Waar gehakt wordt vallen spaanders.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/midden-(...)nvallen-op-iran.html
Benieuwd hoe de MAGA webcare op Fok dit gaat ontkennen/goedpraten/de schuld laten zijn van Biden, Obama, Clinton of Newsom. Want dat gaat gebeuren.
Er was sowieso geen reden om met hakken te beginnen dus die spaanders waren ook niet nodig geweest.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:58 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Dat is eigenlijk geen antwoord op de vraag.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nooit geweest. Dat ik tegen de overduidelijke manipulatie vanuit de media trapte betekent niet dat ik pro-trump was.
Sterker nog, ik ben altijd een Bernie Sanders supporter geweest.
Probleem is echter dat heel veel mensen extreem zwart wit denken. Oh, je bent niet zeer uitgesproken tegen Trump? Dan moet je wel 100% pro trump zijn. Zo werkt de echte wereld echter niet.
Hoe is "Nooit geweest." geen antwoord op je vraag of ik een trump fetisjist ben?quote:Op donderdag 17 september 2026 15:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk geen antwoord op de vraag.
Jij bent maar een vreemde vogel.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Krijg ik van jou een tientje voor iedere executie daar sinds Willem de Veroveraarhet ding bouwde? En verder moet je werken aan je ‘begrijpend lezen’ vaardigheid. Het executeren sloeg terug op het executeren van oorlogsmisdadigers, niet op de specifieke locatie. Maar vanwege een of andere gestoorde wet in Amerika die een invasie in Nederland goedkeurt als er een Amerikaan in Scheveningen in de bak zit, lijkt het me veiliger die twee fascisten in de Tower op te bergen. En daar zijn geschikte muren voldoende voor een mooie lentemorgen executie. We kunnen ze ook naar Nüremberg vervoeren en ze daar ophangen in desportzaal, maar dat vind ik iets teveel moeite als de logistiek ter plaatse ook aanwezig is.
Niet naar de bekende weg vragen Koos, de vraag die je moet stellen is waarom is de prijs in Californië zoveel hoger dan in de rest van het land?quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zijn ze overal in de wereld hoger dan een jaar geleden?
Ah de Amerikanen doen daar een van Rossumpje.quote:Op donderdag 17 september 2026 09:07 schreef Perrin het volgende:
Wat Amerikaanse leiders zeggen:
[ x ]
Ondertussen, het land dat ze gebouwd hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mening is niet veranderd? Helder.quote:Op donderdag 17 september 2026 15:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hoe is "Nooit geweest." geen antwoord op je vraag of ik een trump fetisjist ben?
Dan heb je dat altijd goed weten te verbergen. Je was altijd vol lof over Trump en dichtte hem allerlei capaciteiten toe die hij duidelijk niet heeft.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nooit geweest. Dat ik tegen de overduidelijke manipulatie vanuit de media trapte betekent niet dat ik pro-trump was.
Sterker nog, ik ben altijd een Bernie Sanders supporter geweest.
Probleem is echter dat heel veel mensen extreem zwart wit denken. Oh, je bent niet zeer uitgesproken tegen Trump? Dan moet je wel 100% pro trump zijn. Zo werkt de echte wereld echter niet.
Nobody likes a loser.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dan heb je dat altijd goed weten te verbergen. Je was altijd vol lof over Trump en dichtte hem allerlei capaciteiten toe die hij duidelijk niet heeft.
Tja je kan ook gewoon toegeven dat je er totaal naast zat met je beeld van Trump.quote:
Nooit.quote:Op donderdag 17 september 2026 17:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja je kan ook gewoon toegeven dat je er totaal naast zat met je beeld van Trump.
Maar verder gaat gelukkig alles prima.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Krijg ik van jou een tientje voor iedere executie daar sinds Willem de Veroveraarhet ding bouwde? En verder moet je werken aan je ‘begrijpend lezen’ vaardigheid. Het executeren sloeg terug op het executeren van oorlogsmisdadigers, niet op de specifieke locatie. Maar vanwege een of andere gestoorde wet in Amerika die een invasie in Nederland goedkeurt als er een Amerikaan in Scheveningen in de bak zit, lijkt het me veiliger die twee fascisten in de Tower op te bergen. En daar zijn geschikte muren voldoende voor een mooie lentemorgen executie. We kunnen ze ook naar Nüremberg vervoeren en ze daar ophangen in desportzaal, maar dat vind ik iets teveel moeite als de logistiek ter plaatse ook aanwezig is.
Ik ben een democraat, net zoals de meeste fokkers.quote:Op donderdag 17 september 2026 21:36 schreef DezeGraag het volgende:
Trump baas![]()
is de titel van de berichtje door democratten gezet??
zorg dat die bewezen is en kom dan terug met die gelieg
Ik raad je aan de meneer (denk ik tenminste) die nog geen fatsoenlijke Nederlandse zin kan typen, te negerenquote:Op donderdag 17 september 2026 21:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik ben een democraat, net zoals de meeste fokkers.
Trump maande zijn publiek "cheat like hell" en hij bedoelde ..... ga stemmen als je dat niet mag
Het bewijs, zie de clip. Is ook op amerikaanse tv geweest en herhaald en besproken op tv, radio, kranten
Bekijk deze YouTube-video
Inderdaad.... heel erg negatief over hem, maar hij doet en roept vaker negatieve dingen.
O.a. veel liegen
NH blijft politiek wel een beetje een outlier natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2026 03:46 schreef Kijkertje het volgende:
Sununu vindt dat senioren ook best aan kunnen werken voor hun bijstand.
Video
[ afbeelding ]
Levert vast veel stemmen op ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |