Ik jong en naïef maakte sambal zonder na te denken. Wilde daarna ff een tukkie doen, contactlenzen uitdoenquote:Op woensdag 30 september 2026 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Nu is dat voor de meesten hier lastig, maar krab niet aan je ballen nadat je een pepertje hebt gesneden.
quote:Op woensdag 30 september 2026 19:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik jong en naïef maakte sambal zonder na te denken. Wilde daarna ff een tukkie doen, contactlenzen uitdoen
Oh man, ik stuiterde door het huis.
Dit is slechts 1 van de vele voorbeelden van af te raden handelingen.quote:Op woensdag 30 september 2026 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Nu is dat voor de meesten hier lastig, maar krab niet aan je ballen nadat je een pepertje hebt gesneden.
Oeh, dat voel ikquote:Op woensdag 30 september 2026 19:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik jong en naïef maakte sambal zonder na te denken. Wilde daarna ff een tukkie doen, contactlenzen uitdoen
Oh man, ik stuiterde door het huis.
Zenuweinden en slijmvliezen genotquote:Op woensdag 30 september 2026 18:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dat bij ons or ook verdomd veel pijn doet.
Van de week op LinkedIn kwam hij ook langsquote:Op woensdag 30 september 2026 20:16 schreef borisz het volgende:
Ik heb blijkbaar weer onder wat stenen gelegen en mn algoritme ook.
Op HBO begonnen aan De Influencer Goeroe; Bentinho Massaro. Nooit van gehoord.
Gekkies heb je in allerlei soorten.
Op Arte is veel interessants te zien. En geen Amerikaanse meuk.quote:Op woensdag 30 september 2026 20:23 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht er nog een om NLZiet te nemen - eerste keer dat ik streamingsdienst zou nemenToen ontdekte ik de docu's van Arte. Kijk weinig tv en voor dat beetje wat ik kijk is er op de Duitse voorlopig voldoende te zien.
Betaal ik ook genoeg voor in de vorm van kijk- en luistergeld.
Drom vries ik de hele pepers van hello fresh in. Eens in de zoveel weken gaan die door de hakmolen en vries die weer in porties van een theelepel.quote:Op woensdag 30 september 2026 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Jaaaaa fijn hequote:Op woensdag 30 september 2026 23:02 schreef AnneX het volgende:
Vanavond weer heerlijk gezongen met meer dan 40 mensen.
Dat klinkt dan wel zeg in driestemmig.
En er is een nieuwe man bij. Dat is dan vijf.![]()
Met open mond helemaal in het moment gezeten. Met kippenvel afgewisseld met beklemming en emotiequote:Op woensdag 30 september 2026 23:43 schreef AnneX het volgende:
Ja, kwam vanavond ook ter sprake. Je hebt genoten? Gaan jullie vaker naar dansoptredens?
👍🏼quote:
Er helemaal ín zitten ja, zonder dat je toestaat om afgeleid te worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 00:00 schreef AnneX het volgende:
👍🏼
Heerlijk hè om zo betoverd helemaal in het moment te zijn en wèg van alles.
Soms met een film of met een boek. Niét storen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |