abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221807494
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 14:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/midden-(...)nvallen-op-iran.html

Benieuwd hoe de MAGA webcare op Fok dit gaat ontkennen/goedpraten/de schuld laten zijn van Biden, Obama, Clinton of Newsom. Want dat gaat gebeuren.
Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  donderdag 17 september 2026 @ 15:00:42 #227
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_221807508
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 14:58 schreef Arnhemunited het volgende:

[..]
Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Er was sowieso geen reden om met hakken te beginnen dus die spaanders waren ook niet nodig geweest.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_221807509
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 14:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]
Nooit geweest. Dat ik tegen de overduidelijke manipulatie vanuit de media trapte betekent niet dat ik pro-trump was.
Sterker nog, ik ben altijd een Bernie Sanders supporter geweest.
Probleem is echter dat heel veel mensen extreem zwart wit denken. Oh, je bent niet zeer uitgesproken tegen Trump? Dan moet je wel 100% pro trump zijn. Zo werkt de echte wereld echter niet.
Dat is eigenlijk geen antwoord op de vraag.
Incelfrikandel
pi_221807700
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 15:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Dat is eigenlijk geen antwoord op de vraag.
Hoe is "Nooit geweest." geen antwoord op je vraag of ik een trump fetisjist ben? :?
  donderdag 17 september 2026 @ 15:43:47 #230
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221807712
Inflatiesignaal:

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221807963
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 14:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Krijg ik van jou een tientje voor iedere executie daar sinds Willem de Veroveraarhet ding bouwde? En verder moet je werken aan je ‘begrijpend lezen’ vaardigheid. Het executeren sloeg terug op het executeren van oorlogsmisdadigers, niet op de specifieke locatie. Maar vanwege een of andere gestoorde wet in Amerika die een invasie in Nederland goedkeurt als er een Amerikaan in Scheveningen in de bak zit, lijkt het me veiliger die twee fascisten in de Tower op te bergen. En daar zijn geschikte muren voldoende voor een mooie lentemorgen executie. We kunnen ze ook naar Nüremberg vervoeren en ze daar ophangen in desportzaal, maar dat vind ik iets teveel moeite als de logistiek ter plaatse ook aanwezig is.
Jij bent maar een vreemde vogel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221807987
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 09:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom zijn ze overal in de wereld hoger dan een jaar geleden?
Niet naar de bekende weg vragen Koos, de vraag die je moet stellen is waarom is de prijs in Californië zoveel hoger dan in de rest van het land?
pi_221808015
quote:
9s.gif Op donderdag 17 september 2026 09:07 schreef Perrin het volgende:
Wat Amerikaanse leiders zeggen:
[ x ]

Ondertussen, het land dat ze gebouwd hebben:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ah de Amerikanen doen daar een van Rossumpje.
  donderdag 17 september 2026 @ 16:51:11 #234
38496 Perrin
pi_221808065
Sommige Republikeinen beginnen wat cynisch te worden.

twitter
pi_221808096
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 15:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]
Hoe is "Nooit geweest." geen antwoord op je vraag of ik een trump fetisjist ben? :?
Je mening is niet veranderd? Helder.
Incelfrikandel
pi_221808102
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 14:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]
Nooit geweest. Dat ik tegen de overduidelijke manipulatie vanuit de media trapte betekent niet dat ik pro-trump was.
Sterker nog, ik ben altijd een Bernie Sanders supporter geweest.
Probleem is echter dat heel veel mensen extreem zwart wit denken. Oh, je bent niet zeer uitgesproken tegen Trump? Dan moet je wel 100% pro trump zijn. Zo werkt de echte wereld echter niet.
Dan heb je dat altijd goed weten te verbergen. Je was altijd vol lof over Trump en dichtte hem allerlei capaciteiten toe die hij duidelijk niet heeft.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 17 september 2026 @ 17:04:39 #237
38496 Perrin
pi_221808120
quote:
82s.gif Op donderdag 17 september 2026 16:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dan heb je dat altijd goed weten te verbergen. Je was altijd vol lof over Trump en dichtte hem allerlei capaciteiten toe die hij duidelijk niet heeft.
Nobody likes a loser.
pi_221808151
quote:
9s.gif Op donderdag 17 september 2026 17:04 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nobody likes a loser.
Tja je kan ook gewoon toegeven dat je er totaal naast zat met je beeld van Trump.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 17 september 2026 @ 17:15:38 #239
38496 Perrin
pi_221808160
quote:
9s.gif Op donderdag 17 september 2026 17:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja je kan ook gewoon toegeven dat je er totaal naast zat met je beeld van Trump.
Nooit.
pi_221808456
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2026 14:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Krijg ik van jou een tientje voor iedere executie daar sinds Willem de Veroveraarhet ding bouwde? En verder moet je werken aan je ‘begrijpend lezen’ vaardigheid. Het executeren sloeg terug op het executeren van oorlogsmisdadigers, niet op de specifieke locatie. Maar vanwege een of andere gestoorde wet in Amerika die een invasie in Nederland goedkeurt als er een Amerikaan in Scheveningen in de bak zit, lijkt het me veiliger die twee fascisten in de Tower op te bergen. En daar zijn geschikte muren voldoende voor een mooie lentemorgen executie. We kunnen ze ook naar Nüremberg vervoeren en ze daar ophangen in desportzaal, maar dat vind ik iets teveel moeite als de logistiek ter plaatse ook aanwezig is.
Maar verder gaat gelukkig alles prima.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 17 september 2026 @ 19:27:52 #241
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221809270
Refragmental zullen we ons altijd herinneren als de user die de Podesta-mails (Pizzagate) wel heeulll verdacht vond.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_221810381
Trump baas _O_

is de titel van de berichtje door democratten gezet??

zorg dat die bewezen is en kom dan terug met die gelieg
pi_221810539
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 21:36 schreef DezeGraag het volgende:
Trump baas _O_

is de titel van de berichtje door democratten gezet??

zorg dat die bewezen is en kom dan terug met die gelieg
Ik ben een democraat, net zoals de meeste fokkers.
Trump maande zijn publiek "cheat like hell" en hij bedoelde ..... ga stemmen als je dat niet mag

Het bewijs, zie de clip. Is ook op amerikaanse tv geweest en herhaald en besproken op tv, radio, kranten

Bekijk deze YouTube-video

Inderdaad.... heel erg negatief over hem, maar hij doet en roept vaker negatieve dingen.
O.a. veel liegen

[ Bericht 11% gewijzigd door Bluesdude op 17-09-2026 22:02:18 ]
  donderdag 17 september 2026 @ 22:51:10 #245
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221810952
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 21:57 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Ik ben een democraat, net zoals de meeste fokkers.
Trump maande zijn publiek "cheat like hell" en hij bedoelde ..... ga stemmen als je dat niet mag

Het bewijs, zie de clip. Is ook op amerikaanse tv geweest en herhaald en besproken op tv, radio, kranten

Bekijk deze YouTube-video

Inderdaad.... heel erg negatief over hem, maar hij doet en roept vaker negatieve dingen.
O.a. veel liegen
Ik raad je aan de meneer (denk ik tenminste) die nog geen fatsoenlijke Nederlandse zin kan typen, te negeren ;)
pi_221811350
Dit is wel dieptreurig. Salazar smeekt Trump niet naar zijn adviseurs te luisteren mbt de uitzettingen van 'illegalen'. Bang dat ze niet herkozen wordt bij de midterms.

Video

pi_221811351
Sununu vindt dat senioren ook best kunnen werken voor hun bijstand.

Video

Levert vast veel stemmen op ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 18-09-2026 16:08:04 ]
pi_221811363
Trump mag van de rechter het Kennedy Center NIET SLOPEN!

Minute order

President Donald Trump photographed aboard Air Force One looking at a poster about the Kennedy Center

Judge orders Trump to give 30 days' notice before any 'demolition' at Kennedy Center
pi_221812250
Kennedy Assures Vaccine Skeptics That They Have a ‘Friend at the White House

Hij beweert o.a dat de polio vaccinatie bedrog was. Over hoeveel jaar zien we weer amerikanen in een ijzeren long liggen omdat zulke charlatans zo'n grote leugens kunnen blijven verkondigen. :')
pi_221813154
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 september 2026 03:46 schreef Kijkertje het volgende:
Sununu vindt dat senioren ook best aan kunnen werken voor hun bijstand.

Video

[ afbeelding ]

Levert vast veel stemmen op ...
NH blijft politiek wel een beetje een outlier natuurlijk.
|MUSE| - Live @ AMSTERDAM 29-11-2026
Ein Besonderes unter den Besten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')