Je steekt je tong uit naar je huisgenoot?quote:Op zaterdag 19 september 2026 16:35 schreef Ole het volgende:
Biefstuk met champignons. Huisgenoot gaat koken
Ik bedoelde dezequote:Op zaterdag 19 september 2026 18:57 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Je steekt je tong uit naar je huisgenoot?![]()
Lekker, biefstuk met champignons
SPOILER: Nasi GorengOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Common sense is not so common" --Voltaire
Jullie ook veel plezier.quote:
Dacht ik welquote:Op zaterdag 19 september 2026 19:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze.
Was lekker! Maar even opvoeden dat hij de gebruikte pan niet meteen afspoelt. Daar hoort natuurlijk een boterham bij! Dippen. Misschien stiekem het lekkerst
Dat kan alleen maar een Fritel zijn.quote:Op zondag 20 september 2026 13:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb weer eens een goede frituurpan besteld.
quote:Op zondag 20 september 2026 12:47 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik van ondermeer wat restanten kastanjechampignons, lente-ui, tuinerwten en puntpaprika's, aangevuld met chorizo, maiskorrels, ei en aardappelschijfjes Spaanse tortilla's.
quote:Op zondag 20 september 2026 14:00 schreef Curiosity het volgende:
Vanavond eet ik Plakkerig buikspek uit de slowcooker, staat nu lekker te pruttelen.
Ik maak hierbij roerbak paksoi en rijst.
Heerlijk, kreeg van mams gister ook een bakje stoofvlees, dat eet ik vanavond met gebakken aardappeltjes en stoofpeertjesquote:Op zondag 20 september 2026 22:33 schreef Molo het volgende:
Patatje stoofvlees gemaakt, met Belgische mayo. Erbij sperzieboontjes. Bohhhh lekker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |