Holy fuck wat een verhaal, hopelijk gaat de rechter mee in de eisen van het OM en krijgen ze tot 2 jaar celstrafquote:Vijf verdachten stonden vandaag voor de rechter na jarenlange bedreiging, belaging, opruiing en stalking van Hilversummer Bradley. Via Telegram, onder de naam 'Looijkartel', zorgden onder meer zij ervoor dat Bradley, zijn familieleden en vrienden maandenlang niet meer naar buiten durfden. De verdachten hoorden tijdens de eerste dag van de strafzaak de eisen van het Openbaar Ministerie.
De vijf verdachten zijn een 29-jarige man uit Deurne, een 43-jarige man uit Venlo, een 27-jarige man uit Aalsmeer, een 33-jarige man uit Steenwijk en een 38-jarige man uit Huizen. Ze komen vandaag allemaal naar de rechtbank met 'spijt'.
Jarenlang waren zij onderdeel van het Telegramkanaal het 'Looijkartel'. Begin 2020 werd deze groep opgericht. Met anonieme namen stuurden verschillende hoofdgebruikers mensen aan om het leven van onder meer de Hilversumse Bradley, die liever niet met zijn volledige naam in het artikel komt, volledig overhoop te halen.
Ernstige bedreigingen
En dat was gelukt. Bradleys huis werd beklad en vernield, overal waar hij kwam werd hij in de gaten gehouden en zelfs de grafsteen van zijn overleden tweelingbroertje werd bespoten met graffiti. Bradley moest meerdere keren verhuizen en was na jaren volledig geïsoleerd van de buitenwereld.
Niet alleen hij had last van de bedreigingen en stalking: ook meerdere familieleden, waaronder zijn nicht Belita, gingen gebukt onder de belaging. Belita werd door de Telegramgroep online gepresenteerd als sekswerker, waardoor er dag en nacht mannen voor haar deur stonden. Ook haar dochter werd met de dood bedreigd.
De moeder van Bradley was ook niet meer veilig. Zij kreeg onder meer berichten waarin stond dat 'Bradley binnenkort naast zijn broertje zou komen te liggen'.
"Mijn behoefte om erin te blijven vond ik belangrijker dan het welzijn van Bradley"
Het Telegramkanaal had op zijn hoogtepunt zo'n tienduizend leden. Vijf van hen, onder wie enkele hoofdgebruikers, moesten vandaag voor de rechter verschijnen tijdens een inhoudelijke behandeling. Daar ging het met name om de 'waarom'-vraag. Tijdens de zitting blijkt vooral dat het antwoord ook voor hen niet helemaal duidelijk is.
"Ik was depressief, zat vooral op mijn kamer en zocht een manier om te vluchten. Dat deed ik online", vertelt de één. Een andere verdachte zegt weer dat hij eenzaam was, weinig vrienden had en zijn leven niet op de rit had. "Het was een soort groepsvorming, je hoort ergens bij. Dat deed mij op dat moment goed. Ik wist niet wat me bezielde."
Enkele verdachten raken soms ook geëmotioneerd, met name wanneer Belita haar verhaal doet. "Ik vind het verschrikkelijk om te horen", zegt een verdachte.
Meerdere verdachten geven aan dat het ook een lastige wereld is om uit te komen. "Je was ook bang om zelf onderdeel te worden van de bedreigingen. Tegelijkertijd wilde ik niet stoppen. Mijn behoefte om erin te blijven vond ik belangrijker dan het welzijn van Bradley."
"Voor mij zitten vijf mannen die de lol erin hadden om het leven van anderen volledig de vernieling in te helpen"
Officier van Justitie
Het Openbaar Ministerie confronteert de mannen nog een keer met de feiten. "De groep kende geen enkele grens. Er werden adressen gedeeld en geldbedragen uitgeloofd om mensen pijn te doen. Voor mij zitten vijf mannen die de lol erin hadden om het leven van anderen volledig de vernieling in te helpen", zegt de officier.
Ook spreekt hij de mannen aan op het feit dat ze Bradley hadden beticht van pedofilie - wetende dat er dan 'pedojagers' op hem afkomen. "Geen van de verdachten hier zegt dat ze oprecht denken of weten dat hij daadwerkelijk pedofiel was. Dat is er gewoon bij bedacht om hem daarmee te pakken."
Uiteenlopende strafeisen
Het Openbaar Ministerie eist uiteenlopende straffen. Eén van de verdachten, de man uit Venlo, krijgt de hoogste straf opgelegd: een gevangenisstraf van 24 maanden. De laagste straf is voor de man uit Deurne. Hij krijgt een taakstraf.
Volgens de officier was het lastig om de strafbepaling te doen, omdat deze zaak nauwelijks te meten is aan andere zaken die zich in Nederland hebben voorgedaan. "Er zijn voorbeelden van extreme stalkingszaken, maar geen die zich in deze mate voordeed."
De rechtszaak gaat donderdag verder. De rechtbank doet op 3 november uitspraa
Jammer dan.quote:Ze komen vandaag allemaal naar de rechtbank met 'spijt'.
Dat stukje is verwijderd uit de OP, is denk ik een tekst die als beschrijving bij de AI foto staat, is met copy/paste meegekomenquote:Op donderdag 24 september 2026 07:53 schreef Kopiko het volgende:
In de tweede alinea doet AI iets raars, TS.
On topic:
[..]
Jammer dan.
Ja, niet. Gewoon ziek in hun kop.quote:Op donderdag 24 september 2026 08:06 schreef stavromulabeta het volgende:
Hoe hebben 5 mensen uit Venlo, Deurne, Aalsmeer, Huizen en Steenwijk bedacht dat ze precies één specifiek persoon in Hilversum willen pesten?
Gekeken waar precies het middelpunt tussen hun woonadressen ligt? Dartpijltje op een landkaart gegooid?
Hoe pik je daar deze 5 uit?quote:Het Telegramkanaal had op zijn hoogtepunt zo'n tienduizend leden.
Er moet toch een motief zijn.. en een onderlinge connectiequote:Op donderdag 24 september 2026 08:06 schreef stavromulabeta het volgende:
Hoe hebben 5 mensen uit Venlo, Deurne, Aalsmeer, Huizen en Steenwijk bedacht dat ze precies één specifiek persoon in Hilversum willen pesten?
Gekeken waar precies het middelpunt tussen hun woonadressen ligt? Dartpijltje op een landkaart gegooid?
en bekijken we nog even wat de officier zeiquote:Straf bij stalking
Stalking is strafbaar. De straf die een dader krijgt is afhankelijk van wat er is gebeurd en welk bewijs er is. Uiteindelijk beslist de rechter welke straf wordt opgelegd.
Straffen voor stalking
De straf voor stalking loopt uiteen van een taakstraf tot een (onvoorwaardelijke) gevangenisstraf. In de wet staat dat er een maximale gevangenisstraf van 3 jaar voor stalking kan worden opgelegd. De dader kan ook een contactverbod gebiedsverbod of locatieverbod krijgen. In het Wetboek van Strafrecht komt de term 'stalking' niet voor. Daar wordt gesproken over 'belaging'.
Factoren die invloed hebben op de straf
Hoe zwaar de straf uitvalt, hangt af van een aantal factoren:
wat er precies is gebeurd.
hoe vaak het is gebeurd.
of er al eerder mensen slachtoffer van de dader zijn geworden.
de leeftijd en voorgeschiedenis van de dader.
Als je bij een zaak als deze, waar jarenlang gewerkt wordt om een hele familie de vernieling in te helpen en waarvan je zegt nog geen stalkingszaak tegengekomen te zijn van dit kaliber, geen maximale straf weet te eisen wat is dan je leidraad?quote:Volgens de officier was het lastig om de strafbepaling te doen, omdat deze zaak nauwelijks te meten is aan andere zaken die zich in Nederland hebben voorgedaan. "Er zijn voorbeelden van extreme stalkingszaken, maar geen die zich in deze mate voordeed."
Een stel idioten dat kennelijk van mening was dat ze voor Ad Looij moesten opkomen en daarbij mensen gingen terroriseren. Volgens mij iets waar Ad Looij zelf helemaal niets mee te maken had.quote:
Zijn allemaal op #ANONIEM gegaan. De 'helden'.quote:Op donderdag 24 september 2026 08:48 schreef Mortaxx het volgende:
Wil nog steeds weten welke fokkers dit waren
Wie de neuk is 'Ad Looij' nou weer?quote:Op donderdag 24 september 2026 09:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een stel idioten dat kennelijk van mening was dat ze voor Ad Looij moesten opkomen en daarbij mensen gingen terroriseren. Volgens mij iets waar Ad Looij zelf helemaal niets mee te maken had.
Een oude man die vanaf zijn bank Youtube video’s opnam en streamde. In 2014 overleden.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:04 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wie de neuk is 'Ad Looij' nou weer?
Ja, en Bratley had 'ruzie' met hem. En belde die Ad ook op met dreigementen.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een oude man die vanaf zijn bank Youtube video’s opnam en streamde. In 2014 overleden.
Dat was nogal een dingetje, ook hier op Fok. Genoeg over te vinden
Die beste man had gewoon een simpel live-streampje, waar hij zijn bakje bami zat op te peuzelen, over vrachtwagens vertelde en zijn jointje lag te paffen op de bank. Beste man deed werkelijk geen vlieg kwaad. Totdat er opeens een groepje FOK!kers lucht van zijn stream kregen en hem de pleuris in zijn gaan pesten, stalken en streams verzieken.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een stel idioten dat kennelijk van mening was dat ze voor Ad Looij moesten opkomen en daarbij mensen gingen terroriseren. Volgens mij iets waar Ad Looij zelf helemaal niets mee te maken had.
Mwah, dat waren geen fokkers hoorquote:Op donderdag 24 september 2026 09:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die beste man had gewoon een simpel live-streampje, waar hij zijn bakje bami zat op te peuzelen, over vrachtwagens vertelde en zijn jointje lag te paffen op de bank. Beste man deed werkelijk geen vlieg kwaad. Totdat er opeens een groepje FOK!kers lucht van zijn stream kregen en hem de pleuris in zijn gaan pesten, stalken en streams verzieken.
Hoe dat precies zat weet ik niet, maar het rommelde inderdaad wel.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, en Bratley had 'ruzie' met hem. En belde die Ad ook op met dreigementen.
Nou, dit dus inderdaad. Het hele verhaal in een notedop. Of er ook daadwerkelijk Fokkers bij betrokken waren weet ik niet zekerquote:Op donderdag 24 september 2026 09:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die beste man had gewoon een simpel live-streampje, waar hij zijn bakje bami zat op te peuzelen, over vrachtwagens vertelde en zijn jointje lag te paffen op de bank. Beste man deed werkelijk geen vlieg kwaad. Totdat er opeens een groepje FOK!kers lucht van zijn stream kregen en hem de pleuris in zijn gaan pesten, stalken en streams verzieken.
Precies. En een van hun was die Bratley zelf.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, dit dus inderdaad. Het hele verhaal in een notedop
Voor wat ik begreep ligt dat anders, maar goed in kan er natuurlijk ook naast zitten. In ieder geval raakte het verweven maar Braddie, nja wat volgde weten we wel.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah, dat waren geen fokkers hoor
Dan kan ik me voorstellen dat je ook wel ff wat gepest terug kunt verwachten, maar ik lees dat die Ad in 2014 overleden is? En het bleef dus altijd maar doorgaan tegen Braddie?quote:Op donderdag 24 september 2026 09:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Precies. En een van hun was die Bratley zelf.
Dus het was vooral een grote rommel. De pester, werd gepest, en die werd weer gepest en toen ging het van kwaad tot erger.
2024 bedoel je denk ik want 12 jaar geleden leefde die man nog.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een oude man die vanaf zijn bank Youtube video’s opnam en streamde. In 2014 overleden.
Ik denk dat je dit niet kan afschuiven op een groepje fokkers, zo groot is fok nu ook weer niet, er zal er echt wel iemand bij gezeten hebben, meelopers ongetwijfeld ook, maar zeker niet alleen fokkersquote:Op donderdag 24 september 2026 09:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja, het ging maar door. Maar het is allemaal niet heel verbazingwekkend. Braddie was een eenzaam kneusje dat een oude vreemde man ging pesten, andere eenzame kneusjes vonden dit 'sneu' en gingen Braddie pesten.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat je ook wel ff wat gepest terug kunt verwachten, maar ik lees dat die Ad in 2014 overleden is? En het bleef dus altijd maar doorgaan tegen Braddie?
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:19 schreef theunderdog het volgende:
Braddie was een eenzaam kneusje dat een oude vreemde man ging pesten
Klopt. Gevalletje dikke vingers.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
2024 bedoel je denk ik want 12 jaar geleden leefde die man nog.
kom maar met bewijzen danquote:Op donderdag 24 september 2026 09:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is zeker wel waar. Staat gewoon op video, waarin hij hem aan het bedreigen is.
ze lijken het heel specifiek te weten wat er door wie is gedaanquote:Op donderdag 24 september 2026 09:37 schreef nostra het volgende:
Nou ja, die twee jaar is dan zowaar nog een redelijke eis. Probleem zal wel weer het linken van individuen aan daadwerkelijke feiten worden. Ben benieuwd naar de uitspraak.
quote:SAMENVATTING:
1) te Deurne/Kortenhoef/Hilversum 1 april 2020 t/m 18 juli 2023 als leider deelgenomen aan criminele organisatie met als oogmerk opruiing, bedreiging, belaging en/of vernieling); 2) te Deurne/Kortenhoef/Hilversum 1 april 2020 t/m 18 juli 2023 belaging; 3) te Deurne/Zevenbergen 1 januari 2020 t/m 18 juli 2023 belaging ander slachtoffer
SAMENVATTING:
te Venlo/Kortenhoef/Hilversum 1 april 2020 t/m 18 juli 2023 als leider deelgenomen aan criminele organisatie met als oogmerk opruiing, bedreiging, belaging en/of vernieling; 2) te Venlo/Kortenhoef/Hilversum 1 april 2020 t/m 18 juli 2023 belaging; 3) te Venlo/Zevenbergen 1 januari 2020 t/m 18 juli 2023 belaging ander slachtoffer
SAMENVATTING:
te Beverwijk 5 juli 2022 t/m 11 juli 2023 als leider deelgenomen aan criminele organisatie met als oogmerk opruiing, bedreiging, belaging en/of vernieling
SAMENVATTING:
te Steenwijk 5 juli 2022 t/m 19 juni 2023 als leider deelgenomen aan criminele organisatie met als oogmerk opruiing, bedreiging, belaging en/of vernieling; 2) te Steenwijk/Kortenhoef/Hilversum 5 juli 2022 t/m 19 juln 2023 belaging; 3) te Steenwijk/Zevenbergen 11 maart 2022 t/m 19 mei 2023 belaging ander slachtoffer
SAMENVATTING:
1) te Kortenhoef 2 april 2020 t/m 20 november 2022 als leider deelgenomen aan criminele organisatie met als oogmerk opruiing, bedreiging, belaging en/of vernieling; 2) te Zevenbergen/Franeker/Kortenhoef 31 oktober 2021 t/m 21 oktober 2022 belaging; te Kortenhoef 2 maart 2022 uitlokking van vernieling van ruiten/deurbel; 4) te Kortenhoef 6 augustus 2022 uitlokking van vernieling ruiten/woning
Vandaag dan weer want vandaag is dag 2 van de rechtzaakquote:Op donderdag 24 september 2026 09:52 schreef GGMM het volgende:
Vandaar dat het zo rustig was in KLB gisteren
2 jaar is toch lachwekkend? Sorry hoor, maar dit is geen 'opwelling'. Dit is stelselmatig/planmatig iemand dusdanig terroriseren dat hij (en zijn familie) meerdere malen moet verhuizen? Ik vind dat het leed aan de ene kant en de straf aan de andere kant totaal niet in verhouding zijn.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:37 schreef nostra het volgende:
Nou ja, die twee jaar is dan zowaar nog een redelijke eis. Probleem zal wel weer het linken van individuen aan daadwerkelijke feiten worden. Ben benieuwd naar de uitspraak.
Waarom? Ze zagen een youtubertje die wat apart was dat was het begin geloof ik.quote:Op donderdag 24 september 2026 08:58 schreef ToT het volgende:
The fuck? Echt ziekelijk extreem zeg! En niemand weet eigenlijk precies waarom ze dit deden?
Hopelijk houden de overige 9995 er ook gelijk mee op. (Okee de 10.000 was op het hoogtepunt, maar damn....)
En hopelijk wordt Braddie z'n zaak goed geanalyseerd om in de toekomst sneller en beter in te kunnen grijpen voor hem en zijn familie, maar ook in eventuele toekomstige soortgelijke zaken.
Genoeg mensen van hier die eraan meededen. Door alleen al in die groep te zitten ben je mede schuldigquote:Op donderdag 24 september 2026 09:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah, dat waren geen fokkers hoor
Maar die Ad Looij werd net als Brad toch ook geterroriseerd?quote:Op donderdag 24 september 2026 09:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit. Elke keer als ik zo'n bak zie dan roep ik BROLO in de auto.quote:Op donderdag 24 september 2026 08:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag gisteren een blauwe Twingo rijden. Ik dacht: eigenlijk heeft TheBradge deze auto net zo iconisch gemaakt als de Honda van Bassie en Adriaan.
[ afbeelding ]
Dat ben je toch ook gewoon een mislukt treurig hoopje mens. Niet dat het beter was geweest als het pubers zouden zijn die uit verveling te ver gingen, maar dit zijn 'gewoon volwassen' figuren.quote:De vijf verdachten zijn een 29-jarige man uit Deurne, een 43-jarige man uit Venlo, een 27-jarige man uit Aalsmeer, een 33-jarige man uit Steenwijk en een 38-jarige man uit Huizen. Ze komen vandaag allemaal naar de rechtbank met 'spijt'.
Die is helaas al overleden. Was echt bizar hoe ze die pestten, ze stonden zelfs op een ogenblik gewoon in zijn huiskamer. Was live te volgen.quote:Op donderdag 24 september 2026 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar die Ad Looij werd net als Brad toch ook geterroriseerd?
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 24 september 2026 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 24 september 2026 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Huh, dus die Bradley bedreigde iemand, en vervolgens werd hij daarom zelf ook weer bedreigd? Of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op donderdag 24 september 2026 09:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, en Bratley had 'ruzie' met hem. En belde die Ad ook op met dreigementen.
Een groot rommeltje.quote:Op donderdag 24 september 2026 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, dus die Bradley bedreigde iemand, en vervolgens werd hij daarom zelf ook weer bedreigd? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Waarom is papa niet thuis? Nou....quote:Op donderdag 24 september 2026 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook gewoon een mislukt treurig hoopje mens. Niet dat het beter was geweest als het pubers zouden zijn die uit verveling te ver gingen, maar dit zijn 'gewoon volwassen' figuren.
Ja, net zo erg. Ze maakten hem belachelijk op Youtube en ze hingen voor zijn deur. Regelmatig moest de politie erbij komen. Ze vernielden ook zijn deur.quote:
Meerderjarig en volwassen is niet hetzeldequote:Op donderdag 24 september 2026 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook gewoon een mislukt treurig hoopje mens. Niet dat het beter was geweest als het pubers zouden zijn die uit verveling te ver gingen, maar dit zijn 'gewoon volwassen' figuren.
Het zijn zelf wss de grootste incelnerds, en dit was dan iets waarmee ze een stukje dagbesteding konden invullen.quote:Op donderdag 24 september 2026 10:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom is papa niet thuis? Nou....
Al vraag ik mij af of dit wel mensen zijn met gezin en werk etc. Misschien gewoon van die figuren die nog op de zolder van hun moeder wonen.
Er zit er sowieso eentje tussen die getrouwd is, kan ik me herinneren van een vorig krantenartikel. Hoe leg je dat thuis uit, vraag ik me af.quote:Op donderdag 24 september 2026 11:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Het zijn zelf wss de grootste incelnerds, en dit was dan iets waarmee ze een stukje dagbesteding konden invullen.
Niet, als mijn partner een paar maanden in de cel moet zitten kan je opflikkeren, ik zoek wel iets betersquote:Op donderdag 24 september 2026 11:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er zit er sowieso eentje tussen die getrouwd is, kan ik me herinneren van een vorig krantenartikel. Hoe leg je dat thuis uit, vraag ik me af.
Was getrouwd dan, mag ik hopen.quote:Op donderdag 24 september 2026 11:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er zit er sowieso eentje tussen die getrouwd is, kan ik me herinneren van een vorig krantenartikel. Hoe leg je dat thuis uit, vraag ik me af.
Losers die dit gebruikten om zich net iets beter dan een ander te voelen.quote:Op donderdag 24 september 2026 11:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Het zijn zelf wss de grootste incelnerds, en dit was dan iets waarmee ze een stukje dagbesteding konden invullen.
Ja, weet ik natuurlijk verder niet, maar ik heb altijd geleerd dat als je getrouwd bent, je dat hebt gedaan met de liefde van je leven, tot de dood je scheidt. Dan wordt het allemaal wel lastigquote:Op donderdag 24 september 2026 11:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Was getrouwd dan, mag ik hopen.
Zo en hoe ?! Heb gezien wat Danny heeft laten zien wat hij om de oren heeft gekregen. Mijn maag draaide zich wel 10 keer om.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
Zo ver ik het jaaaren geleden enigszins heb meegekregen was Braddie, ik heb vaak enorm enorm hard om zijn grappen moeten lachen, zelf ook niet zuiver op de graat. Maar wat hij en zijn familie te verduren hebben gekregen is wel echt ziek. Er lopen op internet enorme mafklappers rond. Dat anonieme voelt wel erg veilig en alle remmen gaan los.
Onze spiritueel leider Danny heeft ook wel eens iets laten zien van wat hij te verduren heeft gekregen en het is doodeng.
Fijn te zien dat het OM hier iets mee doet
Mensen die dat soort extreme dingen doen online zitten ook echt niet goed in hun vel/leven op de rit. Anders ga je toch ook geen energie in dat soort negatieve dingen stoppen? Bizar wel hoe ver groepsgedrag dan weer kan gaan in geval van Bradley. Een soort van basisschool pesten maar dan lekker veilig achter je schermpje indruk willen maken op de andere kleuters.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
Zo ver ik het jaaaren geleden enigszins heb meegekregen was Braddie, ik heb vaak enorm enorm hard om zijn grappen moeten lachen, zelf ook niet zuiver op de graat. Maar wat hij en zijn familie te verduren hebben gekregen is wel echt ziek. Er lopen op internet enorme mafklappers rond. Dat anonieme voelt wel erg veilig en alle remmen gaan los.
Onze spiritueel leider Danny heeft ook wel eens iets laten zien van wat hij te verduren heeft gekregen en het is doodeng.
Fijn te zien dat het OM hier iets mee doet
Is dat de auto die in dat programma getest werd en waar jarenlang een vergeten bananenschil in het dashboardkastje lag?quote:Op donderdag 24 september 2026 08:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag gisteren een blauwe Twingo rijden. Ik dacht: eigenlijk heeft TheBradge deze auto net zo iconisch gemaakt als de Honda van Bassie en Adriaan.
[ afbeelding ]
Ja, dit dus.quote:Op donderdag 24 september 2026 08:47 schreef the-eye het volgende:
Zie ook de leeftijden van de daders, We hebben het hier niet over ventjes van een jaar of 14 maar over volwassen mensen.
[..]
en bekijken we nog even wat de officier zei
[..]
Als je bij een zaak als deze, waar jarenlang gewerkt wordt om een hele familie de vernieling in te helpen en waarvan je zegt nog geen stalkingszaak tegengekomen te zijn van dit kaliber, geen maximale straf weet te eisen wat is dan je leidraad?
Jaquote:Op donderdag 24 september 2026 12:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Is dat de auto die in dat programma getest werd en waar jarenlang een vergeten bananenschil in het dashboardkastje lag?
Fok forum misschien en dat fok daarom ook zo'n leegloop ziet die 10.000 bradpesters durven hier ook niet meer te komen..quote:Op donderdag 24 september 2026 08:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er moet toch een motief zijn.. en een onderlinge connectie
Waar vond dit allemaal plaats dan en wanneer? Ik heb hier in BNW, NWS en POL niets van meekregen. Het is voor mij überhaupt nieuw dat het slachtoffer van deze zaak actief was op FOK!.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Fok forum misschien en dat fok daarom ook zo'n leegloop ziet die 10.000 bradpesters durven hier ook niet meer te komen..
En laten we niet vergeten ook hier werd braddy flink verguisd door sommige users.
Hij had op een gegeven moment zelfs een eigen subforum volgens mijquote:Op donderdag 24 september 2026 14:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar vond dit allemaal plaats dan en wanneer? Ik heb hier in BNW, NWS en POL niets van meekregen. Het is voor mij überhaupt nieuw dat het slachtoffer van deze zaak actief was op FOK!.
KLB, GC en ONZ onder andere. Maar zoals eerder al gezegd werd The Bradge hier niet gepest. Hij is nogal een apart figuur waar je hard om kon lachen. Sommige verwarren dat met pesten.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:30 schreef HowardRoark het volgende:
Waar vond dit allemaal plaats dan en wanneer?
Ah, vandaar, in die subfora ben ik niet actief.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
KLB, GC en ONZ onder andere. Maar zoals eerder al gezegd werd The Bradge hier niet gepest. Hij is nogal een apart figuur waar je hard om kon lachen. Sommige verwarren dat met pesten.
Dit inderdaad. Ik noemde al eerder 15 jaar, in die richting zou zeker passend zijn. Blijkbaar hebben daders zelfs aanzienlijke bedragen zitten beloven voor mensen die het slachtoffer 'even zouden toetakelen'. Dit is gewoon echt totaalidioot.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind de geëiste straffen al aan de lage kant.
Structureel doelbewust anoniem iemand zijn level verpesten voor zo'n lange duur, en dan maximaal 2 jaar.
Sarcast zat hem anders gewoon te doxen.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
KLB, GC en ONZ onder andere. Maar zoals eerder al gezegd werd The Bradge hier niet gepest. Hij is nogal een apart figuur waar je hard om kon lachen. Sommige verwarren dat met pesten.
Mensen die zeggen dat braddy hier op fok niet gepest werd hebben toch echt stront in hun ogen of een erg selectief geheugen waarbij ze veel vergeten zijn of de vele gesloten topics steeds gemist hebben.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja precies, en ze kunnen zich ook niet verschuilen achter hun leeftijd of zo. Absurd.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, vandaar, in die subfora ben ik niet actief.
[..]
Dit inderdaad. Ik noemde al eerder 15 jaar, in die richting zou zeker passend zijn. Blijkbaar hebben daders zelfs aanzienlijke bedragen zitten beloven voor mensen die het slachtoffer 'even zouden toetakelen'. Dit is gewoon echt totaalidioot.
Je zal het maar uit moeten leggen aan je baas, aan je familie, aan je buren waarom je een tijdje weg bent of waarom je daar stond te schoffelen.quote:Op donderdag 24 september 2026 16:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het Looijkartel () moet toch wel de allerzieligste verzameling mensen zijn die zich ooit verenigd hebben.
Ben je 43 jaar, riskeer je gevangenisstraf wegens het pesten van een persoon "met een rugzakje"
Is er een manier om harder te falen in het leven?
schei toch uit, hier gebeurde het ook hoor.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |