abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221885292
En goedemorgen!
Ik begon de dag - zoals alle dagen hier tot nu toe - met een wandeling langs de Ebro. In het schemerduister want de zon komt pas laat op.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221885334
www.maptap.gg September 30
100🎯 94🏅 100🎯 96🔥 69😑
Final score: 889

Die laatste he :') :N

#Polderprikker nummer 121 • 4990/5000
🟦1000 🟦1000 🟦1000 🟩996 🟩994
https://polderprikker.nl/

Aardig herpakt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221885352
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2026 08:41 schreef sigme het volgende:

[..]
Deze is mooi.
Hum.
De spelfout of de intentie? :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221885627
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 08:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hum.
De spelfout of de intentie? :@
De schrijffout vond ik erg mooi. De intentie onderschrijf ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221885917
Mogge!

Enorme herrie hier. Ze zijn al het grind van het dak aan het opzuigen zodat het dak opnieuw gedaan kan worden. Er ligt heel veel grind.
We have far more in common than that which devides us..
pi_221885937
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2026 22:54 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. De vragen die ik vandaag/gister stelde waren oprecht explorerend, om erachter te komen waar bepaalde gedachten vandaan komen, maar ik kan me wel ook voorstellen dat dat misschien niet altijd ook zo opgevat wordt in getypte tekst. Ik heb natuurlijk wel ook niet voor niks de knuffel erbij gezet en dat ik me kan voorstellen dat het lastig is om ineens zoveel andere input te krijgen etc. Want ik snap wel wat je daarin zegt ook. Tegelijkertijd voel ik ook ergens een soort verantwoordelijkheid gezien de sfeer hier en hoeveel we van elkaar weten en met elkaar delen, om dat perspectief wel te laten zien, ook als dat verwarring brengt, als ik denk dat iemand zichzelf echt tekort doet in het perspectief van waaruit iemand zelf kijkt/de omgeving kijkt. Ik besef me ook dat dat klinkt alsof ik 'het beste' weet hoe alles zit, dat bedoel ik zeker niet. Maar een beetje zoals met name @:Vanyel hier laatst na mijn verhaal vragen stelde die me in eerste instantie eerlijk gezegd een beetje irriteerden, want het was toch heel obvious hoe het zit en duidelijk niet zoals zij opperde.., maar waardoor ik na even bezinken wel kon denken, als Vanyel het zo anders kan zien, dan doen zij dat misschien ook wel. En dat hielp me wel, en ik had het jammer gevonden als ze dat niét had gezegd.

Ik ben wel benieuwd @:Tele6 hoe jij hier zelf tegenaan kijkt. Helpt het je in dit soort situaties om van meerdere mensen te horen dat er ook een andere optie is dan de opties waar je zelf in vast lijkt te lopen (al dan niet achteraf), of geeft dat je vooral extra stress en wil je vooral even je eigen twijfels kwijt en een luisterend oor, maar niet nog meer input waarvan dan misschien inderdaad het gevoel hebt dat je er iets mee moet / je moet verantwoorden als je er niet iets mee doet? Daar hoef je uiteraard helemaal niet nu iets over te zeggen, of überhaupt als je daar geen zin in hebt of dat even teveel is :)
Ik vind de vragen wel fijn. Helpt om orde in de massa aan gedachten en gevoelens te brengen.
De meningen zijn iets minder handig omdat ze vaak toch niet echt matchen met mijn indruk van de situatie, wat heel begrijpelijk is omdat jullie maar een deel van het verhaal horen hier. :)
pi_221885938
www.maptap.gg September 30
90👑 83🌟 98🔥 83🌟 75🙂
Final score: 843

#Polderprikker nummer 121 • 4361/5000
🟩985 🟩920 🟩953 🟨867 🟨636
https://polderprikker.nl/
pi_221886006
Verder heb ik vannacht redelijk geslapen *G*
(6 1/2 uur slaap doen we het voor)

En heb ik vanochtend mega goed getraind in de sportschool met mijn collega.

Box jumps op de hoogste stand van de box (76 cm) zijn moeilijk maar lukken wel *G*
Single leg deadlifts en split squats gedaan, beide 3x8 met 20 kg.
Daarna zelfs ook nog 3x8 lunges eruit gekregen.
Samen met collega buikspieroefeningen gedaan. Ze heeft snel last van haar rug dus we doen oefeningen die de boel hopelijk wat steviger maken -- geen sit ups wel dead bugs en planks. Collega zei dat ze me haatte maar de oefeningen gaan wel al zo veel beter dan een maand geleden _O_

Ik kan binnenkort gaan nadenken hoe ik die box jumps moeilijker moet gaan maken... de box kan niet hoger. Zijn vast dingen die je kan doen (gewicht toevoegen? Eenbenig?)
pi_221886049
Goed bezig @Tele6 _O_
https://bonvecstrength.co(...)ke-box-jumps-harder/

Ik had een slechte nacht. Ik was zondagavond ineens verkouden aan het worden - snot, keelpijn. Maandag steeds meer. Gisterochtend ook weer wakker met meer keelpijn en meer snot. Maar naarmate de dag vorderde leek het juist beter te gaan. Tot de avond, hoofd liep toch weer helemaal vol, had al gespoeld, zoutneusspray hielp niet, ook maar xylometazoline neusspray. Dat was even iets te vlot na het zout, waardoor ik wat draaierig werd, en dat voelde vrij onprettig. Even met licht aan rechtop in bed gezeten tot beetje weggetrokken was. Daarna moeite met slapen door holtes en druk op hoofd, sliep pas na 3.15. 7u weer wakker }:| . Vanochtend agenda voor vandaag en morgen leeggegooid om toch maar even gewoon rustig aan te doen. Vanochtend huisarts om te bespreken of er nog iets te doen valt aan het continue basisniveau van snot in mn hoofd (sinds 10 aug geen dag zonder enige mate van snottig hoofd gehad). Ook even gevraagd van de draaierigheid. Zij dacht idd ook door teveel prikkeling in holtes/richting oor. En ik heb nieuwe allergie pillen mee gekregen om te kijken of dat nog helpt als aanvulling op de fluticasonpropionaat. Cetirizine, loratadine en desloratadine had ik eerder al geprobeerd maar vind ik niet prettig door suf gevoel, dus nu fenofexadine meegekregen. Ben benieuwd.

Lig nu met twee boterhammen en een bak fruit op de bank. Zo eens kijken of ik ook nog wat kan slapen.

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 30-09-2026 11:31:32 ]
pi_221886253
Beterschap Vlindertje!

Mijn nacht was k*t :P
Had gisteravond restje zelfgemaakte pesto op een beschuitje gedaan, want lekker. Maar ik denk dat mijn maag/darmen dit niet leuk vonden.

Koffie met M. vanochtend maar afgezegd/verplaatst. Ga zo met g paar broeken kopen in de stad.. gaat nu wel weer.
Hij blijft maar die oude broeken van ruim 20k geleden dragen.. en die zakken af! Joh!

Vanavond naar Introdans in de schouwburg. Vanmiddag maar ff tukken dus O+
pi_221886303
Hier wel een hele goede nacht maar iets verdraaid en dan vond een spiertje rondom mijn ribbenkast niet grappig. Diep inademen is pijnlijk
pi_221886484
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2026 22:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar een beetje zoals met name @Vanyel hier laatst na mijn verhaal vragen stelde die me in eerste instantie eerlijk gezegd een beetje irriteerden, want het was toch heel obvious hoe het zit en duidelijk niet zoals zij opperde..,
*)
Dat zag ik wel aankomen tbh
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221886492
En dan de oefeningen doen is nog minder grappig.
Maar ze gingen goed
pi_221886532
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2026 12:28 schreef Kaatje1 het volgende:
En dan de oefeningen doen is nog minder grappig.
Maar ze gingen goed
:*
pi_221886721
Kleding kopen en dan met name overhemden deden wij maandagmiddag.
En ook 2 broeken, die worden aangepast in het naaiatelier.
Veel plezier vanavond @Blues . Jammer van het ziekenbezoek.

Goed @Kaatje1 dat de oefeningen wel goed gingen.🍀

Zojuist twee tickets gescore’d voor een bijboeking van de try out van Peter Pannekoek in januari. Vanaf 13 uur was de verkoop open.
De favo plekken waren al weg tot twee keer toe, zo rap ging het.
Wil hem wel eens meemaken in het theater. w/
pi_221886734
Daar kreeg ik net ook een reminder voor, 4 en 5 december. Ik ga mezelf op de wachtlijst zetten, mocht er plek zijn dan kan ik altijd nog beslissen of ik ga
pi_221886911
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 12:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
*)
Dat zag ik wel aankomen tbh
Ik vermoedde al wel dat het enigszins opzettelijk was juist om het even te laten schuren ;)
pi_221887022
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 13:14 schreef AnneX het volgende:
Kleding kopen en dan met name overhemden deden wij maandagmiddag.
En ook 2 broeken, die worden aangepast in het naaiatelier.
Veel plezier vanavond @:Blues . Jammer van het ziekenbezoek.

Zojuist twee tickets gescore’d voor een bijboeking van de try out van Peter Pannekoek in januari. Vanaf 13 uur was de verkoop open.
De favo plekken waren al weg tot twee keer toe, zo rap ging het.
Wil hem wel eens meemaken in het theater. w/
Wij vonden 'm best oké laatste keer.
1 broek hoefde maar korter gemaakt.. dat heb ik net zelf gedaan *G* Ander was perfect. Hij ging van W34 naar W30, gek toch dat de boel afzakt.. hij zag zichzelf op foto's van afgelopen zondag.. ik had het al eerder aangekaart dat ie mss toch eens paar nieuwe passende broeken moet kopen.
Bij C&A geslaagd voor 2 broeken die samen nog goedkoper zijn dan 1 mr. Marvis. (Hij heeft er ooit 3 gekocht).

En we liepen dus weer eens samen te 'winkelen' in Hlem. Als een kieviet die man O+ ^O^ Zo fijn dat dit weer kan.. zoiets 'gewoons' eigenlijk.

Energie is wel laag op zich met het lopen en na broeken passen was het wel klaar.
Maar hij gaat zo ook nog ff een half uur roeien. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 30-09-2026 15:21:54 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 september 2026 @ 14:33:51 #259
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221887086
Zo. Gesloopt, maar wel voldaan.
Herdenking oom was in Aalsmeer. 15 mensen. Op een plek waar die samen met mn vader vlakbij geboren is.
Pa en tante deden hun verhaal en is op een mooie manier zn leven gevierd. :)
Daarna zijn we nog naar de historische tuin geweest. Evennog hoofd leegmaken.

Maar nu wel moei. Nu rust en straks sportief doen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221887214
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2026 14:33 schreef borisz het volgende:
Zo. Gesloopt, maar wel voldaan.
Herdenking oom was in Aalsmeer. 15 mensen. Op een plek waar die samen met mn vader vlakbij geboren is.
Pa en tante deden hun verhaal en is op een mooie manier zn leven gevierd. :)
Daarna zijn we nog naar de historische tuin geweest. Evennog hoofd leegmaken.

Maar nu wel moei. Nu rust en straks sportief doen.
Mooi Boor.
:*
pi_221887818
pi_221887928
quote:
Verdorie. Schokkend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221888081
Ik las vanmiddag nog een bericht dat haar theatertour werd geannuleerd ivm haar gezondheid.. en dan nu dit bericht. Potverdorie :'(
pi_221888150
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 17:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik las vanmiddag nog een bericht dat haar theatertour werd geannuleerd ivm haar gezondheid.. en dan nu dit bericht. Potverdorie :'(
Dat las ik ook, bericht van overlijden was kort daarop
  Moderator woensdag 30 september 2026 @ 18:26:33 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221888327
quote:
Shit, had haar niet meer op de lijst staan
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221888345
quote:
Ik las het net in OUD.
Zij was ongeveer even oud als ik.
Ik ben dan toch een soort van verbaasd dat je blijkbaar ook zomaar kunt overlijden aan kanker.

Ik hou best wel van mijn coping O+ :+
  Moderator woensdag 30 september 2026 @ 18:50:19 #268
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221888438
Nu is dat voor de meesten hier lastig, maar krab niet aan je ballen nadat je een pepertje hebt gesneden. :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221888442
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Nu is dat voor de meesten hier lastig, maar krab niet aan je ballen nadat je een pepertje hebt gesneden. :')
Ik kan je vertellen dat dat bij ons ook verdomd veel pijn doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 30-09-2026 20:13:41 ]
pi_221888482
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 18:50 schreef derLudolf het volgende:
Op andere plekken ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')