Eng!quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:02 schreef mjan het volgende:
[..]
Precies! Handen af van de doedelzak.
Maar echt, ze zien er dus zo uit:
[ afbeelding ]
En staan dan met zulke vaandels:
[ afbeelding ]
Ik hoopte eerst nog even in een soort satirische cosplay te zijn beland, maar helaas.
Ik heb geen idee, maar het zou me niets verbazen. Ik las net wel dat ze alle nieuwe kamerleden een plastic foetus hebben opgestuurd. Geen woorden voor.quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat die figuren die ook iets met die kinderbegravenissen hadden of zoiets, wat inmiddels vetboden is.
Ha, dat was het: Conservatieve stichting moet stoppen met verspreiden van onwaarheden over Lentekriebels-weekquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze horen hierbij https://civitaschristiana.nl/
Dat zijn 3 andere gekke die dat roeptoeteren.quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn dat die figuren die ook iets met die kinderbegravenissen hadden of zoiets, wat inmiddels vetboden is.
Daar zou ik wel meer over willen lezen ook!quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:51 schreef Vanyel het volgende:
Happier thought
Mrs V meldde vanmorgen dat ze ergens zag dat een rits influencer tradwives onttrad is en daar nu posts over maakt, en over hoe ze jong geronseld zijn voor die idioterie.
Beweegt er ook eens iets de goede kant op
Volgens mij bij Joop/bnnvaraquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel meer over willen lezen ook!
quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat zijn 3 andere gekke die dat roeptoeteren.
We kunnen ze bij een bevriende brouwerij weg leggen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat, bourbon en cognac.
Of ergens op een moment vóór het eindresultaat.
Hoe lang laten jullie het rijpen en waar leg je de volle vaten weg?
quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:21 schreef mjan het volgende:
Nu we het toch over bekeerlingen hebben, wil ik even melden dat ik eindelijk over ben op een plaatstalen koekepan en dat het geweldig is, ik het veel eerder had moeten doen en dat ik nu constant op zoek ben naar dingen om te bakken
Ik wil nu al van beide vaten ieder 6 flesjes bestellen, mits geen IPA…quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We kunnen ze bij een bevriende brouwerij weg leggen.
Hoe lang is nog de vraag, na een maand of 10 begint het proeven en op het juiste moment gaan we dan afvullen.
Wat zijn tot nu toe je favo dingen om te bakken?quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:21 schreef mjan het volgende:
Nu we het toch over bekeerlingen hebben, wil ik even melden dat ik eindelijk over ben op een plaatstalen koekepan en dat het geweldig is, ik het veel eerder had moeten doen en dat ik nu constant op zoek ben naar dingen om te bakken
Wat een rake post! Ik ben helemaalquote:Op dinsdag 29 september 2026 20:36 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik wil je wel graag het advies meegeven om meer egelfoto's te plaatsen. In het belang van de mensheid enzo. En als het even lukt zou ik @:sigme ook op een of andere manier graag laten bezwijken onder sociale druk om meer foto's van hond/bever/appel/wilde wingerd/idyllische landschappen/etc te plaatsen.
Sigme en de ervaring van sociale druk, zie je het al voor je
Zij (de tekenares/schrijfster van hyperbool and 1/2) is weer terug na járen afwezigheid, kwam ik laatst achter.quote:
Ik hoop dat alles veel beter verloopt dan je vreestquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:24 schreef Tele6 het volgende:
Nou. Aller-aller-allerlaatste bericht over dat stomme sinterklaasfeest.
B en ik gaan.
Broertje gaat alleen naar het begin van het feest en gaat daarna lekker door naar z'n concert. Hij denkt dat hij in z'n vriendengroep wel iemand kan vinden die mijn kaartje wil overnemen.
Maanden geleden kwam op Instagram een tradwife langs en ik was er gewoon naar aan het schreeuwen, die spoorde echt niet.overtreffende trap tradwife. Bleek een parodie pagina te zijnquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Yes!
https://www.bnnvara.nl/jo(...)servatieve-leefwijze
Het is zeker geen IPAquote:Op dinsdag 29 september 2026 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil nu al van beide vaten ieder 6 flesjes bestellen, mits geen IPA…
Mag ook via jullie biertopic, dat volg ik ook…quote:Op dinsdag 29 september 2026 21:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is zeker geen IPA
Ik zal je op de hoogte houden.
Afgelopen weken herstelden ze vrijwel alle dagen 1 van hun dammetjes. Ongeveer eens per week hun beide dammetjes en eens per week een nachtje vrij.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:50 schreef Tele6 het volgende:
Ja @:sigme hoe is het met de bever?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |