Ja, en Bratley had 'ruzie' met hem. En belde die Ad ook op met dreigementen.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een oude man die vanaf zijn bank Youtube video’s opnam en streamde. In 2014 overleden.
Dat was nogal een dingetje, ook hier op Fok. Genoeg over te vinden
Die beste man had gewoon een simpel live-streampje, waar hij zijn bakje bami zat op te peuzelen, over vrachtwagens vertelde en zijn jointje lag te paffen op de bank. Beste man deed werkelijk geen vlieg kwaad. Totdat er opeens een groepje FOK!kers lucht van zijn stream kregen en hem de pleuris in zijn gaan pesten, stalken en streams verzieken.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een stel idioten dat kennelijk van mening was dat ze voor Ad Looij moesten opkomen en daarbij mensen gingen terroriseren. Volgens mij iets waar Ad Looij zelf helemaal niets mee te maken had.
Mwah, dat waren geen fokkers hoorquote:Op donderdag 24 september 2026 09:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die beste man had gewoon een simpel live-streampje, waar hij zijn bakje bami zat op te peuzelen, over vrachtwagens vertelde en zijn jointje lag te paffen op de bank. Beste man deed werkelijk geen vlieg kwaad. Totdat er opeens een groepje FOK!kers lucht van zijn stream kregen en hem de pleuris in zijn gaan pesten, stalken en streams verzieken.
Hoe dat precies zat weet ik niet, maar het rommelde inderdaad wel.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, en Bratley had 'ruzie' met hem. En belde die Ad ook op met dreigementen.
Nou, dit dus inderdaad. Het hele verhaal in een notedop. Of er ook daadwerkelijk Fokkers bij betrokken waren weet ik niet zekerquote:Op donderdag 24 september 2026 09:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die beste man had gewoon een simpel live-streampje, waar hij zijn bakje bami zat op te peuzelen, over vrachtwagens vertelde en zijn jointje lag te paffen op de bank. Beste man deed werkelijk geen vlieg kwaad. Totdat er opeens een groepje FOK!kers lucht van zijn stream kregen en hem de pleuris in zijn gaan pesten, stalken en streams verzieken.
Precies. En een van hun was die Bratley zelf.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou, dit dus inderdaad. Het hele verhaal in een notedop
Voor wat ik begreep ligt dat anders, maar goed in kan er natuurlijk ook naast zitten. In ieder geval raakte het verweven maar Braddie, nja wat volgde weten we wel.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah, dat waren geen fokkers hoor
Dan kan ik me voorstellen dat je ook wel ff wat gepest terug kunt verwachten, maar ik lees dat die Ad in 2014 overleden is? En het bleef dus altijd maar doorgaan tegen Braddie?quote:Op donderdag 24 september 2026 09:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Precies. En een van hun was die Bratley zelf.
Dus het was vooral een grote rommel. De pester, werd gepest, en die werd weer gepest en toen ging het van kwaad tot erger.
2024 bedoel je denk ik want 12 jaar geleden leefde die man nog.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een oude man die vanaf zijn bank Youtube video’s opnam en streamde. In 2014 overleden.
Ik denk dat je dit niet kan afschuiven op een groepje fokkers, zo groot is fok nu ook weer niet, er zal er echt wel iemand bij gezeten hebben, meelopers ongetwijfeld ook, maar zeker niet alleen fokkersquote:Op donderdag 24 september 2026 09:10 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja, het ging maar door. Maar het is allemaal niet heel verbazingwekkend. Braddie was een eenzaam kneusje dat een oude vreemde man ging pesten, andere eenzame kneusjes vonden dit 'sneu' en gingen Braddie pesten.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kan ik me voorstellen dat je ook wel ff wat gepest terug kunt verwachten, maar ik lees dat die Ad in 2014 overleden is? En het bleef dus altijd maar doorgaan tegen Braddie?
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:19 schreef theunderdog het volgende:
Braddie was een eenzaam kneusje dat een oude vreemde man ging pesten
Klopt. Gevalletje dikke vingers.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
2024 bedoel je denk ik want 12 jaar geleden leefde die man nog.
kom maar met bewijzen danquote:Op donderdag 24 september 2026 09:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is zeker wel waar. Staat gewoon op video, waarin hij hem aan het bedreigen is.
ze lijken het heel specifiek te weten wat er door wie is gedaanquote:Op donderdag 24 september 2026 09:37 schreef nostra het volgende:
Nou ja, die twee jaar is dan zowaar nog een redelijke eis. Probleem zal wel weer het linken van individuen aan daadwerkelijke feiten worden. Ben benieuwd naar de uitspraak.
quote:SAMENVATTING:
1) te Deurne/Kortenhoef/Hilversum 1 april 2020 t/m 18 juli 2023 als leider deelgenomen aan criminele organisatie met als oogmerk opruiing, bedreiging, belaging en/of vernieling); 2) te Deurne/Kortenhoef/Hilversum 1 april 2020 t/m 18 juli 2023 belaging; 3) te Deurne/Zevenbergen 1 januari 2020 t/m 18 juli 2023 belaging ander slachtoffer
SAMENVATTING:
te Venlo/Kortenhoef/Hilversum 1 april 2020 t/m 18 juli 2023 als leider deelgenomen aan criminele organisatie met als oogmerk opruiing, bedreiging, belaging en/of vernieling; 2) te Venlo/Kortenhoef/Hilversum 1 april 2020 t/m 18 juli 2023 belaging; 3) te Venlo/Zevenbergen 1 januari 2020 t/m 18 juli 2023 belaging ander slachtoffer
SAMENVATTING:
te Beverwijk 5 juli 2022 t/m 11 juli 2023 als leider deelgenomen aan criminele organisatie met als oogmerk opruiing, bedreiging, belaging en/of vernieling
SAMENVATTING:
te Steenwijk 5 juli 2022 t/m 19 juni 2023 als leider deelgenomen aan criminele organisatie met als oogmerk opruiing, bedreiging, belaging en/of vernieling; 2) te Steenwijk/Kortenhoef/Hilversum 5 juli 2022 t/m 19 juln 2023 belaging; 3) te Steenwijk/Zevenbergen 11 maart 2022 t/m 19 mei 2023 belaging ander slachtoffer
SAMENVATTING:
1) te Kortenhoef 2 april 2020 t/m 20 november 2022 als leider deelgenomen aan criminele organisatie met als oogmerk opruiing, bedreiging, belaging en/of vernieling; 2) te Zevenbergen/Franeker/Kortenhoef 31 oktober 2021 t/m 21 oktober 2022 belaging; te Kortenhoef 2 maart 2022 uitlokking van vernieling van ruiten/deurbel; 4) te Kortenhoef 6 augustus 2022 uitlokking van vernieling ruiten/woning
Vandaag dan weer want vandaag is dag 2 van de rechtzaakquote:Op donderdag 24 september 2026 09:52 schreef GGMM het volgende:
Vandaar dat het zo rustig was in KLB gisteren
2 jaar is toch lachwekkend? Sorry hoor, maar dit is geen 'opwelling'. Dit is stelselmatig/planmatig iemand dusdanig terroriseren dat hij (en zijn familie) meerdere malen moet verhuizen? Ik vind dat het leed aan de ene kant en de straf aan de andere kant totaal niet in verhouding zijn.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:37 schreef nostra het volgende:
Nou ja, die twee jaar is dan zowaar nog een redelijke eis. Probleem zal wel weer het linken van individuen aan daadwerkelijke feiten worden. Ben benieuwd naar de uitspraak.
Waarom? Ze zagen een youtubertje die wat apart was dat was het begin geloof ik.quote:Op donderdag 24 september 2026 08:58 schreef ToT het volgende:
The fuck? Echt ziekelijk extreem zeg! En niemand weet eigenlijk precies waarom ze dit deden?
Hopelijk houden de overige 9995 er ook gelijk mee op. (Okee de 10.000 was op het hoogtepunt, maar damn....)
En hopelijk wordt Braddie z'n zaak goed geanalyseerd om in de toekomst sneller en beter in te kunnen grijpen voor hem en zijn familie, maar ook in eventuele toekomstige soortgelijke zaken.
Genoeg mensen van hier die eraan meededen. Door alleen al in die groep te zitten ben je mede schuldigquote:Op donderdag 24 september 2026 09:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah, dat waren geen fokkers hoor
Maar die Ad Looij werd net als Brad toch ook geterroriseerd?quote:Op donderdag 24 september 2026 09:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit. Elke keer als ik zo'n bak zie dan roep ik BROLO in de auto.quote:Op donderdag 24 september 2026 08:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag gisteren een blauwe Twingo rijden. Ik dacht: eigenlijk heeft TheBradge deze auto net zo iconisch gemaakt als de Honda van Bassie en Adriaan.
[ afbeelding ]
Dat ben je toch ook gewoon een mislukt treurig hoopje mens. Niet dat het beter was geweest als het pubers zouden zijn die uit verveling te ver gingen, maar dit zijn 'gewoon volwassen' figuren.quote:De vijf verdachten zijn een 29-jarige man uit Deurne, een 43-jarige man uit Venlo, een 27-jarige man uit Aalsmeer, een 33-jarige man uit Steenwijk en een 38-jarige man uit Huizen. Ze komen vandaag allemaal naar de rechtbank met 'spijt'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |