhemden deden wij maandagmiddag.
En ook 2 broeken, die worden aangepast in het naaiatelier.
Veel plezier vanavond @:Blues . Jammer van het ziekenbezoek.
Zojuist twee tickets gescore’d voor een bijboeking van de try out van Peter Pannekoek in januari. Vanaf 13 uur was de verkoop open.
De favo plekken waren al weg tot twee keer toe, zo rap ging het.
Wil hem wel eens meemaken in het theater.
Mooi Boor.quote:Op woensdag 30 september 2026 14:33 schreef borisz het volgende:
Zo. Gesloopt, maar wel voldaan.
Herdenking oom was in Aalsmeer. 15 mensen. Op een plek waar die samen met mn vader vlakbij geboren is.
Pa en tante deden hun verhaal en is op een mooie manier zn leven gevierd.
Daarna zijn we nog naar de historische tuin geweest. Evennog hoofd leegmaken.
Maar nu wel moei. Nu rust en straks sportief doen.
Verdorie. Schokkend.quote:Op woensdag 30 september 2026 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat is wel heel veel te vroeg![]()
https://www.nu.nl/media/6(...)se-50-overleden.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2026 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat las ik ook, bericht van overlijden was kort daaropquote:Op woensdag 30 september 2026 17:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik las vanmiddag nog een bericht dat haar theatertour werd geannuleerd ivm haar gezondheid.. en dan nu dit bericht. Potverdorie
Shit, had haar niet meer op de lijst staanquote:Op woensdag 30 september 2026 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik las het net in OUD.quote:Op woensdag 30 september 2026 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan je vertellen dat dat bij ons ook verdomd veel pijn doet.quote:Op woensdag 30 september 2026 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Nu is dat voor de meesten hier lastig, maar krab niet aan je ballen nadat je een pepertje hebt gesneden.
Op andere plekken ookquote:Op woensdag 30 september 2026 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Nu is dat voor de meesten hier lastig, maar krab niet aan je ballen nadat je een pepertje hebt gesneden.
Ik jong en naïef maakte sambal zonder na te denken. Wilde daarna ff een tukkie doen, contactlenzen uitdoenquote:Op woensdag 30 september 2026 18:50 schreef derLudolf het volgende:
quote:Op woensdag 30 september 2026 19:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik jong en naïef maakte sambal zonder na te denken. Wilde daarna ff een tukkie doen, contactlenzen uitdoen
Oh man, ik stuiterde door het huis.
Dit is slechts 1 van de vele voorbeelden van af te raden handelingen.quote:Op woensdag 30 september 2026 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Oeh, dat voel ikquote:Op woensdag 30 september 2026 19:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik jong en naïef maakte sambal zonder na te denken. Wilde daarna ff een tukkie doen, contactlenzen uitdoen
Oh man, ik stuiterde door het huis.
Zenuweinden en slijmvliezen genotquote:Op woensdag 30 september 2026 18:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat bij ons or ook verdomd veel pijn doet.
Van de week op LinkedIn kwam hij ook langsquote:Op woensdag 30 september 2026 20:16 schreef borisz het volgende:
Ik heb blijkbaar weer onder wat stenen gelegen en mn algoritme ook.
Op HBO begonnen aan De Influencer Goeroe; Bentinho Massaro. Nooit van gehoord.
Gekkies heb je in allerlei soorten.
Op Arte is veel interessants te zien. En geen Amerikaanse meuk.quote:Op woensdag 30 september 2026 20:23 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht er nog een om NLZiet te nemen - eerste keer dat ik streamingsdienst zou nemenToen ontdekte ik de docu's van Arte. Kijk weinig tv en voor dat beetje wat ik kijk is er op de Duitse voorlopig voldoende te zien.
Betaal ik ook genoeg voor in de vorm van kijk- en luistergeld.
Drom vries ik de hele pepers van hello fresh in. Eens in de zoveel weken gaan die door de hakmolen en vries die weer in porties van een theelepel.quote:Op woensdag 30 september 2026 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Jaaaaa fijn hequote:Op woensdag 30 september 2026 23:02 schreef AnneX het volgende:
Vanavond weer heerlijk gezongen met meer dan 40 mensen.
Dat klinkt dan wel zeg in driestemmig.
En er is een nieuwe man bij. Dat is dan vijf.![]()
Met open mond helemaal in het moment gezeten. Met kippenvel afgewisseld met beklemming en emotiequote:Op woensdag 30 september 2026 23:43 schreef AnneX het volgende:
Ja, kwam vanavond ook ter sprake. Je hebt genoten? Gaan jullie vaker naar dansoptredens?
👍🏼quote:
Er helemaal ín zitten ja, zonder dat je toestaat om afgeleid te worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 00:00 schreef AnneX het volgende:
👍🏼
Heerlijk hè om zo betoverd helemaal in het moment te zijn en wèg van alles.
Soms met een film of met een boek. Niét storen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |