Vandaag dan weer want vandaag is dag 2 van de rechtzaakquote:Op donderdag 24 september 2026 09:52 schreef GGMM het volgende:
Vandaar dat het zo rustig was in KLB gisteren
2 jaar is toch lachwekkend? Sorry hoor, maar dit is geen 'opwelling'. Dit is stelselmatig/planmatig iemand dusdanig terroriseren dat hij (en zijn familie) meerdere malen moet verhuizen? Ik vind dat het leed aan de ene kant en de straf aan de andere kant totaal niet in verhouding zijn.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:37 schreef nostra het volgende:
Nou ja, die twee jaar is dan zowaar nog een redelijke eis. Probleem zal wel weer het linken van individuen aan daadwerkelijke feiten worden. Ben benieuwd naar de uitspraak.
Waarom? Ze zagen een youtubertje die wat apart was dat was het begin geloof ik.quote:Op donderdag 24 september 2026 08:58 schreef ToT het volgende:
The fuck? Echt ziekelijk extreem zeg! En niemand weet eigenlijk precies waarom ze dit deden?
Hopelijk houden de overige 9995 er ook gelijk mee op. (Okee de 10.000 was op het hoogtepunt, maar damn....)
En hopelijk wordt Braddie z'n zaak goed geanalyseerd om in de toekomst sneller en beter in te kunnen grijpen voor hem en zijn familie, maar ook in eventuele toekomstige soortgelijke zaken.
Genoeg mensen van hier die eraan meededen. Door alleen al in die groep te zitten ben je mede schuldigquote:Op donderdag 24 september 2026 09:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah, dat waren geen fokkers hoor
Maar die Ad Looij werd net als Brad toch ook geterroriseerd?quote:Op donderdag 24 september 2026 09:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een oude man die vanaf zijn bank Youtube video’s opnam en streamde. In 2014 overleden.
Dat was nogal een dingetje, ook hier op Fok. Genoeg over te vinden
Dit. Elke keer als ik zo'n bak zie dan roep ik BROLO in de auto.quote:Op donderdag 24 september 2026 08:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag gisteren een blauwe Twingo rijden. Ik dacht: eigenlijk heeft TheBradge deze auto net zo iconisch gemaakt als de Honda van Bassie en Adriaan.
[ afbeelding ]
Dat ben je toch ook gewoon een mislukt treurig hoopje mens. Niet dat het beter was geweest als het pubers zouden zijn die uit verveling te ver gingen, maar dit zijn 'gewoon volwassen' figuren.quote:De vijf verdachten zijn een 29-jarige man uit Deurne, een 43-jarige man uit Venlo, een 27-jarige man uit Aalsmeer, een 33-jarige man uit Steenwijk en een 38-jarige man uit Huizen. Ze komen vandaag allemaal naar de rechtbank met 'spijt'.
Die is helaas al overleden. Was echt bizar hoe ze die pestten, ze stonden zelfs op een ogenblik gewoon in zijn huiskamer. Was live te volgen.quote:Op donderdag 24 september 2026 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar die Ad Looij werd net als Brad toch ook geterroriseerd?
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 24 september 2026 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 24 september 2026 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Huh, dus die Bradley bedreigde iemand, en vervolgens werd hij daarom zelf ook weer bedreigd? Of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op donderdag 24 september 2026 09:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, en Bratley had 'ruzie' met hem. En belde die Ad ook op met dreigementen.
Een groot rommeltje.quote:Op donderdag 24 september 2026 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, dus die Bradley bedreigde iemand, en vervolgens werd hij daarom zelf ook weer bedreigd? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Waarom is papa niet thuis? Nou....quote:Op donderdag 24 september 2026 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook gewoon een mislukt treurig hoopje mens. Niet dat het beter was geweest als het pubers zouden zijn die uit verveling te ver gingen, maar dit zijn 'gewoon volwassen' figuren.
Ja, net zo erg. Ze maakten hem belachelijk op Youtube en ze hingen voor zijn deur. Regelmatig moest de politie erbij komen. Ze vernielden ook zijn deur.quote:
Meerderjarig en volwassen is niet hetzeldequote:Op donderdag 24 september 2026 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook gewoon een mislukt treurig hoopje mens. Niet dat het beter was geweest als het pubers zouden zijn die uit verveling te ver gingen, maar dit zijn 'gewoon volwassen' figuren.
Het zijn zelf wss de grootste incelnerds, en dit was dan iets waarmee ze een stukje dagbesteding konden invullen.quote:Op donderdag 24 september 2026 10:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom is papa niet thuis? Nou....
Al vraag ik mij af of dit wel mensen zijn met gezin en werk etc. Misschien gewoon van die figuren die nog op de zolder van hun moeder wonen.
Er zit er sowieso eentje tussen die getrouwd is, kan ik me herinneren van een vorig krantenartikel. Hoe leg je dat thuis uit, vraag ik me af.quote:Op donderdag 24 september 2026 11:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Het zijn zelf wss de grootste incelnerds, en dit was dan iets waarmee ze een stukje dagbesteding konden invullen.
Niet, als mijn partner een paar maanden in de cel moet zitten kan je opflikkeren, ik zoek wel iets betersquote:Op donderdag 24 september 2026 11:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er zit er sowieso eentje tussen die getrouwd is, kan ik me herinneren van een vorig krantenartikel. Hoe leg je dat thuis uit, vraag ik me af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |