Vandaag dan weer want vandaag is dag 2 van de rechtzaakquote:Op donderdag 24 september 2026 09:52 schreef GGMM het volgende:
Vandaar dat het zo rustig was in KLB gisteren
2 jaar is toch lachwekkend? Sorry hoor, maar dit is geen 'opwelling'. Dit is stelselmatig/planmatig iemand dusdanig terroriseren dat hij (en zijn familie) meerdere malen moet verhuizen? Ik vind dat het leed aan de ene kant en de straf aan de andere kant totaal niet in verhouding zijn.quote:Op donderdag 24 september 2026 09:37 schreef nostra het volgende:
Nou ja, die twee jaar is dan zowaar nog een redelijke eis. Probleem zal wel weer het linken van individuen aan daadwerkelijke feiten worden. Ben benieuwd naar de uitspraak.
Waarom? Ze zagen een youtubertje die wat apart was dat was het begin geloof ik.quote:Op donderdag 24 september 2026 08:58 schreef ToT het volgende:
The fuck? Echt ziekelijk extreem zeg! En niemand weet eigenlijk precies waarom ze dit deden?
Hopelijk houden de overige 9995 er ook gelijk mee op. (Okee de 10.000 was op het hoogtepunt, maar damn....)
En hopelijk wordt Braddie z'n zaak goed geanalyseerd om in de toekomst sneller en beter in te kunnen grijpen voor hem en zijn familie, maar ook in eventuele toekomstige soortgelijke zaken.
Genoeg mensen van hier die eraan meededen. Door alleen al in die groep te zitten ben je mede schuldigquote:Op donderdag 24 september 2026 09:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah, dat waren geen fokkers hoor
Maar die Ad Looij werd net als Brad toch ook geterroriseerd?quote:Op donderdag 24 september 2026 09:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een oude man die vanaf zijn bank Youtube video’s opnam en streamde. In 2014 overleden.
Dat was nogal een dingetje, ook hier op Fok. Genoeg over te vinden
Dit. Elke keer als ik zo'n bak zie dan roep ik BROLO in de auto.quote:Op donderdag 24 september 2026 08:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag gisteren een blauwe Twingo rijden. Ik dacht: eigenlijk heeft TheBradge deze auto net zo iconisch gemaakt als de Honda van Bassie en Adriaan.
[ afbeelding ]
Dat ben je toch ook gewoon een mislukt treurig hoopje mens. Niet dat het beter was geweest als het pubers zouden zijn die uit verveling te ver gingen, maar dit zijn 'gewoon volwassen' figuren.quote:De vijf verdachten zijn een 29-jarige man uit Deurne, een 43-jarige man uit Venlo, een 27-jarige man uit Aalsmeer, een 33-jarige man uit Steenwijk en een 38-jarige man uit Huizen. Ze komen vandaag allemaal naar de rechtbank met 'spijt'.
Die is helaas al overleden. Was echt bizar hoe ze die pestten, ze stonden zelfs op een ogenblik gewoon in zijn huiskamer. Was live te volgen.quote:Op donderdag 24 september 2026 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar die Ad Looij werd net als Brad toch ook geterroriseerd?
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 24 september 2026 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 24 september 2026 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Huh, dus die Bradley bedreigde iemand, en vervolgens werd hij daarom zelf ook weer bedreigd? Of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op donderdag 24 september 2026 09:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, en Bratley had 'ruzie' met hem. En belde die Ad ook op met dreigementen.
Een groot rommeltje.quote:Op donderdag 24 september 2026 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, dus die Bradley bedreigde iemand, en vervolgens werd hij daarom zelf ook weer bedreigd? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Waarom is papa niet thuis? Nou....quote:Op donderdag 24 september 2026 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook gewoon een mislukt treurig hoopje mens. Niet dat het beter was geweest als het pubers zouden zijn die uit verveling te ver gingen, maar dit zijn 'gewoon volwassen' figuren.
Ja, net zo erg. Ze maakten hem belachelijk op Youtube en ze hingen voor zijn deur. Regelmatig moest de politie erbij komen. Ze vernielden ook zijn deur.quote:
Meerderjarig en volwassen is niet hetzeldequote:Op donderdag 24 september 2026 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook gewoon een mislukt treurig hoopje mens. Niet dat het beter was geweest als het pubers zouden zijn die uit verveling te ver gingen, maar dit zijn 'gewoon volwassen' figuren.
Het zijn zelf wss de grootste incelnerds, en dit was dan iets waarmee ze een stukje dagbesteding konden invullen.quote:Op donderdag 24 september 2026 10:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom is papa niet thuis? Nou....
Al vraag ik mij af of dit wel mensen zijn met gezin en werk etc. Misschien gewoon van die figuren die nog op de zolder van hun moeder wonen.
Er zit er sowieso eentje tussen die getrouwd is, kan ik me herinneren van een vorig krantenartikel. Hoe leg je dat thuis uit, vraag ik me af.quote:Op donderdag 24 september 2026 11:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Het zijn zelf wss de grootste incelnerds, en dit was dan iets waarmee ze een stukje dagbesteding konden invullen.
Niet, als mijn partner een paar maanden in de cel moet zitten kan je opflikkeren, ik zoek wel iets betersquote:Op donderdag 24 september 2026 11:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er zit er sowieso eentje tussen die getrouwd is, kan ik me herinneren van een vorig krantenartikel. Hoe leg je dat thuis uit, vraag ik me af.
Was getrouwd dan, mag ik hopen.quote:Op donderdag 24 september 2026 11:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er zit er sowieso eentje tussen die getrouwd is, kan ik me herinneren van een vorig krantenartikel. Hoe leg je dat thuis uit, vraag ik me af.
Losers die dit gebruikten om zich net iets beter dan een ander te voelen.quote:Op donderdag 24 september 2026 11:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Het zijn zelf wss de grootste incelnerds, en dit was dan iets waarmee ze een stukje dagbesteding konden invullen.
Ja, weet ik natuurlijk verder niet, maar ik heb altijd geleerd dat als je getrouwd bent, je dat hebt gedaan met de liefde van je leven, tot de dood je scheidt. Dan wordt het allemaal wel lastigquote:Op donderdag 24 september 2026 11:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Was getrouwd dan, mag ik hopen.
Zo en hoe ?! Heb gezien wat Danny heeft laten zien wat hij om de oren heeft gekregen. Mijn maag draaide zich wel 10 keer om.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
Zo ver ik het jaaaren geleden enigszins heb meegekregen was Braddie, ik heb vaak enorm enorm hard om zijn grappen moeten lachen, zelf ook niet zuiver op de graat. Maar wat hij en zijn familie te verduren hebben gekregen is wel echt ziek. Er lopen op internet enorme mafklappers rond. Dat anonieme voelt wel erg veilig en alle remmen gaan los.
Onze spiritueel leider Danny heeft ook wel eens iets laten zien van wat hij te verduren heeft gekregen en het is doodeng.
Fijn te zien dat het OM hier iets mee doet
Mensen die dat soort extreme dingen doen online zitten ook echt niet goed in hun vel/leven op de rit. Anders ga je toch ook geen energie in dat soort negatieve dingen stoppen? Bizar wel hoe ver groepsgedrag dan weer kan gaan in geval van Bradley. Een soort van basisschool pesten maar dan lekker veilig achter je schermpje indruk willen maken op de andere kleuters.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
Zo ver ik het jaaaren geleden enigszins heb meegekregen was Braddie, ik heb vaak enorm enorm hard om zijn grappen moeten lachen, zelf ook niet zuiver op de graat. Maar wat hij en zijn familie te verduren hebben gekregen is wel echt ziek. Er lopen op internet enorme mafklappers rond. Dat anonieme voelt wel erg veilig en alle remmen gaan los.
Onze spiritueel leider Danny heeft ook wel eens iets laten zien van wat hij te verduren heeft gekregen en het is doodeng.
Fijn te zien dat het OM hier iets mee doet
Is dat de auto die in dat programma getest werd en waar jarenlang een vergeten bananenschil in het dashboardkastje lag?quote:Op donderdag 24 september 2026 08:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag gisteren een blauwe Twingo rijden. Ik dacht: eigenlijk heeft TheBradge deze auto net zo iconisch gemaakt als de Honda van Bassie en Adriaan.
[ afbeelding ]
Ja, dit dus.quote:Op donderdag 24 september 2026 08:47 schreef the-eye het volgende:
Zie ook de leeftijden van de daders, We hebben het hier niet over ventjes van een jaar of 14 maar over volwassen mensen.
[..]
en bekijken we nog even wat de officier zei
[..]
Als je bij een zaak als deze, waar jarenlang gewerkt wordt om een hele familie de vernieling in te helpen en waarvan je zegt nog geen stalkingszaak tegengekomen te zijn van dit kaliber, geen maximale straf weet te eisen wat is dan je leidraad?
Jaquote:Op donderdag 24 september 2026 12:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Is dat de auto die in dat programma getest werd en waar jarenlang een vergeten bananenschil in het dashboardkastje lag?
Fok forum misschien en dat fok daarom ook zo'n leegloop ziet die 10.000 bradpesters durven hier ook niet meer te komen..quote:Op donderdag 24 september 2026 08:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er moet toch een motief zijn.. en een onderlinge connectie
Waar vond dit allemaal plaats dan en wanneer? Ik heb hier in BNW, NWS en POL niets van meekregen. Het is voor mij überhaupt nieuw dat het slachtoffer van deze zaak actief was op FOK!.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Fok forum misschien en dat fok daarom ook zo'n leegloop ziet die 10.000 bradpesters durven hier ook niet meer te komen..
En laten we niet vergeten ook hier werd braddy flink verguisd door sommige users.
Hij had op een gegeven moment zelfs een eigen subforum volgens mijquote:Op donderdag 24 september 2026 14:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar vond dit allemaal plaats dan en wanneer? Ik heb hier in BNW, NWS en POL niets van meekregen. Het is voor mij überhaupt nieuw dat het slachtoffer van deze zaak actief was op FOK!.
KLB, GC en ONZ onder andere. Maar zoals eerder al gezegd werd The Bradge hier niet gepest. Hij is nogal een apart figuur waar je hard om kon lachen. Sommige verwarren dat met pesten.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:30 schreef HowardRoark het volgende:
Waar vond dit allemaal plaats dan en wanneer?
Ah, vandaar, in die subfora ben ik niet actief.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
KLB, GC en ONZ onder andere. Maar zoals eerder al gezegd werd The Bradge hier niet gepest. Hij is nogal een apart figuur waar je hard om kon lachen. Sommige verwarren dat met pesten.
Dit inderdaad. Ik noemde al eerder 15 jaar, in die richting zou zeker passend zijn. Blijkbaar hebben daders zelfs aanzienlijke bedragen zitten beloven voor mensen die het slachtoffer 'even zouden toetakelen'. Dit is gewoon echt totaalidioot.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind de geëiste straffen al aan de lage kant.
Structureel doelbewust anoniem iemand zijn level verpesten voor zo'n lange duur, en dan maximaal 2 jaar.
Sarcast zat hem anders gewoon te doxen.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
KLB, GC en ONZ onder andere. Maar zoals eerder al gezegd werd The Bradge hier niet gepest. Hij is nogal een apart figuur waar je hard om kon lachen. Sommige verwarren dat met pesten.
Mensen die zeggen dat braddy hier op fok niet gepest werd hebben toch echt stront in hun ogen of een erg selectief geheugen waarbij ze veel vergeten zijn of de vele gesloten topics steeds gemist hebben.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja precies, en ze kunnen zich ook niet verschuilen achter hun leeftijd of zo. Absurd.quote:Op donderdag 24 september 2026 15:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, vandaar, in die subfora ben ik niet actief.
[..]
Dit inderdaad. Ik noemde al eerder 15 jaar, in die richting zou zeker passend zijn. Blijkbaar hebben daders zelfs aanzienlijke bedragen zitten beloven voor mensen die het slachtoffer 'even zouden toetakelen'. Dit is gewoon echt totaalidioot.
Je zal het maar uit moeten leggen aan je baas, aan je familie, aan je buren waarom je een tijdje weg bent of waarom je daar stond te schoffelen.quote:Op donderdag 24 september 2026 16:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het Looijkartel () moet toch wel de allerzieligste verzameling mensen zijn die zich ooit verenigd hebben.
Ben je 43 jaar, riskeer je gevangenisstraf wegens het pesten van een persoon "met een rugzakje"
Is er een manier om harder te falen in het leven?
schei toch uit, hier gebeurde het ook hoor.quote:Op donderdag 24 september 2026 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |