Je mist knapperig zetmeel aan de buitenkant dus wordt heel anders dan zonder schilquote:Op donderdag 17 september 2026 19:04 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Worden de aardappeltjes met schil net zo krokant als zonder schil?
Lijkt mij dat het hete vet zo van de schilletjes 'afglijdt' en niet veel doet
Eddoquote:Op donderdag 17 september 2026 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren kreeg ik geweldig marsepeingebak en Toko Eddo![]()
Vanmorgen een Jaarmarktkoek.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Denk voor mij de allerlekkerste koek.
Vanavond witvis in kruidenkorst, peultjes, champignons en aardappelpuree. Toe vanillepudding met aardbeien.
Ganzenvet maakt het krokant. De krieltjes ca. 12 minuten voorkoken en daarna een beetje pletten. Halverwege de roostertijd (totale tijd 40 minuten op 220 graden) wel even omdraaien.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:04 schreef Kanaroe het volgende:
Worden de aardappeltjes met schil net zo krokant als zonder schil?
Lijkt mij dat het hete vet zo van de schilletjes 'afglijdt' en niet veel doet
Ja, als je ze plet krijgt het vet wel kansquote:Op donderdag 17 september 2026 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ganzenvet maakt het krokant. De krieltjes ca. 12 minuten voorkoken en daarna een beetje pletten. Halverwege de roostertijd (totale tijd 40 minuten op 220 graden) wel even omdraaien.
Inderdaad, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 17 september 2026 19:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Je mist knapperig zetmeel aan de buitenkant dus wordt heel anders dan zonder schil
Een koud pilsje, cheers hoor en eet smakelijk strakkiesquote:Op vrijdag 18 september 2026 16:57 schreef SoS87 het volgende:
2 hamburgertjes met een plakje kaas, spinazie met eitje en aardappeltjes met spek, ui en room.
Maar nu eerst, u raadt het nooit.....
Eet je dan alleen?quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:12 schreef Blues het volgende:
Ik kookte want het is weer vrijdag, dus de chef is naar zijn vrijwilligerswerk.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het recept is deze: Rijstpannetje:
https://eetse.nl/recepten(...)-kastanjechampignons
Met wat aanpassingen: persillade zelf gemaakt met rode ui, knoflook, peterselie, restje dille.
Baconreepjes ipv ham.
Was lekker!
Ik kook want g is dan op vrijwilligerswerk, en we eten samen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:15 schreef Kanaroe het volgende:
Eet je dan alleen?
Het ziet er lekker uit
Gezellig, samen eten is beterquote:Op vrijdag 18 september 2026 18:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik kook want g is dan op vrijwilligerswerk, en we eten samen.
Zijn bord leeg
Eetze, files zijnquote:Op vrijdag 18 september 2026 18:18 schreef Kanaroe het volgende:
Gezellig, samen eten is beter![]()
Hier gaat de oven op standje hoog want de filerijder is gearriveerd
Hungerrrrrrrrrr
Ziet er echt top uit!quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:12 schreef Blues het volgende:
Ik kookte want het is weer vrijdag, dus de chef is naar zijn vrijwilligerswerk.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het recept is deze: Rijstpannetje:
https://eetse.nl/recepten(...)-kastanjechampignons
Met wat aanpassingen: persillade zelf gemaakt met rode ui, knoflook, peterselie, restje dille.
Baconreepjes ipv ham.
Was lekker!
Leuk! Drenthe is mooi om te wandelen en fietsen tussen de schaapjes en de jeneverbesstruikenquote:Op vrijdag 18 september 2026 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Weekendje Drenthe. Vandaag (aankomstdag) ik gekookt.
Pasta met kip, rauwe ham, parmezaan & kruidenkaas, spinazie, zongedroogde tomaatjes, sjalotjes en 1/2 bol knoflook.
Toe pure chocolademousse met aardbeien.
Bedankt! Zondag fietsdagquote:Op vrijdag 18 september 2026 19:50 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk! Drenthe is mooi om te wandelen en fietsen tussen de schaapjes en de jeneverbesstruiken
Lekker gekokkereld jij! Have fun samen
En gelukt?quote:
Stukje vlees, romantisch diner in mijn uppiequote:Op vrijdag 18 september 2026 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bedankt! Zondag fietsdag
Morgen verjaardag/housewarming, vandaar weekend omheen gemaakt.
[..]
En gelukt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |