abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221883862
We have far more in common than that which devides us..
pi_221883878
Heel eng

Maar het zijn (alleen) de moslims die vrouwen hun rechten af willen nemen.
Hmhm.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 29 september 2026 @ 21:09:47 #205
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221883881
quote:
Ha, dat was het: Conservatieve stichting moet stoppen met verspreiden van onwaarheden over Lentekriebels-week

https://www.rtvutrecht.nl(...)r-lentekriebels-week
  dinsdag 29 september 2026 @ 21:17:08 #206
63722 z80
I fink you freaky
pi_221883934
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2026 21:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zijn dat die figuren die ook iets met die kinderbegravenissen hadden of zoiets, wat inmiddels vetboden is.
Dat zijn 3 andere gekke die dat roeptoeteren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221883970
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2026 20:51 schreef Vanyel het volgende:
Happier thought
Mrs V meldde vanmorgen dat ze ergens zag dat een rits influencer tradwives onttrad is en daar nu posts over maakt, en over hoe ze jong geronseld zijn voor die idioterie.
Beweegt er ook eens iets de goede kant op
Daar zou ik wel meer over willen lezen ook!
pi_221883973
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 21:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Daar zou ik wel meer over willen lezen ook!
Volgens mij bij Joop/bnnvara
pi_221883977
Nu we het toch over bekeerlingen hebben, wil ik even melden dat ik eindelijk over ben op een plaatstalen koekepan en dat het geweldig is, ik het veel eerder had moeten doen en dat ik nu constant op zoek ben naar dingen om te bakken O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  dinsdag 29 september 2026 @ 21:22:16 #210
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221883981
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 21:17 schreef z80 het volgende:

[..]
Dat zijn 3 andere gekke die dat roeptoeteren.
:Y , ik was al gaan zoeken wie/wat ik voor ogen had.

Het land zit vol met gekkies die op basis van wat dan ook menen zich in het openbaar te moeten manifesteren… O-)
pi_221883982
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2026 20:58 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, bourbon en cognac.
Of ergens op een moment vóór het eindresultaat.

Hoe lang laten jullie het rijpen en waar leg je de volle vaten weg?
We kunnen ze bij een bevriende brouwerij weg leggen.
Hoe lang is nog de vraag, na een maand of 10 begint het proeven en op het juiste moment gaan we dan afvullen.
pi_221883994
Nou. Aller-aller-allerlaatste bericht over dat stomme sinterklaasfeest.

B en ik gaan.

Broertje gaat alleen naar het begin van het feest en gaat daarna lekker door naar z'n concert. Hij denkt dat hij in z'n vriendengroep wel iemand kan vinden die mijn kaartje wil overnemen.
pi_221883997
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 21:21 schreef mjan het volgende:
Nu we het toch over bekeerlingen hebben, wil ik even melden dat ik eindelijk over ben op een plaatstalen koekepan en dat het geweldig is, ik het veel eerder had moeten doen en dat ik nu constant op zoek ben naar dingen om te bakken O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 29 september 2026 @ 21:25:39 #214
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221883998
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 21:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
We kunnen ze bij een bevriende brouwerij weg leggen.
Hoe lang is nog de vraag, na een maand of 10 begint het proeven en op het juiste moment gaan we dan afvullen.
Ik wil nu al van beide vaten ieder 6 flesjes bestellen, mits geen IPA… :P
pi_221884013
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Volgens mij bij Joop/bnnvara
Yes!

https://www.bnnvara.nl/jo(...)servatieve-leefwijze
pi_221884016
quote:
Wat zijn tot nu toe je favo dingen om te bakken?
pi_221884028
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 20:36 schreef mjan het volgende:

[..]
Ik wil je wel graag het advies meegeven om meer egelfoto's te plaatsen. In het belang van de mensheid enzo. En als het even lukt zou ik @:sigme ook op een of andere manier graag laten bezwijken onder sociale druk om meer foto's van hond/bever/appel/wilde wingerd/idyllische landschappen/etc te plaatsen.

Sigme en de ervaring van sociale druk, zie je het al voor je oO<
Wat een rake post! Ik ben helemaal O+

Ik had m’n fotogewoonte wat verplaatst naar het goedemorgentopic maar ik zal mijn leven beteren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221884035
Brrrrrr @ foto's van @mjan Overigens leuk dat je weer wat actiever meepost!

En mag ik gniffelen om de naam van de egel van @MadMaster :s)
pi_221884039
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2026 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Zij (de tekenares/schrijfster van hyperbool and 1/2) is weer terug na járen afwezigheid, kwam ik laatst achter.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221884043
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 21:24 schreef Tele6 het volgende:
Nou. Aller-aller-allerlaatste bericht over dat stomme sinterklaasfeest.

B en ik gaan.

Broertje gaat alleen naar het begin van het feest en gaat daarna lekker door naar z'n concert. Hij denkt dat hij in z'n vriendengroep wel iemand kan vinden die mijn kaartje wil overnemen.
Ik hoop dat alles veel beter verloopt dan je vreest :Y
pi_221884044
quote:
Maanden geleden kwam op Instagram een tradwife langs en ik was er gewoon naar aan het schreeuwen, die spoorde echt niet.overtreffende trap tradwife. Bleek een parodie pagina te zijn _O-
pi_221884047
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2026 21:25 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik wil nu al van beide vaten ieder 6 flesjes bestellen, mits geen IPA… :P
Het is zeker geen IPA :D
Ik zal je op de hoogte houden.
  dinsdag 29 september 2026 @ 21:39:34 #223
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221884076
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 21:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het is zeker geen IPA :D
Ik zal je op de hoogte houden.
Mag ook via jullie biertopic, dat volg ik ook…
pi_221884079
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 20:50 schreef Tele6 het volgende:
Ja @:sigme hoe is het met de bever?!?!
Afgelopen weken herstelden ze vrijwel alle dagen 1 van hun dammetjes. Ongeveer eens per week hun beide dammetjes en eens per week een nachtje vrij.

Wij hielden het van onze zijde netjes bij om elke ochtend het beverwerk ongedaan te maken en het waterschap heeft zich er al maanden niet mee bemoeid.

Dankzij de beverdammen heeft de beek de gehele (droge!) zomer veel water gehad, wat vast positief was voor de vissen (een paar dikke gezien), de ijsvogels (nest grootgebracht!), de otter (zien we nooit).

Ik verwacht dat het waterschap binnenkort de beek uithaalt en de bevers daarna geen woorden meer vuilmaken aan de dammen maar aan hun winterwerk beginnen: het vellen van bomen.
pi_221884096
Ongecompliceerd nieuws: ik ging met maatje naar de kermis.
Beiden jammerlijk verloren bij de kamelenderby, maatje troostprijs bij het basketballen (en 2 extra pogingen toen de exploitant zag dat hem dat niks extra ging kosten _O- ).
Met wederom een ferme handdruk werd het besluit bezegeld om in een nieuwe snelle attractie te gaan (grijns, gaaf!). Al moest hij me wel even vasthouden toen hij eruit kwam... duizelig.
Een strategisch geplaatste (hand van) exploitant leverde een TOPSCORE op bij de kop van Jut 8-) en het funpaleis was voor ons beiden... enerverend.
Alle terreinen gehad en beiden blij om weer uit de drukte naar huis te gaan.

Fin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221884103
Trouwens. Maatje heeft bepaald dat de kermis om 9 uur sluit 'want iedereen moet morgen werken'.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 29 september 2026 @ 21:44:25 #227
63722 z80
I fink you freaky
pi_221884112
Ik ga ook eens een boom vellen. :Z
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221884153
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2026 21:31 schreef sigme het volgende:

[..]
Zij (de tekenares/schrijfster van hyperbool and 1/2) is weer terug na járen afwezigheid, kwam ik laatst achter.
Oh dat weet ik dan weer niet :D
pi_221884154
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2026 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Geen schade willen berokkenen aan een ander door 'zijn schuld' (leuke discussie over vrije wil, gedegen medisch onderzoek op risico's en wat donatie de ander mentaal kan opleveren)
Geen verplichting naar de ander willen voelen (waar ik dan wel weer in kon komen, maar dan van de andere kant. En het is niet aan mij om zijn eigen emotie weg te redeneren).

Dat waren wel de hoofdpunten.
Interessant. Dank!
pi_221884183
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 21:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat zijn tot nu toe je favo dingen om te bakken?
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik nog niet verder ben gekomen dan tofu en pannenkoeken :+ Ik zag er steeds tegenop omdat ik vreesde dat alles zou gaan plakken en aanbranden, maar met beetje inlezen in hoe je ermee om moet gaan blijkt die angst geheel onterecht en heb ik een perfecte anti-aanbakpan zonder pfas.
pi_221884187
quote:
Bekeerlingen zijn de famatieksten
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221884195
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 21:31 schreef Blues het volgende:
Brrrrrr @ foto's van @:mjan Overigens leuk dat je weer wat actiever meepost!
Dit gaat zeer met vlagen bij mij - ik heb nu een beetje een overactieve avond omdat ik te veel koffie heb gedronken. Maar wel altijd begaan met jullie CULers wel en wee, ook als ik niet reageer :*
pi_221884221
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 20:18 schreef mjan het volgende:

[..]
Lieve, lieve B, als dit mogelijk was voor Tele, denk je niet dat ze het dan allang had gedaan? Verwachten van iemand dat zij haar geschiedenis 'gewoon parkeert' is eigenlijk zeggen 'wat je voelt, doet er niet toe, zet je er maar overheen'.

Ik denk dat we allemaal, mijzelf incluis, eens moeten ophouden met vóór Tele denken en interpreteren en verder de verwarring in helpen, maar naar haar moeten luisteren. En knuffelen. En zeggen dat ze geweldig is en precies goed is zoals ze is, whatever ze kiest om te doen en hoe het ook uitpakt.
Ik denk eerlijk gezegd dat het wel goed is om ook vragen te stellen (die misschien aan het denken zetten, of juist ook dingen helderder maken) maar ook om een ander perspectief te laten zien. Juist omdat het misschien lastig is dat te zien vanuit het eigen perspectief, en het perspectief dat ze van B krijgt.

Dat neemt niet weg dat het nog steeds helemaal aan @Tele6 is wat ze daar wel en niet uit haalt of mee doet, en dat geen enkele keuze haar minder waard maakt, en dat hoe die keuzes ook uitpakken we, of in elk geval voor mezelf pratend, ik, er voor haar ben en wil horen waar ze tegenaan loopt of wat juist goed gaat. Die twee hoeven elkaar denk ik niet uit te sluiten.

Edit: er waren inmiddels al nog twee pagina's bij :+

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 29-09-2026 22:25:05 ]
  dinsdag 29 september 2026 @ 22:24:07 #234
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221884293
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 22:06 schreef mjan het volgende:

[..]
Dit gaat zeer met vlagen bij mij - ik heb nu een beetje een overactieve avond omdat ik te veel koffie heb gedronken. Maar wel altijd begaan met jullie CULers wel en wee, ook als ik niet reageer :*
Hyper worden van koffie, het bestaat nog! c_/ *O*
pi_221884420
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 22:12 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het wel goed is om ook vragen te stellen (die misschien aan het denken zetten, of juist ook dingen helderder maken) maar ook om een ander perspectief te laten zien. Juist omdat het misschien lastig is dat te zien vanuit het eigen perspectief, en het perspectief dat ze van B krijgt.

Dat neemt niet weg dat het nog steeds helemaal aan @:Tele6 is wat ze daar wel en niet uit haalt of mee doet, en dat geen enkele keuze haar minder waard maakt, en dat hoe die keuzes ook uitpakken we, of in elk geval voor mezelf pratend, ik, er voor haar ben en wil horen waar ze tegenaan loopt of wat juist goed gaat. Die twee hoeven elkaar denk ik niet uit te sluiten.
Ik ben het inhoudelijk niet met je oneens, maar in de uitvoering denk ik wel dat ik voorzichtiger wil proberen te zijn.
Waar ik moeite mee heb, is dat veel van de vragen die we stellen niet explorerend/ondersteunend zijn, maar regelmatig een verkapt advies/waardeoordeel in zich meedragen. En, laat ik voor mezelf spreken, als ik twijfel en worstel, dan ben ik vaak ook in een mentale staat waarbij advies me niet verder helpt en ga ik vervolgens twijfelen of ik het advies niet moet volgen, want anderen zien/weten/doen het vast beter dan ik. En ja, natuurlijk is het dan nog steeds aan die persoon zelf om er wel/niet iets mee te doen, maar überhaupt die extra input krijgen waar je dan óók weer een keuze over moet maken of je toe moet verhouden vind ik op die moment niet heel behulpzaam.

[ Bericht 0% gewijzigd door mjan op 29-09-2026 22:52:23 ]
pi_221884436
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2026 22:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Hyper worden van koffie, het bestaat nog! c_/ *O*
Vroeger kon ik gewoon koffiedrinken voor het slapen en was er niets aan de hand. Nu drink ik om 16u een laatste espresso en ben ik 's avonds aan het stuiteren :s)
Maar ik ga nu toch maar een poging wagen :W
pi_221884449
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 22:47 schreef mjan het volgende:

[..]
Ik ben het inhoudelijk niet met je ineens, maar in de uitvoering denk ik wel dat ik voorzichtiger wil proberen te zijn.
Waar ik moeite mee heb, is dat veel van de vragen die we stellen niet explorerend/ondersteunend zijn, maar regelmatig een verkapt advies/waardeoordeel in zich meedragen. En, laat ik voor mezelf spreken, als ik twijfel en worstel, dan ben ik vaak ook in een mentale staat waarbij advies me niet verder helpt en ga ik vervolgens twijfelen of ik het advies niet moet volgen, want anderen zien/weten/doen het vast beter dan ik. En ja, natuurlijk is het dan nog steeds aan die persoon zelf om er wel/niet iets mee te doen, maar überhaupt die extra input krijgen waar je dan óók weer een keuze over moet maken of je toe moet verhouden vind ik op die moment niet heel behulpzaam.
Ik snap wel wat je bedoelt. De vragen die ik vandaag/gister stelde waren oprecht explorerend, om erachter te komen waar bepaalde gedachten vandaan komen, maar ik kan me wel ook voorstellen dat dat misschien niet altijd ook zo opgevat wordt in getypte tekst. Ik heb natuurlijk wel ook niet voor niks de knuffel erbij gezet en dat ik me kan voorstellen dat het lastig is om ineens zoveel andere input te krijgen etc. Want ik snap wel wat je daarin zegt ook. Tegelijkertijd voel ik ook ergens een soort verantwoordelijkheid gezien de sfeer hier en hoeveel we van elkaar weten en met elkaar delen, om dat perspectief wel te laten zien, ook als dat verwarring brengt, als ik denk dat iemand zichzelf echt tekort doet in het perspectief van waaruit iemand zelf kijkt/de omgeving kijkt. Ik besef me ook dat dat klinkt alsof ik 'het beste' weet hoe alles zit, dat bedoel ik zeker niet. Maar een beetje zoals met name @Vanyel hier laatst na mijn verhaal vragen stelde die me in eerste instantie eerlijk gezegd een beetje irriteerden, want het was toch heel obvious hoe het zit en duidelijk niet zoals zij opperde.., maar waardoor ik na even bezinken wel kon denken, als Vanyel het zo anders kan zien, dan doen zij dat misschien ook wel. En dat hielp me wel, en ik had het jammer gevonden als ze dat niét had gezegd.

Ik ben wel benieuwd @Tele6 hoe jij hier zelf tegenaan kijkt. Helpt het je in dit soort situaties om van meerdere mensen te horen dat er ook een andere optie is dan de opties waar je zelf in vast lijkt te lopen (al dan niet achteraf), of geeft dat je vooral extra stress en wil je vooral even je eigen twijfels kwijt en een luisterend oor, maar niet nog meer input waarvan dan misschien inderdaad het gevoel hebt dat je er iets mee moet / je moet verantwoorden als je er niet iets mee doet? Daar hoef je uiteraard helemaal niet nu iets over te zeggen, of überhaupt als je daar geen zin in hebt of dat even teveel is :)

[ Bericht 7% gewijzigd door vlindertje89 op 29-09-2026 23:22:00 ]
pi_221884527
Net even contact gehad met het baasje van Dushi. Vorige week was ze nog niet in orde, had waarschijnlijk pijn. Maar de wond begint nu goed te helen. Nog geen idee wanneer ze komt maar stapje in de goede richting
pi_221885087
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2026 21:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Trouwens. Maatje heeft bepaald dat de kermis om 9 uur sluit 'want iedereen moet morgen werken'.
Wat op zich ook echt zo is trouwens :+
pi_221885246
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2026 22:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Bekeerlingen zijn de famatieksten
Deze is mooi.
pi_221885292
En goedemorgen!
Ik begon de dag - zoals alle dagen hier tot nu toe - met een wandeling langs de Ebro. In het schemerduister want de zon komt pas laat op.
pi_221885334
www.maptap.gg September 30
100🎯 94🏅 100🎯 96🔥 69😑
Final score: 889

Die laatste he :') :N

#Polderprikker nummer 121 • 4990/5000
🟦1000 🟦1000 🟦1000 🟩996 🟩994
https://polderprikker.nl/

Aardig herpakt.
pi_221885352
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2026 08:41 schreef sigme het volgende:

[..]
Deze is mooi.
Hum.
De spelfout of de intentie? :@
pi_221885627
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 08:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hum.
De spelfout of de intentie? :@
De schrijffout vond ik erg mooi. De intentie onderschrijf ik.
pi_221885917
Mogge!

Enorme herrie hier. Ze zijn al het grind van het dak aan het opzuigen zodat het dak opnieuw gedaan kan worden. Er ligt heel veel grind.
pi_221885937
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2026 22:54 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. De vragen die ik vandaag/gister stelde waren oprecht explorerend, om erachter te komen waar bepaalde gedachten vandaan komen, maar ik kan me wel ook voorstellen dat dat misschien niet altijd ook zo opgevat wordt in getypte tekst. Ik heb natuurlijk wel ook niet voor niks de knuffel erbij gezet en dat ik me kan voorstellen dat het lastig is om ineens zoveel andere input te krijgen etc. Want ik snap wel wat je daarin zegt ook. Tegelijkertijd voel ik ook ergens een soort verantwoordelijkheid gezien de sfeer hier en hoeveel we van elkaar weten en met elkaar delen, om dat perspectief wel te laten zien, ook als dat verwarring brengt, als ik denk dat iemand zichzelf echt tekort doet in het perspectief van waaruit iemand zelf kijkt/de omgeving kijkt. Ik besef me ook dat dat klinkt alsof ik 'het beste' weet hoe alles zit, dat bedoel ik zeker niet. Maar een beetje zoals met name @:Vanyel hier laatst na mijn verhaal vragen stelde die me in eerste instantie eerlijk gezegd een beetje irriteerden, want het was toch heel obvious hoe het zit en duidelijk niet zoals zij opperde.., maar waardoor ik na even bezinken wel kon denken, als Vanyel het zo anders kan zien, dan doen zij dat misschien ook wel. En dat hielp me wel, en ik had het jammer gevonden als ze dat niét had gezegd.

Ik ben wel benieuwd @:Tele6 hoe jij hier zelf tegenaan kijkt. Helpt het je in dit soort situaties om van meerdere mensen te horen dat er ook een andere optie is dan de opties waar je zelf in vast lijkt te lopen (al dan niet achteraf), of geeft dat je vooral extra stress en wil je vooral even je eigen twijfels kwijt en een luisterend oor, maar niet nog meer input waarvan dan misschien inderdaad het gevoel hebt dat je er iets mee moet / je moet verantwoorden als je er niet iets mee doet? Daar hoef je uiteraard helemaal niet nu iets over te zeggen, of überhaupt als je daar geen zin in hebt of dat even teveel is :)
Ik vind de vragen wel fijn. Helpt om orde in de massa aan gedachten en gevoelens te brengen.
De meningen zijn iets minder handig omdat ze vaak toch niet echt matchen met mijn indruk van de situatie, wat heel begrijpelijk is omdat jullie maar een deel van het verhaal horen hier. :)
pi_221885938
www.maptap.gg September 30
90👑 83🌟 98🔥 83🌟 75🙂
Final score: 843

#Polderprikker nummer 121 • 4361/5000
🟩985 🟩920 🟩953 🟨867 🟨636
pi_221886006
Verder heb ik vannacht redelijk geslapen *G*
(6 1/2 uur slaap doen we het voor)

En heb ik vanochtend mega goed getraind in de sportschool met mijn collega.

Box jumps op de hoogste stand van de box (76 cm) zijn moeilijk maar lukken wel *G*
Single leg deadlifts en split squats gedaan, beide 3x8 met 20 kg.
Daarna zelfs ook nog 3x8 lunges eruit gekregen.
Samen met collega buikspieroefeningen gedaan. Ze heeft snel last van haar rug dus we doen oefeningen die de boel hopelijk wat steviger maken -- geen sit ups wel dead bugs en planks. Collega zei dat ze me haatte maar de oefeningen gaan wel al zo veel beter dan een maand geleden _O_

Ik kan binnenkort gaan nadenken hoe ik die box jumps moeilijker moet gaan maken... de box kan niet hoger. Zijn vast dingen die je kan doen (gewicht toevoegen? Eenbenig?)
pi_221886049
Goed bezig @Tele6 _O_
https://bonvecstrength.co(...)ke-box-jumps-harder/

Ik had een slechte nacht. Ik was zondagavond ineens verkouden aan het worden - snot, keelpijn. Maandag steeds meer. Gisterochtend ook weer wakker met meer keelpijn en meer snot. Maar naarmate de dag vorderde leek het juist beter te gaan. Tot de avond, hoofd liep toch weer helemaal vol, had al gespoeld, zoutneusspray hielp niet, ook maar xylometazoline neusspray. Dat was even iets te vlot na het zout, waardoor ik wat draaierig werd, en dat voelde vrij onprettig. Even met licht aan rechtop in bed gezeten tot beetje weggetrokken was. Daarna moeite met slapen door holtes en druk op hoofd, sliep pas na 3.15. 7u weer wakker }:| . Vanochtend agenda voor vandaag en morgen leeggegooid om toch maar even gewoon rustig aan te doen. Vanochtend huisarts om te bespreken of er nog iets te doen valt aan het continue basisniveau van snot in mn hoofd (sinds 10 aug geen dag zonder enige mate van snottig hoofd gehad). Ook even gevraagd van de draaierigheid. Zij dacht idd ook door teveel prikkeling in holtes/richting oor. En ik heb nieuwe allergie pillen mee gekregen om te kijken of dat nog helpt als aanvulling op de fluticasonpropionaat. Cetirizine, loratadine en desloratadine had ik eerder al geprobeerd maar vind ik niet prettig door suf gevoel, dus nu fenofexadine meegekregen. Ben benieuwd.

Lig nu met twee boterhammen en een bak fruit op de bank. Zo eens kijken of ik ook nog wat kan slapen.

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 30-09-2026 11:31:32 ]
pi_221886253
Beterschap Vlindertje!

Mijn nacht was k*t :P
Had gisteravond restje zelfgemaakte pesto op een beschuitje gedaan, want lekker. Maar ik denk dat mijn maag/darmen dit niet leuk vonden.

Koffie met M. vanochtend maar afgezegd/verplaatst. Ga zo met g paar broeken kopen in de stad.. gaat nu wel weer.
Hij blijft maar die oude broeken van ruim 20k geleden dragen.. en die zakken af! Joh!

Vanavond naar Introdans in de schouwburg. Vanmiddag maar ff tukken dus O+
pi_221886303
Hier wel een hele goede nacht maar iets verdraaid en dan vond een spiertje rondom mijn ribbenkast niet grappig. Diep inademen is pijnlijk
pi_221886484
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2026 22:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar een beetje zoals met name @Vanyel hier laatst na mijn verhaal vragen stelde die me in eerste instantie eerlijk gezegd een beetje irriteerden, want het was toch heel obvious hoe het zit en duidelijk niet zoals zij opperde..,
*)
Dat zag ik wel aankomen tbh
pi_221886492
En dan de oefeningen doen is nog minder grappig.
Maar ze gingen goed
pi_221886532
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2026 12:28 schreef Kaatje1 het volgende:
En dan de oefeningen doen is nog minder grappig.
Maar ze gingen goed
:*
pi_221886721
Kleding kopen en dan met name overhemden deden wij maandagmiddag.
En ook 2 broeken, die worden aangepast in het naaiatelier.
Veel plezier vanavond @Blues . Jammer van het ziekenbezoek.

Goed @Kaatje1 dat de oefeningen wel goed gingen.🍀

Zojuist twee tickets gescore’d voor een bijboeking van de try out van Peter Pannekoek in januari. Vanaf 13 uur was de verkoop open.
De favo plekken waren al weg tot twee keer toe, zo rap ging het.
Wil hem wel eens meemaken in het theater. w/
pi_221886734
Daar kreeg ik net ook een reminder voor, 4 en 5 december. Ik ga mezelf op de wachtlijst zetten, mocht er plek zijn dan kan ik altijd nog beslissen of ik ga
pi_221886911
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
*)
Dat zag ik wel aankomen tbh
Ik vermoedde al wel dat het enigszins opzettelijk was juist om het even te laten schuren ;)
pi_221887022
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 13:14 schreef AnneX het volgende:
Kleding kopen en dan met name overhemden deden wij maandagmiddag.
En ook 2 broeken, die worden aangepast in het naaiatelier.
Veel plezier vanavond @:Blues . Jammer van het ziekenbezoek.

Zojuist twee tickets gescore’d voor een bijboeking van de try out van Peter Pannekoek in januari. Vanaf 13 uur was de verkoop open.
De favo plekken waren al weg tot twee keer toe, zo rap ging het.
Wil hem wel eens meemaken in het theater. w/
Wij vonden 'm best oké laatste keer.
1 broek hoefde maar korter gemaakt.. dat heb ik net zelf gedaan *G* Ander was perfect. Hij ging van W34 naar W30, gek toch dat de boel afzakt.. hij zag zichzelf op foto's van afgelopen zondag.. ik had het al eerder aangekaart dat ie mss toch eens paar nieuwe passende broeken moet kopen.
Bij C&A geslaagd voor 2 broeken die samen nog goedkoper zijn dan 1 mr. Marvis. (Hij heeft er ooit 3 gekocht).

En we liepen dus weer eens samen te 'winkelen' in Hlem. Als een kieviet die man O+ ^O^ Zo fijn dat dit weer kan.. zoiets 'gewoons' eigenlijk.

Energie is wel laag op zich met het lopen en na broeken passen was het wel klaar.
Maar hij gaat zo ook nog ff een half uur roeien. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 30-09-2026 15:21:54 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 september 2026 @ 14:33:51 #259
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221887086
Zo. Gesloopt, maar wel voldaan.
Herdenking oom was in Aalsmeer. 15 mensen. Op een plek waar die samen met mn vader vlakbij geboren is.
Pa en tante deden hun verhaal en is op een mooie manier zn leven gevierd. :)
Daarna zijn we nog naar de historische tuin geweest. Evennog hoofd leegmaken.

Maar nu wel moei. Nu rust en straks sportief doen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221887214
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2026 14:33 schreef borisz het volgende:
Zo. Gesloopt, maar wel voldaan.
Herdenking oom was in Aalsmeer. 15 mensen. Op een plek waar die samen met mn vader vlakbij geboren is.
Pa en tante deden hun verhaal en is op een mooie manier zn leven gevierd. :)
Daarna zijn we nog naar de historische tuin geweest. Evennog hoofd leegmaken.

Maar nu wel moei. Nu rust en straks sportief doen.
Mooi Boor.
:*
pi_221887818
pi_221887928
quote:
Verdorie. Schokkend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221888081
Ik las vanmiddag nog een bericht dat haar theatertour werd geannuleerd ivm haar gezondheid.. en dan nu dit bericht. Potverdorie :'(
pi_221888150
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 17:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik las vanmiddag nog een bericht dat haar theatertour werd geannuleerd ivm haar gezondheid.. en dan nu dit bericht. Potverdorie :'(
Dat las ik ook, bericht van overlijden was kort daarop
  Moderator woensdag 30 september 2026 @ 18:26:33 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221888327
quote:
Shit, had haar niet meer op de lijst staan
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221888345
quote:
Ik las het net in OUD.
Zij was ongeveer even oud als ik.
Ik ben dan toch een soort van verbaasd dat je blijkbaar ook zomaar kunt overlijden aan kanker.

Ik hou best wel van mijn coping O+ :+
  Moderator woensdag 30 september 2026 @ 18:50:19 #268
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221888438
Nu is dat voor de meesten hier lastig, maar krab niet aan je ballen nadat je een pepertje hebt gesneden. :')
pi_221888442
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Nu is dat voor de meesten hier lastig, maar krab niet aan je ballen nadat je een pepertje hebt gesneden. :')
Ik kan je vertellen dat dat bij ons ook verdomd veel pijn doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 30-09-2026 20:13:41 ]
pi_221888482
quote:
Op andere plekken ook
  woensdag 30 september 2026 @ 19:06:34 #271
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221888532
quote:
Ik jong en naïef maakte sambal zonder na te denken. Wilde daarna ff een tukkie doen, contactlenzen uitdoen
Oh man, ik stuiterde door het huis.
pi_221888579
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2026 19:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik jong en naïef maakte sambal zonder na te denken. Wilde daarna ff een tukkie doen, contactlenzen uitdoen
_O_
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221888584
quote:
Dit is slechts 1 van de vele voorbeelden van af te raden handelingen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221888596
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2026 19:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Oeh, dat voel ik
  Moderator woensdag 30 september 2026 @ 19:59:59 #275
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221888915
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 18:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik kan je vertellen dat dat bij ons or ook verdomd veel pijn doet.
Zenuweinden en slijmvliezen genot *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 september 2026 @ 20:16:43 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221889039
Ik heb blijkbaar weer onder wat stenen gelegen en mn algoritme ook.
Op HBO begonnen aan De Influencer Goeroe; Bentinho Massaro. Nooit van gehoord.
Gekkies heb je in allerlei soorten. :{
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 30 september 2026 @ 20:23:03 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221889087
Ik dacht er nog een om NLZiet te nemen - eerste keer dat ik streamingsdienst zou nemen :o Toen ontdekte ik de docu's van Arte. Kijk weinig tv en voor dat beetje wat ik kijk is er op de Duitse voorlopig voldoende te zien.

Betaal ik ook genoeg voor in de vorm van kijk- en luistergeld.
pi_221889233
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2026 20:16 schreef borisz het volgende:
Ik heb blijkbaar weer onder wat stenen gelegen en mn algoritme ook.
Op HBO begonnen aan De Influencer Goeroe; Bentinho Massaro. Nooit van gehoord.
Gekkies heb je in allerlei soorten. :{
Van de week op LinkedIn kwam hij ook langs
pi_221889338
@borisz dat klinkt als een intiem en mooi afscheid zo :*
pi_221889448
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 20:23 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht er nog een om NLZiet te nemen - eerste keer dat ik streamingsdienst zou nemen :o Toen ontdekte ik de docu's van Arte. Kijk weinig tv en voor dat beetje wat ik kijk is er op de Duitse voorlopig voldoende te zien.

Betaal ik ook genoeg voor in de vorm van kijk- en luistergeld.
Op Arte is veel interessants te zien. En geen Amerikaanse meuk.
  Moderator woensdag 30 september 2026 @ 22:44:15 #281
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221889970
Ik lig in bed en realiseerde dat het eigenlijk best warm is in de slaapkamer. Aldus de LG app 24,5°C
Toen bedacht ik me dat ik airco heb.
Vijf minuten terug ingesteld op 21°C en het is inmiddels al lekker fris O+
  Moderator woensdag 30 september 2026 @ 22:48:34 #282
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221889991
Vandaag iemand langs gehad voor mogelijkheden voor een warmtepomp. Ik verdiende 2025 iets van drie tientjes teveel over een heel jaar, waardoor ik ongeveer ¤4000 minder subsidie krijg. :(

Verder goed verhaal, lijkt allemaal wel mogelijk te zijn, dus wie weet binnen enige tijd van het gas af.
Benieuwd hoe dat zit met m'n gascontract van twee jaar - die dus nog tot december 2027 loopt. In het eerste geval betaal ik hooguit vastrecht.
pi_221890027
quote:
Drom vries ik de hele pepers van hello fresh in. Eens in de zoveel weken gaan die door de hakmolen en vries die weer in porties van een theelepel.
Evenals met gember.

Jammer van de subsidie wel…

Vanavond weer heerlijk gezongen met meer dan 40 mensen.
Dat klinkt dan wel zeg in driestemmig.
En er is een nieuwe man bij. Dat is dan vijf. w/

Vanavond hoorde ik dat binnen een kwartier beide try outs waren uitverkocht van PP _O_
pi_221890045
Fijn dat het afscheid zo verliep @borisz
Voor je vader als tweelingbroer lijkt mij het een vreemd besef.
pi_221890158
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 23:02 schreef AnneX het volgende:

Vanavond weer heerlijk gezongen met meer dan 40 mensen.
Dat klinkt dan wel zeg in driestemmig.
En er is een nieuwe man bij. Dat is dan vijf. w/

Jaaaaa fijn he :muziek:
pi_221890159
Introdans _O_ O+
Ik begrijp gewoon niet hoe je in godesnaam 4 totaal verschillende choreo's kan onthouden en dansen in 1 avond.

Bekijk deze YouTube-video
pi_221890165
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 23:41 schreef Blues het volgende:
Introdans _O_ O+
Ja, kwam vanavond ook ter sprake. Je hebt genoten? Gaan jullie vaker naar dansoptredens?
pi_221890172
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 23:43 schreef AnneX het volgende:

Ja, kwam vanavond ook ter sprake. Je hebt genoten? Gaan jullie vaker naar dansoptredens?
Met open mond helemaal in het moment gezeten. Met kippenvel afgewisseld met beklemming en emotie O+

De vrouwen- en mannenliefde in dans gegoten vond ik zo prachtig O+ :9 , naast dat ge-eikte heterodansen.
De muziek voelde je ook helemaal fysiek, net als soms in de bios.

[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 30-09-2026 23:51:59 ]
pi_221890185
Of is het ge-ijkte }:|
pi_221890205
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 23:51 schreef Blues het volgende:
👍🏼

Heerlijk hè om zo betoverd helemaal in het moment te zijn en wèg van alles.
Soms met een film of met een boek. Niét storen.
pi_221890240
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 00:00 schreef AnneX het volgende:

👍🏼

Heerlijk hè om zo betoverd helemaal in het moment te zijn en wèg van alles.
Soms met een film of met een boek. Niét storen.
Er helemaal ín zitten ja, zonder dat je toestaat om afgeleid te worden.
Een hele klus.
pi_221890483
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 23:51 schreef Blues het volgende:
Ja. Van ijken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221890569
Om dan helemaal correct te zijn, is het geijkte :+

Betere nacht dan gister *O*
  Moderator donderdag 1 oktober 2026 @ 08:48:38 #295
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221890864
Zal geen flauw grapje maken over een geslaagde date @vlindertje89
:P

Wat ook jompelwaardig is, voor subsidie wordt gekeken over gemiddelde van twee jaren, in 24 zat ik ruim onder de grens *O*
Maar bij aanvraag in 2026 zou zelfs naar 2023 en 2024 worden gekeken dus nog beter *O*
pi_221890908
Mogge

Alleen laken om is te koud, dekbed is te warm. Het was een wissel nacht. Na ca 5 uur zo moe dat ik aan een stuk doorgeslapen heb tot 8 uur
pi_221890986
www.maptap.gg October 1
84😁 98🔥 89🎉 94🏅 90👑
Final score: 912

Verkeerde eiland O-)

#Polderprikker nummer 122 • 4514/5000
🟦1000 🟨756 🟩976 🟩978 🟨804

Matigjes. Nog steeds een 9 eigenlijk :')
pi_221890995
Mogge. Net pas wakker, door de wekker geslapen. Ik heb vrij dus geen probleem.

Gisteren was mijn eerste werkdag in mijn nieuwe functie. Alle nieuwe plannen heb ik gelijk kunnen oefenen op een heel meewerkende jongeman. Verder allerlei IT-gedoe zoals dat hoort op een eerste dag. Ik heb mijn kantoor maar op de schop genomen. Bureau staat anders, niet meer met de rug naar de deur.

Na het werk moest ik rennen en vliegen voor boodschappen, koken, sporten en eten. Dat moet ik beter gaan plannen.

Maar grote blij over het algemeen *O*
Spoilers!
pi_221890999
Goedemorgen :W

Vanavond naar het Metropole Orkest voor Efteling in Concert. Heel benieuwd wat we van zoiets gaan vinden :D
  Moderator donderdag 1 oktober 2026 @ 10:07:43 #300
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221891244
Zo mailtje gestuurd naar de bank met vraag voor financiering van de rest (tegen 2,25% voor zover ik kan vinden) en voorfinanciering van de subsidie. :s)
  Moderator donderdag 1 oktober 2026 @ 10:08:35 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221891248
Dus ga, zo komt Jan Splinter durch die Winter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')